Tahle ficura byla i a je i původním Ilu a clod si jí jen přines.
Tato ficura je v kazdej online hre, v leteckych simulatoroch je to mozno vacsi problem ako vo FPS zanri - ak defenzivu v DF stavias na pozicii nosa supera mozes sa lahko oklamat, za RAF to byva obcas problem vzhladom na letove charakteristiky, ale nie je to len jednostranne... ATAG ma celkovo horsiu latenciu, server je v USA, Kalinka pracuje kdesi v odlahlom mieste na Sibiri a uz to je. Je dost mozne, ze tomu nejak sam pomaha, nebol by som prekvapeny. Rusakov idealne mrskat ked ta nevidia (kalinka aj Mr.X nahodou velmi pekne horia aj ked sa vzdy odpoja prd dopadom) alebo sa nespoliehat v subojoch na uhly, tiez mam zazitok s vit unit Kalinka ked na mna padol a po 4. utoku sa dostal podo mna a predo mna, nuz zacal len sklesavat k Francii a nic extra nepredviedol, a potom do chatu pisal ze co to kto to ako to a ze nerad suboji ak ho super vidi. Nuz tak nelez na server ako ATAG ty hnup Rusky.
No nazdar!
Musim len potvdit, ze sa mi tiez nezdaju praktiky niektorych manikov... Kalinku inak ako za chvostom ani clovek nezbada a ak nahodou si zanim, tak jeho lietadlo po par sekundach dokaze neskutocne veci.. by som povedal, ze to uz suvisi so sci fi a prenosom energie z lode Enterprise.. Ale bol som minule na jednom maso mlynku, cize servri s malou mapou a tam Ta jednoducho vykoplo ak si mal ping nad 150... Tam odo mna dostali na hubu aj JG26-7 v 4N.. Ulietavali, ale ked som ich dostal do zameriavaca, tak zomierali v plamenoch...
Musim za vsetkych rusoov pochvalit Drinkinsa.. Tomu zlyha padak, uhori v plamenoch, spadne, ale vzdy zostava pripojeny..a to viem, ze je z Novosibirska...
Drinkins je starý ilovský veterán a jinak fér soupeř, jen mě sere, jak fanaticky bere pod 109 bombu a hází na lodě, je schopen za 90 minut sám otočit mapu, páč v odhozu mu nezabráníš (ale to souvisi s trochu blbě postavenýma mapama na ATAGu - většinou od Kalinky )
Vous etes des femmes,des esclaves,des chiens.Je crache sur vous!
Hoka hey!
A jak by měla vypadat ideálně postavená mapa? Není to myšleno ironicky, pouze mne zajímá pohled zkušených bardů IL2. Mapu vytvořit neumím ale snad by se někdo našel.
Idealne postavena mapa je taka, kde osamotene lietadlo sa nedostane k pozemakom a povodnakom tak blizko, aby bolo schopne im poskrabat lak.
Tiez si myslim, ze je lepsie na uhly nelietat a extrapolovat svoju aj superovu poziciu tak ako to robi pocitac alebo server. Proste rozmyslat priestorovo a reagovat v predstihu.
Na ATAGu se poslední čas množí případy, kdy mám pocit, že relativní výkon letadel nějak neodpovídá. Včera jsem měl tu čest být pronásledován Hurrikanem Rotol 100okt. Původně jsem ho přepadl asi 1500 metrů nad vodou. Měl jsem velkou převahu výšky a trefil ho, takže dostal nějaký zásahy do křídel a začal pouště palivo. Jenže během dvou vertikálních manévrů jsem přišel na to, že nějak rychle srovnává stav energie. Už to samo o sobě je hodně divné. Na začátku byl pomalej, páčto prudce manévroval za jedním Spitem, kterýho si asi spletl v stodevítkou a já měl cca 1500 převahu výšky. No tak jsem si řekl, nastoupám, až zas budu mít převahu, zaútočím znovu. V klidu jsem se tedy srovnal do optimálního stoupání pro stodevítku a pozoruju, že mě následuje. Byl asi 500m podemnou, tak jsem se cítil v bezpečí, Jenže jsem se mu nezačal vzdalovat. Ani horizontálně ani vertikálně. On byl v tom stoupání prostě rychlejší. V 6000 už jsem neměl převahu výšky a začal se přibližovat i v horizontu. No tak jsem zkusil dajvnout do 4000. To zabralo alespoň na chvilku. Spadnul dokonce trochu pode mě, tak jsem zase začal mírně stoupat a říkal jsem si, to přeci nemůže být pravda. Zkrátím to. Tahal jsem ho za sebou na hranici dostřelu 20 minut. Nebyl jsem schopnej udělat nic, čím by ho 109E3 dokázalo setřást. Myslím po stránce výkonů. Nijak jsem nemanévroval, snažil se držet maximální možnou rychlost. Sem tam mírně dajvnul, sem tam nastoupal. Ale stoupání rozhodně nebyla úloha, co by ta 109 dělala líp. Podotýkám, že on už měl v sobě pár zásahů a moje 109 byla nepoškozená. Měl jsem pak pod půlku paliva. Nakonec se stalo to, v co jsem začal doufat, došel mu benzín, tak jsem ho sundal. Ale jinak nevím, co jiného se s tím dalo dělat. Zkrátka moje vlastní pozorování relativních výkonů Hurrik vs 109 tohle nepotvrzují. Tedy otázka na znalé, je ten 100 oktanový rotol opravdu tak dobrý? A je tak dobrý i nad 3000m?
