|
Battle of Stalingrad - žvanírna 2015
|
| 1stCL_Fucida |
Přidané 16-08-2014 12:35
|

Hlavní administrátor

Příspěvek: 11144
Založený: 26.01.13
|
To bude nejspíše důsledek toho cca 76 let starého rozhodnutí pana Tanka na toto letadlo nastavitelné chladiče neumisťovat .
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
| |
|
|
| Baron |
Přidané 16-08-2014 12:59
|

Diskutující

Příspěvek: 4845
Založený: 18.02.10
|
Olejovy chladic by tam mal byt A prave ten som myslel Inak samozrejme suhlas.
Inak co sa tyka MP, tak je na strane Nemcov pretlak. Dnes som sa k nim vobec nedostal, musel som lietat Rusov. Dal som jeden let na Jaku-1. Leti to krasne, to sa musi nechat. Ako som sa tak kochal krasou BoS, kde sa vzal tu sa vzal, Bf za mnou stal. Ale pohlad z kabiny, ked vam hori motor, je pekne urobeny... 
P.S. Vo vseobecnosti Ruske lietadla lietaju velmi pekne po tom, ako maju spravene trimy.
Hals - und Beinbruch!
|
| |
|
|
| ZVP_Iceman |
Přidané 16-08-2014 13:58
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 175
Založený: 22.04.08
|
Baron napsal:
........ Na Fw stále nie je trim, myslím že tam nie sú urobené ani chladiče...........
Já nevím, FW jsem zkoušel a trim mi fungoval....... |
| |
|
|
| 1stCL_Fucida |
Přidané 16-08-2014 14:45
|

Hlavní administrátor

Příspěvek: 11144
Založený: 26.01.13
|
Baron napsal:
Olejovy chladic by tam mal byt  A prave ten som myslel  Inak samozrejme suhlas.
Olejový chladič tam samozřejmě byl, ale průtok vzduchu se jím nikterak regulovat nedal (krom zrychlení a zpomalení letadla samotného). Až pozdější verze dostaly řiditelné klapky ovlivňující průtok vzduchu okolo motoru .
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
| |
|
|
| Baron |
Přidané 16-08-2014 14:58
|

Diskutující

Příspěvek: 4845
Založený: 18.02.10
|
Aby som pravdu povedal, tie chladice su mi v podstate sumafuk. Hlavne ze funguju tak ako maju ze . Asi som zmlsany Dorou z DCS Stve ten chybajuci trim.
ZVP_Iceman napsal:
Baron napsal:
........ Na Fw stále nie je trim, myslím že tam nie sú urobené ani chladiče...........
Já nevím, FW jsem zkoušel a trim mi fungoval.......
Hmmmmm... Tak to aby som presmejdil zase cely setup....
EDIT: Nefunguje. Je jedno ci priradim klavesu/osu na Adjustable stabilizer alebo Pitch trim up/down, nefunguje. Na co si to v setupe namapoval?
Upravil/a Baron dne 16-08-2014 15:08
Hals - und Beinbruch!
|
| |
|
|
| Rumcajs |
Přidané 16-08-2014 15:28
|

Stařešina

Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Ono je to trochu na hlavu. Ale těch nastavení je tam víc, než si myslíte. Je tam trim nahoru a dolu, je tam adjustable stabilizer a navrch je tam adjustable stabilizer up a adjustable stabilizer down. Namapoval jsem to všude a funguje to. Nevím která z těch voleb funguje právě u FW.
Non est specifica
|
| |
|
|
| Baron |
Přidané 16-08-2014 15:36
|

Diskutující

Příspěvek: 4845
Založený: 18.02.10
|
Doprcic... Idem zase mapovat
Hals - und Beinbruch!
|
| |
|
|
| Brano |
Přidané 16-08-2014 15:36
|

Nováček

Příspěvek: 92
Založený: 24.05.14
|
Rumcajs napsal:
Ono je to trochu na hlavu. Ale těch nastavení je tam víc, než si myslíte. Je tam trim nahoru a dolu, je tam adjustable stabilizer a navrch je tam adjustable stabilizer up a adjustable stabilizer down. Namapoval jsem to všude a funguje to. Nevím která z těch voleb funguje právě u FW.
najjednoduchsie je namapovat rovnake klavesy na vsetky tri nastavenia:
1.Pitch trim up/down pre sovietov
2.Adjustable stabilizer pre messer
3.Adjustable stabilizer up/down pre fokru
Sak nikdy nepoletite tri lietadla naraz  |
| |
|
|
| Baron |
Přidané 16-08-2014 15:39
|

Diskutující

Příspěvek: 4845
Založený: 18.02.10
|
Trim na Fw konecne funguje, dakujem vsetkym za rady.
Hals - und Beinbruch!
|
| |
|
|
| ZVP_Iceman |
Přidané 16-08-2014 15:40
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 175
Založený: 22.04.08
|
Je to, jak píše Brano, u Fokáče se při tom hezky mačkaj ty tlačítka od elektrického ovládání.. ;-) |
| |
|
|
| Brano |
Přidané 16-08-2014 16:18
|

Nováček

Příspěvek: 92
Založený: 24.05.14
|
jak vymazem tento prispevok ja som nic nechcel napisat uaaaa  |
| |
|
|
| 310_Pip |
Přidané 16-08-2014 16:22
|

Uživatel

Příspěvek: 1613
Založený: 14.09.09
|
Brano napsal:
Rumcajs napsal:
Ono je to trochu na hlavu. Ale těch nastavení je tam víc, než si myslíte. Je tam trim nahoru a dolu, je tam adjustable stabilizer a navrch je tam adjustable stabilizer up a adjustable stabilizer down. Namapoval jsem to všude a funguje to. Nevím která z těch voleb funguje právě u FW.
najjednoduchsie je namapovat rovnake klavesy na vsetky tri nastavenia:
1.Pitch trim up/down pre sovietov
2.Adjustable stabilizer pre messer
3.Adjustable stabilizer up/down pre fokru
Sak nikdy nepoletite tri lietadla naraz 
Jde ten trim na osu u rusáků?

