Battle of Stalingrad - žvanírna !!!Locked!!!
|
Hot_Dog |
Přidané 15-11-2018 18:34
|
Diskutující
Příspěvek: 4034
Založený: 15.10.14
|
Saburo napsal:
ale protože se jedná o motor se stavitelnou vrtulí, tak z něj nedostaneš ani ťuk navíc, čistě proto, že nemá dostatečný kroutící moment na hřídeli
S tímto plnej souhlas, a taky když se podíváš do toho grafu, tak v rozmezí 4-6km má režim bez WEP (tedy režim 2400ot/m) vyšší rychlost než režim WEP (2500ot/m) a to proto, že při obou otáčkách se udrží stejnej, maximální tlak 1000mmhg a liší se tedy jen těmi otáčkami. Nad 6km už zase vede režim 2500ot/m, jelikož tam už to dá větší plnící tlak než 2400ot/m. Tedy jak říkám, za mě sou průběhy obou křivek FN ok... |
|
|
|
Mira |
Přidané 15-11-2018 18:51
|
Uživatel
Příspěvek: 1668
Založený: 26.04.14
|
Hot_Dog napsal:
Na druhý stupeň kompresoru sice není dostuponý boost plnícího tlaku, ale stále můžeš zvýšit otáčky (alespoň ve hře) z 2400 na 2500, na což je rovněž 10minutovej limit, takže ta křivka je asi naměřená tak, že se počítá s druhym stupněm kompresoru s otáčkami 2500 a ne 2400, jako bez boostu, proto se ty křivky liší i ve výškách pro druhej stupeň kompresoru...
Díky za vysvětlení |
|
|
|
Alan Grey |
Přidané 16-11-2018 12:27
|
Uživatel
Příspěvek: 894
Založený: 30.09.05
|
Že by...............
Dear pilots!
Master server will be offline for a technical maintenance on November 16th from 11:00 to 11:30 GMT.
|
|
|
|
Saburo |
Přidané 16-11-2018 12:45
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 218
Založený: 22.12.08
|
jen pro doplnění k tomu grafu, je skutečně vycucán z prstu, pokud to takhle funguje v BoX, je to špatně ...
motor Aš-82fn měl blokaci, která nedovolovala jít kompresoru nad 1000mmHg při druhé rychlosti kompresoru
díky té blokaci (mechanické) mohla fungovat forsáž jen na první rychlosti, kdy se zisk výkonu z forsáže začne vytrácet ve výšce 350m (bez RAM) aby klesl na hodnoty pro 2400/100 ve výšce 1500m kdy se výkonové křivky vyrovnají (tedy i rychlostí letadla)
při druhé rychlosti kompresoru a 2500ot/m letadlo nakonec letělo nejspíše pomaleji než při "ideálním" režimu 2400ot/1000mm |
|
|
|
Deschain |
Přidané 16-11-2018 12:48
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 348
Založený: 13.02.15
|
Alan Grey napsal:
Že by...............
Dear pilots!
Master server will be offline for a technical maintenance on November 16th from 11:00 to 11:30 GMT.
Ne
Blacksix: AFAIK, it's not an update. |
|
|
|
Mira |
Přidané 16-11-2018 14:04
|
Uživatel
Příspěvek: 1668
Založený: 26.04.14
|
add graf :
https://forum.il2...eed-tests/
přímo ze hry. |
|
|
|
Hot_Dog |
Přidané 16-11-2018 18:40
|
Diskutující
Příspěvek: 4034
Založený: 15.10.14
|
Saburo napsal:
jen pro doplnění k tomu grafu, je skutečně vycucán z prstu, pokud to takhle funguje v BoX, je to špatně ...
motor Aš-82fn měl blokaci, která nedovolovala jít kompresoru nad 1000mmHg při druhé rychlosti kompresoru
díky té blokaci (mechanické) mohla fungovat forsáž jen na první rychlosti, kdy se zisk výkonu z forsáže začne vytrácet ve výšce 350m (bez RAM) aby klesl na hodnoty pro 2400/100 ve výšce 1500m kdy se výkonové křivky vyrovnají (tedy i rychlostí letadla)
při druhé rychlosti kompresoru a 2500ot/m letadlo nakonec letělo nejspíše pomaleji než při "ideálním" režimu 2400ot/1000mm
Já ti teda nevím Saburo, ale já v tom grafu vidím do puntíku naprosto přesně to, co popisuješ, jen se to děje o cca 1km výše, kvůli tomu RAM efektu... Koukáme oba na ten samej graf??? Navíc se ta FeNa ve hře chová taky naprosto přesně, tedy na druhej stupeň je tlak limitovanej na 1000mmhg.
Upravil/a Hot_Dog dne 16-11-2018 18:51
|
|
|
|
Saburo |
Přidané 16-11-2018 19:06
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 218
Založený: 22.12.08
|
prosím tě kde to vidíš, já tam totiž vidím dvě křivky pro La-5FN (jedna La-5FN a druhá La-5FN 10 min)
s ohledem na to, že v reálu se ty dvě křivky sejdou v 1500m a nad 3500m ta druhá neexistuje
co tam tedy vidíš?
podle mě ta pro "La-5FN 10 min" naprosto neodpovídá reálné La-5, ale je to jen zbožné přání autorů hry... (nikdo zatím nedoložil nic, čím by mé pochyby vyvrátil, máš něco takového?) |
|
|
|
Hot_Dog |
Přidané 16-11-2018 19:19
|
Diskutující
Příspěvek: 4034
Založený: 15.10.14
|
Nezapomeň, že křivka "10 min." je po celou dobu na 2500ot/min kdežto ta druhá na 2400ot/min, tedy do přepnuti na druhej stupeň je samozřejmě rychlejší 2500ot/min protože kompresor na těhle otáčkách nafouká vysší tlak. Po přepnutí na druhej stupeň ať to nafouká cokoliv, je to stejnak omezeno na 1000mmhg až do výšky cca 6km a proto, přesně jak píšeš, je pak 2400ot/min rychlejší než 2500ot/min. Fakt to tam nevidíš???
nikdo zatím nedoložil nic, čím by mé pochyby vyvrátil, máš něco takového?
