Magote trubka překrytá zvenku přes plexiglass plocháčem jde namodelovat ještě mnohem líp!
Jde, to by ses divil ... buď na to vyplácáš 60k polygonů, s detailama přechodů, šroubů atd .. s 1024*1024 texturou a vypadá to k světu, což je rychlejší verze, nebo to uděláš v 10k polygonech s 512* texturou ... ještě jakš takš a nebo se s tím sereš jak kretén (viz. DT ) v extra low-poly pro starýho šturma, snažíš se aby to v 1000 polygonech vypadalo alespoň trochu k světu, stejně to je hranatý a hnusný a vyplácá se na to 3 x tolik času ... umění to je nakonec větší ... Bos je ten střed ...
Zdá se, že je FW 190A3 v BOSku namodelovaný podle tý modrý 30ti minutový křivky. Jen pro BOSkovou verzi je to maximálka při 1.42ATA a tedy ne 30 minut, ale asi tak 5minut. Podporuje to skepsi, že 190 byla vykastrována v zájmu balancu. V zájmu balancu pak byly i speciálně vyleštěný Laviny a Jaky. Pohled na to mám dvojí. Je jistě fajn, že obě strany maj v souboji velmi podobné šance. Hra tak vede docela přirozeně k tomu, že o obě strany je zájem. Dokonce poslední čas je často zájem o rudé větší než o modré. Druhý pohled říká, že nějak nerozumím tomu, jak piloti Spitfajrů vzpomínali, že piloti FW 190 byli mnohem sebevědomější než piloti mezků, že klidně zůstávali v dogfightu se Spitama, zatímco piloti mezků jen dajvnuli a zas zmizeli. Kde přesně v podání BOSka má být to sebevědomí FockeWulfů? Když lítám stodevadesátku, mám už jen jednu volbu, kde jsem ještě o trochu opatrnější. A to je LaGG3. A to mi tedy přijde docela nevěrohodné. Ještě že FW nevzali tu schopnost dajvnout.
Rumcajs napsal:
...
Zdá se, že je FW 190A3 v BOSku namodelovaný podle tý modrý 30ti minutový křivky. Jen pro BOSkovou verzi je to maximálka při 1.42ATA a tedy ne 30 minut, ale asi tak 5minut. Podporuje to skepsi, že 190 byla vykastrována v zájmu balancu.
Ty máš změřený kolik to lítá nebo jen přepisuješ věci z ofiko fóra co tam dávají lidi co si mysleli že Fw 190 bude nejlepší stíhačka ve hře?
Rumcajs napsal:
V zájmu balancu pak byly i speciálně vyleštěný Laviny a Jaky.
Říká kdo a na základě čeho?
Rumcajs napsal:
Druhý pohled říká, že nějak nerozumím tomu, jak piloti Spitfajrů vzpomínali, že piloti FW 190 byli mnohem sebevědomější než piloti mezků, že klidně zůstávali v dogfightu se Spitama, zatímco piloti mezků jen dajvnuli a zas zmizeli. Kde přesně v podání BOSka má být to sebevědomí FockeWulfů?
To bude tím, že nad Francií při Circusech si Fw 190 vždycky mohly vybrat čas a místo útoku na ty Spitfiry a vždycky na to šly s výškovou převahou. A bojovalo se ve velké výšce. Fw 190A-3 byl pomalejší a hůř stoupal než Bf 109F-4/G-2 ve výškách kde se běžně lítalo na Východě, tedy ve výškách v kterých se v BoSu lítá teď. Já nevím co od toho kdo čekal za zázrak.
Ano Farky, přepisuju informace z ofiko fora. Proto to tam píšu.
Piloti Spitů vzpomínali na to, že piloti FW zůstávali v dogfightu, že měli seběvědomí, se s nima rvát bez převahy tý výšky. Znovu "zůstávali v souboji". A to byla změna proti mentalitě mezků. V BOSku je FW druhá nejhorší volba a zůstat v DF je opravdu blbá volba. Zachraňuje to v zásadě jen ta schopnost dajvnout. Nekoresponduje to ani s německýma referencema, že FW utíkalo mezkům. Nejsem chodící naučný slovník, nemám k dispozici žádné zaručené informace. Ale aktuální stav BOSka mi nesedí na to, co jsem četl. Nevidím, v čem by FW mělo být nějak vyjímečný éro. Relativníma výkonama proti strojům VVS, jak jsou namodelovaný, rozhodně ne. Vlastně někdy od 80tých let, co se o letectví zajímám, jsem žil v přesvědčení, že FW bylo vyjímečný letadlo. A že v 1942 ta A3 měla výkonnostně navrch nad kdečím. Proto mě ta BOSková reinkarnace trochu zaráží. Ale můžu se plést. Třeba to tak opravdu bylo.
