Korálové moře
|
Kurtis |
Přidané 18-09-2007 13:32
|
Uživatel
Příspěvek: 659
Založený: 27.02.06
|
Ještě než zrušíte zdejší OT příspěvky:
Co je to "zakufrovat"? |
|
|
|
3BAP_Cassius Chaerea |
Přidané 18-09-2007 13:39
|
Diskutující
Příspěvek: 2854
Založený: 30.09.05
|
To je prostě být někde, aniž bys věděl kde. A primární vliv na to má zakřívení křídla. |
|
|
|
ZVP_ALEX |
Přidané 18-09-2007 14:02
|
Uživatel
Příspěvek: 528
Založený: 22.04.07
|
Dovolím si poopravit Cassiue "Zakufrovat" sice znamená být někde a nevědět kde, ale vli na to má mizerná předletová příprava pilota a z toho plynoucí vršící se zmatky během letu. I když já osobně neznám pilota, který lítá a nikdy nezakufroval (samozřejně jde o piloty z reálu) Najdou se však tací, kteří tvrdí, že oni nikdy nezakufrovali Ti ovšem ve své podstatě kecají a nebo jsou druhý, ještě horší případ, že zakufrovali a ani si toho během letu nevšimli, protože je z principu nezajímá kde jsou, hlavně když letí a jejich navigace stojí za h...o a spoléhají se na GPS. Pár takových znám osobně, a někteří z nich jsou dnes dokonce instruktory. Takže bůh potěš jejich žáky.:
Upravil/a ZVP_ALEX dne 18-09-2007 14:13
|
|
|
|
3BAP_Bugs |
Přidané 18-09-2007 14:10
|
Uživatel
Příspěvek: 700
Založený: 19.12.05
|
Napríklad Cassius. |
|
|
|
ZVP_ALEX |
Přidané 18-09-2007 14:14
|
Uživatel
Příspěvek: 528
Založený: 22.04.07
|
3BAP_Bugs napsal:
Napríklad Cassius.
Jo je to možný. Neznám ho! |
|
|
|
3BAP_Bugs |
Přidané 18-09-2007 14:20
|
Uživatel
Příspěvek: 700
Založený: 19.12.05
|
Alex napsal:
3BAP_Bugs napsal:
Napríklad Cassius.
Jo je to možný. Neznám ho!
Ale ja hej.
BTW dnes budem, zajtra letím špeciálku, takže nie.
Upravil/a 3BAP_Bugs dne 18-09-2007 14:32
|
|
|
|
LesniHU |
Přidané 18-09-2007 19:15
|
Stařešina
Příspěvek: 5855
Založený: 30.09.05
|
Kurzy spocitany, pravitko nalezeno, ja jsem celkem pripraven :-). |
|
|
|
AH_Cutora |
Přidané 18-09-2007 19:54
|
Uživatel
Příspěvek: 1507
Založený: 29.09.05
|
TAkze dneska prijdes ... To se mi ulevilo, pri predstave ze bych letel sam jsem si uz rikal ze si mam vzit do kokpitu hektak vody na lane za clun a zasoby na 2 mesice nez me najdou... |
|
|
|
AH_Cutora |
Přidané 18-09-2007 20:09
|
Uživatel
Příspěvek: 1507
Založený: 29.09.05
|
Tak jeste jednou, dnes ve 20:30 TS CZ_AH_Special
k222-fw1.fsik.cvut.cz:8768 |
|
|
|
AH_Cutora |
Přidané 18-09-2007 20:10
|
Uživatel
Příspěvek: 1507
Založený: 29.09.05
|
18.9.2007 20:30 - TS AH special - trening navigace A
19.9.2007 20:30 - TS AH special - trening navigace A opakovani
25.9.2007 20:30 - TS AH special - trening navigace B
26.9.2007 20:30 - TS AH special - trening navigace B opakovani
2.10.2007 20:30 - TS AH Special - ostra akce kolo 1
3.10.2007 20:30 - TS AH Special - ostra akce kolo 2
9.10.2007 20:30 - TS AH Special - ostra akce kolo 3?
