November 27 2024 23:34:16
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 1

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2: Battle of Stalingrad (letový bojový simulátor z období bitvy o Stalingrad) » IL-2: BoS diskuse
 Vytisknout diskuzi
Battle of Stalingrad - žvanírna 2015
WT_Horrido
magot napsal:

Zatím je pro mne osobně lákavější verze DCS WWII pokud vyjde mapa.
BOS si pořídím i kdyby to byl propadák (což možná bude) ale až plnou verzi Úsměv



Jo jo, DCS bude jednoznačně lepší pokud vyjda mapa, a hlavně nečekej až bude plná verze. Úsměv
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
WT_Flan
Jo delava to, nejrychlejsi je nakonec to rovnou preinstalit...
 
Paulus
Tak to jsem tušil, ale nechtěl! Už to jede.Mrknutí
základna Loc: 49°43'52.703"N, 16°26'5.3"E
 
Rumcajs
Zvykám si na to, že zde funguju jako advokát BOSka. Ale nedá mi to. Musím. Lítal jsem dnes pro změnu Jaky a Laviny. No abych získal porovnání proti mezkům z vlastní zkušenosti. Nebudu lhát, každou chvíli mě někdo vyklepe z kalhot. A je fuk, zda lítám za němce či na rusy. Ale poté, co jsem si zvykl na Jaka a Lavočku, sundavám ještě větší jelita než jsem sám. To samo o sobě je banální informace. Nicméně mám docela solidní zkušenost z CloDu a zde to porovnání začíná být zajímavé. V CloDu když je na mapě 109 E4N, více méně umírám jen a pouze když se pustím do rizika. Zkrátka když lítám nízko a pomalu. Když ale umřít nechci, není vlastně nic, co by mě mohlo vykolejit a přesto domu přivezu sestřely. Podobně pak když jsem ve Spitu a dostanu 109 na blízko do zatáčkového souboje, většinou není nic, co by chudák 109 mohla udělat. Jistě jsou vyjímky, je několik lidí, kteří se 109 utočej Spita, ale je to velká vyjímka. Nic z toho ale neplatí v BOSu. Nikdo není v bezpečí proti ničemu. Nikdo nemá takovou převahu, aby prostě uletěl, nebo aby jen tahal pořádně za páku a druhej se posléze dostal do zaměřovače. Jo mám na mysli některé úhybné manévry, které umí Spit a ještě víc Hurrik, kdy 109 nejen že nedokáže sledovat jeho dráhu, ale ani nestíhá předsadit a vystřelit. Letadla v BOSu se od sebe odlišují, ale žádné nemá tak dramatickou převahu v jakékoli disciplíně. Navíc, každý to letadlo, když se letí blbě, o tu svojí výhodu snadno přijde. Takže v BOSu prostě platí, že vyhrává lepší pilot. Výhodu letadla musí pilot umět využít. Je to klišé. Ale v BOSku to prostě platí. Díky komplexnosti FM je manévrový souboj opravdu souboj, není to hra na kočku a na myš. Tahat pořádně za páku prostě nestačí. N-krát jsem dnes byl v situaci, že jsem dostal toho, co byl už skoro za mnou tím, že byl moc nadšenej a přitáhnul víc, než měl. Ztratil energii, musel povolit zatáčku a než se z toho vzpamatoval, snažil se mě setřást ze šestý. Na druhou stranu jsem i já byl n-krát v situaci, že jsem toho druhýho už měl na lopatě a ... lopata byla připravená pro mě. Jo a kdo tam používá nick HocusPocus? Není to někdo zdejší?
Non est specifica
 
LEON
Jakou dá v BoSu práci uchladit motory, nebo tady už člověk bojuje jen proti nepříteli? Úsměv
 
https://www.rcfree.eu
WT_Horrido
Jak to začne vařit, musíš dolejvat vodu. Úsměv
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
LEON
Dostal jsi ode mě palec Šklebící se Šklebící se Šklebící se
 
https://www.rcfree.eu
Rumcajs
LEON napsal:

Jakou dá v BoSu práci uchladit motory, nebo tady už člověk bojuje jen proti nepříteli? Úsměv
Jsou dva režimy. Buď lítáš "Expert", nebo "Normal". Expert je obdoba třeba Syndikátů. Jsou zapnutý všechny prvky simulace a nejsou ikony. Normal je pak asi jako playground na New Wings - engine management se omezuje na plynovou páku a máš ikony. Nicméně i v Normal modu existují limity motoru a chladičů. Jen to za tebe řeší počítač. Takže ti prostě ubere, když to přeháníš. Nenechá tě zničit motor. Na experta je to pak na tobě. Zatím není řízení chladičů pro Bf 109, ale u ruských letadel je to už udělaný. Navíc je třeba ovládání dvoustupňového kompresoru u La 5. No a samozřejmě je tu řízení vrtulí. Prakticky to je tak, že se nedá lítat na plnej plyn/otáčky neustále. Každej ten motor má svoje limity a při překročení hrozí poškození. Zejména 109 má motor křehkej. Vydrží 60 vteřin naplno, pak se musí zvolnit. Ruské motory vydrží dýl, ale zas se musí hlídat teplota. A když máš blbě chladiče, buď ti všichni uletěj, nebo to uvaříš. Takže motor a jeho stav vstupuje do hry dost významně.
Non est specifica
 
Koty
HocusPocus? Aby to nebyl HoPer Mrknutí
Rien n'est parfait; c'est la vie!
 
