Battle of Stalingrad - žvanírna 2015
|
WT_Horrido |
Přidané 04-07-2014 14:02
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Nic
http://forum.il2s...age-2#dd70
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
torr |
Přidané 04-07-2014 14:11
|
Uživatel
Příspěvek: 533
Založený: 05.01.06
|
už jsem se lekl že tam bude Messerschmitt Bf 110 a vono je to jenom jeho kopie - Pe-2 |
|
|
|
Baron |
Přidané 04-07-2014 15:01
|
Diskutující
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
No, aspoň čosi... vraj prerobili vegetáciu. Nuž vyzerá to pekne:
http://forum.il2s...y-part-70/
Zak, on 04 Jul 2014 - 14:41, said:
We're remaking a lot of content speaking of vegetation, so it's a bit too early to say that it is close to completion. But a lot has been added/improved already. Check out this screen for instance.
Upravil/a Baron dne 04-07-2014 15:08
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
Pepe |
Přidané 04-07-2014 15:25
|
Uživatel
Příspěvek: 1341
Založený: 06.09.11
|
To koukáte aké pekné stromy vám urobili sudruzi ze Sovětského Zvezu. Chýba už len ta trůba. |
|
|
|
olda Olde maly |
Přidané 04-07-2014 16:16
|
Diskutující
Příspěvek: 2022
Založený: 22.01.07
|
Pepe napsal:
To koukáte aké pekné stromy vám urobili sudruzi ze Sovětského Zvezu. Chýba už len ta trůba.
Neboj. Trubek tam bude dost |
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 04-07-2014 16:45
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Stromy jsou důležité, kariéra ne. Uplnej nextgen ja píše Cibule.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
Bierglass |
Přidané 04-07-2014 16:53
|
Diskutující
Příspěvek: 2607
Založený: 12.05.10
|
No už to konečně přestává vypadat Clodovitě.Bylo na čase. |
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 05-07-2014 08:59
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Tak jsem to zas včera lítal a baví mě to čím dál víc. Je ovšem pravda, že do BOSu se nedají úplně jednoduše přenášet návyky třeba z CloDu. Ne že by to v principu bylo jiné. Ale nelze třeba se stodevítkou zkoušet únik do stoupání úplně stejně. Důvod je v tom, že si prostě člověk nemůže dovolit nechat toho druhého na sebe vystřelit. Ty ruský kulomety mají schopnost zničit cokoli na velkou vzdálenost. Stačí jeden dva zásahy a něco se porouchá. Většinou samozřejmě motor/chlazení a je po srandě. Navíc zde vlastně není výkonnostní převaha. Respektive ona je, jenže je limitovaná na 60 vteřin za celý let. Třeba včera jsem startoval s G2 a červení byli zrovna kupodivu nad letištěm. Tak jsem si řekl, zkusím poodletět, nebudu hned stoupat. Jeden s Jakem mě ale viděl a pustil se za mnou. Zkraje měl převahu výšky a rychlosti, tak mě začal dohánět. Bylo to na serveru s ikonama, tak jsem tu zkracující se vzdálenost dobře viděl. Holt jsem musel dál plnej, jenže to nejde na dlouho, takže když jsem to musel zase utlumit, byl asi 800m za mnou. A ještě furt se lehce přibližoval. Chtělo to tedy jistou dávku pevných nervů, stáhnout plyn na 1.2 ATA a čekat, zda se nakonec začnu vzdalovat či ne. Posléze se mezek opravdu rozeběhl a pomalu začal získávat. Začal jsem lehce stoupat a posléze vybudoval nějakou převahu energie. 800m je tak nějak mez, na kterou ti kluci můžou střílet a i se trefit. To v CloDu rozhodně nejde. Zkrátka není řešení začít prudce stoupat, protože by člověk dal šanci tomu za sebou se přiblížit a vystřelit. Stodevítka je pak mnohem zajímavější ve výškách nad 5000m. Už není třeba mít strach o motor, páčto poklesne plnící tlak a ty Jaky, LaGGy a Laviny nestačej. U země je to ale poměrně vyrovnané.
Navíc je tu FM. Zatímco v CloDu jsem necítil žádný handicap s joystickem bez FF, zde to neplatí. Letadla jsou hodně citlivý na přetažení a vůbec lítání na hraně. Ta chybějící zpětná vazba pružinového klacíku je znát. Informace o blížícím se přetažení je podávána trochu jinak než v CLoDu, takže zase si člověk musí vybudovat trochu jiné návyky. Navíc se zdá, že BOS má i dynamické přetažení, tedy nelze klacíkem mrcasit jak s vařečkou. Poměrně snadno se dá dosáhnout pádu do ploché vývrtky. Což je zase věc, kterou jsem snad v CloDu nikdy neviděl. Možná tam taky je, ale mě se to nestalo. V BOSu se to při hrubém zacházení stane hned.
Jednoduše řečeno, v CloDu jsem to dotáhl do stavu, že jsem měl docela dost sestřelů na jednu smrt. Zde jsem ve stavu, že mám docela dost smrtí na jeden sestřel. Vypadá to slibně.
