October 26 2025 04:40:21
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 2

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,755
· Nejnovější pilot: Glider
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
Letečtní stíhači v boji nc ČT1
3BAP_Cassius Chaerea
A i přesto se našli Němci co dokázali sepsat hned několik reportů o sestřelu P-39 v Leningradské oblasti, ač nejbližší útvar s P-39 byl stovky verst vzdálený.

Složitost ověřování sestřelů, nedokáže nikdy plně zastavit bujnou pilotovu fantazii.
 
WT_Horrido
Pozor OT:

Cibule, pokud jsi to tedy už neviděl, tohle by se ti taky mohlo líbit: http://video.goog...3600562261

Konec OT
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
Panek
Já to sem dám, aby lidi věděli, jakou byrokracii musel podstoupit pilot LW:
1. Čas (den, hodina, minuta)
a prostor sestřelu + výška
2. Kým proveden sestřel
3. Typ sestřeleného letounu
4. Státní příslušnost protivníka.
Tovární číslo, případně označení
5. Zposob zničení: (podtrhnout)
a) plameny s černým dýmem, lameny se světlým dýmem
b.) jednotlivé části odletěly, upadly (druh částí vysvětlit), rozletěli se po zemi
c) donucen k přistání (na této nebo opačné straně fronty, případně havaroval)
6. Druh nárazu (jen pokud byl pozorován)
a) na této nebo druhé straně fronty
b.) kolmo, pod úhlem, požár při dopadu, zvíření prachu
c) nepozorován a proč:
7. Osud osádky:
8. Střelcova zpráva o boji je (tedy musí být) připojena v příloze
9. Svědkové: a) ve vzduchu:
b.) na zemi:
10. Počet provedených útoků na nepřátelský letoun:
11. Směr, za něhož byly provedeny jednotlivé útoky:
12: Vzdálenost: (i rozmezí)
13: Taktická pozice, z niž bylo sestřelu dosaženo:
14: Byl některý z palubních střelců umlčen střelbou?
15: Druh použité munice:
16. Spotřeba munice:
17. Druh a počet zbraní použitých k sestřelu:
18. Typ vlastního stroje: (Už jsem se bál, že se nezeptaj Šklebící se )
19. Další technicky či takticky pozoruhodné momenty:
20. Zásahy vlastního stroje: (počet případně typ zbraně)
21. Účast dalších jednotek: (flak, pěchota, ...)
Upravil/a Panek dne 28-01-2009 13:38
 
3BAP_Cassius Chaerea
WTéčkaři to sem už kdysi dávali i v originále, pokud se nepletu.
 
WT_Horrido
Jop: http://www.wtiger...schuss.pdf

Na konci války byli uřední ověřovači setřelu na RLM o 50 setřelů zpět za piloty Úsměv
Upravil/a WT_Horrido dne 28-01-2009 13:44
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
310_Podrs
Ještě ti tam chybí barva a druh spodního prádla nepřátelského pilota ale jinak to vypadá kompletní... Šklebící se
 
http://www.310raf.com
Panek
To co jsem postnul, to je první strana.
Pak následovat popis situace (na psacím stroje) samotným pilotem.
Zpráva (žádost velícího důstojníka) o připsání sestřelu pilotovi.
Zpráva (žádost Staffelführera) o připsání sestřelu pro Staffel.
 
Panek
/Hoj, Helmute zastřílel sis?
*Jo.
/A sundal si někoho?
*Jo jeden jistej. Druhej hořel, ale dopad jsem neviděl.
/Gratulace! To je tvůj 18. a 19.
*Ale houno, prdím na papírování, chci si dát pivo a pořádně se vyspat.
 
WT_Horrido
Nezapomeň na hlášení svědka a (nebo) hlášení vyhledávací služby co dokumentovala vraky. Úsměv
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
Panek
No ale to snad nemusel zajistin někdo z letky ne?
 
310_cibule
WT_Horrido napsal:
Pozor OT:
Cibule, pokud jsi to tedy už neviděl, tohle by se ti taky mohlo líbit: http://video.goog...3600562261
Konec OT


Jo, já budu přes dvě hodiny čumět na Youtube, abych se dozvěděl, že lidem lžu a voblbuju je. To vím i bez Youtube (nemám čas na takovýhle blbiny, jsem placenej za manipulaci ve prospěch světovýho imperialismu).
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
Uzin
ad re:
Komu není shůry dáno, v apatyce nekoupíMrknutí
Upravil/a Uzin dne 28-01-2009 14:43
 
