|
Kniha priani 4.13
|
| jirik |
Přidané 23-04-2012 16:15
|

Uživatel

Příspěvek: 560
Založený: 12.05.08
|
Do volby zkušenosti pilotů v QMB přidat možnost random. V random skupince letadel, náhodný mix AI úrovně  |
| |
|
|
| 313_Nevo |
Přidané 23-04-2012 16:32
|

Uživatel

Příspěvek: 1888
Založený: 13.08.06
|
Hosi, co takto skusit este nasledovne. Uz som o tom pisal, ale nikto mi neodpovedl, nikto nereagoval. Asi som neprilozil dostatocne mnozstvo obrazkov.
TAKZE TERAZ JE TO S OBRAZKAMI, TAK SI TO PRECITAJTE! 
Robo:
Vravel si, ze ked posunies "kocku" vpred, nedochadza k vyraznemu zlepseniu. Ze ked tu "kocku" posunies do strany, dochadza uz ku "kolizii" s presklenim kokpitu.
Co takto posunut tu "kocku" smerom dole? Preco dole? Pretoze vyzera ze najsirsia cast kokpitu je nizsie, ako je umiestnena tvoja kocka. Najsirsia cast vychadza zjavne niekde sem:
[img]http://nevo.sweb.cz/bordel/wm_a.jpg[/img] is not a valid Image.
Takze nazorne by som tu kocku skusil posunut (je to cisto ako priklad, nie presna poloha). Zelena kocka je tvoja, cervena je "umelecke stvarnenie" pripadneho posunutia (pripadne posunutie vpred by mohlo tiez pomoct):
[img]http://nevo.sweb.cz/bordel/wm_b.jpg[/img] is not a valid Image.
Ide mi o to, posunut to "ocko" trochu nizsie. Zelena ciara je podla mna sucastna "priblizna" poloha "ocka" a cervena ciara je ta cielova poloha:
[img]http://nevo.sweb.cz/bordel/wm_c.jpg[/img] is not a valid Image.
Nizsia poloha by vzhladom na vacsie rozsirenie tej bubliny mohla zabezpecit, ze pripadne posunutie do boku uz nebude sposobovat koliziu s prekrytom.
Podla mna, by to minimalne stalo za vyskusanie
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
|
| |
|
|
| Robo |
Přidané 23-04-2012 16:35
|

Uživatel

Příspěvek: 1836
Založený: 01.10.05
|
1stCL_Fucida napsal:BOŽE CHRAŇ! 
Tak ten tvoj problem s Emilom a 6DoF mi stale nie je jasny. Urob video!
Jo Tempik ma pravdu a snazi sa lobovat za zmenu. |
| |
|
|
| Uzin |
Přidané 23-04-2012 16:53
|

Uživatel

Příspěvek: 708
Založený: 16.01.08
|
1stCL_Fucida napsal:
Myslíš povolit si všechny pasy, nejen ramenní?
Jak jsem napsal, ramenní pásy. |
| |
|
|
| Uzin |
Přidané 23-04-2012 16:54
|

Uživatel

Příspěvek: 708
Založený: 16.01.08
|
jirik napsal:
Do volby zkušenosti pilotů v QMB přidat možnost random. V random skupince letadel, náhodný mix AI úrovně 
+1 ! |
| |
|
|
| 313_OTTO |
Přidané 23-04-2012 17:26
|

Uživatel

Příspěvek: 547
Založený: 03.10.05
|
Robo prosímtě, jak je definován referenční bod "spodní okraj té dlouhé tyčky", který určuje pozici hlavy pilota v neutrální poloze???
Edit: Jedno slovíčko
Upravil/a 313_OTTO dne 23-04-2012 17:28
|
| |
|
|
| czs_scharck |
Přidané 23-04-2012 19:04
|

Uživatel

Příspěvek: 1307
Založený: 05.12.06
|
"Živějšího" pilota > ve vyšších výškách nutnost nasadit masku, kdo zapomene, nestihne, nechť ztrácí vědomí.
Kdo spotřebuje vezenou zásobu, ať je tak nucen sestoupit do nižších výšek.
Stroje "bez" aby tak nemohly stoupat až do stratosféry ...
CSL/I_Scharck <iíi=< 59
|
| |
|
|
| DarkTatka |
Přidané 23-04-2012 19:11
|

