November 21 2024 22:21:28
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 10

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » IL-2: 1946 - Letadla - technické a taktické informace
 Vytisknout diskuzi
Kde je "RESPEKT" ?
3IAP_Sasa
jinak k tématu:
Poprvé jsem včera potkal MK_Ucho a má můj respekt za krásný nůžkování v Emilovi Mrknutí
Upravil/a 3IAP_Sasa dne 22-09-2009 16:59
 
-RFF-Cmeptb
MK_KaiN napsal:
Jednou jsem taky viděl 5 či 6 WT v cobrách jak potkali 5 MK v befkách u modrýho letiště. O 5 minut později rylo 5 či 6 WT hlínu Šklebící se

Tak takto popsana situace je jak vysita do tematu tohoto vlakna. "Kde je RESPEKT?"
 
http://squad-rff.ru/
3BAP_Cassius Chaerea
Ale jo, jsou chvíle kdy mám respekt před posledním panákem.
 
Jp-
3IAP_Sasa napsal:
jinak k tématu:
Poprvé jsem včera potkal MK_Ucho a má můj respekt za krásný nůžkování v Emilovi Mrknutí


Uho je nenažranej dement bo se tam motal jak lama a já kuli němu dostal po čuni.
Upravil/a Jp- dne 22-09-2009 17:10
 
3IAP_Sasa
3BAP_Cassius Chaerea napsal:
Ale jo, jsou chvíle kdy mám respekt před posledním panákem.



ale zas potom nemáš respekt před záchodovou mísou
 
WT_Pedropan
MK_KaiN napsal:
Jednou jsem taky viděl 5 či 6 WT v cobrách jak potkali 5 MK v befkách u modrýho letiště. O 5 minut později rylo 5 či 6 WT hlínu Šklebící se


My starici rejeme radi. Uz si pripravujeme polezenicko... Šklebící se
 
http://www.wtigers.org/
3IAP_Sasa
Jp- napsal:
3IAP_Sasa napsal:
jinak k tématu:
Poprvé jsem včera potkal MK_Ucho a má můj respekt za krásný nůžkování v Emilovi Mrknutí


Uho je nenažranej dement bo se tam motal jak lama a já kuli němu dostal po čuni.


No pak sem ho trefil 23mm, ale dožrala ho nějaká čajka Úsměv V každým případě hnus velebnosti jak jsem musel kvedlat s tím Laggem.
 
Tajpan
MK_KaiN napsal:
Jednou jsem taky viděl 5 či 6 WT v cobrách jak potkali 5 MK v befkách u modrýho letiště. O 5 minut později rylo 5 či 6 WT hlínu Šklebící se

to vieš, občas to ide ako po masle a občas to nejde ani ked mažeš o 106.
Mrknutí
velmi velmi dávno som videl legendárnu CSL v Bf109G2??? , dva kilometre nad
bývalými 3.IAP-Messikovcami o Laggoch3??? a dopadlo to presne opačne ako každý očakával. Úsměv
ale je fakt, že si na to pamätám len útržkovito. Mrknutí
 
Rufu
A ještě se zeptejme jaké to byly I153?Ty z várky 100ks nebo kolik jich bylo vyrobeno?Jak tu psal Pedropan Pokud umíš střílet,máš při střelbě štěstí tak nemusíš umět taktiku a manévry.Prostě vystřelíš třeba z 1x7,7mm a těch 50 kuliček zabije pilota Fw190 v kabině atd.

A jak se tu psalo 1:2 ve většině případů proti průměrným virtuálním pilotům zhebne.

