Alpha-version of IL2BOS: Poznatky z testování.
|
WT_Horrido |
Přidané 26-11-2013 15:36
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
[img]https://aqfouw.bn1.livefilestore.com/y2pOHpg3gEsawKHbujeiT9fctlZluJcrOGTyK8_4lN54NAqFQtqJbcfUyLwj21hWa70StEA7Ryak11iQtBipCDjL2OvMlNEB9k2tKasnnwLtKY/Mueller.jpg[/img] is not a valid Image.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
Robo |
Přidané 26-11-2013 16:08
|
Uživatel
Příspěvek: 1836
Založený: 01.10.05
|
Bierglass napsal:Co myslíš tím"dát všechno na default"?Jen tak mimochodem,kdo létá s vypnutým HUD,ukazuje vám správně kompas v Bf?
Kompase veru neukazuje.
Tak to napisal aj on - vsetko na default. V settings vsetky zalozky dat na default. Kazdopadne u mna po preinstalacii od podlahy (a nastaveni ovladania) vsetko OK, funguju skiny na LaGG aj vsetko ostatne, akurat zmizli founder skins.
Ja chapem, ze DM pri kolizii nie je dolezity, skor ma zaujima poskodenie v boji atd., ale to prevedenie ma sklamalo, veru to vyzera ako WWI, ma to damage model ako kravicka origami. |
|
|
|
606_JuLB |
Přidané 26-11-2013 16:41
|
Uživatel
Příspěvek: 747
Založený: 26.06.13
|
Ono kompas ukazuje o 180° "nesprávne" aj LaGG-u.
Ale tiež som si to všimol až pri Bf-ku. Podľa videa, čom som si natočil pred týždňom, kompas vtedy ukazoval správne.
|
|
|
|
Farky |
Přidané 26-11-2013 23:12
|
Uživatel
Příspěvek: 631
Založený: 04.04.08
|
Hoper napsal:
Už jsem to chtěl napsat při LaGGu - ty sice neotočíš hlavu o 180°, ale očima vidíš ne jen čistě rovně před sebe ale i o určitý úhel do stran. Nebo aspoň bys měl A to je pak ten širší úhel, který oni zobrazují. Aby to bylo více bližší realitě, tak by mohli kraje obrazu trošku rozotřit...
Souhlas, ale stejně se mi ten výhled dozadu zdá přehnaný.
[img]http://imagelink.cz/images/six1.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://imagelink.cz/images/six2.jpg[/img] is not a valid Image. |
|
|
|
313_123 |
Přidané 27-11-2013 06:00
|
Uživatel
Příspěvek: 1516
Založený: 23.01.06
|
povedlo se někomu nastavit přiblížení oddálení pohledu na osu ??? |
|
|
|
Hoper |
Přidané 27-11-2013 07:27
|
Moderátor
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
Farky napsal:
Hoper napsal:
Už jsem to chtěl napsat při LaGGu - ty sice neotočíš hlavu o 180°, ale očima vidíš ne jen čistě rovně před sebe ale i o určitý úhel do stran. Nebo aspoň bys měl :) A to je pak ten širší úhel, který oni zobrazují. Aby to bylo více bližší realitě, tak by mohli kraje obrazu trošku rozotřit...
Souhlas, ale stejně se mi ten výhled dozadu zdá přehnaný.
[img]http://imagelink.cz/images/six1.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://imagelink.cz/images/six2.jpg[/img] is not a valid Image.
Kurňa, zas jsou na tom modří líp!! :))
(tedy pokud je to otočení hlavy pomocí TiRu; ale tohle je opravdu hodně a snad s tím něco udělají)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
Baron |
Přidané 27-11-2013 10:38
|
Diskutující
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
313_123 napsal:
povedlo se někomu nastavit přiblížení oddálení pohledu na osu ???
V nastaveniach máš položky Pilot head: zoom in a Pilot head: zoom out. Tam si to nastav.
Upravil/a Baron dne 27-11-2013 11:10
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
313_123 |
Přidané 27-11-2013 12:26
|
Uživatel
Příspěvek: 1516
Založený: 23.01.06
|
to dělám
na tokovej ten ježdík na plynovce od saiteku a nic a porád nic |
|
|
|
Baron |
Přidané 27-11-2013 12:36
|
Diskutující
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
Divné... Mne to problíži/oddiali správne (nemám však Saitek). Ale týka sa iba pohľadu v kabíne, keď chceš priblížiť/oddialiť vonkajší pohľad, musíš to priradiť inde. To však považujem za zbytočné, na to mi stačí kolečko myši
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
repa |
Přidané 27-11-2013 13:02
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 323
Založený: 09.07.09
|
Hoper napsal:
Farky napsal:
Hoper napsal:
Už jsem to chtěl napsat při LaGGu - ty sice neotočíš hlavu o 180°, ale očima vidíš ne jen čistě rovně před sebe ale i o určitý úhel do stran. Nebo aspoň bys měl A to je pak ten širší úhel, který oni zobrazují. Aby to bylo více bližší realitě, tak by mohli kraje obrazu trošku rozotřit...
