Battle of Stalingrad - žvanírna 2015
|
Baron |
Přidané 31-07-2014 21:30
|
Diskutující
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
Rumcajs napsal:
Baron napsal:
Áno, sú tam. Mne je v podstate putna či sú na klávesiach alebo na osiach, hlavne že fungujú. Polietanie s ruskými strojmi je teraz jednoducho krása. Hm, celkovo je to krása. Jediná mašina, ktorej neviem prísť na chuť, je Bf-109G-2. To je zvláštní, já G2 preferuju i před 190kou. Ale může to být tím, že jsem z CloDu prostě zvyklej dívat se na svět z Bfka. No a poslední čas si hodně užívám Jaka. Jak je prostě takovej milášek. Úplně se mi vždy orosí čelo při představě, že až jednou bude Jak 3, třeba se ze mě stane červenej
Mne vyhovuje viac Bf-109F-4. Netvrdím, že Gustav nie je dobrá mašina, len mne vyhovujú skôr obratnejšie mašiny - ako napr. Fridrich. A áno, Jak-1 je skutočne milášek
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 01-08-2014 07:41
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Zkoušel jsem vysledovat na čem závisí chování té FW 190 při pojíždění. Jak psal Brano, zkusil jsem přepnou vrtuli na manuál. No a přitom jsem přišel na jednu zajímavou věc. Ten automat se chová docela divně. Neumím si představit, proč na zemi při pojíždění reguluje jakoukoli jinou hodnotu než 12:00. Nejsem sice expert na FW 190 a na automaticky stavitelné vrtule, ale přijde mi, že u tý FW 190 by neměl být důvod opouštět 12:00 minimálně do 200km/h. Jenže automat BOSový FW 190 mrcasí se stoupáním vrtule jak s čamrdou při sebemenším pohybu plynovkou. Pak se vrtule dostává do režimu "úplně mimo mísu", jen honí vzduch a generuje nesmyslné síly. Přepnutí na manuál tohle docela řeší. Měl jsem tedy ještě problém s tím, že samotné přepnutí na manuál mi běželo, ale tlačítka pro manuální změnu stoupání vrtule nějak nereagovala, přesto že jsem to několikrát zkusil přemapovat. Tak jsem holt počkal, až se automat uráčí zařadit něco blízko 12:00 a pak ho vypnul. Od té chvíle bylo pojíždění možné. Nechci říct, že nebylo i tak plné roztodivností, ale šlo to celkem snadno. Stále tedy zůstává ona BOSová představa, že pravá brzda zastaví letadlo a ani plyn na 1.2 ATA nedokáže letadlo okolo té zabržděné nohy otočit, ale i tak je to pokrok. Možná největší pokrok je v nálezu, že ten automat vrtule se chová, dle mého laického názoru, nějak divně. A že když vyřešej tuhle libůstku, bude zas trochu líp. Zkusím to napsat na IL2 forum.
Non est specifica
|
|
|
|
313_Nevo |
Přidané 01-08-2014 07:47
|
Uživatel
Příspěvek: 1888
Založený: 13.08.06
|
310_cibule napsal:
....
Omlouvám se, že to sem asi peru znovu, ale tohle by myslím nemělo zapadnout.
Tak to daj do samostatneho vlakna, ci?
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
|
|
|
|
310_cibule |
Přidané 01-08-2014 10:00
|
Fusioner
Příspěvek: 15069
Založený: 29.09.05
|
313_Nevo napsal:
310_cibule napsal:
....
Omlouvám se, že to sem asi peru znovu, ale tohle by myslím nemělo zapadnout.
Tak to daj do samostatneho vlakna, ci?
Tak jo.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
|
|
|
|
Baron |
Přidané 01-08-2014 11:46
|
Diskutující
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
Rumcajs napsal:
Zkoušel jsem vysledovat na čem závisí chování té FW 190 při pojíždění. Jak psal Brano, zkusil jsem přepnou vrtuli na manuál. No a přitom jsem přišel na jednu zajímavou věc. Ten automat se chová docela divně. Neumím si představit, proč na zemi při pojíždění reguluje jakoukoli jinou hodnotu než 12:00. Nejsem sice expert na FW 190 a na automaticky stavitelné vrtule, ale přijde mi, že u tý FW 190 by neměl být důvod opouštět 12:00 minimálně do 200km/h. Jenže automat BOSový FW 190 mrcasí se stoupáním vrtule jak s čamrdou při sebemenším pohybu plynovkou. Pak se vrtule dostává do režimu "úplně mimo mísu", jen honí vzduch a generuje nesmyslné síly. Přepnutí na manuál tohle docela řeší. Měl jsem tedy ještě problém s tím, že samotné přepnutí na manuál mi běželo, ale tlačítka pro manuální změnu stoupání vrtule nějak nereagovala, přesto že jsem to několikrát zkusil přemapovat. Tak jsem holt počkal, až se automat uráčí zařadit něco blízko 12:00 a pak ho vypnul. Od té chvíle bylo pojíždění možné. Nechci říct, že nebylo i tak plné roztodivností, ale šlo to celkem snadno. Stále tedy zůstává ona BOSová představa, že pravá brzda zastaví letadlo a ani plyn na 1.2 ATA nedokáže letadlo okolo té zabržděné nohy otočit, ale i tak je to pokrok. Možná největší pokrok je v nálezu, že ten automat vrtule se chová, dle mého laického názoru, nějak divně. A že když vyřešej tuhle libůstku, bude zas trochu líp. Zkusím to napsat na IL2 forum.
