November 28 2024 05:43:24
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 1

· Piloti on-line: 1
CSW_Eda

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2: Battle of Stalingrad (letový bojový simulátor z období bitvy o Stalingrad) » IL-2: BoS diskuse
 Vytisknout diskuzi
Battle of Stalingrad - žvanírna 2015
1stCL_Fucida
Baron napsal:
...myslím že tam nie sú urobené ani chladiče.


To bude nejspíše důsledek toho cca 76 let starého rozhodnutí pana Tanka na toto letadlo nastavitelné chladiče neumisťovat Úsměv.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Baron
Olejovy chladic by tam mal byt Úsměv A prave ten som myslel Úsměv Inak samozrejme suhlas.

Inak co sa tyka MP, tak je na strane Nemcov pretlak. Dnes som sa k nim vobec nedostal, musel som lietat Rusov. Dal som jeden let na Jaku-1. Leti to krasne, to sa musi nechat. Ako som sa tak kochal krasou BoS, kde sa vzal tu sa vzal, Bf za mnou stal. Ale pohlad z kabiny, ked vam hori motor, je pekne urobeny... Šklebící se

P.S. Vo vseobecnosti Ruske lietadla lietaju velmi pekne po tom, ako maju spravene trimy.
Hals - und Beinbruch!
 
ZVP_Iceman
Baron napsal:

........ Na Fw stále nie je trim, myslím že tam nie sú urobené ani chladiče...........


Já nevím, FW jsem zkoušel a trim mi fungoval.......
 
1stCL_Fucida
Baron napsal:
Olejovy chladic by tam mal byt Úsměv A prave ten som myslel Úsměv Inak samozrejme suhlas.


Olejový chladič tam samozřejmě byl, ale průtok vzduchu se jím nikterak regulovat nedal (krom zrychlení a zpomalení letadla samotného). Až pozdější verze dostaly řiditelné klapky ovlivňující průtok vzduchu okolo motoru Úsměv.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Baron
Aby som pravdu povedal, tie chladice su mi v podstate sumafuk. Hlavne ze funguju tak ako maju ze . Asi som zmlsany Dorou z DCS Úsměv Stve ten chybajuci trim.


ZVP_Iceman napsal:

Baron napsal:

........ Na Fw stále nie je trim, myslím že tam nie sú urobené ani chladiče...........


Já nevím, FW jsem zkoušel a trim mi fungoval.......


Hmmmmm... Tak to aby som presmejdil zase cely setup....

EDIT: Nefunguje. Je jedno ci priradim klavesu/osu na Adjustable stabilizer alebo Pitch trim up/down, nefunguje. Na co si to v setupe namapoval?
Upravil/a Baron dne 16-08-2014 15:08
Hals - und Beinbruch!
 
Rumcajs
Ono je to trochu na hlavu. Ale těch nastavení je tam víc, než si myslíte. Je tam trim nahoru a dolu, je tam adjustable stabilizer a navrch je tam adjustable stabilizer up a adjustable stabilizer down. Namapoval jsem to všude a funguje to. Nevím která z těch voleb funguje právě u FW.
Non est specifica
 
Baron
Doprcic... Idem zase mapovat Naštvaný
Hals - und Beinbruch!
 
Brano
Rumcajs napsal:

Ono je to trochu na hlavu. Ale těch nastavení je tam víc, než si myslíte. Je tam trim nahoru a dolu, je tam adjustable stabilizer a navrch je tam adjustable stabilizer up a adjustable stabilizer down. Namapoval jsem to všude a funguje to. Nevím která z těch voleb funguje právě u FW.


najjednoduchsie je namapovat rovnake klavesy na vsetky tri nastavenia:
1.Pitch trim up/down pre sovietov
2.Adjustable stabilizer pre messer
3.Adjustable stabilizer up/down pre fokru

Sak nikdy nepoletite tri lietadla naraz Úsměv
 
Baron
Trim na Fw konecne funguje, dakujem vsetkym za rady.
Hals - und Beinbruch!
 
ZVP_Iceman
Je to, jak píše Brano, u Fokáče se při tom hezky mačkaj ty tlačítka od elektrického ovládání.. ;-)
 
Brano
jak vymazem tento prispevok ja som nic nechcel napisat uaaaa Šklebící se
 
310_Pip
Brano napsal:

Rumcajs napsal:

Ono je to trochu na hlavu. Ale těch nastavení je tam víc, než si myslíte. Je tam trim nahoru a dolu, je tam adjustable stabilizer a navrch je tam adjustable stabilizer up a adjustable stabilizer down. Namapoval jsem to všude a funguje to. Nevím která z těch voleb funguje právě u FW.


najjednoduchsie je namapovat rovnake klavesy na vsetky tri nastavenia:
1.Pitch trim up/down pre sovietov
2.Adjustable stabilizer pre messer
3.Adjustable stabilizer up/down pre fokru

Sak nikdy nepoletite tri lietadla naraz Úsměv


Jde ten trim na osu u rusáků? Zamračený
www.311raf.com/images/signature/sig_Pip.jpg
Vous etes des femmes,des esclaves,des chiens.Je crache sur vous!
Hoka hey!
 
http://www.310raf.com/cs_wing_hangar.php
Brano
Bohuzial neda.Tato moznost je len pre mesera,kedze iba Adjustable stabiliser polozka sa da mapovat na os.Trim up a Trim down su 2 samostatne polozky ergo iba na klavesnicu ci cudliky na joji.
 
