Jo teď na to koukám taky v návodu. Dík. To by člověka nenapadlo že zrovna program 5
Míro, když naložíš všechny tři druhy sparrow v hornetu, tak vidíš na Hudu že verze M a F má FLOOD navigaci a verze HM LOFT navigaci?
Mě to hlásí u všech třech druhů LOFT, co že blbost si myslím.
Když naložím jen M a F a vynechám HM tak to korektně hlásí FLOOD. Asi chyba ..
Systém který převzali z AIM-54 do amraam, později do aim-7.
Jde o zvýšení aerodynamického dosahu střely, tzn. neletí nejkratší cestou k cíli, nejprve vystoupá do řidšího vzduchu, což jí umožní ušetřit energii v koncové fázi navedení.
Nevýhoda je o něco delší čas než dorazí k cíli. Použití nemusí být vždy vhodné, záleží na situaci.
Systém navedení by měl být zvolen před odpálením.
Upravil/a magot dne 18-08-2018 23:25
Tak je Uh-1 po úpravě limitu naprostá cihla, dobrá leda jako statický model. To byl tak universální parádní stroj a teď tahle rána.
Tady:https://forums.ea...amp;page=1
Systém který převzali z AIM-54 do amraam, později do aim-7.
Jde o zvýšení aerodynamického dosahu střely, tzn. neletí nejkratší cestou k cíli, nejprve vystoupá do řidšího vzduchu, což jí umožní ušetřit energii v koncové fázi navedení.
Nevýhoda je o něco delší čas než dorazí k cíli. Použití nemusí být vždy vhodné, záleží na situaci.
Systém navedení by měl být zvolen před odpálením.
Mělo by to být nastavitelné před odpalem AAM (IRL), zda se použije tento model navádění nebo ne.
Zatím netuším jak to nastavit, asi to ani nejde, zatím. No je to beta no.
Takže pokud by toto měl být onen "long range" mod, pak je to špatně.
Nicméně v předchozím patchi se to chovalo jako s naváděním s dlouhým dosahem. Teď se to chová zase jako efektivní na rychlost. Tak nevím ..
Tak je Uh-1 po úpravě limitu naprostá cihla, dobrá leda jako statický model. To byl tak universální parádní stroj a teď tahle rána.
Tady:https://forums.ea...amp;page=1
U mě dobrý, létá to jak drak ..
100% plynu a držet otáčky v zeleném poli. Držet to aby se to nepřehřejvalo. Když startuješ, tak se co nejrychleji odlepit.
Ale kdysi jsem měl jakousi chybu FM, nikdy jsem nezjistil čím to bylo, ale bylo to že to sotva vzlétlo, porád se to přehřejvalo a nešlo s tím skoro nikam doletět.
Pak to s následujícím patchem zmizelo ..
Upravil/a magot dne 19-08-2018 00:17
Plyn musíš mít na 100% jinak se plácáš na vzduchovém polštáři. I přes snahu držet otáčky v zeleném rozsahu, motor vydrží půl hodiny.
Belsimtek se k problému oficiálně vyjádřil, ale začíná to plichtit na opravách stejně jak ED matláci.
The fix implementation taking more time that we would want, but Huey engine needs some considerable changes for this new solution to be in place. We jumped on our engine programmers with this while they were in the middle of F/A-18C project, so now they are split between two tasks and not going really fast. We hope, that when F-18C will go early access, patch for Huey engine will also be close to completion.
Magote..Tak jsem si naložil jenom klasické AIM-7M. Zapnu radara a svítí mi FLOOD, což je jasné. Tohle svítí vždy at mam jakoukoliv AIM7 a nemám žádný cíl v locku. Radar prostě vyzařuje v nějakem kuželovém paprsku, který je " ohraničen " tou kružnicí na HUD. Když locknu cíl objeví se mi LOFT ( což je podle mne způsob odpalu - nadhozem ). jedinný rozdíl mezi AIM7M a AIM7MH byl že u MHčka se mi rozblikalo povolení k odpalu na větší vzdálenost než u klasické AIM7M. Což je asi dobře, protože LOFT by měla podporovat MH verze. Ale třeba se pletu a všechno může být jinak
No mě pokud mám naloženo min. jednu MH a k tomu další verze tak mi to cpe hned LOFT. Flood ne.
No počkám na plnou verzi, oni to stejně ještě třicetkrát převrtaj.
Plyn musíš mít na 100% jinak se plácáš na vzduchovém polštáři. I přes snahu držet otáčky v zeleném rozsahu, motor vydrží půl hodiny.
