November 27 2024 21:44:14
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 1

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2: Battle of Stalingrad (letový bojový simulátor z období bitvy o Stalingrad) » IL-2: BoS diskuse
 Vytisknout diskuzi
Battle of Stalingrad - žvanírna 2015
magot
Ona by se stejně historická kampaň skládala z toho že rudí by radši ani nestartovali aby nepřišli o své drahocenné břízy a němci by rozdělávali oheň pod těch pár fridrichama kterým scházeli náhradní díly ...
 
Baron
Developer diary z 11.06.2014

http://forum.il2s...ntry127147
Hals - und Beinbruch!
 
WT_Horrido
[img]https://dl.dropboxusercontent.com/u/2074702/Lode%27s%20Cockpit%20Cards/BF%20109F-4%20Cockpit.jpg[/img] is not a valid Image.

[img]https://dl.dropboxusercontent.com/u/2074702/Lode%27s%20Cockpit%20Cards/BF%20109G-2%20Cockpit.jpg[/img] is not a valid Image.

[img]https://dl.dropboxusercontent.com/u/2074702/Lode%27s%20Cockpit%20Cards/Ju%2087D-3%20Cockpit.jpg[/img] is not a valid Image.

[img]https://dl.dropboxusercontent.com/u/2074702/Lode%27s%20Cockpit%20Cards/La-5%20%28ser.8%29%20cockpit.jpg[/img] is not a valid Image.

[img]https://dl.dropboxusercontent.com/u/2074702/Lode%27s%20Cockpit%20Cards/LaGG-3%20%28ser.29%29%20Cockpit.jpg[/img] is not a valid Image.

[img]https://dl.dropboxusercontent.com/u/2074702/Lode%27s%20Cockpit%20Cards/Yak-1%20%28ser.69%29%20Cockpit.jpg[/img] is not a valid Image.

[img]https://dl.dropboxusercontent.com/u/2074702/Lode%27s%20Cockpit%20Cards/IL-2%20AM-38%20%281942%29%20Cockpit.jpg[/img] is not a valid Image.

[img]https://dl.dropboxusercontent.com/u/2074702/Lode%27s%20Cockpit%20Cards/Pe-2%20%28Ser.%2087%20%26%20110%29%20cockpit.jpg[/img] is not a valid Image.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
WT_Horrido
Update: http://forum.il2s...ntry131366

Už se sepisují "romány." To bude zase průser Šklebící se
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
Rumcajs
Tak od FW 190 máme zas čekat nějaký zázrak. Píše že to bude jako obvykle. Jestli tím má na mysli obvyklost v podání Bf 109, pak chudák Fučida. Podobně jako dokázali otočit některé výstřednosti 109 naopak, třeba teď dospějou k závěru, že ta 190ka nemohla mít roll rate až tak vysoký. 109 známá svojí ne příliš účinnou směrovkou udělá v BOSu výkrut jen směrovkou rychleji než jen křidélkami. 190 prostě nemůže být pozadu a musí nutně přijít s nějaký nečekaným odhalením minulosti.
Ne, nechci být skeptický, ale čekám na to, že se k tý 109 vrátěj a nesmysly srovnaj. Pak taky by mohli dodělat chladiče a pokud vím, manuální řízení vrtule zatím taky není.

Jo a malinká vsuvka k simulacím. Simulace se vždy musí korigovat podle reality. Samotná simulace téměř nikdy nevede přímo k tomu, že by se reálný produkt choval dostatečně přesně podle svého virtuálního vzoru. Simulace i na profesionální úrovni slouží k přiblížení se k optimálnímu tvaru rychleji, než jen pokusama. Ale vždy se simulace koriguje na skutečně naměřené výsledky. Kdysi, když jsem studoval dynamiku, jeden profesor nám neustále opakoval "Never fall in love with your (mathematical) model".
Odtud tedy moje velká skepse nad revizema historie podle výsledků relativně jednoduché simulace.
Non est specifica
 
WT_Horrido
Já veřím že ta beta je více učesaná než to co máme teď na disku... Doufám. Úsměv
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
310_cibule
Rumcajs napsal:
Kdysi, když jsem studoval dynamiku, jeden profesor nám neustále opakoval "Never fall in love with your (mathematical) model"


To platí absolutně. Ve všem.

P.S. Dokonce i ve vztahu k opačnému pohlaví ;-)
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
saldy
Takže v září už to bude na prodej? Nebo furt zamčený.
 
http://www.sturmovik1946.estranky.cz/
1stCL_Fucida
No...já se vydání Fw 190 tedy spíš bojím, než že bych se na to těšil Smutný
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Shadowdeath
Oh, vy malověrní, však prorok nepředpověděl zkázu tomuto projektu, ba naopak.
"Když umřeš, tak o tom nevíš, ale pro ostatní je to těžké. To samé platí, když jsi debil." ~ autor neznámý
 
magot
1stCL_Fucida napsal:

No...já se vydání Fw 190 tedy spíš bojím, než že bych se na to těšil Smutný

Osobně čekám víc od DCS ... ač radši A-3 než Doru ...
 