A vůbec Anton se uved dobře ,už ho všichni znaj.Ale ten Opičák mi tu chybí .Mohl by tu občas rozproudit diskusi.
Upravil/a Rufu dne 22-09-2009 18:31
 
Jp-
Tajpan napsal:
MK_KaiN napsal:
Jednou jsem taky viděl 5 či 6 WT v cobrách jak potkali 5 MK v befkách u modrýho letiště. O 5 minut později rylo 5 či 6 WT hlínu Šklebící se

to vieš, občas to ide ako po masle a občas to nejde ani ked mažeš o 106.
Mrknutí
velmi velmi dávno som videl legendárnu CSL v Bf109G2??? , dva kilometre nad
bývalými 3.IAP-Messikovcami o Laggoch3??? a dopadlo to presne opačne ako každý očakával. Úsměv
ale je fakt, že si na to pamätám len útržkovito. Mrknutí


jj to byla tenkrat ostuda, ale pak sme je v dalšim letu smázli. Prohrát se dá skutečně na každý mašině Šklebící se
 
Valec
Cassi v kolik ze to mam osedlat Befko.Nikdo se k tomu nema tak to zkusim.Sice jsem jen zasrany kroutic a jeste horsi strelec ale muzem to prubnout.
 
3BAP_Cassius Chaerea
No napřed dáme tři souboje s Antonem a pak klidně s tebou. Tuším befko má benál něco kolem hodiny, takže asi kolem 23:00 bych mohl být už volnej pro tebe.Úsměv
 
WT_Horrido
Track prosím Šklebící se
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
Anton
Tak když tu je taková bouřlivá debata o bojích I-153 vs Bf-109F a také když vidím Rusy jak se tu kasají jak „válely“ na I-153, musím poreferovat o předvčerejším mém bojovém letu na Aháčkách. Napsal jsem to sice již včera ale nemohl jsem se přihlásit na účet.
Létal tam i 313_OTU_Vity který vám to klidně i potvrdí aby jste nemluvily o pohádkách. Ostatně jak je vidět létalo tam více pilotů odsud.

Popis bojového letu:
Letěl jsme asi tak ve 4000m když jsem prvně zahlédnul nepřítele byla to I-153 a Lagg spolu ještě s jednou Bf-109 jsme se na ně spustily já jsem si vzal I-153 a druhý Lagga, já ve svém útoku uspěl a I-153 muselo po chvíli a druhém mém útoku s poškozením opustit boj po chvíli zmizela pod mraky a připsala se jako zničený letoun, zatím se přidaly další sovětské i německé stíhačky. Následoval můj neúspěšný útok na Lagg, po útoku místo odpoutání z boje jsem se rozhodl pomoci pronásledované Bf shodou okolností ten kdo ji pronásledoval byl právě 313_OTU_Vity v I-16 ale mířil jsem moc špatně a navíc jsem se dostal před Vityho kulomety, následoval můj zběsilý úprk u země a zuřivá palba Vityho, později jsem se dozvěděl že již neměl kanóny což bylo celkem štěstí, výsledek naštěstí fakticky žádný Vity střílel stejně špatně jako před chvílí já, jen několik kulek z lehkých kulometů zabubnovalo na trup bez výsledku.
Mírně jsem nabral výšku a zaútočil na Lagg pronásledující Bf-109 mezitím se na mě pokusila zaútočit I-153. Aniž bych se I-153 zabýval zaútočil jsem na onen Lagg a ten po pár ranách z kanonu vzplanul. Mírně jsem klesnul a udělal vážnou chybu, v malé výšce, s nedostatečnou rychlostí jsem se rozhodl pomoci pronásledovanému Bf-109 zaútočil jsem na pronásledující I-153 ten jsem sice zasáhnul, ale neměl jsem čas zjišťovat výsledky mé palby. Druhá I-153 se na mě snesla a znovu se pokusila bez úspěchu zaútočit, jenže zatímco jsem pomáhal naší stodevítce zavěsil se za mě Mig-3, rychle jsem potlačil páku dolů ale bylo již pozdě a příliš malá výška mi nedovolila nabrat dostatečnou rychlost, a Mig letěl příliš rychle a začal po mě na větší vzdálenost střílet po chvíli mi začaly létat kulky kolem mé stodevítky. Po chvilce uhýbání jsem pochopil že s mírně poškozeným letounem nemám moc šancí uniknout, navíc Mig se stále přibližoval a střílel čím dál více přesněji, pokusil jsem se o prudký obrat ten vyšel Mig nebyl schopen tak prudce zatočit ale nedovolil mi dostat se do útočné pozice, do boje se zatím připojila další I-153 ale byla asi moc pomalá na to aby úspěšně zaútočila. Stále jsme asi s Migem bojovaly v moc vysoké rychlosti. Ani jsem se nestačil pořádně podívat co vlastně následně vyváděla. Následoval můj další prudký obrat a následný pokus o úprk protože Mig měl mnohem lepší pozici ale zatím nemohl střílet a I-153 vzhledem k mé situaci také nebyla dobrou zprávou. Ale co to nevidím? Třetí letadlo letělo přímo proti mě byla to I-153P za mnou byl Mig jakékoliv zpomalení by s mým letounem ze mě udělalo snadný cíl a tak jsem se rozhodl pro čelní souboj s I-153P ale to jsem neměl dělat pilot na čajce evidentně dával pozor při hodinách střelby a když jsme zahájily proti sobě palbu hned první střely šly na mou kabinu a bylo vymalováno. Po chvíli se moje stodevítka roztříštila o zem.
Tím skončil poměrně napínavý ale i velice zajímavý let.