Uživatel

Příspěvek: 857
Založený: 20.09.10
|
CSL1_Scharck napsal:
"Živějšího" pilota > ve vyšších výškách nutnost nasadit masku, kdo zapomene, nestihne, nechť ztrácí vědomí.
Kdo spotřebuje vezenou zásobu, ať je tak nucen sestoupit do nižších výšek.
Stroje "bez" aby tak nemohly stoupat až do stratosféry ...
Zni dobre. Myslim ale ze letadla nemaji namodelovany ukazatel zasoby vzduchu a bylo by potreba vyzkoumat ci kvalifikovane odhadnout zasoby vzduchu vezene v jednotlivych letadlech. A zohlednit letadla s pretlakovymi kabinami. A pritom takova blbost  |
| |
|
|
| czs_scharck |
Přidané 23-04-2012 19:23
|

Uživatel

Příspěvek: 1307
Založený: 05.12.06
|
To proto, že už to tam mohlo/mělo být dávno, místo Lerche a podobných "špeků" na nic.
Upravil/a czs_scharck dne 23-04-2012 19:24
CSL/I_Scharck <iíi=< 59
|
| |
|
|
| BP_dFrog |
Přidané 23-04-2012 19:32
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 326
Založený: 20.01.08
|
darktatka napsal:
Zni dobre. Myslim ale ze letadla nemaji namodelovany ukazatel zasoby vzduchu a bylo by potreba vyzkoumat ci kvalifikovane odhadnout zasoby vzduchu vezene v jednotlivych letadlech. A zohlednit letadla s pretlakovymi kabinami. A pritom takova blbost 
V amerických a ruských letadlech průtokoměr nebo aspoň ukazatel průtoku vzduchu je, ale je nefunkční. Pokud si dobře pamatuji v modu P-47D-30 a D-40 od Kupmpela ukazatel funguje a je nastavený aby indikoval od 3000m. Aby tak jakoby simuloval nasazení kyslíkové masky. Takže pokud budou TD tvrdit, že to nejde, tak to jde |
| |
|
|
| TozziFan |
Přidané 23-04-2012 20:26
|

Uživatel

Příspěvek: 1431
Založený: 05.05.08
|
Otázka zní, jak to jde. Například v už kdysi zmiňovaném HISTOMODU byl mod, který způsobil omdlení pilota ve výškách nad 3000m, když si nenasadil kyslíkovou masku. Postupně se obrazovka začala ztmavovat až do úplné tmy a s tím i slábla odezva při manévrech. Ono v HISTOMODU bylo spousta věcí, které by se mi líbily i v ofiko patchy. Například postup pro nahození motoru/ů, zapnutí vnějšího zdroje, nastavení bohatosti směsi, magneta, nastavení přípusti paliva, start, odpojení vnějšího zdroje a hurá do vzduchu. U více motorových strojů samozřejmě každý motor zvlášť. Ale jak píšu, otázka zní, zda by to šlo implementovat pomocí oficiálních nástrojů. |
| |
|
|
| BP_dFrog |
Přidané 23-04-2012 20:55
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 326
Založený: 20.01.08
|
Šlo, všechno je to napsané v javě. Ale odpověď TD bude jasná - je to moc práce. |
| |
|
|
| Robo |
Přidané 23-04-2012 21:05
|

Uživatel

Příspěvek: 1836
Založený: 01.10.05
|
BP_dFrog napsal:Takže pokud budou TD tvrdit, že to nejde, tak to jde 
Presne ako pise Tozzi alebo Frog - co by neslo. Kto lietal HISTOmod, ten vie a pozna. Aj funkcny oxy blinker ide. V Ilovi toho je strasne vela, co by sa oplatilo vylepsit - len prerabat vsetky kokpity a sfunkcnovat pristroje, to je cisty augliasov chliev pani. |
| |
|
|
| 313_Nevo |
Přidané 24-04-2012 07:09
|

Uživatel

Příspěvek: 1888
Založený: 13.08.06
|
Ano, akykolvek posun v engine/plane/pilot managemente by bol len vitany.
Takze pokrok, nie ze to nejde, ale je to moc tazke 
Ale sak budme uprimni. Treba nejake prerabanie kokpitov/pristrojov? Napr. co sa ako deje v kokpite ked stlacim tlacitko pre spustenie motora? Pohne sa niekde nejake tlacitko, pohne sa niekde nejaka packa?
Tak preco by malo byt tazke spravit nieco dalsie? Napr:
TozziFan napsal:
..zapnutí vnějšího zdroje, nastavení bohatosti směsi, magneta, nastavení přípusti paliva, start, odpojení vnějšího zdroje a hurá do vzduchu..
Treba na zapinanie/vypinanie vonkajsieho zdroja nutne prerabat kokpit? Bohatost mame, magneta mame, priepust paliva mame, starter mame. Tak aky je problem dorobit tuto sekvenciu do hry?
Skor sa mi zada, ze DT sa moc nepozeraju okolo seba, ze ako bezni moderi si proste razia svoju cestu, cestu 'svojej' vizie reality. A robia to dobre
Upravil/a 313_Nevo dne 24-04-2012 07:11
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
|
| |
|
|
| 313_Nevo |
Přidané 24-04-2012 07:47
|