WT_Horrido
D-9 je víc než A-3 Úsměv

Jo btw v MP má být Lavočka.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
magot
WT_Horrido napsal:
D-9 je víc než A-3 Úsměv

No a ? Úsměv Když už lítám s FW tak si vyberu Antona a to A3, k ostatním verzím nemám citový vztah Úsměv
 
Rumcajs
Tak jsem si to BOSko byl dnes zalítat. S potěšením jsem přišel na to, že krom oné dogfightové mapy s letištěma na dohled od sebe už maj v rotaci i mapu Stalingradu a vzdálenosti jsou tedy větší a je na výběr z letišť i cílů. Vyzbrojen předešlíma znalostma "engine managementu" Bfka jsem to ani jednou neuhnal. Úspěch spočívá v autocenzuře. Stačí držet ATA na (pod) 1.2, v boji 1.3 a vyjímečně na pár vteřin těch 1.42. Nakonec se člověk naučí lítat i bez 1.42 a spokojí se s 1.3. Díky tomu, že je volba z více letišť a je to víc rozprostřené, není nutnost hned při startu dávat plnej kotel, aby se člověk alespoň odlepil od plochy, než bude vyvulchovanej. Takže to omezení najednou nevypadá tak strašně.
Zkusil jsem zas rollovat jen směrovkou a to je tedy odvaz. Bych řekl, že 360 stupňů to udělá pod 2 vteřiny. Inu asi slušněj oddíl. Ale Zak už psal, že to vnímají taky jako nedokonalost a že se na to zaměří. Nicméně první je FW 190 a He 111. To nakonec není špatná volba priorit.
Snažili se mě upravit do podoby mrtvolky dva rusové. Prvního jsem se zbavil úhybným manévrem při čelňáku a jak se moc snažil, přišel o energii a nestíhal. Druhej byl mazanější, podržel si výšku a spadnul na mě vzápětí zvrchu. Zkusil jsem relativně pomalou spirálu, když následoval, zneužil jsem magické směrovky té BOSkové 109 a během zlomku vteřiny dotočil o 180 stupňů zas hlavou nahoru a přitáhnul na mez blackoutu. Zas jak se moc a moc snažil, zjevně se dokonale uspal a pak letěl někam pryč. Pak jsem se ztratil nad mrakama a když se konečně zase našel, došel mi benzín. Než jsem doplachtil na zem, skončila mise. Zkrátka se nestalo skoro nic.
Lavinu 5 jsem zatím online neviděl. Stále tedy čekám, jak tohle dopadne.
Nakonec to bude legrace. Těším se na to, že to tedy vydaj.
Non est specifica
 
Rumcajs
Tak jsem to byl dnes lítat. Dojmy mám pozitivní i negativní. Pozitivní je určitě to, že graficky je to povedený a chodí to plynule. Po startu mise se člověk rozhlídne okolo sebe, aby se to načetlo, párkrát to škubne a pak už to jede hladce. Další pozitivum jsou holywoodské efekty. Letadélka vesele čmoudíkují, hoří a plápolají, vybuchují. V klasickém prasomlejnu je zbytečný kompas, zdálky se čloběk naviguje vizuálně na ohnivé koule, hustý černý kouř, nekončící proudy trasírek. Pak jsou fajn mraky. Zejména na tý mapě Stalingradu se lítá v prostředí, že kolem 1000m je základna mraků a mraky jsou nad cca 25% území. Lze je s výhodou používat ke schovávání a taktice. Nad mrakama zas krásně svítí sluníčko, snad se bude dát i opalovat.
Negativa jsou taky. Bf 109 G2 má nadstandard proti F4. Krom všech drobných necností F4 to má ještě specialitku. Trim naplno těžký na čumák neudrží letadlo v levelu jak se jde přes 300km/h. Chová se to jak Albatros v ROFu, kde člověk musí mít neustále potlačeno. Letadlo je prostě strašně těžké na zadek a v dajvu se pravděpodobně samo zvedne. Zas kdo zná ROF, stačí říct Pfalz DXII. Opravdu super je pak již vzpomínané prudké potlačení. Trik je jen rychle drbnou do páky a vzápětí ji zas pustit. Letadlo provede něco jako výkrut se zápornýma G ve tvaru brambory nahlodané červem a zase se stabilizuje víceméně v přímém směru. Dá se to použít jako brzda. 360 stupňů trvá tak vteřinu, opravdu je to bleskové.
Pro červené nadšence bude mírné zklamání La 5. Ne snad že by to lítalo blbě. Ale je z toho mizerně vidět při střelbě. Už jsem na to na foru četl stížnosti, že ten čumák zakrývá výhled dolu a dělá se tak strašně blbě střelba s deflexí. Podle dobových dokumentů to tak prý bylo. Pilot tam prý seděl utopenej a těsně nad hlavou měl překryt. Dokud byl překryt zavřenej, nedalo se s tím nic dělat. Takže si to prý v boji otevírali. Takže možná zas červení budou lítat s otevřenejma kabinama.
No a přetrvává dojem, že člověk neřídí letadla s vahou 2 - 3 tuny. Virtuálně pocitově mi to spíš připadá jak řízení RC modelů. Navíc se odezva dramaticky mění s rychlostma. Pod 250 km/h je to vlažné. Vlastně to reaguje letargicky a spíš to tak jako plave. Přes 500km/h pak 109 přestává reagovat. Ztráta schopnosti to letadlo řídit je v dajvu hrozně rychlá. Ten přechod od gumovosti kolem 200 - 250 km/h do hezkého vytuhnutí je otázka pár vteřin. Takže se s tím člověk musí naučit zacházet. Pravidelně se mi stává, že minu cíl, na který dajvuju, páčto už prostě nepřitáhnu a s velkým hurrá ho minu a mizím směrem dolů.
Jo a je tam další taková zvláštnost. Při manevrování se mění pozice pilotovy hlavy. Což tak asi v reálu je, zde je ale potíž s návratem do původní pozice. A zdá se, že to je zas specifikum stodevítky.
Non est specifica
 