10.10.2007 20:30 - TS AH Special - ostra akce kolo 4?
|
|
|
|
312_strycekFido |
Přidané 18-09-2007 22:19
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 181
Založený: 03.02.06
|
ja to rusim, je mi lito ale ty terminy sou fakt mimo, proc to nemoze byt klasicky patek/sobota...
www.312raf.com
|
|
|
|
falkon |
Přidané 18-09-2007 22:53
|
Uživatel
Příspěvek: 1478
Založený: 29.09.05
|
Ospravedlnujem sa, ze som dnes nedosiel na trening, ale len teraz som sa vratil. Zajtra bohuzial tiez nebudem moct, pretoze letim Edieho specku. |
|
|
|
AH_Cutora |
Přidané 18-09-2007 23:30
|
Uživatel
Příspěvek: 1507
Založený: 29.09.05
|
Tak dnes se nas na treningu seslo 4 osadky. Respektive jsme 4 osadky poskladali, 2x VAL a 2x SBD. K memu milemu prekvapeni jsme vsichni bez potizi sesli po 2 hodinach letu nad morem bez jedineho orientacniho bodu zpet na masich letadlovkach. To naznacuje, ze jsme se docela dobre drzeli planovanych trati a ze zaznamenany provoz bude souhlasit s realnym. Mapy realneho provozu zverejnim zitra vecer po odleteni opakovaneho treningu.
Mile prekvapeni. Realna mise bude misto 2 hodin 3,5 hodiny, ale prestavam se toho bat, to pujde.
Hiltos
Cassius
Bugs
Permon
Loyzik
Jack4
Cutora
LesniHU
Takze techto 8 lidi ma splneno co do navigacnich treningu a jsou OK. Ted tedy jeste ti ostatni...
Coralove more, trening A
Pocasi jasno
Vitejte
Takze SBD startuji z vychodnejsi letadlovky, VALy ze zapadnejsi. Obe letadlovky jedou spolu na sever rychlosti 35 km/h, jsou nastavene jako pratelske.
Jsou to 4 a 4 letadla. SBD letaji vychodni 4 trate, VALy zapadni 4 trate. Valy i SBD jsou pratele. Podle ostatnich se neorientujte, lita tam nepratelsky pruzkum, tak at se nechytnete nepritele a neodvede vas nekam do rite...
VALy i SBD maji operacni vysku 3000m, rychlost letu 335 km/h TAS. Neboli pro SBD 150kts IAS, VAL 275km/h IAS.
Mate za ukol zaznamenat co najdete a vratit se zpet. Tak jak je trat naplanovana priletite zpet cca 30km pred svou letadlovku, takze pak lette dolu na jih naproti sve letadlovce asi 30km, pripadne zacnete se hledat...
Seridte si hodinky, mise zacina presne ve 12:00 virtualniho casu!
Goog Luck boys.
Schjoo sintahe opane.
Zde je mapa pruzkumnych letu i se zakreslenim vlastnich letadlovek po 15 minutach. Velikost jednoho ctverce je 100x100km. Jako referencni nula je poloha letadlovek v case 12:00 herniho casu (okamziku startu mise)
http://www.aholub...g_a_01.jpg
To same ale bez vlastnich letadlovek, takze je to trosku prehlednejsi...
http://www.aholub...g_a_02.jpg
Je mi jasne ze jsem vyhlasil tento uterek hoodne an posledni chvili, pardon. Je mi jasne, ze tahle streda dost lidem koliduje s jinou speckou, ale ja ted nemuzu od ctvrtka do nedele a tim je dane ze pokud mame trenovat, tak proste jindy uz neni kdy... Proste tento tyden jak vam to vyjde, ale pristi tyden na tech treningach budu dost dupat...
Upravil/a AH_Cutora dne 18-09-2007 23:37
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 19-09-2007 03:43
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10825
Založený: 26.01.13
|
Ani příští týden bych neměl být schopen na nějaký trénink dorazit.
I když tomu všemu pořád nějak nerozumím..my stíhači budeme 3,5 hodiny dělat co? Dokážu se po předchozí přípravě i bez navigátora navigovat, ale obávám se, že ani s přídavnými nádržemi bych s Mocným nemusel ve vzduchu vydržet tak dlouhou dobu. A jak už jsem předesílal několikrát dříve, naprosto odmítám během jedné akce přelézat z letadla do letadla. To by pro mě znamenalo zlikvidování jakékoliv atmosféry a tedy přepuštění vyhřátých kokpitů někomu, komu by tato možnost nebyla odporná.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
AH_Cutora |
Přidané 19-09-2007 08:09
|
Uživatel
Příspěvek: 1507
Založený: 29.09.05
|
Stihac v pruzkumnem kole ma za ukol branit vlastni letadlovku pred nepratelskym pruzkumem. V podstate vis, ze nepratelsky pruzkum neprileti drive nez za 1 hodinu. Takze necelou hodinu budes sedet na palube a pak pujdes do vzduchu hlidkovat pred pruzkumem.