Vous etes des femmes,des esclaves,des chiens.Je crache sur vous!
Hoka hey!
|
| |
|
|
| Brano |
Přidané 16-08-2014 16:45
|

Nováček

Příspěvek: 92
Založený: 24.05.14
|
Bohuzial neda.Tato moznost je len pre mesera,kedze iba Adjustable stabiliser polozka sa da mapovat na os.Trim up a Trim down su 2 samostatne polozky ergo iba na klavesnicu ci cudliky na joji. |
| |
|
|
| Rumcajs |
Přidané 16-08-2014 17:09
|

Stařešina

Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
To neznáš Barona. Dvě sjíždí běžně a když se rozvášní, třetí dá taky. Nu ni?
Non est specifica
|
| |
|
|
| Bierglass |
Přidané 16-08-2014 17:14
|

Diskutující

Příspěvek: 2617
Založený: 12.05.10
|
No hlavně aby SVK nečetla jeho manželka |
| |
|
|
| Rumcajs |
Přidané 16-08-2014 23:29
|

Stařešina

Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Syndikáti budujou BOS server. http://forum.il2s...rt-server/
Tak snad bude v dohledné době něco víc než DF mapy Lapino a Stalingrad. Vláčci, autíčka, tančíci, nějaké seskupení a depoty pro bombardery, různé počasí, různý denní čas. Už aby to bylo. Od posledního patche jen lítám a lítám.
Non est specifica
|
| |
|
|
| Baron |
Přidané 17-08-2014 11:25
|

Diskutující

Příspěvek: 4845
Založený: 18.02.10
|
Rumcajs napsal:
To neznáš Barona. Dvě sjíždí běžně a když se rozvášní, třetí dá taky. Nu ni?
[img]http://i1276.photobucket.com/albums/y462/staffpicks/Animated_GIFs/sexy.gif[/img] is not a valid Image.
[img]http://i1276.photobucket.com/albums/y462/staffpicks/Scary/chop.gif[/img] is not a valid Image.
Upravil/a Baron dne 17-08-2014 14:08
Hals - und Beinbruch!
|
| |
|
|
| Farky |
Přidané 17-08-2014 13:34
|

Uživatel

Příspěvek: 631
Založený: 04.04.08
|
Bierglass napsal:
Vzhledem k tomu, že již začali fungovat palivoměry tak jsem testoval spotřebu Bf 109 G2. Ta potvora fakt žere jak "Mesršmit"  S "hladovým okem " cca 12 minut letu.Je pravda, že enemáci mně zrovna nenechali letět v ekonomy režimu a často i když ne na dlouho jsem byl nucen používat plný výkon ale zajímalo by mně zda funguje spotřeba v závislosti na režimu letu.Nemáte to někdo vyzkoušené?
Spotřeba tam ovlivněná režimem motoru je. Výdrž ve vzduchu se dá docela hodně prodloužit, sovětský éra jsou na to lepší protože si v nich jde hrát i se směsí. |
| |
|
|
| Bierglass |
Přidané 18-08-2014 09:57
|

Diskutující

Příspěvek: 2617
Založený: 12.05.10
|
No jo, to by vysvětlovalo proč mi ta Bf 109 žere jak když má díru v nádrži, vzhledem k stylu mého létání  |
| |
|
|
| Rumcajs |
Přidané 19-08-2014 20:33
|

Stařešina

Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Začínám si pomalu zvykat na BOSkový styl boje. BOSkový styl boje znamená, že člověk má vždy po ruce klapky a trim. Většina killů se odehrává na hranici pádu. Základ BOSkového skillu je míření těsně před přepadnutím do vrtáku, nebo dokonce míření na vrcholu hammer head manévru. Součástí BOSkového boje je i prázná nádrž. S plnou vše funguje hůř. Je to pro mě sice nepříliš oblíbený způsob, ale pomalu se sžívám a přináší to sestřely. Doufám ale, že až to bude hotový, nabídnou herní servery i sofistikovanější zábavu. Mnohem radši mám BnZ taktiku. Ale ta je v stávajícím BOSku poměrně neúčinná. Na vině je pár věcí. Především i u klasiky BnZ jako je FW 190 tuhnou s rychlostí kormidla k nepoužitelnosti. Pokud druhého nepřekvapím, je skoro bez šance trefit. Velká rychlost = nemožnost korigovat míření. Stačí tedy lehký úhybný manévr a prohučím kolem. Další potíž je v efektivním dostřelu. Zejména ruský stroje střílej velmi přesně na 500m a víc. A vzdálit se o 500m vyžaduje slušnou převahu rychlosti. Navíc takový dostřel umožňuje velmi efektivní střelbu zezdola na hranici pádovky. Takže zůstat v bezpečí mimo dostřel soupeře vyžaduje vysokou převahu energie = rychlosti => nemožnost mířit díky vytuhnutým kormidlům. BnZ se nedá úplně smysluplně provozovat s ruskýma letadlama. Ne že by to nešlo, ale existuje triviální obrana. Němec může dajvnout a zrychlit přes 700km/h. Následovat znamená urvat řídící plochy. Zkrátka se tedy učím lítat na pádovce. Vytahovat/zatahovat do toho klapky. Pomáhat si trimem častěji, než bych čekal. Jo a hlavně se nebát střílet, kolikrát dostanu kill za sprejovaní prostoru, kde by asi tak něco mohlo být. A stejně za chvíli chcípnu
Non est specifica
|
| |
|