313_Vity
Panek napsal:
Já to sem dám, aby lidi věděli, jakou byrokracii musel podstoupit pilot LW:
1. Čas (den, hodina, minuta)
a prostor sestřelu + výška
2. Kým proveden sestřel
3. Typ sestřeleného letounu
4. Státní příslušnost protivníka.
Tovární číslo, případně označení
5. Zposob zničení: (podtrhnout)
a) plameny s černým dýmem, lameny se světlým dýmem
b.) jednotlivé části odletěly, upadly (druh částí vysvětlit), rozletěli se po zemi
c) donucen k přistání (na této nebo opačné straně fronty, případně havaroval)
6. Druh nárazu (jen pokud byl pozorován)
a) na této nebo druhé straně fronty
b.) kolmo, pod úhlem, požár při dopadu, zvíření prachu
c) nepozorován a proč:
7. Osud osádky:
8. Střelcova zpráva o boji je (tedy musí být) připojena v příloze
9. Svědkové: a) ve vzduchu:
b.) na zemi:
10. Počet provedených útoků na nepřátelský letoun:
11. Směr, za něhož byly provedeny jednotlivé útoky:
12: Vzdálenost: (i rozmezí)
13: Taktická pozice, z niž bylo sestřelu dosaženo:
14: Byl některý z palubních střelců umlčen střelbou?
15: Druh použité munice:
16. Spotřeba munice:
17. Druh a počet zbraní použitých k sestřelu:
18. Typ vlastního stroje: (Už jsem se bál, že se nezeptaj Šklebící se )
19. Další technicky či takticky pozoruhodné momenty:
20. Zásahy vlastního stroje: (počet případně typ zbraně)
21. Účast dalších jednotek: (flak, pěchota, ...)

Ty krávo,to se clovek pomalu nemohl soustredit na rizeni kdyz musel hlidat vsechny tyhle hovadiny a zapamatovat si je Cool neaky borec co dal 10 letadel za let se potom musel obesit VyděšenýCool
 
Hiltos
Uzin napsal:
Článek k věci:
http://www.blisty...45010.htmlCool


Ja bych jen potreboval, aby mi nekdo vysvetlil smysl slovniho spojeni "Křesťanští sionisté".
Neni to protimluv?
Klidne do PM, at nejsme OT
 
3BAP_Cassius Chaerea
neaky borec co dal 10 letadel za let se potom musel obesit VyděšenýCool
No a že těch oběšenejch bylo, respektive těch co dali deset letadel za let.Vyděšený
 
WT_Peci
3BAP_Cassius Chaerea napsal:
neaky borec co dal 10 letadel za let se potom musel obesit VyděšenýCool
No a že těch oběšenejch bylo, respektive těch co dali deset letadel za let.Vyděšený

ono stačí dát jich deset za den, stejně pak dělali hlášení najednou, mezi lety na to nebyl čas... Úsměv
 
Mungo
Panek napsal:
To co jsem postnul, to je první strana.
Pak následovat popis situace (na psacím stroje) samotným pilotem.
Zpráva (žádost velícího důstojníka) o připsání sestřelu pilotovi.
Zpráva (žádost Staffelführera) o připsání sestřelu pro Staffel.
Takze ked Marseille zlozil svojich udajnych 17 kuskov za den z toho 8 za 10 minut (tak som to vyhrabal); tak ho z pisania muselo drbnut.
A taky Hartmann musel lepsie pisat na stroji, nez lietat a strielat.
 
Panek
Tak Hartmann dle mých informací na to měl lidi (jen diktoval)
 
WT_Peci
Mungo napsal:
Panek napsal:
To co jsem postnul, to je první strana.
Pak následovat popis situace (na psacím stroje) samotným pilotem.
Zpráva (žádost velícího důstojníka) o připsání sestřelu pilotovi.
Zpráva (žádost Staffelführera) o připsání sestřelu pro Staffel.
Takze ked Marseille zlozil svojich udajnych 17 kuskov za den z toho 8 za 10 minut (tak som to vyhrabal); tak ho z pisania muselo drbnut.
A taky Hartmann musel lepsie pisat na stroji, nez lietat a strielat.


Obl. August Lambert od SG77 sundal víc jak deset letadel za den hned 3x - 17, 14 a 12.
Na Fw190F-8 Vyděšený.
Asi číter, nebo co Šklebící se
 
3BAP_Cassius Chaerea
Každej z Vás vyplňoval rutiní dotazníky, tak jistě víte jak se co dá ošulit, aby ste ušetřili čas, jistě to věděli i piloti Lw., pak samozřejmě něčekejte že informace v tomto dotazníku byl vždy přesné a do detialu vyplněné.
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

06-10-2025 19:06
Radiační situace za firmamentem zůstává normální

21-09-2025 14:51
Byl jsem na dnech NATO. Viděl Harrier, Hornet, Rafale, EF Typhoon, Mirage2000 a B-52 a bylo to dobré.

20-08-2025 11:11
Ahoj dneska někdo na il-2 budem na teamspeaku kolem 5-6 hod klidne i ty Vity muzes dorazit taky se vracime po dlouhé době. Mrknutí

19-08-2025 21:45
Ahoj, Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá Úsměv poraďte mi kde bych objevil staré veterány.

09-08-2025 13:55
Tak na zbytek roku hodně štěstí jako z Kokury!

23-07-2025 10:14
A kde máš ty "svoje" obrázky?

22-07-2025 20:07
já "svoje" nezakazuju

18-07-2025 10:09
Jaké nalinkované obrázky? 95% obrázků na netu nelze linkovat, je to zakázáno.

14-07-2025 18:24
a není tu čistě náhodou někdo, kdo ví proč se nezobrazují nalinkované obrázky?

13-07-2025 23:31
Další zpráva o medvědech! Šklebící se

38,379,540 návštěv