Opentrack - náhrada FreeTracku?
|
petsild |
Přidané 22-09-2016 19:34
|
Diskutující
Příspěvek: 4103
Založený: 30.11.14
|
Já dnes dělal pokusy s automatic threshold a velikost bodu to ve dne drží i bez zatažení žaluzií. Přitom bylo v pokoji spousta rušivého zdroje světla a OT držel tři body naprosto statečně. Začnu to používat napořád no.
|
|
|
|
LEON |
Přidané 22-09-2016 19:43
|
Diskutující
Příspěvek: 2076
Založený: 28.10.10
|
Autotreshold už zase funguje??? V čem byla ta chyba?
|
|
|
|
petsild |
Přidané 22-09-2016 20:49
|
Diskutující
Příspěvek: 4103
Založený: 30.11.14
|
V p11 nefungoval AT vůbec, nyní je pevně daná maximální velikost bodu na 15px.
|
|
|
|
LEON |
Přidané 23-09-2016 18:42
|
Diskutující
Příspěvek: 2076
Založený: 28.10.10
|
Tak u mě bohužel nefunguje Automatic Treshold ani v p12. Jakmile zaškrtnu Automatic treshold, všechny křížky z diod zmizí, jako v předchozích verzí. Bez AT mám body 9-11px podle přiblížení k monitoru.
|
|
|
|
petsild |
Přidané 01-10-2016 18:00
|
Diskutující
Příspěvek: 4103
Založený: 30.11.14
|
P13 nové úpravy v Translation compensation tahle šikovná funkce je přejmenována na Relative translation a rozšířena případně pro ostatní osy.
Animace chobotnice je ve vyšším rozlišení a znovu funkční Automatic threshold.
Centrování PT nyní drží mnohem lépe střed to můžu potvrdit.
soubor: https://github.co...ortable.7z
Core changes
- Translation compensation got renamed to relative translation. Also, effect of each rotation axis on translation can be disabled, and each translation axis can be excluded from relative translation.
- Mapping snap got lowered to (1, 1) and (.5, .5) for rotation and translation respectively. We have tooltips so it's not a problem.
- Tracking stop won't reset unsaved dialog changes. Only closing a dialog without saving will reset unsaved changes.
- Tracking will try very hard to keep running at constant framerate (250 Hz). Previously it only adjusted based on the last delta.
- The Octopus now has larger resolution, and looks more correct when rolled.
- Trackers submitting rotation over +-180 will have it normalized.
Module changes
- PT tracker had too small auto threshold point area. We forgot to multiply by Pi. Now the area is larger by 3.14.
- PT tracker finds point centers a bit more accurately.
- Some Accela settings had their maximum values reduced to prevent user confusion. They didn't make sense at these high values.
- Settings dialog in PT and Aruco won't show itself for A4 TECH cameras, in addition to PS3 Eye. The former crash when trying to open the dialog.
- All Rift versions now work without gimbal lock. It was only tested on 0.8.0 but the code is pretty much the same for all the versions.
|
|
|
|
ukulele |
Přidané 22-10-2016 22:31
|
Uživatel
Příspěvek: 1769
Založený: 21.03.15
|
Pánové potřebuji poradit. Rozhlížení opentrackem se mi celkem dost trhá. Přitom mi DCS běží 60FPS. Nevíte někdo co s tím. Nastavené to mám standartně podle videonávodu od Jožky. Mám PS3eye |
|
|
|
petsild |
Přidané 23-10-2016 10:22
|
Diskutující
Příspěvek: 4103
Založený: 30.11.14
|
To je divné... DCS patří co do plynulosti a polohování OT k nejlepšímu.
Protože je sim v náročnosti na HW dost rozmarný, třeba při pohledu někam je klidně přes 100 snímků a neparně jinam zase 50 fps a to má za následek viditelné trhání či škubnutí kvůli propadu snímků. Zkontroluj jestli máš nastaven úroveň detailů tak, abys měl zaručených vždy konstantních 60fps za každé situace.
Mám jinak pro DCS extra profil s křivkami více na tupo, kvůli vysoké citlivosti polohování.
|
|
|
|
ukulele |
Přidané 23-10-2016 11:14
|
Uživatel
Příspěvek: 1769
Založený: 21.03.15
|
Hra mi jede stabilně 60 FPS. Můžeš mi někam poslat svůj profil? |
|
|
|
petsild |
Přidané 23-10-2016 12:17
|
Diskutující
Příspěvek: 4103
Založený: 30.11.14
|
Jasně... https://uloz.to/!...dcsnew-rar používám zoom na ose X, ostatní bude pro tebe funkční.
|
|
|
|
Redy19 |
Přidané 23-10-2016 13:14
|
Nováček
Příspěvek: 52
Založený: 07.10.16
|
Zkus jinou verzi OT.. mě něco podobného jednou dělala starší verze, stačilo upgrade na novější. |
|
|
|
ukulele |
Přidané 23-10-2016 15:51
|
Uživatel
Příspěvek: 1769
Založený: 21.03.15
|
Díky za profil. Ale s ním je to snad ještě horší. Nemůže to být tím červeným křížkem který se mi má pohybovat asi na nose? Já ho totiž mám v levém dolním rohu a moc se nehýbe. V náhledu opentracku vídím jen diody, ale sebe vůbec ne, jestli nemám třeba nějak špatně nastavený kontrast. Omlouvám se za hloupé dotazy, ale v opentracku jsem totálně mimo |
|
|
|
petsild |
Přidané 23-10-2016 16:26
|
Diskutující
Příspěvek: 4103
Založený: 30.11.14
|
Ten červený určuje střed hlavy a hejbat se má minimálně. Pak jsou ty zelené kříže které určují plynulost pouze za podmínek vidět vždy maximálně tři body minimálně taky tři (prostě 3 OK). Při malém výkonu ledek často dochází při velkém úhlu vytočení nebo překrytí dvou bodů navzájem ke ztrátě synchronizace a to je taky problém nutné zkontrolovat!