Non est specifica
|
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 05-07-2014 12:00
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Ano FF vypadá zatím velice dobře a dost "zjemňuje" pilotáž v mezních režimech.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
Pepe |
Přidané 05-07-2014 12:01
|
Uživatel
Příspěvek: 1341
Založený: 06.09.11
|
Dobrý informace Rume jako vždy, dík. Plochou vývrtku jsem už také zažil v CoDu, ale jestli lítáš styl dolu nahoru tak jí jen tak nedostaneš. Ale přesně jak píšeš že se ti to líbí čím dál tím víc tak o tom to je. Jakmile to bude pro mne cenově přijtelné jdu na to. Potom záleží jak to prostředí bude na mne působit a může to mít fyziku jakou chce. Mimochodem, skusil jsi P-51 v DCS? Skus ji. Základ s Su-25 a P-51 ( mustang je bezezbraní) je zadarmo a porovnej to. Jsem zvědav co napíšeš, protože s tím Mustangem je dost hustý co se týče fyziky. |
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 05-07-2014 19:42
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Pepe napsal:
Dobrý informace Rume jako vždy, dík. Plochou vývrtku jsem už také zažil v CoDu, ale jestli lítáš styl dolu nahoru tak jí jen tak nedostaneš. Ale přesně jak píšeš že se ti to líbí čím dál tím víc tak o tom to je. Jakmile to bude pro mne cenově přijtelné jdu na to. Potom záleží jak to prostředí bude na mne působit a může to mít fyziku jakou chce. Mimochodem, skusil jsi P-51 v DCS? Skus ji. Základ s Su-25 a P-51 ( mustang je bezezbraní) je zadarmo a porovnej to. Jsem zvědav co napíšeš, protože s tím Mustangem je dost hustý co se týče fyziky. Mustanga mám. Jsem to před časem lítal docela dost. Potíž je, že není proti čemu létat. Dora sice je, ale jen AI. A to AI v DCS je podle mě hodně špatný. Tedy vykazuje to jisté prvky superhrdiny. Mnohokrát jsem v tom duelu s Dorou měl situaci, že jsem ji n-krát trefil, kouřila jak parní lokomotiva, načež to toho AI pilota přetalo bavit a uletěl. Nebo ještě hůř, přepnul se do režimu vrtulník, nastoupal o pár set metrů výš a ještě mě stihl sundat a posléze přistát. Tedy jsem se naučil tu AI Doru sundavat a tím to pro mě zhaslo. Kdyby ale bylo to DCS WWII, mohlo by to být super.
Porovnání FM DCS a BOS je trochu složité. Není zatím letadlo, který by bylo v obou. Snad časem až bude 109K4. Jinak DCS má mnohem podrobnější fungování přístrojů a zařízení. Jestli to chápu správně, tak to simuluje všechny zařízení, který se daj ovládat. BOS tohle nemá. V čem je to podobný, je snadnost zničení motoru. Tam i tam je snadné zničit motor přehnáním limitů času, otáček a plnícího tlaku. Navíc v DCS má namodelovaný chladiče, takže to lze i přehřát. Chladiče v BOSku u 109 nejsou. Nejsem si jist, jak moc jsou udělaný u jiných letadel. Lavina má řiditelný ty žaluzie. Co jsem četl příspěvky od větších znalců, tak ti tvrděj, že třeba vliv proudu vzduchu od vrtule je v BOS dokonce líp než v DCS. A že oba simy jsou v tomhle směru o kilometry dál před čímkoli jiným. Prakticky se to projevuje tak, že člověk zvyklej na CloD, si zkraje připadá trochu jak Alenka v říši divů. Letadlo vyžaduje mnohem víc soustředění na samotný let.
Hezké je porovnání startu Bf 109 F4 a G2. U G2 je zkraje plnej plyn nevyrovnatelnej jen směrovkou a letadlo prostě zatočí, musí se s tím jemněji. BOS taky simuluje gyroskopické efekty, což je v CloDu v podstatě neznatelné, pokud to tam je. Krouticí moment vrtule a nutnost neustáleho řízení křidélek je taky mnohem výraznější než v CloDu. Nutnost neustále řídit směrovku je taky v CloDu řekněme menší. Takže celkově letadlo vyžaduje víc pilotování, než co jsme zvyklí. A navíc člověk potkává piloty, co to uměj dramaticky líp.
Non est specifica
|
|
|
|
1stCL_Novotny |
Přidané 05-07-2014 19:54
|
Moderátor
Příspěvek: 3174
Založený: 01.10.05
|
Rume pro zatím je toho spousta jen dohad. Stále Alfa verze a nikdo z nás netuší co bude modelované a jak. Takže posuzování není zdaleka objektivní. |
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 05-07-2014 20:19
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
X Novotny napsal:
Rume pro zatím je toho spousta jen dohad. Stále Alfa verze a nikdo z nás netuší co bude modelované a jak. Takže posuzování není zdaleka objektivní. Nesouhlasím, co je, je víceméně hotové. Sice přiznávaj nějaké chyby v FM stodevítky, ale jinak FM a DM mají za věc hotovou z 90% (a to je jejich oficiální vyjádření). Alfa je to proto, že nemají hotová všechna letadla a že není kampaň. Nemyslím ale, že co je dnes vidět a je k lítání, by po vydání bylo jinak. To by se neuživili. Tahle mantra s Alfou je ohraná písnička.
