IL-2 Sturmovik: Wings of Prey - PC
|
LEON_CZ |
Přidané 08-01-2010 17:53
|
Uživatel
Příspěvek: 864
Založený: 29.05.07
|
606_Tempik napsal:
Tak to slyším prvně, že by letadlo prolítající kouřem mělo ztrácet výkon (teda tak, že by to pilot byl schopný poznat)
Však si to vyzkoušej Nějaká stužka dýmu za pronásledovaným letadlem vůbec nevadí, ale když nalítneš nad zdevastované letiště po půlhodinovém CTA, takže je tam všude hustého dýmu jako když hoří ropný tanker a Ty do toho vletíš, sníží se Ti otáčky a nepůjde zapnout ani WEP, dokud z toho marastu zase nevyletíš |
|
|
|
Adler |
Přidané 08-01-2010 18:31
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 274
Založený: 29.10.05
|
LC_LEON_CZ napsal:
606_Tempik napsal:
Tak to slyším prvně, že by letadlo prolítající kouřem mělo ztrácet výkon (teda tak, že by to pilot byl schopný poznat)
Však si to vyzkoušej Nějaká stužka dýmu za pronásledovaným letadlem vůbec nevadí, ale když nalítneš nad zdevastované letiště po půlhodinovém CTA, takže je tam všude hustého dýmu jako když hoří ropný tanker a Ty do toho vletíš, sníží se Ti otáčky a nepůjde zapnout ani WEP, dokud z toho marastu zase nevyletíš
Pokial viem, tak spalovaci motor potrebuje na fungovanie O2 (nie operatora mobilov ale kyslik), no a ked vletis do vzduchu, kde je toho kysliku menej, tak stracas vykon, preto sa montovali rozne veci na motori, ktore ten kyslik vyrobili ked ho bolo malo v motore ... MW30 alebo MW50 (Metanol Wasser 50/50 + 300PS) alebo GM1 (N2O - rajsky plyn + 400PS nad 12k), takze si viem dost dobre predstavit, ako motor zacne pokasliavat ked s lietadlom vletis do ochudobneneho vzduchu o kyslik, trebars za poskodenym lietadlom, ktore dymy jak sfina a sadze ti este k tomu upchavaju filter |
|
|
|
MK_Hombre |
Přidané 08-01-2010 18:38
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 109
Založený: 13.10.08
|
Tak toto panáčci už trochu přehnali |
|
|
|
Adler |
Přidané 08-01-2010 18:49
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 274
Založený: 29.10.05
|
Lepsie prehnane ako uplne bez, ci nie? |
|
|
|
cyberolas |
Přidané 08-01-2010 20:27
|
Uživatel
Příspěvek: 560
Založený: 24.04.08
|
Letečtí stihači v boji to také popisovali. Jo, tam to bylo, přesně tohle! |
|
|
|
LEON_CZ |
Přidané 08-01-2010 20:40
|
Uživatel
Příspěvek: 864
Založený: 29.05.07
|
Adler napsal:
LC_LEON_CZ napsal:
606_Tempik napsal:
Tak to slyším prvně, že by letadlo prolítající kouřem mělo ztrácet výkon (teda tak, že by to pilot byl schopný poznat)
Však si to vyzkoušej Nějaká stužka dýmu za pronásledovaným letadlem vůbec nevadí, ale když nalítneš nad zdevastované letiště po půlhodinovém CTA, takže je tam všude hustého dýmu jako když hoří ropný tanker a Ty do toho vletíš, sníží se Ti otáčky a nepůjde zapnout ani WEP, dokud z toho marastu zase nevyletíš
Pokial viem, tak spalovaci motor potrebuje na fungovanie O2 (nie operatora mobilov ale kyslik), no a ked vletis do vzduchu, kde je toho kysliku menej, tak stracas vykon, preto sa montovali rozne veci na motori, ktore ten kyslik vyrobili ked ho bolo malo v motore ... MW30 alebo MW50 (Metanol Wasser 50/50 + 300PS) alebo GM1 (N2O - rajsky plyn + 400PS nad 12k), takze si viem dost dobre predstavit, ako motor zacne pokasliavat ked s lietadlom vletis do ochudobneneho vzduchu o kyslik, trebars za poskodenym lietadlom, ktore dymy jak sfina a sadze ti este k tomu upchavaju filter
Rajský plyn ??? To muselo být zajímavé, když při boji byla třeba poškozena nádoba na stlačený rajský plyn a on třeba unikal do kabiny. 20mm grnáty utrhávají křídla stíhačce, všechno hoří, všude plno štiplavého kouře, ale pilot se přitom na sedačce řehtá, až mlátí hlavou do přístrojovky |
|
|
|
ZVP_Jindra |
Přidané 08-01-2010 20:59
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 205
Založený: 10.11.09
|
nahodou N2O je supr-je ve slehackach...a v letadlech |
|
|
|
LEON_CZ |
Přidané 08-01-2010 22:30
|
Uživatel
Příspěvek: 864
Založený: 29.05.07
|
MK_Hombre napsal:
Tak toto panáčci už trochu přehnali
Naopak, já doufám, že ve finální verzi podobných realistických detailů bude mnohem mnohem víc. To, že starý IL-2 1946 byl o podobné efekty ochuzený, přece ještě nutně neznamená, že to bylo dobře |
|
|
|
606_Temp |
Přidané 08-01-2010 22:56
|
Stařešina
Příspěvek: 5502
Založený: 19.08.07
|
No to teda nevím, ale že by kouř z letadla tak výrazně snížil výkon motoru je prostě kravina. To by musel bejt kouř z požáru, jako bylo v Hamnburku. Už vidím ty padající fokáče a befka snažící se dotáhnout rozkouřené B-17