Čekal jsem kdy začne někdo stourat i do hurrika co by jste nechteli když vám vadí ze letí tak je strilejte na zemi a hurri opravdu lépe stoupá i proti Spitu ale jen v rozmezí určité výšky já vim vám jak se nezavesi z minimálky letadlo na vrtuli ve stylu a la Jirmus tak vas to nebaví zkus jinou taktiku než je utíkat.
Čekal jsem kdy začne někdo stourat i do hurrika co by jste nechteli když vám vadí ze letí tak je strilejte na zemi a hurri opravdu lépe stoupá i proti Spitu ale jen v rozmezí určité výšky já vim vám jak se nezavesi z minimálky letadlo na vrtuli ve stylu a la Jirmus tak vas to nebaví zkus jinou taktiku než je utíkat.
Hele,nejsem znalec,ale tohle je divný.A z toho tvýho jsem mimo úplně.Zkus občas,tam,kde se to má,použít čárku ve větě.Nějak líp se pak dá pochopit,co chtěl autor vlastně říci.
Čekal jsem kdy začne někdo stourat i do hurrika co by jste nechteli když vám vadí ze letí tak je strilejte na zemi a hurri opravdu lépe stoupá i proti Spitu ale jen v rozmezí určité výšky já vim vám jak se nezavesi z minimálky letadlo na vrtuli ve stylu a la Jirmus tak vas to nebaví zkus jinou taktiku než je utíkat.
Hele,nejsem znalec,ale tohle je divný.A z toho tvýho jsem mimo úplně.Zkus občas,tam,kde se to má,použít čárku ve větě.Nějak líp se pak dá pochopit,co chtěl autor vlastně říci.
Tak teda jo....
Po porážce Francie namířil Hitler své úsilí proti Velké Británii. Ta nyní stála proti Německu osamocena a tíha její obrany ležela na pilotech a jejich strojích - letounech Hawker Hurricane Mk.I a Supermarine Spitfire K 8. srpnu 1940 mohl velitel britského stíhacího letectva Sir Hugh Dowding postavit proti Německým asi 2025 letounům (z toho 670 jednomotorových stíhacích) celkem 946 letounů u 57 perutí. Z nich 29 bylo vyzbrojeno právě Hurricany (527 strojů). Z těchto počtů je jasně vidět jak důležitou úlohu hrál Hurricane v bitvě o Británii. Přestože byl pomalejší než Spitfire i než německý Messerschmitt Bf-109E a nevyrovnal se těmto letounům ani ve stoupavosti, byl ve výškách do 6000 m výborně ovladatelný a vykazoval vynikající stabilitu při střelbě. V rukou zkušeného pilota se stával účinou zbraní. To dokládá i statistika za období bojů o Británii, kdy za srpen a září bylo zaznamenáno 331 vzájemných soubojů mezi Hurricanem a Bf-109E z nichž ve 207 případech zvítězil Bf-109 a ze 124 střetnutí vyšel vítězně Hurricane. Velkou výhodou Hurricanů byla i robustnost konstrukce, kdy stroj snášel velká poškození v boji. Díky jednoduché konstrukci mohl být také rychle opravován.
Zdroj :http://airwar.valka.cz/britanie/huricane/index.php
Rumcajs, včera som sledoval ako si to riešil na "čete" ATAG-u. Podľa toho tónu som si myslel, že on zostrelil teba.
Priznám sa, ja takého hurika nikdy nenafasujem, mne všetky Bf vždy ulietavajú, dokonca aj také deravé ako rešeto z ktorých všetko tečie.
Budem sa musieť posťažovať na ATAGU
Teraz vážne.
Nie celkom som pochopil, čo je predmetom sťažnosti. Že dotyčný podvádza? Alebo že je šikovnejší ako väčšina ostatných žokejov 100oct Huríkov?