Dyť už sem to tu psal včera, že křivka "La-5FN 10min" je po celou dobu včetně výšky nad 3500m i na druhý stupeň kompresoru měřená s 2500ot/min, kdežto ta druhá opět po celou dobu s 2400ot/min...
Upravil/a Hot_Dog dne 16-11-2018 21:15
|
|
|
|
Lanc |
Přidané 17-11-2018 17:36
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 280
Založený: 02.01.11
|
Saburo napsal:
...ale je to jen zbožné přání autorů hry... (nikdo zatím nedoložil nic, čím by mé pochyby vyvrátil, máš něco takového?)
Nebudem sa tu ohanat cislami a vseobecne znamymi udajmi z knihovnice ci googla, ale toto je presne vystihnute Saburo. Vieme to vsetci, duplom chlapci z cervenej strany, ktori toto lietadlo pilotuju. Tak ako v starom sturme bola La nadopovana (a nie ze nie) tak isto sa to deje aj tuto v Bos. Beriem vsetko, aj nadprirodzene veci, ktore La5 dokaze pod 3km. Co vsak stvara nad 6km je az dych beruce. Kompresor v tejto vyske moze duchat co chce a ako velmi chce aj pilotovi do zadku. Az skoda pismenok
2/JG26_Krak
|
|
|
|
olda Olde maly |
Přidané 17-11-2018 18:36
|
Diskutující
Příspěvek: 2022
Založený: 22.01.07
|
Jen se z toho zase nepokaku
|
|
|
|
Lanc |
Přidané 17-11-2018 21:51
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 280
Založený: 02.01.11
|
Stolicu mam ok, vdaka za interes o moje creva.
Vam, cervenym to sedi do kramu. Ja to chapem. A aj ked pindam, tak preto ze som si to kupil a mam pravo zapindat ked sa mi nieco nelubi, ci sa ti to Oldo lubi alebo nie. Preco to niektorych vytaca mi nie je jasne.
2/JG26_Krak
|
|
|
|
606_Druindin |
Přidané 17-11-2018 22:27
|
Diskutující
Příspěvek: 4090
Založený: 18.01.10
|
už aby byly ty švalbiny, jak bude na "KOTA" servru 60 švalbin na 25 mustangů, tak to bude cajk |
|
|
|
olda Olde maly |
Přidané 18-11-2018 07:31
|
Diskutující
Příspěvek: 2022
Založený: 22.01.07
|
Ono je totiž zajímavý, že se čertí jen Ti modří a jak se vehementně bijí za ty uber německé stroje. OMG. Je to jen hra. Nikdy to nebude tak, jako v reálu. A když už by to tak mělo být. Tak by jste od toho Bodenplatte mohli lítat leda tak s papírovými draky.
|
|
|
|
LEON |
Přidané 18-11-2018 07:47
|
Diskutující
Příspěvek: 2076
Založený: 28.10.10
|
Dovoluji si připomenout paragraf 10 zákoníku Turbova desatera
|
|
|
|
olda Olde maly |
Přidané 18-11-2018 08:14
|
Diskutující
Příspěvek: 2022
Založený: 22.01.07
|
|
|
|
|
1stCL_Novotny |
Přidané 18-11-2018 09:29
|
Moderátor
Příspěvek: 3174
Založený: 01.10.05
|
Je pecka jak lidé rostou. Ale zde evidentně za posledních 14.let není vidět žádný progres.
Na druhou stranu, je to nádherný výlet do minulosti. |
|
|
|
Paulus |
Přidané 18-11-2018 09:55
|
Diskutující
Příspěvek: 2291
Založený: 26.03.08
|
Už dávno jsem zjistil, že je jedno do kterého letadla vlezu. Stejně mne kdokoli sestřelí a je jedno, zda jsem v uber ruských či německých strojích.
Lanc, nenadávej na lepší vlastnosti nepřátelského letadla, ale na své schopnosti. Pokud nedovedeš využít přednosti svého stroje a slabiny nepřátelského stroje zamysli se sám nad sebou!
základna Loc: 49°43'52.703"N, 16°26'5.3"E
|
|
|
|
Mira |
Přidané 18-11-2018 10:12
|
Uživatel
Příspěvek: 1668
Založený: 26.04.14
|
Ale FNko snad žádné slabiny nemá aspoň mně to tak přijde.. |
|
|
|
ringlett |
Přidané 18-11-2018 10:42
|
Diskutující
Příspěvek: 2093
Založený: 23.10.09
|
Paulus napsal:
Už dávno jsem zjistil, že je jedno do kterého letadla vlezu. Stejně mne kdokoli sestřelí a je jedno, zda jsem v uber ruských či německých strojích.
A proto létám zásadně nízko a pomalu, takže si přisadí i protivzdušná.
Každý návrat na letiště je pro mne svátkem. A s čímkoliv na kontě dvojnásob. A jemi jedno jestli je to zničená motokára nebo (když pán Bůh není doma) dokonce letadlo. |
|
|