Doufám že se to bude relativně dobře číst snažil jsem se zachytit toho co nejvíce, je možné že jsou ze souboje malé části vynechané či mohly být teoreticky mírně jinak popis je podle toho jak si na něj vzpomínám. Tento bojový let je zajímavý jak svým průběhem tak jasně dokládá totální nemohoucnost I-153 které v souboji nepředstavovaly vážnější hrozbu (bez ohledu na to jestli na nich seděly esa nebo nováčci) a to i napříč faktu že jsem se pohyboval v oblasti kde zrovna bojovaly asi všechny ( v tu dobu asi 3 až 5 ) I-153 které mezi Rusy létaly, došlo také k sestřelení jedné I-153. Zajímavé je na tom to že právě I-153 byla tím letounem co mi dal „ránu z milosti“ ovšem vzhledem k okolnostem to jen dokresluje schopnosti nebo spíše neschopnost I-153 která mě dokázala sestřelit jen v situaci kde bylo úplně jedno jestli to byl I-16, Jak, Lagg, Mig, nebo třeba střemhlavý bombardér. Tedy pro I-153 dost ostuda.
Osudným se mi stal právě útok Migu nikoliv I-153. Tedy příště se budu mít na pozoru právě před Migy. Můj respekt z tohoto letu má pilot Migu který se nenechal zaskočit ani prudkými manévry Bf-109 která je rozhodně obratnější a nedovolil mi dostat se do útočné pozice. Naproti tomu I-153 prokázal přistoupením na čelní souboj obrovskou zoufalost a flustraci nad výkony Bf-109F když šel na nebezpečný čelní útok s mírně poškozenou stodevítkou která byla navíc již pronásledována dalšími dvěma letouny.
Můj respekt především získal pilot 313_OTU_Vity který po našem střetnutí dokázal ze souboje vyváznout a k zemi mezitím poslal tři neopatrné stodevítky, po té bezpečně přistát na blízkém letišti. Svůj letoun I-16 ovládal bravurně, především využíval do maxima výkon svého stroje a rozhodně bych se sním nechtěl střetnout když by seděl na silnějším stroji. Tohoto pilota si velice vážím.


Dodatek pro 3BAP_Bugs: Při mém druhém letu mě sestřelil Lagg-3, čajky se tam začaly pomalu množit ale nic nezmohly. A při posledním letu jsem měl kvůli tomu že mi padla hra Emila nicméně nějaká čajka na mě zkoušela útočit v té výšce však neměla šanci tedy nevím co jsi viděl ale řekl bych že poněkud machruješ Úsměv Naopak jsem docela sakroval že hra skončila měl se vyhlídnutou krásnou kořist kde bych mohl zužitkovat 2 kanóny Emila. Úsměv Nevím však zda by to vyšlo nejsem žádnej Gunther Rall. Spíše bych řekl že mi střelba až tak moc nejde.
Ale to nic nadsazováni a přehánění bylo pro stíhací piloty běžné.

