November 05 2025 20:30:57
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 5

· Piloti on-line: 1
Ajvn

· Registrovaní piloti: 2,755
· Nejnovější pilot: Glider
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
IL-2 Sturmovik: Wings of Prey - PC
LEON_CZ
606_Tempik napsal:
Tak to slyším prvně, že by letadlo prolítající kouřem mělo ztrácet výkon (teda tak, že by to pilot byl schopný poznat)Zamračený


Však si to vyzkoušej Šklebící se Nějaká stužka dýmu za pronásledovaným letadlem vůbec nevadí, ale když nalítneš nad zdevastované letiště po půlhodinovém CTA, takže je tam všude hustého dýmu jako když hoří ropný tanker a Ty do toho vletíš, sníží se Ti otáčky a nepůjde zapnout ani WEP, dokud z toho marastu zase nevyletíš Šklebící se
 
http://www.virtualnipilot.cz/
Adler
LC_LEON_CZ napsal:
606_Tempik napsal:
Tak to slyším prvně, že by letadlo prolítající kouřem mělo ztrácet výkon (teda tak, že by to pilot byl schopný poznat)Zamračený


Však si to vyzkoušej Šklebící se Nějaká stužka dýmu za pronásledovaným letadlem vůbec nevadí, ale když nalítneš nad zdevastované letiště po půlhodinovém CTA, takže je tam všude hustého dýmu jako když hoří ropný tanker a Ty do toho vletíš, sníží se Ti otáčky a nepůjde zapnout ani WEP, dokud z toho marastu zase nevyletíš Šklebící se


Pokial viem, tak spalovaci motor potrebuje na fungovanie O2 (nie operatora mobilov ale kyslik), no a ked vletis do vzduchu, kde je toho kysliku menej, tak stracas vykon, preto sa montovali rozne veci na motori, ktore ten kyslik vyrobili ked ho bolo malo v motore ... MW30 alebo MW50 (Metanol Wasser 50/50 + 300PS) alebo GM1 (N2O - rajsky plyn + 400PS nad 12k), takze si viem dost dobre predstavit, ako motor zacne pokasliavat ked s lietadlom vletis do ochudobneneho vzduchu o kyslik, trebars za poskodenym lietadlom, ktore dymy jak sfina a sadze ti este k tomu upchavaju filter Mrknutí
 
MK_Hombre
Tak toto panáčci už trochu přehnali Úsměv
 
Adler
Lepsie prehnane ako uplne bez, ci nie? Úsměv
 
cyberolas
Letečtí stihači v boji to také popisovali. Jo, tam to bylo, přesně tohle!
 
LEON_CZ
Adler napsal:
LC_LEON_CZ napsal:
606_Tempik napsal:
Tak to slyším prvně, že by letadlo prolítající kouřem mělo ztrácet výkon (teda tak, že by to pilot byl schopný poznat)Zamračený


Však si to vyzkoušej Šklebící se Nějaká stužka dýmu za pronásledovaným letadlem vůbec nevadí, ale když nalítneš nad zdevastované letiště po půlhodinovém CTA, takže je tam všude hustého dýmu jako když hoří ropný tanker a Ty do toho vletíš, sníží se Ti otáčky a nepůjde zapnout ani WEP, dokud z toho marastu zase nevyletíš Šklebící se


Pokial viem, tak spalovaci motor potrebuje na fungovanie O2 (nie operatora mobilov ale kyslik), no a ked vletis do vzduchu, kde je toho kysliku menej, tak stracas vykon, preto sa montovali rozne veci na motori, ktore ten kyslik vyrobili ked ho bolo malo v motore ... MW30 alebo MW50 (Metanol Wasser 50/50 + 300PS) alebo GM1 (N2O - rajsky plyn + 400PS nad 12k), takze si viem dost dobre predstavit, ako motor zacne pokasliavat ked s lietadlom vletis do ochudobneneho vzduchu o kyslik, trebars za poskodenym lietadlom, ktore dymy jak sfina a sadze ti este k tomu upchavaju filter Mrknutí


Rajský plyn ??? To muselo být zajímavé, když při boji byla třeba poškozena nádoba na stlačený rajský plyn a on třeba unikal do kabiny. 20mm grnáty utrhávají křídla stíhačce, všechno hoří, všude plno štiplavého kouře, ale pilot se přitom na sedačce řehtá, až mlátí hlavou do přístrojovky Šklebící se
 
http://www.virtualnipilot.cz/
ZVP_Jindra
MrknutíŠklebící se
nahodou N2O je supr-je ve slehackach...a v letadlech
 
LEON_CZ
MK_Hombre napsal:
Tak toto panáčci už trochu přehnali Úsměv


Naopak, já doufám, že ve finální verzi podobných realistických detailů bude mnohem mnohem víc. To, že starý IL-2 1946 byl o podobné efekty ochuzený, přece ještě nutně neznamená, že to bylo dobře Mrknutí
 
http://www.virtualnipilot.cz/
606_Temp
No to teda nevím, ale že by kouř z letadla tak výrazně snížil výkon motoru je prostě kravina. To by musel bejt kouř z požáru, jako bylo v Hamnburku. Už vidím ty padající fokáče a befka snažící se dotáhnout rozkouřené B-17 Cool
Tak nějak mi uniká, proč y mělo rozkouřené letadlo spalovat tak výrazně víc kyslíku ze vzduchu, než nerozkouřené. V atmosféře je krom kyslíku 5x víc jiných plynů (co motor nepotřebuje) a nějaké procento kouře navíc podle mě nemůže výkon motoru ovlivnit do takové míry, že nejde zapnout Boost (navíc boost je něco, na co by poměr kyslíku ve vzduchu neměl mít vliv)
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
 
http://no606.ic.cz/
MK_Hombre
Mrknutí
 
ZVP_Jindra
to sou ty arkadovy prvky z bop...
 