Uživatel

Příspěvek: 1888
Založený: 13.08.06
|
Btw co sa tyka toho vzplanutia motora po jeho vypnuti, to je pravda ze po jeho ochladeni by k takemu comusi nemalo dojst.
Takze teoreticky, kedze je tam uz implementovane pokrocile prehrievanie motoru, mohlo by to vzplanutie byt zavysle presne na tej teplote toho motora/kvapalin
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
|
| |
|
|
| Robo |
Přidané 24-04-2012 07:48
|

Uživatel

Příspěvek: 1836
Založený: 01.10.05
|
313_Nevo napsal:Ale sak budme uprimni. Treba nejake prerabanie kokpitov/pristrojov?
Nevo, mal som na mysli najma ten kyslik - namodelovat prislusne pristroje (rucicky a blinkery) tam, kde boli, namodelovat ucinky hypoxie...
Otto - spodok je tam, kde ma pilot zadok. Ako to je presne neviem, ale pozicia kamery ostala nezmenena. |
| |
|
|
| 313_Nevo |
Přidané 24-04-2012 08:20
|

Uživatel

Příspěvek: 1888
Založený: 13.08.06
|
Ano to suhlasim, v pripade tych kyslikovych pristrojov by to nutne bolo 
Ale co ta startovacia sekvencia? To by stalo za uvazenie.
Ze pri spawnuti na letisku by zmes bola na 0, magneta na OFF, ze by bolo treba otvorit priepust napr na 1/3.... To by bol si myslim super posun vpred k realite 
A ako som uz pisal, staci sa len pozret okolo seba. Sak toto uz funguje napr v HISTOmode, v ROF...
Upravil/a 313_Nevo dne 24-04-2012 08:23
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
|
| |
|
|
| 606_Alllite |
Přidané 24-04-2012 08:29
|

Uživatel

Příspěvek: 589
Založený: 17.02.10
|
Někde, někdá, jsem slyšel, že je neadekvátně namodelovaná atmosféra ve vetších výškách. Pokud je to pravda, přimlouval bych se za remodelaci, ať se Ameriky pořáně projeví, a altitude metér by stál taky za opravu v P47.
[img]http://sjura.sweb.cz/606_panel_BG-Z-mustang_02_300x60.jpg[/img] is not a valid Image.
|
| |
|
|
| magot |
Přidané 24-04-2012 08:59
|

Fusioner

Příspěvek: 18191
Založený: 19.06.08
|
já toho někde někdá slysšel ..
a altidůde metér by měl bej už dobrej myslím, nevíš Robo?
Upravil/a magot dne 24-04-2012 09:00
|
| |
|
|
| Farky |
Přidané 24-04-2012 10:03
|

Uživatel

Příspěvek: 631
Založený: 04.04.08
|
313_Nevo napsal:
Ale co ta startovacia sekvencia? To by stalo za uvazenie.
Ze pri spawnuti na letisku by zmes bola na 0, magneta na OFF, ze by bolo treba otvorit priepust napr na 1/3....
U spousty letadel není směs namodelovaná, respektive je tam nějaký automat do kterého nemůžeme sahat. Kdybych startoval třeba nějakou ameriku, tak bych stejně jenom zapnul magneta, posunul lehce plynovou páku a zmáčkl "I". Sice by se to posunulo směrem k "realitě", ale nijak výrazně. Kdo má potřebu to takhle startovat, může to přeci dělat už teď.
To už by se mi víc líbila nutnost zahřát před startem motor na provozní teploty.
A nebo možnost vypnout a zapnout zaměřovač, jak tu psal tuším Vočko.
A nebo odjišťování zbraní.
-------------
Když už se tady zmiňuje Thunderbolt. Moje již tradiční prosba/otázka zní - uvažuje se o tom, že by se ty 4.5" bazooky na P-47 daly nouzově odhodit? |
| |
|