Takze od dob IL2 kde stacilo jedno tlacitko, mame momentalne simy kde treba macknut dve tlacitka.
Už to tu někde zmiňoval Hoper.IL-2 1946 4.09 UP2 Histomod
Zapnout magneta
Nastavit plyn na 5%
Nastavit směs na 120%
Zapnout baterii
Zapnout starter
Po rozběhnutí motoru vypnout starter,zapnout osvětlení zaměřovače,odjistit zbraně
Jo zapoměl jsem,po novém patchy ohřát olej na 40 stupňů.Jinak během pojíždění zaručeně odejde motor
Upravil/a Fiks dne 24-12-2012 07:37
Teď jde o to, jestli to je kokpit, který dělat nebudou nebo je to ten "zjednodušený" :)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
313_Nevo napsal:
Ja neviem, ale pre istotu som si pustil ten ROF.
Supol som tam Quick Mission, vypol vsetky pomocky a serepeticky, dal Scramble a Spad XIII. Fakt musim cosi robit zle, bo mne to slo nahodit takto:
Zmes FULL RICH
Zmacknut "E"
A motor bezal ako o zavod...
Tak som to skusil v CLODe, a ako uz bolo spomenute je to takto:
Palivovy kohut OPEN
Zmacknut "I"
A motor si pradie jedna radost.
než se zadře
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Se přiznám, že nechápu tu vaší potřebu mít ty startovací a zahřívací procedury. Je to určitě reálnější, než zmáčknou E, ale tak holt zmáčku čudlíků víc a chvilku počkám. Stejně, když to zvořete, zmáčknete nějaký ten čudlík na respawn, čož veškerý simulaci dává sbohem.
Taky pamatuju doby, co v autech byl ruční sytič. Rozdělovač vlhnul a musel se občas vysušit, seřizování předstihu někde na parkovišti nebylo nic neobvyklého (v kufru jsem měl stroboskop). Po delší odstávce se ručně napumpoval benzin do karburátoru, aby se šetřila baterka. No a vůbec mi tahle "romantika" nechybí. Samotný jízdě to nic nepřidá. Dělali jsme to ne kvůli nějakému požitku, ale proto, že to jinak nejelo. Bylo to nezbytné zlo, aby se jeden svezl/někam dojel.
No a vzhledem k tomu, že zde jde primárně o bojový simulátor, a ne simulátor startovacích procedur, uniká mi ta potřeba tam mít všechny ty zařízení, jejichž důležitost je jen v tom startování.
Za sebe mnohem radši uvidím implementaci těch řídících mechanismů, které přímo ovlivňují boj ve vzduchu. Řízení vrtule, směsi, klapky, sloty, trimy, zbraně ... Je toho i tak dost.
A mnohem víc než simulace startovací procedury by mě zajímala simulace vlivu prostředí na schopnosti pilota. Páčto v simech kde kdo dokáže přesně mířit při 5g a víc. Simulace fyzické únavy a vlivu neodstatku kyslíku, či mráz v kabině asi nasimulovat nepůjde, když sedíme doma v teple. A přitom tyhle věci měly asi zásadní význam pro faktický výsledek boje.
Zkrátka to pitvání se s statem motoru mi přijde z pohledu výsledku boje jako nepodstatné.
Rumcajs napsal:
Se přiznám, že nechápu tu vaší potřebu mít ty startovací a zahřívací procedury. Je to určitě reálnější, než zmáčknou E, ale tak holt zmáčku čudlíků víc a chvilku počkám. Stejně, když to zvořete, zmáčknete nějaký ten čudlík na respawn, čož veškerý simulaci dává sbohem.
Taky pamatuju doby, co v autech byl ruční sytič. Rozdělovač vlhnul a musel se občas vysušit, seřizování předstihu někde na parkovišti nebylo nic neobvyklého (v kufru jsem měl stroboskop). Po delší odstávce se ručně napumpoval benzin do karburátoru, aby se šetřila baterka. No a vůbec mi tahle "romantika" nechybí. Samotný jízdě to nic nepřidá. Dělali jsme to ne kvůli nějakému požitku, ale proto, že to jinak nejelo. Bylo to nezbytné zlo, aby se jeden svezl/někam dojel.
No a vzhledem k tomu, že zde jde primárně o bojový simulátor, a ne simulátor startovacích procedur, uniká mi ta potřeba tam mít všechny ty zařízení, jejichž důležitost je jen v tom startování.
Za sebe mnohem radši uvidím implementaci těch řídících mechanismů, které přímo ovlivňují boj ve vzduchu. Řízení vrtule, směsi, klapky, sloty, trimy, zbraně ... Je toho i tak dost.
A mnohem víc než simulace startovací procedury by mě zajímala simulace vlivu prostředí na schopnosti pilota. Páčto v simech kde kdo dokáže přesně mířit při 5g a víc. Simulace fyzické únavy a vlivu neodstatku kyslíku, či mráz v kabině asi nasimulovat nepůjde, když sedíme doma v teple. A přitom tyhle věci měly asi zásadní význam pro faktický výsledek boje.
Zkrátka to pitvání se s statem motoru mi přijde z pohledu výsledku boje jako nepodstatné.
ano, každý má svůj názor a chce ho mít v tom "svém" simu ;)
respawn ?
