Nepoužitelný, rozesere to ostatní stock mapy a textury měst achilova pata kavkazu jsou stejně hnusný a hnusný zůstanou páč to nikdo předělávat dům od domu nebude. Pak ta mapa bude stejně nekonzistentní páč louky a pole budou dobře udělaný a města ne.
Jak "rozesere ostatní stock mapy"?
Tak pro někoho, kdo si ty předělaný baráky do HD neumí najít, to možná nepoužitelný bude. Pro ostatní to může být příjemné osvěžení.
Pokud mě paměť neklame, tak se Kavkaz předělávat bude, resp. už pravděpodobně předělává, pro DCS verzi 2.5.
Edit: Zapomněl jsem na odkaz na HD textury baráků...
Upravil/a Aces_Wild dne 18-05-2016 15:45
Po aktivaci toho modu např. jarní stock kavkaz se mi nahrál bez textur ..
HD baráky? Vždyť to je úplně stejně hnusný jako ty předtím. Jednoduchý krabice o 10 polygonech s hnusnýma "HD" foto texturama. To je mimo dobrý vkus snad i na 8bitovém počítači ...
Nicméně mě šlo o ty textury pod městama, domy stoje na rozplizlejcjh barevnjech flecích který jsou zbytky z foto textur neexistujících objektů. Tzn. nevyčištené textury.
Prostě kavkaz hnusnej byl je a bude. Naštěstí Nevada a novější mapy tímto už trpět nebudou ..
Jak jsem psal, ty textury jsou pouze pro léto. Zatím. Ostatní sezóny mě fungujou bez potíží i s tímto módem. Upravoval jsi lua skript jak je uvedeno v návodu?
On předělával textury na domech z rozlišení 2048 na 4096, ne domy jako takový. Truhlíky v oknech, rozkvetlý zahrádky nemusím. Nerad bych, aby se mi při přeletu nad městem zastavilo FPS. Ano, není to NTTR postavené na novější technologii.
Z větší vzdálenosti ty baráky vypadají lépe. Stačí vyzkoušet.
Opakuji, Kavkaz je před plánovaným předěláním na DCS 2.0/2.5/T4 engine terénu. To znamená, že povolí mapě Kavkazu:
* používat specifické věci z T4
* fungovat jako samostatný modul a nebýt natvrdo integrován do DCSW
* použít novou DRM ochranu pro moduly terénu
* dostat ID aktualizace pro aktualizaci/instalaci/odinstalaci
* možnost pro uživatele neinstalovat Kavkaz, pokud mají zájem pouze o např. NTTR
V tuto chvíli je toto asi maximum, co se dá z tý mapy vyždímat.
Jo podle návodu a mapa fungovala. Ty pole vypadaj solidně to zas jo. Ten konlikt se stock mapama netuším proč tam je .. ale nějak mě to netíží. Odinstalováno.
Wags informuje, že i přes spoustu času a úsilí se nepovedla rozjet ochrana souborů. Proto nebudou schopni toto DLC vydat přes oficiální prodejní kanál.
Nicméně, budou Starwaye podporovat, aby vydal svojí práci, ať již přes vlastní obchod nebo formou příspěvků. Zpravidla vyžadují, aby bylo ochráněné DLC distribuováno přes jejich obchod, v tomto případě ale udělají za Starwayovo velké úsílí vyjímku.
Starwayovo DLC vlákno bude přesunuto do DCS Mods sekce.
Vtip je v tom že textury nemaj v binárce a tak je nemůžou našroubovat na starforce. Což paradoxně ale umožnilo vytvořit tento mod a zároveň ho to znemožnilo prodat. Takže na tom asi dost prodělá, ale pár lidí mu něco pošle ..
Počkám, co na to Starway a jak se rozhodne s (ne)prodejem.
Nikde jsem se nedohledal zda bude např. textury aktualizovat po předělání Kavkazu, jak je to s kompatibilitou dalších módů, nebo zda je to jen takové zpestření do průběhu prázdnin, kdy by měla vyjít 2.5 verze.
Třeba ho nakonec vyplatí ED a to DLC se stane součástí Kavkazu. Ostatně ta mapa je tam od toho, aby přilákala další hráče a nabídnout ji v co nejlepší kvalitě je logickým krokem. Ne, to se nestane.
Veao staví na tom, že lidé ve svém volnu budou programovat a modelovat moduly a víceméně ignorovat veškerý svůj volný čas. Což samozřejmě nikdy nefunguje... Jediný kdo je ve Veao opravdu zaměstnaný na full time je pan majitel a ten dělá na Eurofighteru, který měl dle jeho odhadů být již 6 měsíců venku.
EF je stejně z jejich seznamu nejlepší volba.
Bohužel všem musí být nad slunce jasné že bude nedostupná část avioniky, takže to bude leda vejcuc z prstu ...
Jinak celej ten jejich seznam celkem o hovnech vyjma tornáda
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.