Nevíte někdo, jestli BoS umí něco jako "digitální zobrazení TAS"?
Rumcajsi, Fw 190 nebyl (snad krom Kommandogerätu a elektřiny na všem) extra výjimečný. Bylo to celkem konvenčně, byť po čertech dobře navržené letadlo. Bf 109 i Fw 190 dosahovaly za podobných podmínek víceméně srovnatelných výsledků. Fw 190 na tom byl díky výzbroji výrazně lépe v boji s velmi odolnými stroji (B17, Šturmovik). Popis, že Focke-Wulfy v bojích zůstávaly, kdežto Bf 109 utíkaly, je extrémně zavádějící a nepřesný. Tyto řeči byly (domnívám se) spíše důsledkem válečného období, kdy Fw 190 získal na západní frontě majoritu (roky 1942/1943), tedy období, kdy Luftwaffe brutálním způsobem těžila ze svých zkušeností či taktiky a kdy RAF/USAAF ještě nebylo schopno diktovat tu svou.
Upravil/a 1stCL_Fucida dne 22-08-2014 20:57
Nevíte někdo, jestli BoS umí něco jako "digitální zobrazení TAS"?
Neslyšel jsem o tom, ale před časem jsem četl, že vývojáři zvažují možnost něčeho, jako byl Device Link. Tedy že by BOS dal k dispozici některé údaje ve formě nějaké meziprocesové komunikace, aby tak umožnil stavitelům kokpitů na to navázat svoje výtvory. Jestli to opravdu realizují, to ale nevím. A jestli tam bude TAS, o tom nemám informace. Spíš bych ale řekl, že tam TAS nebude. CLOD má device link a TAS tam taky není. Asi to považujou za nebezpečnou informaci.
Rumcajsi, já bych debaty o tom jak to má a nemá lítat nechal až po vydání. Nepochybuju že se nejen tady strhnou vášnivý debaty o tom co je přemodelovaný a podobně. Objeví se i tuny grafů a dokumentů, zatím v téhle souvislosti čtu jen o neurčitých pocitech a dojmech "že by to asi možná mělo být jinak" a nikdo to ani pořádně nezměřil. Ono ani jaksi není moc jak to změřit, což samozřejmě neodradí hlavně zklamané "Fw 190 fans" od psaní blbostí (tím nemyslím tebe, tím myslím lidi na ofiko fóru).
Fuči, TAS to ukázat neumí, ani nevím jestli to plánují. Zatím ani nevíme jaké podmínky jsou na mapě (teplota atd.) a jestli nám někdy dají něco se standardní atmosférou.
Jj malo by to byt zmenene, ten obrazok postol Loft na forum BoS. Aj v Developer Diary sa pise o prepracovanom Fw-190. No ved VikS nesmrdel v Dore na DCS len tak pre nic za nic - inspiracia Dorou je viditelna
...nova mapa Novosokolniky vyzera velmi slubne (nebude v tomto patchi, mozno na buduci tyzden)
Rumcajsi, je zajímavé, že Rusové bojovali raději proti FW než proti Bf.
Zbytek si vem xo ti psal Farky (Britové a výška)
Teď neporovnávám výkony strojů ve hře ale v reále - měl jsem "vždy" za to, že Jak-1 byl na úrovni Bf109F (viz ruský manuál pro Jaka, kde se psalo, jak s ním bojovat a že to "jde").
Nedávno jsem ale dohledával něco k Jak-1m a na valka.cz se dočetl, že "Jakovlevovo OKB snažilo zvýšit výkony letounu na úroveň Bf-109E" http://forum.valk...0/start/-1
Tak jak to tedy bylo ??
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Musíta brát v úvahu úroveň pilotů a taktickou vyspělost. V tom si němci drželi velkou převahu až do roku 1944 a tohle nejde, zvláště při onlajnu, nijak zobrazit.
Rusové nedělali pro své účely špatná letadla, a když němci popisují jak točí ve Fokáči s novou La-5 a jak stojí La-5 za hovno protože ji bez problému vymanévrují, tak to není technický popis letadel, je to obraz pilotů...