Souhlas, ale stejně se mi ten výhled dozadu zdá přehnaný.
[img]http://imagelink.cz/images/six1.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://imagelink.cz/images/six2.jpg[/img] is not a valid Image.
Kurňa, zas jsou na tom modří líp!! )
(tedy pokud je to otočení hlavy pomocí TiRu; ale tohle je opravdu hodně a snad s tím něco udělají) A co když pilot sedí proti směru letu? |
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 27-11-2013 13:40
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
No v tom je přeci ta modrá výhoda. Maj vlastní čumák chráněnej pancířem. |
|
|
|
Vilik |
Přidané 27-11-2013 13:56
|
Uživatel
Příspěvek: 850
Založený: 14.02.10
|
Sakra! Když befko umí lítat pozpátku, co teprv bude umět fokáč. |
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 27-11-2013 13:57
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
A neni tohle pohled Messerschmitt Girl?
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
veikso |
Přidané 27-11-2013 15:54
|
Uživatel
Příspěvek: 832
Založený: 15.01.08
|
To je čít! V Clodu ta ženská čuměla jenom dopředu |
|
|
|
Koty |
Přidané 27-11-2013 16:41
|
Diskutující
Příspěvek: 2868
Založený: 18.07.11
|
Jenže tahle nesedí na pilotovi, ale na páce.
Rien n'est parfait; c'est la vie!
|
|
|
|
Bierglass |
Přidané 27-11-2013 17:18
|
Diskutující
Příspěvek: 2607
Založený: 12.05.10
|
Měl bych jednu malou poznámku k mapě.Cesty lemované stromy jsou sice běžné ale ne v Rusku.To co jsem já viděl v tehdy ještě Sovětském Svazu(a v této oblasti) byly polní cesty mezi vesnicemi bez jakékoliv povrchové úpravy natož aby byly lemovány stromořadím.Jediné zpevněné komunikace s občasným náznakem stromořadí byly pouze mezi velkými městy.Rovněž vesnice na mapě ,která víceméně každá z nich by se mohla nazývat hrdě "Unter den Linden" příliš neodpovídají tomu co jsem tam viděl já. Uspořádání vesnických "bulvárů"spíše připomíná americká města než Sovětskou realitu.Pochybuji,že tak jak je to uděláno ve hře bylo za války,když to tak nebylo ani o hodně později po ní.Není to sice žádná na hru mající vliv chyba ale rozhodně se nedá očekávat přílišná realističnost mapy.No pořád je to lepší než země tisíců řek vedoucích od nikud nikam jako tomu je ve starém Šturmovi. |
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 27-11-2013 17:31
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Ještě že to dělají Rusové
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
Bierglass |
Přidané 27-11-2013 17:36
|
Diskutující
Příspěvek: 2607
Založený: 12.05.10
|
Zemi tisíců řek také dělali rusové |
|
|
|
Robo |
Přidané 27-11-2013 18:23
|
Uživatel
Příspěvek: 1836
Založený: 01.10.05
|
Bierglass napsal:
Měl bych jednu malou poznámku k mapě.Cesty lemované stromy jsou sice běžné ale ne v Rusku.To co jsem já viděl v tehdy ještě Sovětském Svazu(a v této oblasti) byly polní cesty mezi vesnicemi bez jakékoliv povrchové úpravy natož aby byly lemovány stromořadím.Jediné zpevněné komunikace s občasným náznakem stromořadí byly pouze mezi velkými městy.Rovněž vesnice na mapě ,která víceméně každá z nich by se mohla nazývat hrdě "Unter den Linden" příliš neodpovídají tomu co jsem tam viděl já. Uspořádání vesnických "bulvárů"spíše připomíná americká města než Sovětskou realitu.Pochybuji,že tak jak je to uděláno ve hře bylo za války,když to tak nebylo ani o hodně později po ní.Není to sice žádná na hru mající vliv chyba ale rozhodně se nedá očekávat přílišná realističnost mapy.No pořád je to lepší než země tisíců řek vedoucích od nikud nikam jako tomu je ve starém Šturmovi.
Ktosi sa prave toto kritizoval na ofiko fore a ktosi dalsi postol asi 50 obrazkov tejto oblasti z cias 2. svetovej vojny. Vyzerali presne ako su urobene v hre. |
|
|
|
magot |
Přidané 27-11-2013 18:45
|
Fusioner
Příspěvek: 17611
Založený: 19.06.08
|
a dyk to jsou "očesané" BoB fields ... to nemá ani cenu řešit.
Kdyby tam nedali středoevropské stromořadí tak by u toho lidi usínali nudou ... |
|
|