Superpack C6, Ultrapack...a další...
|
WT_Flan |
Přidané 30-07-2009 11:58
|
Uživatel
Příspěvek: 1824
Založený: 30.09.05
|
Takze priste zkusim dat "ne" az to bude v jsgme chtit neco prepisovat.
Griffon jako vsechny Spity neni moje oblibena strana, toz mne to akorat zajima jako ( urcite ) nacheatovana svina protivnika
|
|
|
|
WT_Flan |
Přidané 31-07-2009 22:59
|
Uživatel
Příspěvek: 1824
Založený: 30.09.05
|
Takze k viz vyse, dal jsem "ne" a tim padem se dany mod v jsgme neaktivuje...
Ale z ceho se mi udelalo vylozene zle ? Letim si takhle zrovna v G-6 a zmacknu kulomety....Tak to snad nee! To se nekomu pripletl do packu sampl ze Star wars ?!? To je hnus.
|
|
|
|
Paulus |
Přidané 01-08-2009 11:28
|
Diskutující
Příspěvek: 2291
Založený: 26.03.08
|
Pánové Lekk & Flan
Nepochopili jste princip JSGME hlavně nečtete Readme! A to tu jsou zde všechny přeloženy.
RE: PŘEKLAD IL2 Ultr@Pack V 1.7 Free Mods collection Readme file.
Přes JSGME přidáváte další mody a „vylepšení“ do IL2 s možností kdykoliv se vrátit k původnímu stavu. Proto není třeba se bát něco aktivovat, a když to nejede zase to odstranit!
Ano některé mody přepíšou ty předcházející – to je v pořádku - dostane se tam další „vylepšení“ a přepíše se jen to co je třeba.
Jistě jste si všimli, že v JSGME některé aktivované mody jsou světlejší než ty následující. Následující mod přepsal ten předcházející. Světle zobrazený mod nejde zakázat, nejdřív musíte zakázat ten, který přepsal dotyčný mod.
Některé mody musí být aktivovány po sobě. A to máte podrobně napsáno v příslušném Readme.
Např.: Je logické, že není možné mít zároveň aktivovaný mod “-4.08_ModsOFF” či "-4.09Beta".
"-Engine Torque Test" nutno aktivovat po AOC dodatku.
"–AfGroundAdditionalEffects" nutno aktivovat PO -SmokeFireEffects dodatku.
" -ForgottenCountries" aktivovat to PO –Full_MODS dodatku.
Jinak aktivujte dle vlastního uvážení, sami časem poznáte co po čem aktivovat.
|
|
|
|
Lekk |
Přidané 01-08-2009 19:27
|
Uživatel
Příspěvek: 1785
Založený: 20.10.05
|
Co po čem aktivovat nemusim poznávat - napiše se mi to ve help vrstvě po najetí na příslušný mod. Stejně tak s odstraněním.
Ale to že přepišu jen to nepodstatné jsi mi osvětlil až ty. díkes.
Zajímavá perlička - Grifon se při potlačení zjímavě dusí...je to tak správně?..jo a pro ty co si dají Spita XIVc/e tak si připravte fakt tvrdej klacek..nemá to ocasní trim a krouták je až nezvladatelně brutální.
To flan..už jsi ty bestie slyšel zvenku...sem se málem posral když mi spustily poprvé za zády.
včera jsem se poprvé pustil do boje s nějakými výsledky, a musím říct jedno...je to boží..když opravdu strilite na blízkou vzdálenost tak ta munice funguje kurevsky dobře, efekty to má úžasný a dokonce slyšíte i nárazy kulek do cíle, nebo odlomení křídel...sice je to méně nahlas nežli v 1,6, ale furt to tam je. Co je tam novinkou je změna svištění větru když otevřete odvozek...a když spočitám ty mapy, tak kam se hrabe AAA - už se mi nevejdou na monitor (1024/768)!!!