Priznávam, bol by som rád keby sem niekto poštoval návod ako na to. A hlásim sa ako dobrovoľník na porovnávacie testovanie výkonov. Protokol ala Falkon ale robiť nebudem, mám takých papierovačiek dosť v robote.
Jo přeměřím to. Já nikdy Hurrika moc nemusel, není z něj vidět. Ale zkusím to. Moje dosavadní zkušenosti s Hurrikama jsou ale .. jak to říct, proti 109 to neletí. Strašně rychle to ztrácí případnou převahu energie a 109tka rychle ujíždí. Ve stoupavosti je to nepoměřitelný. No možná dělám něco blbě, proto jsem myslel, že mi někdo poradí, jak se z Hurrika dostane taková rychlost a stoupavost. V zásadě i když mám Spita, musím si hodně dávat bacha, abych nepřišel o výhodu energie. A ani se Spitem se mi nestává, že bych stačil se 109 stoupat. Proto mi to přišlo divný. Kdyby to tak v CLODu bylo a bylo to podle skutečnosti, pak bych nerozuměl tomu zažitému, že Hurrik byl pomalej. Tenhle prostě nebyl. No a není to první případ. Za poslední dva týdny jsem se s podobným výkonem setkal asi 3x. Ale musí v tom být nějaké tajemství, protože naprostá většina Hurriků se chová podle očekávání. Prostě jim 109 hladce uletí v jakékoli výšce.
celé to pěkně démonizuješ, ale to hlavní nenapíšeš, kolik jsi letěl ty...
Ale nedémonizuju. Většinu času 450 IAS ve výškách kolem 5000m. Psal jsem, že jsme na začátku stoupali z asi 2000m do 6000m a že jsem měl 500m vejškově náskok. A v 6000m jsme byli v podstatě ve stejnou chvíli, musel jsem přestat stoupat, protože byl už skoro na dostřel a ve stejným levelu. Tedy na mě těch 500m získal. No a to je rozhodně dost, ne? Nebýt schopný se odpoutat v levelu v přímce je taky úkaz vyrovnaný maximálky. A to jsem snad 5 minut zkoušel jen to. Prostě se držel na hranici dostřelu. Jako 5 minut je dost, aby se projevila i malá diference v maximálce. Celý to trvalo 20 minut.
Co kdyby někdo z vás, co lítáte Hurriky, kápl božskou a řekl, kde ten fígl vězí. No a prosím, zkuste při tom vynechat variantu, že neumím stodevítku. Že třeba nevím, kde to má chladič, WEP, vrtuli. Že nevím, co to je skluz atd. Tedy kdo z vás stačí v Hurriku stodevítce, přihlašte se a řekněte, kdy a za jakých okolností a jak se to dělá. Díky. Jo a taky nejde o uraženou ješitnost, ten souboj jsem vyhrál.
celé to pěkně démonizuješ, ale to hlavní nenapíšeš, kolik jsi letěl ty...
Ale nedémonizuju. Většinu času 450 IAS ve výškách kolem 5000m. Psal jsem, že jsme na začátku stoupali z asi 2000m do 6000m a že jsem měl 500m vejškově náskok. A v 6000m jsme byli v podstatě ve stejnou chvíli, musel jsem přestat stoupat, protože byl už skoro na dostřel a ve stejným levelu. Tedy na mě těch 500m získal. No a to je rozhodně dost, ne? Nebýt schopný se odpoutat v levelu v přímce je taky úkaz vyrovnaný maximálky. A to jsem snad 5 minut zkoušel jen to. Prostě se držel na hranici dostřelu. Jako 5 minut je dost, aby se projevila i malá diference v maximálce. Celý to trvalo 20 minut.
Co kdyby někdo z vás, co lítáte Hurriky, kápl božskou a řekl, kde ten fígl vězí. No a prosím, zkuste při tom vynechat variantu, že neumím stodevítku. Že třeba nevím, kde to má chladič, WEP, vrtuli. Že nevím, co to je skluz atd. Tedy kdo z vás stačí v Hurriku stodevítce, přihlašte se a řekněte, kdy a za jakých okolností a jak se to dělá. Díky. Jo a taky nejde o uraženou ješitnost, ten souboj jsem vyhrál.
se hned nečerti, v životě sem v hurriku 109 nedohnal, pokud jsem nevstupoval do souboje ve značné výhodě... asi to byl nějakej číter
Vous etes des femmes,des esclaves,des chiens.Je crache sur vous!
Hoka hey!
Třeba v tom huríku seděl Válec nebo Robo. To by mnohé vysvětlovalo...
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Ahoj,
Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá poraďte mi kde bych objevil staré veterány.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.