Dalsi varianta je, ze ti zahlasi tvuj pruzkum ze tam a tam potkal nepratelsky pruzkum kurzem to a to a podle toho dopocitas kdy teoreticky dorazi k letadlovce.... takze si muzes naplanovat vzlet dostatecne vcas a pockat si na nej tesne mimo dohled letadlovky aby ji nestihl odhalit...
V utocnych kolech pak bude stihacu vic s ukolem chranit vlastni letadlovku a bombery. Vec generala jak vas rozvrhne.... |
|
|
|
3BAP_Bugs |
Přidané 19-09-2007 09:38
|
Uživatel
Příspěvek: 700
Založený: 19.12.05
|
Hlásenie z tréningového letu, posádka Cassius/Bugs, lietadlo D3A Val
Štart 12:02 (reál 20:52)
nastúpanie do operačnej výšky nad lietadlovkou 12:09 (reál 21:01)
kurz 352° cca 48 min
Kurz 0° cca 16,5 min
kurz 90° cca 6 min
kurz 180° cca 46 min
pristátie 14:10 (reál 23:05)
oeračná výška 3000m, IAS 270km/h
Zistené kontakty:
1. sektor BV33 menšia bojová loď kurz VSV, vysoká rýchlosť cca 35km/h čas 12:52 (reál 21:42)
2. sektor BV42 plavidlo statické natočená J, čas 13:08 (reál 21:58)
3. sektor BW45 menšie bojové pavidlo torpédoborec statický natočený Z čas 13:18 (reál 22:08)
4. sektor BX39 torpédoborec statický natočený J čas 13:32 (reál 22:22)
5. sektor BX33 torpédoborec statický natočený V čas 13:44 (reál 22:34)
Upravil/a 3BAP_Bugs dne 19-09-2007 09:39
|
|
|
|
j4ck41 |
Přidané 19-09-2007 10:11
|
Diskutující
Příspěvek: 2006
Založený: 09.02.06
|
no my jsme nasli celkem 4 kocabky, z toho 3 obchodni a jednu bojovou - presny casy apod. bude vedet Permon, ja mam poznamenanou jen tu prvni |
|
|
|
mha |
Přidané 19-09-2007 10:42
|
Uživatel
Příspěvek: 608
Založený: 10.12.05
|
Sry za včerejšek, dorazil jsem až po deváté, dnes také nebudu, letím Edisona, takže příští týden...
Tělo mrtvého nepřítele páchne vždy dobře.
Aulus Vitellius
|
|
|
|
AH_Cutora |
Přidané 19-09-2007 10:59
|
Uživatel
Příspěvek: 1507
Založený: 29.09.05
|
Mno je to coop a trva 2 hodiny, takze opozdilci maji smulu Je potreba prijit vcas a moc se nezpozdit, protoze jak uz to bezi tak uz se nastoupit neda.... |
|
|
|
Permon |
Přidané 19-09-2007 13:06
|
Uživatel
Příspěvek: 1124
Založený: 04.05.06
|
Hlášení z treningového letu.
Posátka:VGR_j4ck41/311_Permon
Start 12.00 vystoupáni do výšky 3000m.let od lodí kurzem020 čas 12.08.
První kotakt:CE-29lodˇ
Druhy kontakt:CH-36lodˇ
V
bodě CH-37 kurz 000
Třetí kontakt:CG-39lodˇ
V bodě CH-44 návrat na kurz 180.
Zjištěna lodˇv CG-39
V bodě CH-37 kurz 208.
Zjištěna lodˇvCH-36
Nový kontakt CD-30 lodˇ
Zjištěna lodˇCC-29 jadnáse o lodˇ zjištěnou jako první CE-29
V BY-21 nalezeny mat.let. lodˇe a provedeno bravůrni přistáni p.VGR_j4ck41.
Časy nepsány protože v tom mém bordelu jsem je nemohl najit.
Jsem starý,blbý ale snaživý.
|
|
|