Belsimtek se k problému oficiálně vyjádřil, ale začíná to plichtit na opravách stejně jak ED matláci.
The fix implementation taking more time that we would want, but Huey engine needs some considerable changes for this new solution to be in place. We jumped on our engine programmers with this while they were in the middle of F/A-18C project, so now they are split between two tasks and not going really fast. We hope, that when F-18C will go early access, patch for Huey engine will also be close to completion.
Tak jsem se na to podíval detailně a výsledek není až tak zlý.
konfigurace 1
Při naložení UH-1 + 2 střelci s M60 + 100% paliva (váha 82%) jsem letěl hodinu a motor se nepřehříval v této konfiguraci:
(viz úbytek paliva - čas strávený ve vzduchu - to je hodina a něco)
Mohl bych lětet asi ještě hodinu nebo dvě do vyplácání paliva, no problem.
Trik je v tom odlepit se nastoupat, uhčko vytrimovat - vše doladit a pak velice jemným poklepávání (o zlomky %) snižovat úhel listu rotoru tak aby ti klesla teplota na hodnotu 540 °C (může být klidně i 550 °C) Celou hodinu jsem letěl na 540 °C a teplota nestoupala.
konfigurace 2
Při naložení UH-1 + 2 raketnice M151 + 100% paliva (váha 87%) jsem letěl asi 15 min a motor se nepřehříval. Teplota se pohybovala 540 až 550 °C a letělo by to rozhodně ještě hodinu a déle. Start s tím byl krapet "těžší" ale jinak no problem.
konfigurace 3
Při naložení UH-1 + 2 raketnice M151 + 2x minigun + 85% paliva (váha 87%) jsem letěl asi 15 min a motor se nepřehříval. Teplota se pohybovala 550 °C a letělo by to asi normálně dál.
Start s touto konfigurací ač je váhově stejná (v builderu) je dost obtížný. Úhel listů rotoru nakloníš tak aby ses nacházel na hranici teplot zeleného a červeného pole.
Můžeš i velmi krátce na 2 - 3 sekundy vstoupit do červeného pole a trochu to "ohulit".
Ideální start je tak 2 metry nad zemí to rozlétnout na co největší rychlost pak plynule nastoupat tak na 200m a pak stáhnout rotor aby teplota klesla na těch 550 °C.
Pak lze pokračovat neomezeně v kontinuelním letu.
Takto jsem cestoval s plným naložením:
btw tohle je krapet rasistické, zas všechnu dřinou oddřou černý soudruzi a bílý se jen vozej
S prázdným UHčkem jde za to "rafnout" a dělat s tím kejkle aniž by se to uvařilo, ale je nutné aby hodnoty přehřívání byly jen v jednotkách sekund.
Jakmile se to bude "vařit" 20s tak je konec .. No je to dost citlivé a zřejmě podmotorované. Ale lítat se s tím dá.
Jo a ještě připomínám že jsem úplný dřevo na mixéry, tak jestli že s tím můžu lítat já tak pak snad už všichni
// edit - celsia
Upravil/a magot dne 20-08-2018 19:42
Jen malá poznámka. EGT indikátor je cejchovaný v Celsiově stupnici.
V manuálu od UH-1H je psáno (už to tu zřejmě není poprvé, ale tak pro jistotu):
400°C - 610°C Neomezený let (zelená)
610°C - 625°C - maximálně 30 minut (červená)
625°C - maximálně 30 minut
625°C - 675°C - maximálně 10 sekund pro start a zrychlení
675°C - 760°C - maximálně 5 sekund pro start a zrychlení
760°C - maximální teplota (červená)
Přeložím: V zeleném můžete být jak dlouho chcete. Ve žlutém max 30 minut. V červeném jenom pár sekund, na druhou červenou raději zapomeňte.
Jinak je taky dobré sledovat indikátor momentu hřídele motoru (torquemeter indicator), což je vlasně ukazatel skutečného výstupního výkonu. Ten by neměl překročit 50 PSI. Teoreticky se této hodnoty dá snáze dosáhnout při naloženém vrtulníku v mrazech. Logicky: nižší teplota->vyšší více kyslíku ve vzduchu->lepší výkon stroje.
Upravil/a AJaromir dne 20-08-2018 16:30
Jenže s takovým nastavením jsem naprostý hlemýžď. Abych mohl manévrovat a střílet bezbolestnou musím letět na hranici což je 625 C.
Včera mi potvora vydržela necelou hoďku s přistáním, dnes dvakrát do půl hodiny kaput. Nejhorší je, že navíc stane bez naprostého varování.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.