Je tam i ta nová Korea, několik variant oblíbených map v podzimní, jarní a jiné upravě, dokonce i tři kusy něčeho jako central europe, ale nějak se mi nepodařilo to otevřit.
největší killing machine je VY23 - pánové ten lagg je sice ultrasračka, ale ten kanon je superzabiják.
EDIT: aha tak central europe jsou Alpy, ale je tam třeba Channel v zimě, nebo Thajsko, dokonce i Krimea předělaná jako poušť.
Upravil/a Lekk dne 01-08-2009 19:44
|
|
|
|
WT_Flan |
Přidané 02-08-2009 00:07
|
Uživatel
Příspěvek: 1824
Založený: 30.09.05
|
von Pavel napsal:
Pánové Lekk & Flan
Nepochopili jste princip JSGME hlavně nečtete Readme! A to tu jsou zde všechny přeloženy.
RE: PŘEKLAD IL2 Ultr@Pack V 1.7 Free Mods collection Readme file.
Přes JSGME přidáváte další mody a „vylepšení“ do IL2 s možností kdykoliv se vrátit k původnímu stavu. Proto není třeba se bát něco aktivovat, a když to nejede zase to odstranit!
Ano, s JSGME se znam uz dlouho, diky za pripomenuti.
Ano některé mody přepíšou ty předcházející – to je v pořádku - dostane se tam další „vylepšení“ a přepíše se jen to co je třeba.
Jistě jste si všimli, že v JSGME některé aktivované mody jsou světlejší než ty následující. Následující mod přepsal ten předcházející. Světle zobrazený mod nejde zakázat, nejdřív musíte zakázat ten, který přepsal dotyčný mod.
Jak se neco v jsgme zakazuje ?
Některé mody musí být aktivovány po sobě. A to máte podrobně napsáno v příslušném Readme.
Hehe, po aktivaci jednoho prikladu v readme, stale nevidim rozdil od deafult Ultry, ani po loadnuti Full packu, ci pridani AOC, nebo Torque. Kde je ta valka s vlastnim letadlem ? Stale to lita jako "arkada"
Např.: Je logické, že není možné mít zároveň aktivovaný mod “- 4.08_ModsOFF” či "-4.09Beta".
"-Engine Torque Test" nutno aktivovat po AOC dodatku.
"–AfGroundAdditionalEffects" nutno aktivovat PO -SmokeFireEffects dodatku.
" -ForgottenCountries" aktivovat to PO –Full_MODS dodatku.
Jinak aktivujte dle vlastního uvážení, sami časem poznáte co po čem aktivovat.
Po mych aktivacnich kejlklech a kombinacich stale nevidim o cem tu psal Lekk : hardcore valka s vlastnim letadlem.
Mam to hrozne lozbity
Edit: sry, po vydatnem liquere jsem naprasil svoje komenty do quotovaneho postu von Pavla
Upravil/a WT_Flan dne 02-08-2009 00:09
|
|
|
|
Tajpan |
Přidané 02-08-2009 00:30
|
Diskutující
Příspěvek: 2928
Založený: 11.10.05
|
hardcore vojna s vlastným lietadlom, je len u niektorých lietadlách a to len pri použití AOC + Engine Torque Test.
|
|
|
|
WT_Flan |
Přidané 02-08-2009 09:50
|
Uživatel
Příspěvek: 1824
Založený: 30.09.05
|
Bez Full modu ?
Protoze kdyz s full modem, tak se tu bavime porad dokola, resp. to je pripad kdy zadne zvlastni nearkadove chovani letadla nepozoruju.
|
|
|
|
Tajpan |
Přidané 02-08-2009 11:14
|
Diskutující
Příspěvek: 2928
Založený: 11.10.05
|
ach jaj, s tebou je to Ultra ťažké, a nielen s tebou.
takže sa pokusím po slovensko-česky:
Když chceš lítať Ultra ak prví musíš aktivovať program JSGME, cez ktorý si aktivuješ a deaktivuješ Ultra plus sub mody.