Pokud člověka baví startovní procedura, tak nedá refly, alespoň ne do té doby, dokud neodejde letadlo :)
A k čemu mohou sloužit startovací procedury ? Už jsem to tu (nebo kde) psal v souvislosti s Histem - když ti ZA LETU chcípne motor, musíš taky udělat nějakou "startovací proceduru". A k čemu je to dobré ? Hráč se bude daleko více snažit s tím letadlem letět tak jaká má (analogie k tomu, aby nelítal a nestřílel při 5g, jak si přeješ ty)
A ano, stará auta se tak musela startovat a "udržovat" - a nebavíme se náhodou i o starých letadlech ? :)
Jinak to ovlivňování Géčkama a výškou bych bral samozřejmě taky (v Histo jsi krásně usnul [i na věky], pokud jsi si nezapnul kyslík a nedošlo ti, že ti tmavne obraz kvůli tomu :)
A Gčka by se mohla používat v kariéře - čím lepší veterán, tím větší výdrž G :)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
No ten vtip je v tom, že starší veterán spíš usne navěky. Není nad dvacetiletého kluka, co má rok odlítáno. Tedy z pohledu výdrže.
Jinak jistě, každému co jeho jest. V tom není spor. Já jen říkám, že tomu nerozumím, protože to je z pohledu bojového simu úplně marginální věc. Asi tak důležitá, jako že ten pilot musí k letadlu nejprve dojít. A nikde jsem nezaznamenal, že by kdokoli požadoval, že by to mělo simulovat chůzi z ready roomu k letadlu.
Zkrátka souboj je věc mezi dvěma či více. Start je souboj sám se sebou. To už můžete hrát šachy sám proti sobě (a to jsem to sám kdysi praktikoval).
Můžu ti říct, že těmahle komplikovanejma startama se piloti roztřídí - zůstanou jen ti, kteří zvládají lítat a chcou. A né takoví, kteří s tím prásknou o zem při první příležitosti. A kolikrát byl letoun nebezpečnější než protivník - třeba MiG 3, vysoká přistávací rychlost a zcela nově designovaný kokpit, ve kterým se nikdo nevyznal. Myslím, že bude reálnější namapovat vše do kokpitu a na extérní zařízení povolit třeba jen knipl a plynový páky. Nebe by pak vypadalo úplně jinak
Startovacia procedura pre mna asi pre to, ze ked si budem chcet zalietat, tak nebudem mat pocit ze po druhy krat pustam pocitac - ta analogia ON/OFF je zjavna
Za dalsie to co pise Hoper, chcipne ti to, no tak sa zapotis kym to spustis opat.
Proste to pridava ten dalsi rozmer, ten rozmer ze mas pocit ze letis na lietadle. Ja si myslim, ze oznacovat nieco za bojovy simulator bez toho aby sme povedali o co ide je dost alibisticke. Takze si myslim, ze ked sa bavime o bojovom simulatore lietadiel, tak nie je na skodu mat pocit, ze v tom lietadle aj sedim. A kazdy dobre vie, za ani WWII stroje sa proste nestartovali ako pocitace - ON/OFF
No a ked uz to spominas, mat v tom este aj moznost dobehnut k stroju z brifingroomu 'po vlastnych' tak to by boli ine orgasticke zazitky (a som si isty ze by to nepotesilo len mna). K tomuto sa zatial dostal len Take On Helicopters co viem
Upravil/a 313_Nevo dne 24-12-2012 20:38
Šak my říkáme nezbytné letecké fičury ano, ale na co klikací rozsvěcování zaměřovače apod.
Jinak to byly tak galantní, že v bojové oblasti nechali svého soupeře v klidu nahodit motor?
právě že ne. Ono i tak je to dost rychlý. Samotný start i sólo je otázka odhadem dvou minut (u rusů - zapojit bombu, odevřít ventily paliva a startéru - na stlačený vzduch - , zmáčknout iniciační knoflík, či jak se mu nadává - nad magnety, bývá tam něco jako PUSK - pak zavřít ventil startéru, oddělat bombu, nasednout a je to. pak jde jen o to, nahřát motor na co nejbezpečnější teplotu - prý 75°C - což se při pohotovostním startu dělalo mnohdy až ve vzduchu).
Dost se u toho člověk stresuje. A ono ten stres, jestli to stihneš, nebo ne, k boji patří. K čemu je potom hra (uvádím hypotetický příklad), kde by jste svoji kulovnici Mosin-Nagant nemuseli po každém výstřelu natáhnout (byďby automaticky), popřípadě nabít?!
Jen dotaz, co má startovací procedura společného s klikacím kokpitem? A podobně? Je rozdíl v reálu najeté věci dělat podvědomně a na PC se snažit neohrabaně doklikat k touženému výsledku. Ostatně proto se většina důležitého třeba v DCS mapuje na tlačítka/klávesy. Když jsem viděl Lesníkovo výtvor kolem monitoru tak to dávalo smysl, udělaný veškerý věci podle předlohy a to pro rychlý a jednoduchý přístup a věrnou simulaci, sakra proč teda mu nestačil klikací kokpit.?
Joo mít doma 90% lidí 3 klikací monitory velký jak televize neřeknu ni slovo.
Takže znova opakuji otázku, co má startovací procedura společného s klikacím kokpitem.
X Novotny napsal:
Jen dotaz, co má startovací procedura společného s klikacím kokpitem? A podobně? Je rozdíl v reálu najeté věci dělat podvědomně a na PC se snažit neohrabaně doklikat k touženému výsledku. Ostatně proto se většina důležitého třeba v DCS mapuje na tlačítka/klávesy. Když jsem viděl Lesníkovo výtvor kolem monitoru tak to dávalo smysl, udělaný veškerý věci podle předlohy a to pro rychlý a jednoduchý přístup a věrnou simulaci, sakra proč teda mu nestačil klikací kokpit.?
Joo mít doma 90% lidí 3 klikací monitory velký jak televize neřeknu ni slovo. Takže znova opakuji otázku, co má startovací procedura společného s klikacím kokpitem.
nic, absolutně nic spokojen?
Vous etes des femmes,des esclaves,des chiens.Je crache sur vous!
Hoka hey!
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.