Tak nějak mi uniká, proč y mělo rozkouřené letadlo spalovat tak výrazně víc kyslíku ze vzduchu, než nerozkouřené. V atmosféře je krom kyslíku 5x víc jiných plynů (co motor nepotřebuje) a nějaké procento kouře navíc podle mě nemůže výkon motoru ovlivnit do takové míry, že nejde zapnout Boost (navíc boost je něco, na co by poměr kyslíku ve vzduchu neměl mít vliv)
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
|
|
|
|
MK_Hombre |
Přidané 08-01-2010 23:07
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 109
Založený: 13.10.08
|
|
|
|
|
ZVP_Jindra |
Přidané 08-01-2010 23:13
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 205
Založený: 10.11.09
|
to sou ty arkadovy prvky z bop... |
|
|
|
LEON_CZ |
Přidané 08-01-2010 23:28
|
Uživatel
Příspěvek: 864
Založený: 29.05.07
|
606_Tempik napsal:
No to teda nevím, ale že by kouř z letadla tak výrazně snížil výkon motoru je prostě kravina. To by musel bejt kouř z požáru, jako bylo v Hamnburku. Už vidím ty padající fokáče a befka snažící se dotáhnout rozkouřené B-17
Tak nějak mi uniká, proč y mělo rozkouřené letadlo spalovat tak výrazně víc kyslíku ze vzduchu, než nerozkouřené. V atmosféře je krom kyslíku 5x víc jiných plynů (co motor nepotřebuje) a nějaké procento kouře navíc podle mě nemůže výkon motoru ovlivnit do takové míry, že nejde zapnout Boost (navíc boost je něco, na co by poměr kyslíku ve vzduchu neměl mít vliv)
Nikdo tu taky neříkal, že kouřící letadlo spaluje víc kyslíku, řeč tu byla o letadle, které letí v hustém kouři. Ten díl Leteckých stíhačů v boji, kde tyto problémy popisovali, jsem bohužel neviděl, to by nám to tu musel vyoslit cyberolas, který to viděl. |
|
|
|
MK_Hombre |
Přidané 09-01-2010 15:27
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 109
Založený: 13.10.08
|
Brát vzpomínku nějakého dědka, který si už nepamatuje za jakou stranu to vlastně lítal, jako fakt je poněkud zcestné |
|
|
|
LEON_CZ |
Přidané 09-01-2010 16:11
|
Uživatel
Příspěvek: 864
Založený: 29.05.07
|
MK_Hombre napsal:
Brát vzpomínku nějakého dědka, který si už nepamatuje za jakou stranu to vlastně lítal, jako fakt je poněkud zcestné
Co může mít větší výpovědní hodnotu o věcech z 2. sv. války, než přímý účastník? Že by Oleg ? |
|
|
|
MK_Hombre |
Přidané 09-01-2010 16:23
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 109
Založený: 13.10.08
|
Vůbec tomu nerozumíš, jsi PLEVA |
|
|
|
LEON_CZ |
Přidané 09-01-2010 16:25
|
Uživatel
Příspěvek: 864
Založený: 29.05.07
|
MK_Hombre napsal:
Vůbec tomu nerozumíš, jsi PLEVA
Ano, ale jsem na to hrdý |
|
|
|
TozziFan |
Přidané 09-01-2010 18:42
|
Uživatel
Příspěvek: 1431
Založený: 05.05.08
|
Tempíku a Hombre, dvakrát číst a pak piš...
LC_LEON_CZ napsal:
Však si to vyzkoušej Nějaká stužka dýmu za pronásledovaným letadlem vůbec nevadí, ale když nalítneš nad zdevastované letiště po půlhodinovém CTA, takže je tam všude hustého dýmu jako když hoří ropný tanker a Ty do toho vletíš, sníží se Ti otáčky a nepůjde zapnout ani WEP, dokud z toho marastu zase nevyletíš
Leone |
|
|
|
MK_Hombre |
Přidané 09-01-2010 21:16
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 109
Založený: 13.10.08
|
|
|
|
|
Joe Hallenbeck |
Přidané 10-01-2010 01:31
|
Uživatel
Příspěvek: 1781
Založený: 22.04.06
|
Nejsem si jisty mirou od kdy by melo dochazet k vynechavani, az zastaveni motoru v dusledku nedostatku kysliku nad horicim objektem...
EDIT pri bombardovani Hamburgu jsem kdysi cetl ze zar byl citit pomalu az v bombardovacich letadech, ze dole byl velice silny vychr v dusledku nasavani vzduchu plameny, ale o tom ze by RAF bombarderum vynechavaly nad cilem motory nikoli.
Upravil/a Joe Hallenbeck dne 10-01-2010 01:33
313_FlyBoy
RY-C
|
|
|
|
LEON_CZ |
Přidané 10-01-2010 11:32
|
Uživatel
Příspěvek: 864
Založený: 29.05.07
|
Joe Hallenbeck napsal:
Nejsem si jisty mirou od kdy by melo dochazet k vynechavani, az zastaveni motoru v dusledku nedostatku kysliku nad horicim objektem...
EDIT pri bombardovani Hamburgu jsem kdysi cetl ze zar byl citit pomalu az v bombardovacich letadech, ze dole byl velice silny vychr v dusledku nasavani vzduchu plameny, ale o tom ze by RAF bombarderum vynechavaly nad cilem motory nikoli.
S bombardérem jsem to ještě nezkoušel, to je fakt, (zatím s nimi téměř nelítám, protože na ně ještě nemají udělané kokpity a střelba z nich je arkádový humus ) Jak někde bude nějaký velký požár, tak to testnu |
|
|