Tedy doporučuji nastavit dobře s rezervou minimální a maximální velikost bodu dle zkutečné velikosti co ukazuje PoinTracker v nastavení.
|
|
|
|
ukulele |
Přidané 23-10-2016 16:35
|
Uživatel
Příspěvek: 1769
Založený: 21.03.15
|
Problém vyřešen použitím starší verze Opentracku.3 body mám ok, ale trápí mě ten červený kříž. Jak jej dostanu na střed halvy? Na náhledu kamerky je tma, takže si myslím, že software ani nemůže vědět kde mám hlavu (to je asi hloupost).
Upravil/a ukulele dne 23-10-2016 18:18
|
|
|
|
606_JuLB |
Přidané 23-10-2016 17:39
|
Uživatel
Příspěvek: 747
Založený: 26.06.13
|
Poloha červeného kríža je len vypočítaná na základe hodnôt v nastaveniach rozmeru klipu a jeho umiestnenia na slúchadlách.
Ak je mimo, máš zlé nastavenia rozmerov, skús kalibraciu v OT. |
|
|
|
ukulele |
Přidané 23-10-2016 17:44
|
Uživatel
Příspěvek: 1769
Založený: 21.03.15
|
Je možné, že ten klip má špatné rozměry. Ale mám ho od Jožky, tak to bude asi v pohodě. Spíš mám něco špatně nastavené |
|
|
|
petsild |
Přidané 23-10-2016 18:20
|
Diskutující
Příspěvek: 4103
Založený: 30.11.14
|
Na rozměrech clipu záleží a inviduální rozměry jsou podporovány po vložení přesných hodnot, ale Joska tohle bude mít určitě dobře.
Jinak správný střed červeného kříže se nastavuje po proceduře calibration v záložce velikosti clipu.
Doporučuji udělat přesně podle video návodu zde: https://www.youtu...=youtu.be[
|
|
|
|
ukulele |
Přidané 23-10-2016 19:06
|
Uživatel
Příspěvek: 1769
Založený: 21.03.15
|
Díky moc. Vyzkouším v sobotu |
|
|
|
petsild |
Přidané 28-10-2016 22:21
|
Diskutující
Příspěvek: 4103
Založený: 30.11.14
|
Na výročí vzniku samostatného státu je tady P14.
soubor: https://github.co...ortable.7z
Core changes
- Unbreak auto translation camera offset when used together with relative translation -- #473
- Prevent freeze on multi-display desktops -- debug info by @kzfr, #469
- The Octopus is now more slim and not square.
- Higher snap in the mapping window. It was so small that hitting the right value was a pain.
- Don't allow points to occupy the same place when dragging in the mapping window. Bug allowed that to happen in some cases.
Module changes
- PT: Don't call calibration more often than intended.
- PT, aruco: Don't delay camera stop artificially.
- PT: display tracker info immediately, and don't refresh it when tracking is stopped.
- freetrack: support few more games
Known bugs
These didn't make it in time sadly. The multi-display bug is serious enough to release now rather than fix more known issues.
- Aruco still has solver problems resulting in nonsensical poses.
- The FreePIE app won't show debug sensor data unless "send raw" is selected also.
|
|
|
|
petsild |
Přidané 23-11-2016 16:35
|
Diskutující
Příspěvek: 4103
Založený: 30.11.14
|
Hned několik oprav na P15 plus podpora jazykové lokace.
soubor https://github.co...ortable.7z
Important
- Add Oculus Rift SDK 1.4.0.
- Add translation support! The main interface now has a Russian translation (thanks to Alexander Orokhovatskiy) as well as Dutch (Thanks @MathijsG). More modules are planned for translating into Russian.
- Fix Aruco solver going bonkers. This took a while. Thanks to @Emton for reporting it again and testing several versions.
- Fix rotation nonlinearity's discontinuity in Accela. You need to increase your nonlinearity values a bit.
Other
- The mappings are now drawn antialiased.
- Fix joystick tracker swapping sign on maximum values.
- Resize the game detector interface to full options window size.
- Code maintainability improvements.
- Reword some descriptions in the user interface.
- Allow for disabling program translation.
- Remove camera offset from centered position checkbox. It doesn't work properly, and probably doesn't make sense.
- Fix an infinite loop bug during tracking. This probably hasn't occured to anyone.
- Remove disabling axis for relative translation. Leave only the option to disable the Z value.
- Don't consume too much memory for each mapping. Please report if Accela is too jumpy.
|
|
|
|
petsild |
Přidané 29-11-2016 19:15
|
Diskutující
Příspěvek: 4103
Založený: 30.11.14
|
Za ty roky vývoje prošel Opentrack hned několika inovacemi s optimalizací codu a dneškem právě povýšil na stabilní 2.3.0. Dnes už si létání bez OT nedokážu vůbec představit a tak jsem za geniální sw velice vděčný. Proti P15 má nepatrně oprav.
soubor: https://github.co...ortable.7z
- fix hatire serial parameter selection in dialog crashing, this time for good (reported by @huliqan)
- rifts, hydra: license the code as authorized by @mm0zct
- fix a dubious build error on msvc 2017 preview
|
|
|