Ak budeš chteť lítat bez JSGME , bud ti to nepujde nebo len klasika Il2-4.08
ako první musíš vždy aktivovať
1.FULL MOD pridá ti všetky lietadlá čo má AAA , pridá ti nové lietadlá z Ultry , pridá ti nové mapy z AAA plus nové mapy z ULTRY.
FM a DM plus GundsMod je nezmenený oproti AAA!!!!, vynimka je Bf110C4 a Fw190D/11/13.
V pravom okne JSGME to vyzerá takto
1.-Full mod
oporúča se pridať aktivíciu 4.09b , asi si ses mohl dostať na Server s AAA modom na 4.09
1.Full mod
2.4.09beta
takhle to sa líta arkáde
Když ale máš gule ,tak lítaš
1.-Full mod
2.-AOC -mod
3.-Engine Tourge test
4.-SmokeFireEfectV3
5.-Afgroundefect
6.-Qmb plus
7.-Weapon Failure
8.-tougher brige
9.-tougher train
10.- Weaponmod
Ale jenom ak sa cítiš že máš "koule" a ty nemít strach íst do lesa, kde veliká "bubu"
Dôležité, treba dodržiavať tento postup a postupne prepisovať/aktivovať submody. Ak budeš laborovať ako ja , s rôznymi variáciami viz hore , môže ti Ultra skolabovať.
Ale aj tak je to de facto arkáda, k hardcore u TargetWare sa to nechytá ani náhodou. Sledovať a nastavovať plyn, vrtulu, tlak, kompresor a stav nádrží (nezabudnút prepnút nádrž z vedlajkšej do hlavnej) odpáliť si motor , to v IL2 asi nebude možné nikdy. |
|
|
|
AMP |
Přidané 02-08-2009 12:06
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 223
Založený: 24.11.05
|
Proč "SmokeFireEfectV3"?? SmokeFireEfectV1 je mnohem hezčí...
A "AFGroundAdditionaEffects" dle mého názoru grafiku dost degraduje, ale to bude asi věc názoru.....
Upravil/a AMP dne 02-08-2009 12:13
|
|
|
|
Tajpan |
Přidané 02-08-2009 17:24
|
Diskutující
Příspěvek: 2928
Založený: 11.10.05
|
V3-jka nebrie tolko FPS.
AFGroundEffects - to súhlasím.
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 03-08-2009 12:26
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10825
Založený: 26.01.13
|
Hoďte mi sem prosím někdo odkaz na to fórum ohledně hlášení bugů..trošku bych se tam rozepsal..
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
Tajpan |
Přidané 03-08-2009 16:38
|
Diskutující
Příspěvek: 2928
Založený: 11.10.05
|
1stCL_Fucida napsal:
Hoďte mi sem prosím někdo odkaz na to fórum ohledně hlášení bugů..trošku bych se tam rozepsal..
http://il2ultrapa...294.0.html |
|
|
|
LEON_CZ |
Přidané 03-08-2009 22:46
|
Uživatel
Příspěvek: 864
Založený: 29.05.07
|
Tajpan napsal:
ach jaj, s tebou je to Ultra ťažké, a nielen s tebou.
takže sa pokusím po slovensko-česky:
Když chceš lítať Ultra ak prví musíš aktivovať program JSGME, cez ktorý si aktivuješ a deaktivuješ Ultra plus sub mody.
Ak budeš chteť lítat bez JSGME , bud ti to nepujde nebo len klasika Il2-4.08
ako první musíš vždy aktivovať
1.FULL MOD pridá ti všetky lietadlá čo má AAA , pridá ti nové lietadlá z Ultry , pridá ti nové mapy z AAA plus nové mapy z ULTRY.
FM a DM plus GundsMod je nezmenený oproti AAA!!!!, vynimka je Bf110C4 a Fw190D/11/13.