Suhlas s Horrim. Doplnim, ze neslo iba o kvalitu pilotov VVS ale i o kvalitu spracovania jednotlivych ietadiel. Zatialco napr. prototypy boli vyrobene v maximalnej kvalite (myslene z pohladu sovietskej ekonomiky a jej moznosti v danom obdobi), k frontovym jednotkam sa dostavali stroje ovela horsie spracovane. A ked aj dosli kvalitne urobene masiny, nikto sa neobtazoval vycvicit pozemny personal k obsluhe novych strojov (typickym prikladom moze byt LaGG-3). Ak to porovname s hrou, tak v BoS mame u sovietov VZDY perfektne pripravene masiny, s perfektne vycvicenou pozemnou obsluhou a s perfektnym logistickym zazemim. Takze na Jaku sa nemusim bat, ze sa mi utrhne potah kridla pri zatoceni, alebo ze rano najdem "klaknutu" masinu na bruchu, lebo nevydrzali podvozkove nohy.
Jasně kluci, chápu, že za optimálních podmínek byly ty ruský stroje lepší, než co reálně lítalo na frontě. Proto jsem použil ten termín, že v BOSku je máme speciálně vyleštěný.
Naprosto nesouhlasím s tím, že taktická vyspělost/zaostalost se nedá simulovat online. Pozoruju to každý den. Díky prodeji na steamu je teď na serverech k vidění krom provařených es i sbírka takových, jako jsem třeba já. A ti umějí zaostalost nasimulovat parádně. Tuhle jsem si dokonce omylem přivřel nožičku při dosedání. Chtěl jsem udělat něco jinýho, ale ten čudlík mi prostě sám vlezl do ruky.
A stejně mi to nejde do hlavy. Asi jako mi nešlo do hlavy, proč v CloDu původní Bfko v principu odmítalo zatáčet. Dycky se to klepalo jak ratlík i při pokusu lehce zatáčet. Taky mi lidi tvrdili, že to je v pořádku, že přeci Bfko netočilo a co bych nechtěl a především že to je moje neschopnost a že to říkám, protože jsem někde online dostal na zadek. No a pak přišel patch od TF a Befka najednou točej. Ne jako Spit a už vůbec ne jako Hurrik, ale točej. A najednou je dobře něco jiného? Tak podobně teď si myslím, že časem možná dojde na nějakou drobnou korekci. Jako si lidi vydupali patch na viditelnost z kokpitu, tak si možná vydupou drobnou revizi výkonů. I když zde bych po zkušenostech z ROFu nebyl úplný optimista. Nakonec i ROFko je známý tím, že Fokker DVII je v dogfightu o poznání horší volba než libovolný Albík. A že to taky nejde lidem na rozum.
Ne Rumcajsi neumí nasimulovat zaostalost protože mají na vše více pokusů. Ani bobani na Steamu co ovládají hry gamepadem neletají na jeden život takže se to diametralně liší od čehokoli autentického.
Jasně kluci, chápu, že za optimálních podmínek byly ty ruský stroje lepší, než co reálně lítalo na frontě. Proto jsem použil ten termín, že v BOSku je máme speciálně vyleštěný.
Jenže to je právě omyl. V BoSu jsou výkony sovětských letadel udělané podle sovětských testů sériových mašin, ne žádných vyleštěných prototypů. Zrovna tak jsou německá letadla podle německých testů sériových mašin. Můžeme se tu dohadovat o tom, že na frontě to určitě nelítalo tolik jako ve výrobním závodě. To je pravda, ale to platí pro obě strany. Můžeme tu rozebírat obrovské problémy La-5 s chlazením motoru, zatímco v BoS je to naopak. Zrovna tak tady můžeme dlouze diskutovat jestli Friedrichy měly u Stalingradu povolené 1,42 ata. Ale bude to akorát ztráta času. Pokud má někdo data co říkají že by to mělo lítat jinak, není nic jednoduššího než to sesumírovat a poslat vývojářům. Věřím že se nad tím minimálně zamyslí.
Až to vydají, můžeme pořádně otestovat jak na tom ty éra jsou. Vlezeme na TS, sejdeme se někde na serveru a budeme ty letadla lítat bok po boku. Žádný souboj kde záleží na pilotovi, myslím přímé porovnání rychlostí, stoupavosti atd.
Rumcajs napsal:
Naprosto nesouhlasím s tím, že taktická vyspělost/zaostalost se nedá simulovat online. Pozoruju to každý den. Díky prodeji na steamu je teď na serverech k vidění krom provařených es i sbírka takových, jako jsem třeba já. A ti umějí zaostalost nasimulovat parádně.
A jsou všichni ti "takticky zaostalí" vždycky na sovětské straně ?
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.