Non est specifica
|
|
|
|
1stCL_Novotny |
Přidané 05-07-2014 20:34
|
Moderátor
Příspěvek: 3174
Založený: 01.10.05
|
Jasně, nesouhlasit můžeš. Ale stále to je do ofiko vydání pouze spekulace. Nic víc a nic míň. Můžeme pouze debatit. |
|
|
|
1stCL_Werner |
Přidané 05-07-2014 20:37
|
Uživatel
Příspěvek: 720
Založený: 21.08.10
|
Rumcajs napsal:
Hezké je porovnání startu Bf 109 F4 a G2. U G2 je zkraje plnej plyn nevyrovnatelnej jen směrovkou a letadlo prostě zatočí, musí se s tím jemněji. .
A je nějakej důvod, aby se G-2 vůči F-4 na startu chovala nějak výrazně jinak ? |
|
|
|
magot |
Přidané 05-07-2014 20:44
|
Fusioner
Příspěvek: 17623
Založený: 19.06.08
|
1stCL_Werner napsal:
Rumcajs napsal:
Hezké je porovnání startu Bf 109 F4 a G2. U G2 je zkraje plnej plyn nevyrovnatelnej jen směrovkou a letadlo prostě zatočí, musí se s tím jemněji. .
A je nějakej důvod, aby se G-2 vůči F-4 na startu chovala nějak výrazně jinak ?
G2 je těžkopádnější, potřeba větší rychlost pro odlepení, měla by bejt stabilnější, točivý moment bude větší ...
Upravil/a magot dne 05-07-2014 20:52
|
|
|
|
1stCL_Werner |
Přidané 05-07-2014 21:51
|
Uživatel
Příspěvek: 720
Založený: 21.08.10
|
Já jen jestli opravdu těch 100kg na vzletovce navíc hraje takovou roli
F-4 na Startleistung má lehounce vyšší výkon jako G-2 na Kampfleistug a točí o 100 otáček za minutu víc. Vrtuli mají stejnou.
Tak sem jen chtěl vědět proč je ta G-2 neudržitelná |
|
|
|
magot |
Přidané 05-07-2014 23:47
|
Fusioner
Příspěvek: 17623
Založený: 19.06.08
|
Zase takovej rozdíl by to neměl bejt, asi to zeslonily ;-) |
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 06-07-2014 01:28
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Tak jsem zkoumal blíž tu G2 a ono je to tak, že když člověk na začátku zaspí a nedá pravou směrovku již při (před) přidání plynu, nedá se pak dorovnat a začne utíkat doleva. Když se směrovka dá včas, dá se řídit běžně, tedy skoro plná výchylka to udrží ve směru.
Pak taky mi přijde, jestli tedy něco nedělám blbě, že jde do výrazného skluzu při manévrech výškovkou při vysokých rychlostech. Typicky vybírání dajvu vede k potřebě kopnout levou nohu a prudce se to mění s rychlostí. No zkrátka se to pořád musí hlídat. Už se opakuju, ale není to jak CloD. CloDový letadla proti tomuhle lítaj sama od sebe.
Jsem to byl teď lítat, na serveru bylo několik lidí. No a za rusy lítal nějaký Flaperon. Zdá se, že to umí, dvakrát mě sundal a párkrát jsem kvůli němu havaroval. Nesundaval tedy jenom mě, nebylo to nic osobního, jen to umí. Tak jsem to nevzdal a zkusil posbírat dosavadní know how, zahodil přídavné kanony, vycucnul nádrž do poloplna a najednou to šlo. Dokonce jsem ho dokázal i ustoupat, což s kanonama a plnou rozhodně nešlo. A ve finále jsme si vyměnili pozdravy a čistě na sestřely to bylo 2 vs 2. Nicméně mě fascinuje, jak už to někteří uměj. To co prováděl s tím Jakem bych nesvedl. Předpokládám, že kdyby byly letadla opačně, bylo by to 4 vs 0 pro něj. Jo a to je taky základ mého pozorování. Servery jsou snad max pro 33 lidí. Tedy dva týmy kolem těch 15 - 16 lidí. A když se na konci mise dívám na score, na každý straně jsou 2 až 3, co maj stovky bodů a sestřely a zbytek kulhá s nulama někde u dna. Nebude to sport pro víkendové poletovače.
Non est specifica
|
|
|
|
Farky |
Přidané 06-07-2014 19:06
|
Uživatel
Příspěvek: 631
Založený: 04.04.08
|
Tak nevím. Friedrich i Gustav se chovají při startu víceméně stejně, nemůžu si pomoct. A oba mi jdou v pohodě "ušlapat" i když hodně zaspím. |
|
|