Rumcajs
Brano napsal:
Sak nikdy nepoletite tri lietadla naraz Úsměv
To neznáš Barona. Dvě sjíždí běžně a když se rozvášní, třetí dá taky. Nu ni?
Non est specifica
 
Bierglass
No hlavně aby SVK nečetla jeho manželkaŠklebící se
 
Rumcajs
Syndikáti budujou BOS server. http://forum.il2s...rt-server/
Tak snad bude v dohledné době něco víc než DF mapy Lapino a Stalingrad. Vláčci, autíčka, tančíci, nějaké seskupení a depoty pro bombardery, různé počasí, různý denní čas. Už aby to bylo. Od posledního patche jen lítám a lítám.
Non est specifica
 
Baron
Rumcajs napsal:

Brano napsal:
Sak nikdy nepoletite tri lietadla naraz Úsměv
To neznáš Barona. Dvě sjíždí běžně a když se rozvášní, třetí dá taky. Nu ni?


[img]http://i1276.photobucket.com/albums/y462/staffpicks/Animated_GIFs/sexy.gif[/img] is not a valid Image.




Bierglass napsal:

No hlavně aby SVK nečetla jeho manželkaŠklebící se


[img]http://i1276.photobucket.com/albums/y462/staffpicks/Scary/chop.gif[/img] is not a valid Image.
Upravil/a Baron dne 17-08-2014 14:08
Hals - und Beinbruch!
 
Farky
Bierglass napsal:

Vzhledem k tomu, že již začali fungovat palivoměry tak jsem testoval spotřebu Bf 109 G2. Ta potvora fakt žere jak "Mesršmit"Šklebící se S "hladovým okem " cca 12 minut letu.Je pravda, že enemáci mně zrovna nenechali letět v ekonomy režimu a často i když ne na dlouho jsem byl nucen používat plný výkon ale zajímalo by mně zda funguje spotřeba v závislosti na režimu letu.Nemáte to někdo vyzkoušené?


Spotřeba tam ovlivněná režimem motoru je. Výdrž ve vzduchu se dá docela hodně prodloužit, sovětský éra jsou na to lepší protože si v nich jde hrát i se směsí.
 
Bierglass
No jo, to by vysvětlovalo proč mi ta Bf 109 žere jak když má díru v nádrži, vzhledem k stylu mého létání Šklebící se
 
Rumcajs
Začínám si pomalu zvykat na BOSkový styl boje. BOSkový styl boje znamená, že člověk má vždy po ruce klapky a trim. Většina killů se odehrává na hranici pádu. Základ BOSkového skillu je míření těsně před přepadnutím do vrtáku, nebo dokonce míření na vrcholu hammer head manévru. Součástí BOSkového boje je i prázná nádrž. S plnou vše funguje hůř. Je to pro mě sice nepříliš oblíbený způsob, ale pomalu se sžívám a přináší to sestřely. Doufám ale, že až to bude hotový, nabídnou herní servery i sofistikovanější zábavu. Mnohem radši mám BnZ taktiku. Ale ta je v stávajícím BOSku poměrně neúčinná. Na vině je pár věcí. Především i u klasiky BnZ jako je FW 190 tuhnou s rychlostí kormidla k nepoužitelnosti. Pokud druhého nepřekvapím, je skoro bez šance trefit. Velká rychlost = nemožnost korigovat míření. Stačí tedy lehký úhybný manévr a prohučím kolem. Další potíž je v efektivním dostřelu. Zejména ruský stroje střílej velmi přesně na 500m a víc. A vzdálit se o 500m vyžaduje slušnou převahu rychlosti. Navíc takový dostřel umožňuje velmi efektivní střelbu zezdola na hranici pádovky. Takže zůstat v bezpečí mimo dostřel soupeře vyžaduje vysokou převahu energie = rychlosti => nemožnost mířit díky vytuhnutým kormidlům. BnZ se nedá úplně smysluplně provozovat s ruskýma letadlama. Ne že by to nešlo, ale existuje triviální obrana. Němec může dajvnout a zrychlit přes 700km/h. Následovat znamená urvat řídící plochy. Zkrátka se tedy učím lítat na pádovce. Vytahovat/zatahovat do toho klapky. Pomáhat si trimem častěji, než bych čekal. Jo a hlavně se nebát střílet, kolikrát dostanu kill za sprejovaní prostoru, kde by asi tak něco mohlo být. A stejně za chvíli chcípnu Pff
Non est specifica
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

36,054,509 návštěv