Jinak vidím že jste to na těch I-153 opravdu prožívaly a že jméno Anton na vás působilo jako červená na Býka, to jsem poznal ve druhém letu kdy mě I-153 opakovaně bez úspěchu snažily napadnout.
Řekl bych že by jste se měly na těch I-153 více snažit zatím za vás musel dělat práci Mig nebo Lagg. To ani nezmiňuji předminulou mapu „Oděsa“ kde ty vaše slavné I-153 nestačili ani na moji Macchi a dvě jsem si i připsal společně s Migem. (spíše zázrak vzhledem k výzbroji Macchi)



Pro 3BAP_Cassius Chaerea: Já jsem říkal že nejsou hrozba což je poněkud rozdíl tomu co říkáš ty. Jaku se bojím víc protože pokud se na tebe spustí I-153 ty máš spoustu způsobů jak uniknout, rychlostní rozdíl mezi letouny je drtivý. Přitom při útoku se k I-153 přibližuji velice rychle takže se často daří čajku překvapit. Prostě když člověk létá rychle snižuje možnost přepadení přitom sám si zvyšuje šanci na překvapení protivníka pokud se spustí Jak možností k úniku je mnohem méně jelikož Jak je sice horší ale má se stodevítkou více vyrovnané hodnoty a to dává méně prostoru stodevítce k úniku, ale co to sem píši přeci všichni jste absolutní profíci a já jen někdo neznámý jak psal OTTO. Potom mě nějak zaráží proč se tážete na to proč je větší hrozbou Jak?
Ostatně mýlíš se v tom že jsem říkal že bych sestřelil 2xI-153, opět opakuji říkal jsem že nejsou hrozbou nikoliv že bych je snadno sestřelil. Stejně tak se mýlíš v tom že chci v našem souboji něco dokazovat chci si dobře zalétat a pobavit se, i když jak vidím tady nadšené psaní o mém jednom sestřelení tak to jsem zvědav co budete dělat z toho až mě v duelu sestřelíte to teprve budou chvalozpěvy na I-153 jak sestřelila v přesile Bf-109F. Chci pouze změřit síly s dobrými piloty čajek šance že prohraji? Obrovská asi bych si na sebe nevsadil bude to dost o štěstí zda se trefím či nebudu trefen přeci jen nebude tam nikdo kdo by pomohl v případě nouze. Ale právě z takových soubojů budu zase chytřejší ohledně slabin I-153 a jejich silných stránek.

Jinak dnešek bude zajímavý kdo že se všechno zúčastní?

Pro 313_OTTO: Pokud vím tak tady jde o obhajobu čajky původně jsem psal jen z čeho mám respekt, to proč se najednou vyrojily obhájci čajek za to já nemůžu asi jsem trefil na nějakou jejich ikonu na kterou se nikdo nesmí ani škaredě podívat. Je totiž zajímavé že jsem se zmínil o více dobách a obhajuje se tu takto zuřivě jen čajka! Ale já zapomněl pro tebe je důležité jak koho znáš já jsem pro tebe někdo „neznámý“ takže je jedno co tvůj přítel napíše za kravinu ale přeci ho znáš tak musí mít pravdu.
Promiň ale opravdový zkušený bojovník dokáže své obhájit a nepoužije argument typu „já tu létám již dlouho a ty ne“ promiň ale to nic neznamená, možná akorát ubohost, a to že autor nemá jak své obhájit a nechce být tzv. poučen nováčkem i když to vůbec nováček být nemusí.
Skutečně dobrý pilot se podívá na daný styl boje a případně napíše protiopatření co proti tomu dělat. Zatímco já tu vesměs popisuji styl boje nikomu neříkám že bych ho rozsekal jen říkám že I-153 pro mě nepředstavuje hrozbu. Sám jsem se však setkal s argumenty typu „počkej až dostaneš švakem mezi oči“ či dokonce nejnovější výzva na souboj který ostatně bude jistě zajímavý. Piloti čajek zatím přišly s jediným a to „prudce zatočit a znemožnit střelbu“, nebo „útočit v přesile“ (2xI-153 či I-153 podpořená výkonnějším typem) a ještě jsem zapomněl na náhodný zásah či čelňák. Prostě hledají možnosti jak I-153 zvládne jednu Bf-109 ale hledají to v přesile spolupracujících letadel to už není tolik o schopnostech letounu. Přece to o něčem vypovídá a to že nedokážou najít variantu jak by I-153 měla převahu nad Bf-109F pokud oba piloti poletí se svým letounem správně.