Rume, ja s tymto problem nemam. Vrtula sa sprava v manualnom rezime tak ako ma, a s pohybom po letisku (pojizdeni) problem nemam, ci je to na manual alebo na automat. Ale problemy mi to prestalo robit az po reinstalacii BoS.
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 01-08-2014 12:15
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Takže pro jistotu čistý install?
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 01-08-2014 12:30
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Baron napsal:
Rume, ja s tymto problem nemam. Vrtula sa sprava v manualnom rezime tak ako ma, a s pohybom po letisku (pojizdeni) problem nemam, ci je to na manual alebo na automat. Ale problemy mi to prestalo robit az po reinstalacii BoS. Hmm tak to zkusím. Je taky fakt, že mi plynovka sem tam dělá nečekané pohyby (a nemyslím ono vypnuté CEM) a že brzdy taky chodí nějak občas jo a jindy ne, nebo až za chvíli. Inu vynález rebootu byl asi nejzásadnější objev v historii počítačů.
Non est specifica
|
|
|
|
LEON |
Přidané 01-08-2014 13:00
|
Diskutující
Příspěvek: 2076
Založený: 28.10.10
|
310_cibule napsal:
313_Nevo napsal:
310_cibule napsal:
....
Omlouvám se, že to sem asi peru znovu, ale tohle by myslím nemělo zapadnout.
Tak to daj do samostatneho vlakna, ci?
Tak jo.
Proč si dal autor práci i s popisem všech páček a hejblátek, když je ten kokpit stejně neklikací a všechno je namapovaný na klávesnici?
|
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 01-08-2014 13:07
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Protože ten cockpit není na klikání ale funguje jako zpětná vazba?
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
magot |
Přidané 01-08-2014 13:08
|
Fusioner
Příspěvek: 17623
Založený: 19.06.08
|
|
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 01-08-2014 13:10
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
LEON napsal:
Proč si dal autor práci i s popisem všech páček a hejblátek, když je ten kokpit stejně neklikací a všechno je namapovaný na klávesnici?
No abys při pohledu do kokpitu podle pohledu věděl, v jakém stavu to či ono zařízení máš. Rozhodně je to zajímavá informace, protože přepínače fungují v zásadě na opakovaný stisk jednoho čudlíku a tedy při pohled na vlastní joystick/plynovku nepoznáš většinou nic.
Non est specifica
|
|
|
|
LEON |
Přidané 01-08-2014 13:10
|
Diskutující
Příspěvek: 2076
Založený: 28.10.10
|
U kontrolek funkci zpětný vazby chápu, ty mají svoje opodstatnění, ale ostatní věci jsou spíš jen dekorace, zpětná vazba je přece Quadrant na stole, na kterém mám ruku, kdo se bude v boji rozhlížet po páčkách...
|
|
|
|
Baron |
Přidané 01-08-2014 13:20
|
Diskutující
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
Pravdepodobne. Ja som iba odinstaloval a znovu nainstaloval BoS pri tej minizaplate na Fw.
Rumcajs napsal:
...Hmm tak to zkusím. Je taky fakt, že mi plynovka sem tam dělá nečekané pohyby (a nemyslím ono vypnuté CEM) a že brzdy taky chodí nějak občas jo a jindy ne, nebo až za chvíli. Inu vynález rebootu byl asi nejzásadnější objev v historii počítačů.
Ano, cosi podobne to robilo aj mne. Napr. mi vzdy po vypnuti BoS invertovalo osu na plyne. Plus niekolko dalsich veci.
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
310_cibule |
Přidané 01-08-2014 13:20
|
Fusioner
Příspěvek: 15069
Založený: 29.09.05
|
Taky jsem rád, že jsou páčky animované (řada z nás nemá Quadrant, takže třeba polohu nastavení vrtule u ruských letadel či bohatost směsi, které ovládáme klávesovými zkratkami namapovanými na joysticku či plynovce, indikuje jen animovaná poloha příslušné páky).
Když tedy nemám svůj oblíbený klikací kokpit zejména pro startovací proceduru.