Farky
Rumcajs napsal:
Zatím není řízení chladičů pro Bf 109, ale u ruských letadel je to už udělaný.


Není tam manuální ovládání, ale automatický ovládání funguje normálně. Manuál tam byl zejména pro případ selhání automatiky. Sověti nic takovýho neměli.

Rumcajs napsal:
Zejména 109 má motor křehkej. Vydrží 60 vteřin naplno, pak se musí zvolnit. Ruské motory vydrží dýl, ale zas se musí hlídat teplota. A když máš blbě chladiče, buď ti všichni uletěj, nebo to uvaříš. Takže motor a jeho stav vstupuje do hry dost významně.


Ono je to tak že čím výš a čím rychleji letíš, tím dýl tam můžeš mít plný výkon. Friedrich chladí blbě, ale i on vydrží v přímém letu na 1.4 ATA u země (1000m) zhruba 3 minuty. Gustav na plný výkon (1.3 ATA) při přímém letu vydrží přes 10 minut. Čím výš, tím delší čas.

Teplota - to je právě problém obou Bf 109. Ukazatele teploty tam neukazují korektně, ručička se hýbe jen tak aby se neřeklo. Až to zprovozní tak to taky ve "stodevítkách" bude o hlídání teploty, o ničem jiným to totiž není.

Výdrž motorů - souhlas, rudý éra jdou v tuhle chvíli mnohem líp uchladit. To znamená že můžou dýl používat plný výkon. Jaky, Laggy ani lavočky prakticky nemají problém s vysokou teplotou. Což je myslím v pořádku, jsme u Stalingradu kde by mělo mrznout. Problém je, že přehřívání Bf 109 tomu moc neodpovídá. Myslím že by to měli doladit, protože pokud plánují bojiště kde bude teplo až vedro, tak tam budou Bf 109 nepoužitelný.
 
1stCL_Werner
Navíc 1.3ata je u DB 605 režim Steig und Kampfleistung, oficiálně omezený na 30 minut.
 
Farky
Ono to možná i těch 30 minut na 1.3 ata dokáže letět. Jak jsem psal, že to vydrží přes 10 minut - nezkoušel jsem kolik minut to vydrží než oddělám motor, jen mě po těch deseti minutách přestalo bavit letět rovně na plný výkon a čekat co to udělá. Stejně je na nějaké opravdové zkoušení ještě pár měsíců čas.
 
Rumcajs
Já to zkoušel před pár týdny (a tedy pár patchů zpět) a F4 vydržela tak nějak přes minutu a G2 jen o málo dýl. Možná už to nějak srovnali. Koukal jsem na IL2 forum a tam proti tomu dost lidí protestovalo. Sice vývojáři chvíli sebevědomě tvrdili, že to maj dobře a pokud jim někdo nedokáže, že to nebyla pravda, pak to měnit nebudou. Ono taky 60 vteřin plného výkonu za celý let není mnoho. Ve finále to vedlo k tomu, že jejich rekonstrukcí historie dospěli k závěru, že ty 109 vlastně výkonově nestačili na ruský stroje. Takže možná museli slézt z toho svého lustru zase na zem. Pff
Non est specifica
 
WT_Horrido
Stručný update http://forum.il2s.../?p=136922

Fokáč BUDE... příští týden. :-)

YouTube Video



武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
Baron
...a kua Úsměv
Upravil/a Baron dne 18-07-2014 17:43
Hals - und Beinbruch!
 
WT_Horrido
Zvuk vypadá velice dobře, má to ten chrchlák...
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
1stCL_Fucida
Hmm...takže to vyjde pár hodin před mým odjezdem na 10ti denní dovolenou. Supr načasování Šklebící se Ještě že na to vlastně nejsem ani moc zvědavej Úsměv. I když trochu jo Úsměv.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Rumcajs
1stCL_Fucida napsal:

Hmm...takže to vyjde pár hodin před mým odjezdem na 10ti denní dovolenou. Supr načasování Šklebící se Ještě že na to vlastně nejsem ani moc zvědavej Úsměv. I když trochu jo Úsměv.
Kecko. Když kulomety dělaj v BOSku takovou paseku, copak teprve ButcherBird. Nemůžeš se dočkat, až zkusíš nějakýho rudýho nadšence rozpárat půlvteřinovou salvou.
Non est specifica
 
1stCL_Fucida
Čtvrtvteřinovou Úsměv
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Baron
Mno... tak som si polietal v Bf - a som ohromne spokojny Úsměv Znovu je BoS o nieco lepsi ako predtym. Viac-menej to dobre opisal Rumcajs o nieco vyssie, je to sice k predchadzajucej verzii hry, ale vyborne to sedi i na aktualnu. Takze za mna obidva palce hore a kurefsky sa tesim na Wurgera.
Hals - und Beinbruch!
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

36,054,235 návštěv