October 26 2025 04:33:53
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 5

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,755
· Nejnovější pilot: Glider
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
Letečtní stíhači v boji nc ČT1
3BAP_Cassius Chaerea
WT_Peci napsal:
Obl. August Lambert od SG77 sundal víc jak deset letadel za den hned 3x - 17, 14 a 12.
Na Fw190F-8 Vyděšený.
Asi číter, nebo co Šklebící se
Spíš měl úchylku na byrokracii.
 
WT_Flan
WT_Peci napsal:
Mungo napsal:
Panek napsal:
To co jsem postnul, to je první strana.
Pak následovat popis situace (na psacím stroje) samotným pilotem.
Zpráva (žádost velícího důstojníka) o připsání sestřelu pilotovi.
Zpráva (žádost Staffelführera) o připsání sestřelu pro Staffel.
Takze ked Marseille zlozil svojich udajnych 17 kuskov za den z toho 8 za 10 minut (tak som to vyhrabal); tak ho z pisania muselo drbnut.
A taky Hartmann musel lepsie pisat na stroji, nez lietat a strielat.


Obl. August Lambert od SG77 sundal víc jak deset letadel za den hned 3x - 17, 14 a 12.
Na Fw190F-8 Vyděšený.
Asi číter, nebo co Šklebící se


"Bully" Lang mel doufam taky lidi na datlovani kdyz sundal za den 18 Rusu. Úsměv
 
Mungo
WT_Peci napsal:
Obl. August Lambert od SG77 sundal víc jak deset letadel za den hned 3x - 17, 14 a 12.
Na Fw190F-8 Vyděšený.
Asi číter, nebo co Šklebící se
Ale ved to je stara znama vec, ze chlapci od LW cheatovali. Vyděšený
 
alfik
Jasně že čítovali - většinu těch dotazníku napsali přes kopírák Šklebící se
"Ivane, Ivane. Ty palice medvědí. Nic jsi nepochopil!" Dědeček Hříbeček
 
WT_Flan
V Rusku musela byt svinska spotreba kopiraku Šklebící se
 
WT_Horrido
Erich Rudorffer byl taky na psací stroje, sundal 13 během jednoho letu :-)
Upravil/a WT_Horrido dne 28-01-2009 17:57
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
Jirka
WT_Flan napsal:
WT_Peci napsal:
Mungo napsal:
Panek napsal:
To co jsem postnul, to je první strana.
Pak následovat popis situace (na psacím stroje) samotným pilotem.
Zpráva (žádost velícího důstojníka) o připsání sestřelu pilotovi.
Zpráva (žádost Staffelführera) o připsání sestřelu pro Staffel.
Takze ked Marseille zlozil svojich udajnych 17 kuskov za den z toho 8 za 10 minut (tak som to vyhrabal); tak ho z pisania muselo drbnut.
A taky Hartmann musel lepsie pisat na stroji, nez lietat a strielat.


Obl. August Lambert od SG77 sundal víc jak deset letadel za den hned 3x - 17, 14 a 12.
Na Fw190F-8 Vyděšený.
Asi číter, nebo co Šklebící se


"Bully" Lang mel doufam taky lidi na datlovani kdyz sundal za den 18 Rusu. Úsměv


Ho lituju. Při pomyšlní na toliko papírování okolo, bych se jim na nějaký sestřelování zvysoka vy... Šklebící seŠklebící seŠklebící se
 
Panek
A tohle všecho běží na ČT1? Šklebící se
 
Panek
spike_six napsal:
opakování na ČT2 ve čtvrtek v 9:45

uploadnout to zkusím, ale má to 440 MB...

EDIT: http://uloz.to/12...lcanal.avi

SUPER, od 14:30 se to snažím stáhnout, ale fut to hlásí obsazeno!
Že by tolik lidí včera šukalo jako já?
 
Tajpan
osobne som spokojný s týmto dielom.
Jediné čo mi trošku vadilo, ked 4 američania zaútočili na valy a doprovod 150 zer nezareagoval. ale ked som spomenul na jeden útok Gallanda a Goringa na britské bombardéry a tiež doprovod cca 200 spitfajrov a hurricanov nezareagoval , tak som to bral.