Jen se podívej jak tu prožívají to že mě jednou sestřelila I-153 když jsem byl proti převaze a s poškozeným letounem (které způsobily silnější letouny než I-153), já sestřel I-153 moc neprožívám spíše naopak opravdu hrdost mám když pošlu k zemi silnější typy a co ještě více když porazím kvalitního pilota.
Jedno by se dalo říct I-153 je takový mrchožrout, sestřeluje již oslabené nepřátele nejednou jsem viděl že jejich piloti doslova vyžraly sestřel svým silnějším kolegům, kterým pak následně nebyly schopni pomoci díky nízké rychlosti a špatné pozici.

Jinak rozhodně se nepovažuji za příliš dobrého pilota nelétám zase až tak často, a věřím že jsou tu lepší piloti proto si s nimi rád podiskutuji a načerpám informace o jejich stylu boje nebo vyměním zkušenosti.


PS: Omlouvám se že jsem dlouho nereagoval nemohl jsem se dostat na svůj účet a vyřešilo se to až nyní. Kvůli tomu je také můj příspěvek tak obsáhlý.
Jinak na nikoho to nemyslím zle a doufám že to nikdo nevezme osobně.
 
Panek
Nordom je lhář Šklebící se
 
CSL1_Vonty
Takhle to vypadaa ze cajky sou obtiiznyy hmyz ................




mno taky to tak vniimam Vyděšený
 
http://www.czletka.zde.cz/
1stCL_Wedge
Mrknutí Pěkný Anton...máš moje sympatie a držim palce! Pořádně nakopej toho drzouna CassiaŠklebící se, kolaboranta jednoho! Máš ho zabít ty nebo jeho vlasní soudruzi!Šklebící se
 
313_Vity
Taky sem na straně Antona :-) a na Ishaka pozor! :-) je best! Jo ale mohli by jste dát 1vs1 čajka vs befko,tam je to myslím jasný... Vyděšený
jinak Antone seš určitě velmi dobrý pilot,na předchozí mapě jsem si nevšiml,že by tě někdo sestřelil a hlavně jsi pomáhal 109kám v nouzi (tu kterou sem pronásledoval například) a to je možná 10x víc než sestřelovat každý let 5 letadel,prostě pomoct spojenci je podle mě důležitější. S! Mrknutí
 
3IAP_Sasa
313_OTU_Vity napsal:
Taky sem na straně Antona :-) a na Ishaka pozor! :-) je best! Jo ale mohli by jste dát 1vs1 čajka vs befko,tam je to myslím jasný... Vyděšený
jinak Antone seš určitě velmi dobrý pilot,na předchozí mapě jsem si nevšiml,že by tě někdo sestřelil a hlavně jsi pomáhal 109kám v nouzi (tu kterou sem pronásledoval například) a to je možná 10x víc než sestřelovat každý let 5 letadel,prostě pomoct spojenci je podle mě důležitější. S! Mrknutí


JJ 1 vs 1 čajka vs befko je jasný. Befku dojde za hodinu a 10 minut benzín a pak ho čajka zabije při nouzáku.
 
311_Tank
BTW bude teda dneska to rodeo na AH ?
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

36,009,818 návštěv