LEON_CZ
606_Tempik napsal:
No to teda nevím, ale že by kouř z letadla tak výrazně snížil výkon motoru je prostě kravina. To by musel bejt kouř z požáru, jako bylo v Hamnburku. Už vidím ty padající fokáče a befka snažící se dotáhnout rozkouřené B-17 Cool
Tak nějak mi uniká, proč y mělo rozkouřené letadlo spalovat tak výrazně víc kyslíku ze vzduchu, než nerozkouřené. V atmosféře je krom kyslíku 5x víc jiných plynů (co motor nepotřebuje) a nějaké procento kouře navíc podle mě nemůže výkon motoru ovlivnit do takové míry, že nejde zapnout Boost (navíc boost je něco, na co by poměr kyslíku ve vzduchu neměl mít vliv)


Nikdo tu taky neříkal, že kouřící letadlo spaluje víc kyslíku, řeč tu byla o letadle, které letí v hustém kouři. Ten díl Leteckých stíhačů v boji, kde tyto problémy popisovali, jsem bohužel neviděl, to by nám to tu musel vyoslit cyberolas, který to viděl.
 
http://www.virtualnipilot.cz/
MK_Hombre
Brát vzpomínku nějakého dědka, který si už nepamatuje za jakou stranu to vlastně lítal, jako fakt je poněkud zcestné Vyděšený Šklebící se
 
LEON_CZ
MK_Hombre napsal:
Brát vzpomínku nějakého dědka, který si už nepamatuje za jakou stranu to vlastně lítal, jako fakt je poněkud zcestné Vyděšený Šklebící se


Co může mít větší výpovědní hodnotu o věcech z 2. sv. války, než přímý účastník? Šklebící se Že by Oleg ? Mrknutí
 
http://www.virtualnipilot.cz/
MK_Hombre
Vůbec tomu nerozumíš, jsi PLEVA Šklebící se
 
LEON_CZ
MK_Hombre napsal:
Vůbec tomu nerozumíš, jsi PLEVA Šklebící se


Ano, ale jsem na to hrdý Šklebící se
 
http://www.virtualnipilot.cz/
TozziFan
Tempíku a Hombre, dvakrát číst a pak piš...
LC_LEON_CZ napsal:
Však si to vyzkoušej Šklebící se Nějaká stužka dýmu za pronásledovaným letadlem vůbec nevadí, ale když nalítneš nad zdevastované letiště po půlhodinovém CTA, takže je tam všude hustého dýmu jako když hoří ropný tanker a Ty do toho vletíš, sníží se Ti otáčky a nepůjde zapnout ani WEP, dokud z toho marastu zase nevyletíš Šklebící se

LeoneMrknutí
 
MK_Hombre
Naštvaný
 
Joe Hallenbeck
Nejsem si jisty mirou od kdy by melo dochazet k vynechavani, az zastaveni motoru v dusledku nedostatku kysliku nad horicim objektem...


EDIT pri bombardovani Hamburgu jsem kdysi cetl ze zar byl citit pomalu az v bombardovacich letadech, ze dole byl velice silny vychr v dusledku nasavani vzduchu plameny, ale o tom ze by RAF bombarderum vynechavaly nad cilem motory nikoli.
Upravil/a Joe Hallenbeck dne 10-01-2010 01:33
313_FlyBoy
RY-C
 
LEON_CZ
Joe Hallenbeck napsal:
Nejsem si jisty mirou od kdy by melo dochazet k vynechavani, az zastaveni motoru v dusledku nedostatku kysliku nad horicim objektem...


EDIT pri bombardovani Hamburgu jsem kdysi cetl ze zar byl citit pomalu az v bombardovacich letadech, ze dole byl velice silny vychr v dusledku nasavani vzduchu plameny, ale o tom ze by RAF bombarderum vynechavaly nad cilem motory nikoli.


S bombardérem jsem to ještě nezkoušel, to je fakt, (zatím s nimi téměř nelítám, protože na ně ještě nemají udělané kokpity a střelba z nich je arkádový humus Naštvaný ) Jak někde bude nějaký velký požár, tak to testnu Mrknutí
 
http://www.virtualnipilot.cz/
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

06-10-2025 19:06
Radiační situace za firmamentem zůstává normální

21-09-2025 14:51
Byl jsem na dnech NATO. Viděl Harrier, Hornet, Rafale, EF Typhoon, Mirage2000 a B-52 a bylo to dobré.

20-08-2025 11:11
Ahoj dneska někdo na il-2 budem na teamspeaku kolem 5-6 hod klidne i ty Vity muzes dorazit taky se vracime po dlouhé době. Mrknutí

19-08-2025 21:45
Ahoj, Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá Úsměv poraďte mi kde bych objevil staré veterány.

09-08-2025 13:55
Tak na zbytek roku hodně štěstí jako z Kokury!

23-07-2025 10:14
A kde máš ty "svoje" obrázky?

22-07-2025 20:07
já "svoje" nezakazuju

18-07-2025 10:09
Jaké nalinkované obrázky? 95% obrázků na netu nelze linkovat, je to zakázáno.

14-07-2025 18:24
a není tu čistě náhodou někdo, kdo ví proč se nezobrazují nalinkované obrázky?

13-07-2025 23:31
Další zpráva o medvědech! Šklebící se

38,465,818 návštěv