Wildcat verus Kička a zerá. Aj ked zerá a kička vynikali obratnostou mali okrem slabšej výzbroje a zranitelnosti , mali dve nevýhody ktoré vtomto diely bolo vidieť.
1.Pri vyšších rýchlostiach cca okolo 450km/h (nemôžem nájsť tú knižku o taktike stihačov v pacifike, tak budem písať z pamäti, sorry za nepresnosti, ktorých sa asi dopustím) , vytuhla výškovka a smerovka.
čo bolo pekne vidieť pri tom zoomovaní pri hladine.
japonské stroje boli velmi obratné pri malých a stredných rýchlostiach ale ak američania uržali rýchlost, japončíci zaostávali pri obratoch.
2.Thacherov obrat/ križovanie dvojích. japonské stroje prvej generácie mali problémy pri zmene uhlu náklona stroja, pri križovaní. pri zátčaní do jednej strany zátačky, japonec v pohode dotočil američana, ale ak američan prudko zmenil smer obratu na krídelkách, japonec ho nestačil nasledovať. japonec musel byť velmi dobrý pilot a velmi skúsený strelec aby mohol byť úspešný pri takejto deflečnej strelbe.
Túto taktiku si úspešne vyskúšali pri Míidway, a používali do 1944, potom už to nemalo zmysel, neboli už nebezpeční súperi.

Japan verzus USA.
zabuda sa na jednu vec, USA ako také zásobovali a bojovali na viacerých frontoch, kedže súhlasili s doktrínou Germany first.
Bojovali a podporovali na obrovských vzdialenostiach.
Afrika, Taliansko, podpora Ciny, Indie, Austrálie, samotného Anglicka a
Ruska atd. Je toho viac než dost.
Ako by vyzerala vojna medzi "len" Japan a USA?
Skončila by omnoho skôr, minimálne o rok skôr.
pre ilustráciu. Na guadalcanal sa vylodila USA 1.námorná divízia cca 19.000 a proti nim Japan 38.pešia divizia cca 15.000 a boje trvali 6 mesiacov a boli dlho nerozhodné. Ako by to vyzeralo keby sa operácia Torch miesto Afrike uskutočnila niekde v Pacifiku. dalších 70.000 mužov plus 1.000 tankov plus 600 lodí s dostatočnou ochranou námorníctva a letectva.? atd.

Japan stíhači.
ako v každom letectve WW2 , bola úzka vrstva es a zbytok. Lenže u Japonského letectva bol tento rozdiel priepastný. Nedostatok pilotov už len pre vojenské operácie plus nedostatok vycvičených záloch a nových pilotov. plus dalšie strategické, taktické a organizačné nedostatky.

čo si spomínam, tak pri jednom útoku japonských pilotov 1944 (Filipíny,alebo mariany), ked už sa japonskému velitelovi podarilo nejako dostať do vzduchu celú svoju skupinu cca 30-40 strojov pred prvým bojovým letom na amer. lode, tak začal krúžit dokola a vysvetloval aspon aké také základné obranné manévre. a do tohto "rýchlokurzu" mu prileteli amící.
Ale iný príklad. počas preletu 8 zer (pilotovali ich piloti-inštruktori, takže mali rádiostanice) ich prepadlo 16Hellcatov. Skončilo to 8:0 alebo 8:1 v prospech Japonských pilotov.

IL2 a Pacifik.
myslím že to nemá cenu rozoberať. Mrknutí

PS: pre prudičov. vydržte , budú dalšie časti, to bude len potom sranda.
Šklebící se


 
Panek
Málo entrov
Málo entrov
 
Hoper
náhodou, tady jich bolo treba
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
1stCL_Fucida
Thacherovým obratem myslíš Thach weave? Z jistých diskusí, které jsme prodělal plynul spíše fakt, že japonská letadla netuhla zase tak moc na výškovce, jako na křidélkách.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
313_123

PS: pre prudičov. vydržte , budú dalšie časti, to bude len potom sranda.
Šklebící se


jj zas se podívám na kousek dalšího dílu at v TV nebo jinde
a sem zvjedavej zda vydržím do konce
těm co můžou dělat tulituli s přítelkyní/manželkou tiše závidím
bo mám ještě na pár měsíců/let utrum
i když na druhou stranu člověk si může vybrat TV,PC, levá ruka
pravá ruka, PIVO (u mě vede: od konce na začátek)
no ženatejm nemusím vysvětlovat a těm ostatním co jsou ještě svobodní
a starosti svadba a její nebetyčné následky nemají přeji zářnou budoucnost

ps: ted mě nezajímá jak rychle točí zero, ale za jak dlouho se dotočí pračka

konec hlášení
 
Jirka
313_123 napsal:

PS: pre prudičov. vydržte , budú dalšie časti, to bude len potom sranda.
Šklebící se


jj zas se podívám na kousek dalšího dílu ...


