|
Letečtní stíhači v boji nc ČT1
|
| 3BAP_Cassius Chaerea |
Přidané 28-01-2009 13:26
|

Diskutující

Příspěvek: 2854
Založený: 30.09.05
|
A i přesto se našli Němci co dokázali sepsat hned několik reportů o sestřelu P-39 v Leningradské oblasti, ač nejbližší útvar s P-39 byl stovky verst vzdálený.
Složitost ověřování sestřelů, nedokáže nikdy plně zastavit bujnou pilotovu fantazii. |
| |
|
|
| WT_Horrido |
Přidané 28-01-2009 13:36
|

Fusioner

Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Pozor OT:
Cibule, pokud jsi to tedy už neviděl, tohle by se ti taky mohlo líbit: http://video.goog...3600562261
Konec OT
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
| |
|
|
| Panek |
Přidané 28-01-2009 13:36
|

Diskutující

Příspěvek: 2105
Založený: 15.07.06
|
Já to sem dám, aby lidi věděli, jakou byrokracii musel podstoupit pilot LW:
1. Čas (den, hodina, minuta)
a prostor sestřelu + výška
2. Kým proveden sestřel
3. Typ sestřeleného letounu
4. Státní příslušnost protivníka.
Tovární číslo, případně označení
5. Zposob zničení: (podtrhnout)
a) plameny s černým dýmem, lameny se světlým dýmem
b.) jednotlivé části odletěly, upadly (druh částí vysvětlit), rozletěli se po zemi
c) donucen k přistání (na této nebo opačné straně fronty, případně havaroval)
6. Druh nárazu (jen pokud byl pozorován)
a) na této nebo druhé straně fronty
b.) kolmo, pod úhlem, požár při dopadu, zvíření prachu
c) nepozorován a proč:
7. Osud osádky:
8. Střelcova zpráva o boji je (tedy musí být) připojena v příloze
9. Svědkové: a) ve vzduchu:
b.) na zemi:
10. Počet provedených útoků na nepřátelský letoun:
11. Směr, za něhož byly provedeny jednotlivé útoky:
12: Vzdálenost: (i rozmezí)
13: Taktická pozice, z niž bylo sestřelu dosaženo:
14: Byl některý z palubních střelců umlčen střelbou?
15: Druh použité munice:
16. Spotřeba munice:
17. Druh a počet zbraní použitých k sestřelu:
18. Typ vlastního stroje: (Už jsem se bál, že se nezeptaj )
19. Další technicky či takticky pozoruhodné momenty:
20. Zásahy vlastního stroje: (počet případně typ zbraně)
21. Účast dalších jednotek: (flak, pěchota, ...)
Upravil/a Panek dne 28-01-2009 13:38
|
| |
|
|
| 3BAP_Cassius Chaerea |
Přidané 28-01-2009 13:38
|

Diskutující

Příspěvek: 2854
Založený: 30.09.05
|
WTéčkaři to sem už kdysi dávali i v originále, pokud se nepletu. |
| |
|
|
| WT_Horrido |
Přidané 28-01-2009 13:41
|

Fusioner

Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Jop: http://www.wtiger...schuss.pdf
Na konci války byli uřední ověřovači setřelu na RLM o 50 setřelů zpět za piloty
Upravil/a WT_Horrido dne 28-01-2009 13:44
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
| |
|
|
| 310_Podrs |
Přidané 28-01-2009 13:43
|

Uživatel

Příspěvek: 1572
Založený: 07.06.06
|
Ještě ti tam chybí barva a druh spodního prádla nepřátelského pilota ale jinak to vypadá kompletní...  |
| |
|
|
| Panek |
Přidané 28-01-2009 13:56
|

Diskutující

Příspěvek: 2105
Založený: 15.07.06
|
To co jsem postnul, to je první strana.
Pak následovat popis situace (na psacím stroje) samotným pilotem.
Zpráva (žádost velícího důstojníka) o připsání sestřelu pilotovi.
Zpráva (žádost Staffelführera) o připsání sestřelu pro Staffel. |
| |
|
|
| Panek |
Přidané 28-01-2009 14:00
|

Diskutující

Příspěvek: 2105
Založený: 15.07.06
|
/Hoj, Helmute zastřílel sis?
*Jo.
/A sundal si někoho?
*Jo jeden jistej. Druhej hořel, ale dopad jsem neviděl.
/Gratulace! To je tvůj 18. a 19.
*Ale houno, prdím na papírování, chci si dát pivo a pořádně se vyspat. |
| |
|
|
| WT_Horrido |
Přidané 28-01-2009 14:17
|

Fusioner

Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Nezapomeň na hlášení svědka a (nebo) hlášení vyhledávací služby co dokumentovala vraky.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
| |
|
|
| Panek |
Přidané 28-01-2009 14:25
|

Diskutující

Příspěvek: 2105
Založený: 15.07.06
|
No ale to snad nemusel zajistin někdo z letky ne? |
| |
|
|
| 310_cibule |
Přidané 28-01-2009 14:33
|

Fusioner

Příspěvek: 15148
Založený: 29.09.05
|
Jo, já budu přes dvě hodiny čumět na Youtube, abych se dozvěděl, že lidem lžu a voblbuju je. To vím i bez Youtube (nemám čas na takovýhle blbiny, jsem placenej za manipulaci ve prospěch světovýho imperialismu).
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
|
| |
|
|
| Uzin |
Přidané 28-01-2009 14:42
|

