Kuva po nějakém patchi asi udělali něco s motorem Štuky. ... V jakém režimu je to teď schopno dlouhodobého letu?Tím myslím Ata a otáčky motoru.Dik
1.25 ata a 2400 ot./min. Cokoliv nad tyhle hodnoty oddělá motor prakticky okamžitě. A nespoléhej se na teploty co to ukazuje, i s teplotama v limitu se to zadře.
The second big news is the one you;ve been waiting for since last Friday. It is the FM fixes for several aircrafts. Almost all of them were modified except for LaGG-3. Stability of all planes was reconfigured and the plane's reaction to sharp movements of the stick was revised. Rudder effectiveness at Fw 190 was slightly decreased. Roll rate was finalized for all planes according to the reference base that we have. So it's wouldn't be a lie to say that maneuverability characteristics of all BOS planes are complete.
We expect quite a lot of feedback and impressions on the recent changes. So we'll be answering the most topical questions. And remember that the next big update won;t take long to arrive bringing us He 111 and extended engine control features.
Rumcajsi, ovlivňuje to letový model alespoň nějak k lepšímu? Jsem po instalaci OS a pro stejný stav se mi to nechce momentálně stahovat a instalovat .
Je to k lepšímu bych řekl. Zkusil jsem 109F4 a Jak 1. 109 je o poznání stabilnější. Reaguje na směrovku asi jak by člověk čekal. Nedělá tu invertovanou vývrtku při potlačení. Roll rate je taky uvěřitelnější nebo dokonce odhadem asi už dobře. Jak 1 lítá víceméně stejně, jen roll rate má asi jako nové Bfko. Zkusím 190. Jo a možná je to jen placebo, nebo jsem si už zvyknul, ale přijde mi, že to při přistání tolik neodskakuje. Ale může to být jen zvyk, přeci jen to lítám furt. Takže dobrý.
No, oni v podstate povedali, ze okrem LaGGu maju vsetky masiny kompletne FM: So it's wouldn't be a lie to say that maneuverability characteristics of all BOS planes are complete.
Jo invertovaná vývrtka stále jde provést. Ale je to chování už hodně potlačený. Dřív byla tak jako přirozená součást mezka. Stačilo drbnout do páky a už se to točilo.
Přijde mi taky, že dřív jsem s mezkem nebyl schopnej zaletět čistej přemet. Že mi to vždy utíkalo do stran. A že jak se měnila rychlost, dělalo to různé vylomeniny. A že s dnešním patchem přemet zaletím čistě a utíkání do strany snadno koriguju křidélkami.
Tedy po nějakých ne úplně optimistických týdnech přišel týden pozitivní.
Vzhledem k tomu, že již začali fungovat palivoměry tak jsem testoval spotřebu Bf 109 G2. Ta potvora fakt žere jak "Mesršmit" S "hladovým okem " cca 12 minut letu.Je pravda, že enemáci mně zrovna nenechali letět v ekonomy režimu a často i když ne na dlouho jsem byl nucen používat plný výkon ale zajímalo by mně zda funguje spotřeba v závislosti na režimu letu.Nemáte to někdo vyzkoušené? Kromě změn v LM, které tady popisuje Rumcajs , se mi zdá, že množství paliva má teď mnohem větší vliv na letové vlastnosti letadla než dřív. Účinnost směrovky se mi zdá pořád příliš velká vzhledem k velikosti plochy kormidla u Bf 109, a to především když je potřeba si srovnat enemy v zaměřovači .Ale dost možná je to nastavení citlivosti.Může někdo, kdo má z kormidla jiný pocit než já napsat jak má všechny tři parametry u kormidla nastaveny ve hře?
Mám všetko na defaulte a u mňa dobré. Pravdepodobne závisí aj na tom, aký máš joy, a tiež si môžeš upraviť citlivosť.
Na Fw stále nie je trim, myslím že tam nie sú urobené ani chladiče. Bf-109G sa mi stále zdá horšia ako F4. Celkovo sú mašiny stabilnejšie ako predtým. BF-109F4 sa pri použití klapiek točí ako káča. Ruské mašiny sa chystám testnúť dnes. Som na ne zvedavý.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.