Je rozdíl mezi prázdným a plně naloženým strojem na hranici nosnosti. Plná nádrž vystačí na cca hodinu letu. Pokud to není daleko, tak je zbytečné brát tolik paliva. Nedokážu posoudit, jestli je motor poddimenzovaný.
Upravil/a AJaromir dne 21-08-2018 06:18
to je divný, mě po hodnině letu zbejvalo ještě 10 (galonů?) viz. první screen z kokpitu nahoře
Každopádně při tom vyhlídkovým letu v Cape Townu, který trval necelých 15 minut pilot vyplácal2,5 galonu (když začínal měl tam půl nádrže 9,5 gal a když končil tak měl už jen 7 gal)
A to s tím letěl jak když to ukradl Tzn maximální spotřeba ..
Takže létal na "lehko" ale měl zase 3 lidi vzadu. (Tzn 3x 80kg? + -)
V DCS prázdný UHčko s půl nádrží je taky docela živé ..
pravý shift+P, skryješ kopilota. To je první co vždy udělám
Ale chybí mě tam ta klasická výzbroj ala Vietnam 4 x M60 (50cal), přeci jen je to větší ráže než to rotáční lechtátko.
Upravil/a magot dne 21-08-2018 11:33
3x80 kg je prd. Ale podvěsy mají něco kolem tuny (s malým t ). To už jde poznati. Koukal jsem do manuálu DCS. Je tam psaný dolet 2 hodiny 15 minut na plnou nádrž.
Každá raketa 8.4-11.1 kg, v kontejnerech jich je 14, takže 117.6-155.4 kg + cca 500 kg podvěsy.
U předních kulometů to je opět cca 500 kg podvěsy + 24 gramů každý náboj, kterých je 6400, tedy cca 154 kg munice.
Upravil/a AJaromir dne 21-08-2018 11:48
To se lehce řekne, ale hůř provede Ale pomalu se lepším.
BTW : proč mi od jisté doby neustále chodí upozornění na email, když v tomto vlákně někdo přispěje. Nějak mi nejde zrušit to políčko " Upozornit mě v případě zaslání odpovědi " které jsem asi omylem zaškrtnul.
Já zatím stále tvrdě v obou strojích trénuji autorotaci. Je to opravdu těžký úkol. UH-1H prvních 5 sekund padá jako šutr, než rotor nabere otáčky. MI-8 je zase pro změnu padající šutr od začátku do konce. Nejtěžší je dosednout na bod bez dojezdu.
Kolektiv okamžitě úplně dolů a cykliku k sobě. Hodně důležitá věc je vyresetovat trim, pokud nemáš FFB, jinak tě to omezuje a nebude možné jít s cyklikou do krajních poloh, ale pozor, abys neurval vrtuli. Nabrat otáčky vrtule a potom je řídit kolektivem. Cyklikou upravovat rychlost. cca 70 kts. Podrovnání je nejtěžší část. Musí se udělat tak akorát na čas, jinak to bude bolet.
Upravil/a AJaromir dne 21-08-2018 17:37
Jinak než u Švejka přeletím přes hory, tak doporučuji létat vysoko, pokud to jde. Vzduch je sice řidší, ale i studenější. Podle mě se tam motoru vede lépe, jak u země.
Není úplně nejlepší, ale přežil jsem. YouTube Video
A teď jdu na MI-8
Upravil/a AJaromir dne 21-08-2018 19:50
Mira napsal:
BTW : proč mi od jisté doby neustále chodí upozornění na email, když v tomto vlákně někdo přispěje. Nějak mi nejde zrušit to políčko " Upozornit mě v případě zaslání odpovědi " které jsem asi omylem zaškrtnul.
Jinak než u Švejka přeletím přes hory, tak doporučuji létat vysoko, pokud to jde. Vzduch je sice řidší, ale i studenější. Podle mě se tam motoru vede lépe, jak u země.
Není úplně nejlepší, ale přežil jsem.
A teď jdu na MI-8
Parádní dosednutí Jaromíre, teď se vyplatí tuhle techniku umět.
Tady je MI-8. Při podrovnání se musí na cykliku extrémně opatrně. Oproti Hueyho je to na řízení mnohem citlivější.
YouTube Video
Zde je, řekl bych, přistání technicky o malinko lepší:
YouTube Video
Jinak kdyby se vám nezdála kvalita obrazu, tak počkejte cca 20 minut. Když to nepřevedu doma, tak serverům youtube to chvilku trvá, než to zpracují.
Upravil/a AJaromir dne 21-08-2018 21:02
Od 5. do 30. 9. balík všech vrtulníků za cenu 70 doláčů.
DCS World Helicopter Autumn Sale Pack
Starting September 5th, 2018 and lasting until September 30th, 2018, we are offering all four DCS World helicopters for just $69.99! Normally a $199.96 value; this is a 65% saving on each helicopter. DCS World offers some of the most realistic helicopter simulations available on the PC, and nothing compares to the helicopter combat environment that DCS World offers.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.