Uživatel

Příspěvek: 708
Založený: 16.01.08
|
ad re:
Komu není shůry dáno, v apatyce nekoupí
Upravil/a Uzin dne 28-01-2009 14:43
|
| |
|
|
| 313_Vity |
Přidané 28-01-2009 14:42
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 399
Založený: 12.08.07
|
Panek napsal:
Já to sem dám, aby lidi věděli, jakou byrokracii musel podstoupit pilot LW:
1. Čas (den, hodina, minuta)
a prostor sestřelu + výška
2. Kým proveden sestřel
3. Typ sestřeleného letounu
4. Státní příslušnost protivníka.
Tovární číslo, případně označení
5. Zposob zničení: (podtrhnout)
a) plameny s černým dýmem, lameny se světlým dýmem
b.) jednotlivé části odletěly, upadly (druh částí vysvětlit), rozletěli se po zemi
c) donucen k přistání (na této nebo opačné straně fronty, případně havaroval)
6. Druh nárazu (jen pokud byl pozorován)
a) na této nebo druhé straně fronty
b.) kolmo, pod úhlem, požár při dopadu, zvíření prachu
c) nepozorován a proč:
7. Osud osádky:
8. Střelcova zpráva o boji je (tedy musí být) připojena v příloze
9. Svědkové: a) ve vzduchu:
b.) na zemi:
10. Počet provedených útoků na nepřátelský letoun:
11. Směr, za něhož byly provedeny jednotlivé útoky:
12: Vzdálenost: (i rozmezí)
13: Taktická pozice, z niž bylo sestřelu dosaženo:
14: Byl některý z palubních střelců umlčen střelbou?
15: Druh použité munice:
16. Spotřeba munice:
17. Druh a počet zbraní použitých k sestřelu:
18. Typ vlastního stroje: (Už jsem se bál, že se nezeptaj  )
19. Další technicky či takticky pozoruhodné momenty:
20. Zásahy vlastního stroje: (počet případně typ zbraně)
21. Účast dalších jednotek: (flak, pěchota, ...)
Ty krávo,to se clovek pomalu nemohl soustredit na rizeni kdyz musel hlidat vsechny tyhle hovadiny a zapamatovat si je neaky borec co dal 10 letadel za let se potom musel obesit   |
| |
|
|
| Hiltos |
Přidané 28-01-2009 14:48
|

Uživatel

Příspěvek: 863
Založený: 28.04.06
|
Ja bych jen potreboval, aby mi nekdo vysvetlil smysl slovniho spojeni "Křesťanští sionisté".
Neni to protimluv?
Klidne do PM, at nejsme OT |
| |
|
|
| 3BAP_Cassius Chaerea |
Přidané 28-01-2009 14:48
|

Diskutující

Příspěvek: 2854
Založený: 30.09.05
|
neaky borec co dal 10 letadel za let se potom musel obesit   No a že těch oběšenejch bylo, respektive těch co dali deset letadel za let. |
| |
|
|
| WT_Peci |
Přidané 28-01-2009 14:55
|

Uživatel

Příspěvek: 1355
Založený: 30.09.05
|
3BAP_Cassius Chaerea napsal:
neaky borec co dal 10 letadel za let se potom musel obesit   No a že těch oběšenejch bylo, respektive těch co dali deset letadel za let. 
ono stačí dát jich deset za den, stejně pak dělali hlášení najednou, mezi lety na to nebyl čas...  |
| |
|
|
| Mungo |
Přidané 28-01-2009 15:02
|

Uživatel

Příspěvek: 718
Založený: 03.10.05
|
Panek napsal:
To co jsem postnul, to je první strana.
Pak následovat popis situace (na psacím stroje) samotným pilotem.
Zpráva (žádost velícího důstojníka) o připsání sestřelu pilotovi.
Zpráva (žádost Staffelführera) o připsání sestřelu pro Staffel. Takze ked Marseille zlozil svojich udajnych 17 kuskov za den z toho 8 za 10 minut (tak som to vyhrabal); tak ho z pisania muselo drbnut.
A taky Hartmann musel lepsie pisat na stroji, nez lietat a strielat. |
| |
|
|
| Panek |
Přidané 28-01-2009 15:12
|

Diskutující

Příspěvek: 2105
Založený: 15.07.06
|
Tak Hartmann dle mých informací na to měl lidi (jen diktoval) |
| |
|
|
| WT_Peci |
Přidané 28-01-2009 15:14
|

Uživatel

Příspěvek: 1355
Založený: 30.09.05
|
Mungo napsal:
Panek napsal:
To co jsem postnul, to je první strana.
Pak následovat popis situace (na psacím stroje) samotným pilotem.
Zpráva (žádost velícího důstojníka) o připsání sestřelu pilotovi.
Zpráva (žádost Staffelführera) o připsání sestřelu pro Staffel. Takze ked Marseille zlozil svojich udajnych 17 kuskov za den z toho 8 za 10 minut (tak som to vyhrabal); tak ho z pisania muselo drbnut.
A taky Hartmann musel lepsie pisat na stroji, nez lietat a strielat.
Obl. August Lambert od SG77 sundal víc jak deset letadel za den hned 3x - 17, 14 a 12.
Na Fw190F-8 .
Asi číter, nebo co  |
| |
|
|
| 3BAP_Cassius Chaerea |
Přidané 28-01-2009 15:17
|

Diskutující

Příspěvek: 2854
Založený: 30.09.05
|
Každej z Vás vyplňoval rutiní dotazníky, tak jistě víte jak se co dá ošulit, aby ste ušetřili čas, jistě to věděli i piloti Lw., pak samozřejmě něčekejte že informace v tomto dotazníku byl vždy přesné a do detialu vyplněné. |
| |
|