310_Pip
Rumcajs napsal:

...
Pro červené nadšence bude mírné zklamání La 5. Ne snad že by to lítalo blbě. Ale je z toho mizerně vidět při střelbě. Už jsem na to na foru četl stížnosti, že ten čumák zakrývá výhled dolu a dělá se tak strašně blbě střelba s deflexí. Podle dobových dokumentů to tak prý bylo. Pilot tam prý seděl utopenej a těsně nad hlavou měl překryt. Dokud byl překryt zavřenej, nedalo se s tím nic dělat. Takže si to prý v boji otevírali. Takže možná zas červení budou lítat s otevřenejma kabinama.
...


S otevřenou kabinou na La-5 rusové opravdu lítali, bylo to dáno špatnou kvalitou plexiskla a obavou ze zaklínění krytu kabiny. Výhled dopředu byl kritizován, ale to je takový folklór, na to si stěžovali piloti všech vrtulových letadel se zadním ostruhovým kolečkem, nicméně velký hvězdicový motor tomu asi nepřidal...
www.311raf.com/images/signature/sig_Pip.jpg
Vous etes des femmes,des esclaves,des chiens.Je crache sur vous!
Hoka hey!
 
http://www.310raf.com/cs_wing_hangar.php
Brano
Ked sa povie A treba povedat aj B.Ano,kormidlo 109 a taktiez potlacienie paky dopredu je nico,co developeri uznali ako chybu/nedorobok,a budu sa tomu venovat v poradi: dokoncit Fw190,He 111 a potom revizia FM messera.
 
313_Nevo
Brano:
Rumcajs napsal:...Ale Zak už psal, že to vnímají taky jako nedokonalost a že se na to zaměří. Nicméně první je FW 190 a He 111. To nakonec není špatná volba priorit. ...

CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
 
Brano
Ja blb Úsměv tak to vyzera,ked pisem na forum po navrate z piva
 
Rumcajs
Brano napsal:

Ja blb Úsměv tak to vyzera,ked pisem na forum po navrate z piva
Tak víš co, nemáš chodit do hospody Cool

Jsem to dnes zas lítal a měl i nějaké drobné úspěchy. Je fakt, že jsou lidi, co už to maj nalítaný a jsou přeborníci. Navíc je to tak, že je možná složitější něco trefit, ale když už se člověk trefí, je to většinou kill. Takže zvládnutá střelba je tu snad ještě důležitější než v CloDu. Pokud pominu známé nesrovnalosti FM, lítá to moc hezky. Rozhodně z toho není ten pocit co je ze šturma či CloDu, že letadla lítaj sama od sebe víceméně rovně. Zde letadla plavou vzduchem a člověk to musí neustále řídit. Pořád korigovat směrovku a dávat bacha na unáhlený pohyby. Taky je víc třeba sledovat vlastní rychlost než v CloDu. Ne že by v CloDu na tom nesešlo, ale zde to vnímám jako důležitější z pohledu ovládání letadla. CloDovský letadýlka jsou prostě na pilota hodnější. DM je asi trochu Holywood. Zas ale celé to virtuální bojování je poněkud přitažené, takže to snad nevadí.
V zásadě jen doufám, že nezůstane jen u Stalingradu. Páčto kolem neustále bílo se za chvilku přejí. Chtělo by to časem i pestřejší scenérii. Na mapě se vlastně i dost blbě orientuje. Není to jak v ROFku, kde je fronta viditelná. Není to jak v CloDu, kde je kanál a naprosto jednoznačné tvary pobřeží. Zde je Stalingrad, který je sice vidět zdaleka a Volha. Některé části Volhy jsou solidní orientační body, ale mimo to je to docela bílé peklo.
Non est specifica
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

36,053,935 návštěv