No na tvým místě bych se raději nedíval. Určitě se ti zase udělá špatně a kdo to má pak číst. Že ? Šklebící se
 
313_123
Jirka napsal:
313_123 napsal:

PS: pre prudičov. vydržte , budú dalšie časti, to bude len potom sranda.
Šklebící se


jj zas se podívám na kousek dalšího dílu ...


No na tvým místě bych se raději nedíval. Určitě se ti zase udělá špatně a kdo to má pak číst. Že ? Šklebící se


ty
a povině
a min. 2x Šklebící se

taky to pro tebe datluju broučku ...*

*(pusinkující smajlík)
Upravil/a 313_123 dne 29-01-2009 08:07
 
Jirka
313_123 napsal:
Jirka napsal:
313_123 napsal:

PS: pre prudičov. vydržte , budú dalšie časti, to bude len potom sranda.
Šklebící se


jj zas se podívám na kousek dalšího dílu ...


No na tvým místě bych se raději nedíval. Určitě se ti zase udělá špatně a kdo to má pak číst. Že ? Šklebící se


ty
a povině
a min. 2x Šklebící se

taky to pro tebe datluju broučku ...*

*(pusinkující smajlík)


Viděl jsem všechny díly. Některé i dvakrát, páč si to nahrávám. Mě totiž koukat na ty dogfajty baví. Úsměv
 
313_123
za 1. jsi neslušný
za 2. ti to neberu (mají to pekne udělané ti starší pánové jsou taky dobří
jen ten jeden co si pamatuji mě udivil - když s úsměvem popisoval jak rostřílel už hořícího pěstí hrozícího soudruha, no je to asi USmentalitou
páč za mého mládí na mé všetečné otázky - a strejdo kolik si zabil němců - mě odpovídalo vyhýbavé mlčení
a za 3. jen pro pořádek

ps: pod do toho prsama ** zašifrováno: matá náclok dorast **

Cool
Upravil/a 313_123 dne 29-01-2009 09:18
 
Hoper
1stCL_Fucida napsal:
Thacherovým obratem myslíš Thach weave? Z jistých diskusí, které jsme prodělal plynul spíše fakt, že japonská letadla netuhla zase tak moc na výškovce, jako na křidélkách.

což "slabá" křidélka šturm simuluje poměrně dobře ...
takže když si nepomůžeš kormidlem, tak máš smolíka
a i FM-2 tě "ukroutí" :)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
BenKenobi
esitují někde záběry z fotokulometů z Wildcatu při střelbě na Val? Bych čekal, že když to bylo jediné celokovové letadlo v japonsku tak vydrží více než jednu dávku, po které přichází instant exploze...
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

06-10-2025 19:06
Radiační situace za firmamentem zůstává normální

21-09-2025 14:51
Byl jsem na dnech NATO. Viděl Harrier, Hornet, Rafale, EF Typhoon, Mirage2000 a B-52 a bylo to dobré.

20-08-2025 11:11
Ahoj dneska někdo na il-2 budem na teamspeaku kolem 5-6 hod klidne i ty Vity muzes dorazit taky se vracime po dlouhé době. Mrknutí

19-08-2025 21:45
Ahoj, Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá Úsměv poraďte mi kde bych objevil staré veterány.

09-08-2025 13:55
Tak na zbytek roku hodně štěstí jako z Kokury!

23-07-2025 10:14
A kde máš ty "svoje" obrázky?

22-07-2025 20:07
já "svoje" nezakazuju

18-07-2025 10:09
Jaké nalinkované obrázky? 95% obrázků na netu nelze linkovat, je to zakázáno.

14-07-2025 18:24
a není tu čistě náhodou někdo, kdo ví proč se nezobrazují nalinkované obrázky?

13-07-2025 23:31
Další zpráva o medvědech! Šklebící se

38,379,508 návštěv