Teď mne napadá (a nejsem doma, takže to nemohu vyzkoušet): nastavení vrtule, bohatosti směsi resp. třeba vodní chladič se na osy nastavit dá? Asi jo, když na nich mám nastaveny žaluzie motoru. že bych na to použil tu svojí trimovací krabičku.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
|
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 01-08-2014 13:29
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
310_cibule napsal:
Taky jsem rád, že jsou páčky animované (řada z nás nemá Quadrant, takže třeba polohu nastavení vrtule u ruských letadel či bohatost směsi, které ovládáme klávesovými zkratkami namapovanými na joysticku či plynovce, indikuje jen animovaná poloha příslušné páky).
Když tedy nemám svůj oblíbený klikací kokpit zejména pro startovací proceduru.
Teď mne napadá (a nejsem doma, takže to nemohu vyzkoušet): nastavení vrtule, bohatosti směsi resp. třeba vodní chladič se na osy nastavit dá? Asi jo, když na nich mám nastaveny žaluzie motoru. že bych na to použil tu svojí trimovací krabičku. Nastavení vrtule je dvojí. Německé a ruské. Rusové maj ovládání governoru vrtule pákou, tedy zde to můžeš namapovat na osu. Němci maj tlačítka na plynovce a tedy to musíš taky namapovat na čudlíci. Jsem s tím právě dnes válčil. Ono je to tak hezky textované, ty popisy ovládacích prvků BOSu, že to jednomu intuitivně úplně nedojde.
Non est specifica
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 01-08-2014 13:38
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10830
Založený: 26.01.13
|
U Luftwaffe (stíhači) se manuální nastavování vrtule používalo jen pro zahřívání motoru (resp. někdy i pro pojíždění) a pro případ poruchy automatiky. Tzn. prakticky se nepoužívalo - proto jen ona třípolohová páčka (+, neutrál, -).
Upravil/a 1stCL_Fucida dne 01-08-2014 13:45
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
310_cibule |
Přidané 01-08-2014 13:40
|
Fusioner
Příspěvek: 15069
Založený: 29.09.05
|
Rumcajs napsal:
Rusové maj ovládání governoru vrtule pákou, tedy zde to můžeš namapovat na osu.
To jsem chtěl vědět, dík.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
|
|
|
|
LEON |
Přidané 01-08-2014 13:41
|
Diskutující
Příspěvek: 2076
Založený: 28.10.10
|
No je možný Cibule, že jsem z těch Quadrantů už zdeformovanej, protože jsem měl jednu dobu zapojený i tři vedle sebe + šestipáku od CH product (pro IL-2 COD) :-D Jen mě nikdy nějak nenapadlo kontrolovat funkce podle animovaných poloh páček v kokpitu, důležitý funkce prostě měly svoje stavový kontrolky a ostatní člověk podvědomě odklikne na klávesnici, tak nějak nebyl důvod zevlovat po animovaných pákách, ani ve starém Šturmu (pokud tam teda nějaké byly) Pěkný to ale je, když se to vše hejbá jak má, o tom žádná :-)
|
|
|
|
1stCL_Novotny |
Přidané 01-08-2014 15:39
|
Moderátor
Příspěvek: 3174
Založený: 01.10.05
|
Hi Everybody!
Congratulations with the last month of summer and the final stage of BOS development. The end of July as far not simple but first things first.
First of all, our press-trip that lasted for 2 weeks is finally over. Our goal was to show the game to the US and European media, and everything went quite well. If you’re wondering how interested the modern gaming media is in flight sims, check out the Press about us section here. I personally would like to mention the EU presentation in Prague where we were lucky to meet some folks from the community, which was possibly the best part of the trip.
Secondly, we’ve released Fw 190 A-3 for early access. A great plane that raised great disputes. Today’s update contains some fixes in regards of Focke-Wulf’s damage model and its 3D model. We’ve worked at the compromise solution that had been proposed earlier this week, and we hope that this new approach to the windscreen implementation would be more commonly accepted.
Thirdly, ILYA Muromets was sent to early access and added to the digital store yesterday. As we’ve said before, this project is important for us because it’s our very first experience of working on a title devoted to one of the fathers of modern aviation which Igor Sikorsky was. .And also it’s a wonderful chance for a technological experiment (mouse control in particular) that we wouldn’t risk to start in a larger sim project.
And we keep on working on the Historical campaign mode - currently it has the top priority in development - and on He 111, the German bomber. You’ll seee a coupel of screenshots with it below the text. Have a nice weekend and enjoy your flights!
krasavec.
----
----
----
---- |
|
|
|
SepiaX |
Přidané 01-08-2014 16:16
|
Uživatel
Příspěvek: 1165
Založený: 15.11.11
|
Vypadá impozantně
Má-li problém řešení nemá cenu se trápit, nemá-li řešení trápení je zbytečné.
|
|
|