V pravom okne JSGME to vyzerá takto
1.-Full mod
oporúča se pridať aktivíciu 4.09b , asi si ses mohl dostať na Server s AAA modom na 4.09
1.Full mod
2.4.09beta
takhle to sa líta arkáde
Když ale máš gule ,tak lítaš
1.-Full mod
2.-AOC -mod
3.-Engine Tourge test
4.-SmokeFireEfectV3
5.-Afgroundefect
6.-Qmb plus
7.-Weapon Failure
8.-tougher brige
9.-tougher train
10.- Weaponmod
Ale jenom ak sa cítiš že máš "koule" a ty nemít strach íst do lesa, kde veliká "bubu"
Dôležité, treba dodržiavať tento postup a postupne prepisovať/aktivovať submody. Ak budeš laborovať ako ja , s rôznymi variáciami viz hore , môže ti Ultra skolabovať.
Ale aj tak je to de facto arkáda, k hardcore u TargetWare sa to nechytá ani náhodou. Sledovať a nastavovať plyn, vrtulu, tlak, kompresor a stav nádrží (nezabudnút prepnút nádrž z vedlajkšej do hlavnej) odpáliť si motor , to v IL2 asi nebude možné nikdy.
...a proč ten QMB Plus? |
|
|
|
WT_Flan |
Přidané 04-08-2009 09:43
|
Uživatel
Příspěvek: 1824
Založený: 30.09.05
|
Bez aktivovaneho QMB plus nemas v QMB k dispozici dalsi mapy a par dalsich volitelnych parametru mise, tj. QMB plus pridava cosi navic do standardniho QMB.
|
|
|
|
LEON_CZ |
Přidané 04-08-2009 11:13
|
Uživatel
Příspěvek: 864
Založený: 29.05.07
|
WT_Flan napsal:
Bez aktivovaneho QMB plus nemas v QMB k dispozici dalsi mapy a par dalsich volitelnych parametru mise, tj. QMB plus pridava cosi navic do standardniho QMB.
Ale ,,s kulemi" se dá myslím lítat i bez tohoto modu, vlastnosti letadel nebo zbraní jako výše uvedené ,,kulózní" mody přece neupravuje |
|
|
|
WT_Flan |
Přidané 04-08-2009 12:30
|
Uživatel
Příspěvek: 1824
Založený: 30.09.05
|
QMB dela pouze to co jsem napsal. Je zcela kule free. Dava do vyberu dalsi mapy a 2 dalsi veci kolem letu, situace na mape, ktere ted z hlavy nevim. Letadla to nijak neupravuje. Letadla prasi jine mody.
|
|
|
|
3IAP_Sasa |
Přidané 04-08-2009 14:18
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 433
Založený: 24.02.08
|
nevíte někdo jak se jmenuje mod co v UP upravuje vizální stránku zásahů (takové ty velké výbuchy a hafo kouře)? |
|
|
|
WT_Flan |
Přidané 04-08-2009 14:54
|
Uživatel
Příspěvek: 1824
Založený: 30.09.05
|
SmokeFireEffect ?
|
|
|
|
3IAP_Sasa |
Přidané 04-08-2009 15:01
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 433
Založený: 24.02.08
|
WT_Flan napsal:
SmokeFireEffect ?
to právě nevím jestli toto není jen mód na trasovky
tak ten mód co myslím je přímo zabudovanej v UP bez přídavných módů. Chtěl bych ho vycucnout do UI, ale nevím jak.
Upravil/a 3IAP_Sasa dne 04-08-2009 15:26
|
|
|
|
XXX_Dazz |
Přidané 04-08-2009 16:28
|
Uživatel
Příspěvek: 1411
Založený: 29.09.05
|
Tohle podle mě není mód pro trasírky, ale snad pro výbuchy, zásahy na letadlech., kouře na zemi atd.
pokud si chceš zásadně vylepšit grafiku v UI 1.1.1 doporučuji tyhle dva módy
http://allaircraf...hp?t=13457
[url]http://allaircraftarcade.com/forum/viewtopic.php?t=16412 [/url]
vřele doporučuji, jen zanedbatelný, nebo žádný pokles fps na Nv9600GT |
|
|