November 23 2024 16:31:43
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 8

· Piloti on-line: 1
ukulele

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2: Battle of Stalingrad (letový bojový simulátor z období bitvy o Stalingrad) » IL-2: BoS diskuse
 Vytisknout diskuzi
Battle of Stalingrad - žvanírna 2015
Baron
Pisu ze je to MiG 3 - nuz ja opacovat nebudem Šklebící se
Hals - und Beinbruch!
 
310_Pip
urcite to neni MiG-3, vsazim na LaGG-3, i kdyz se mi tak uplne nezda...
www.311raf.com/images/signature/sig_Pip.jpg
Vous etes des femmes,des esclaves,des chiens.Je crache sur vous!
Hoka hey!
 
http://www.310raf.com/cs_wing_hangar.php
Pragr
Je to ten Lagg-3

http://mig3.sovietwarplanes.com/lagg3/cockpits/cockpitlagg3.html
 
Fiks
Takze od dob IL2 kde stacilo jedno tlacitko, mame momentalne simy kde treba macknut dve tlacitka.


Už to tu někde zmiňoval Hoper.IL-2 1946 4.09 UP2 Histomod

Zapnout magneta
Nastavit plyn na 5%
Nastavit směs na 120%
Zapnout baterii
Zapnout starter
Po rozběhnutí motoru vypnout starter,zapnout osvětlení zaměřovače,odjistit zbraně Mrknutí

Jo zapoměl jsem,po novém patchy ohřát olej na 40 stupňů.Jinak během pojíždění zaručeně odejde motor Šklebící se
Upravil/a Fiks dne 24-12-2012 07:37
 
313_Nevo
Presne tak Fiks, to znie nadherne Úsměv

Snad sa niecoho podobneho dockame v BOS (tajne dufam) Mrknutí
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
 
Hoper
310_cibule napsal:
To vůbec nevypadá zle ;)

Teď jde o to, jestli to je kokpit, který dělat nebudou nebo je to ten "zjednodušený" :)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
Hoper
313_Nevo napsal:
313_Nevo napsal:
Ja neviem, ale pre istotu som si pustil ten ROF.
Supol som tam Quick Mission, vypol vsetky pomocky a serepeticky, dal Scramble a Spad XIII. Fakt musim cosi robit zle, bo mne to slo nahodit takto:

Zmes FULL RICH
Zmacknut "E"

A motor bezal ako o zavod...


Tak som to skusil v CLODe, a ako uz bolo spomenute je to takto:

Palivovy kohut OPEN
Zmacknut "I"

A motor si pradie jedna radost.

než se zadře
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
Koty
Hemmm Šklebící se Ta lavočka vypadá velmi hezky, jen nějak nebarevně Smutný A řekl bych že je to ranná série pětek, trojky u stalingradu tuším moc nelítaly.
Rien n'est parfait; c'est la vie!
 
Rumcajs
Se přiznám, že nechápu tu vaší potřebu mít ty startovací a zahřívací procedury. Je to určitě reálnější, než zmáčknou E, ale tak holt zmáčku čudlíků víc a chvilku počkám. Stejně, když to zvořete, zmáčknete nějaký ten čudlík na respawn, čož veškerý simulaci dává sbohem.
Taky pamatuju doby, co v autech byl ruční sytič. Rozdělovač vlhnul a musel se občas vysušit, seřizování předstihu někde na parkovišti nebylo nic neobvyklého (v kufru jsem měl stroboskop). Po delší odstávce se ručně napumpoval benzin do karburátoru, aby se šetřila baterka. No a vůbec mi tahle "romantika" nechybí. Samotný jízdě to nic nepřidá. Dělali jsme to ne kvůli nějakému požitku, ale proto, že to jinak nejelo. Bylo to nezbytné zlo, aby se jeden svezl/někam dojel.
No a vzhledem k tomu, že zde jde primárně o bojový simulátor, a ne simulátor startovacích procedur, uniká mi ta potřeba tam mít všechny ty zařízení, jejichž důležitost je jen v tom startování.
Za sebe mnohem radši uvidím implementaci těch řídících mechanismů, které přímo ovlivňují boj ve vzduchu. Řízení vrtule, směsi, klapky, sloty, trimy, zbraně ... Je toho i tak dost.
A mnohem víc než simulace startovací procedury by mě zajímala simulace vlivu prostředí na schopnosti pilota. Páčto v simech kde kdo dokáže přesně mířit při 5g a víc. Simulace fyzické únavy a vlivu neodstatku kyslíku, či mráz v kabině asi nasimulovat nepůjde, když sedíme doma v teple. A přitom tyhle věci měly asi zásadní význam pro faktický výsledek boje.
Zkrátka to pitvání se s statem motoru mi přijde z pohledu výsledku boje jako nepodstatné.
 
Hoper
Rumcajs napsal:
Se přiznám, že nechápu tu vaší potřebu mít ty startovací a zahřívací procedury. Je to určitě reálnější, než zmáčknou E, ale tak holt zmáčku čudlíků víc a chvilku počkám. Stejně, když to zvořete, zmáčknete nějaký ten čudlík na respawn, čož veškerý simulaci dává sbohem.
Taky pamatuju doby, co v autech byl ruční sytič. Rozdělovač vlhnul a musel se občas vysušit, seřizování předstihu někde na parkovišti nebylo nic neobvyklého (v kufru jsem měl stroboskop). Po delší odstávce se ručně napumpoval benzin do karburátoru, aby se šetřila baterka. No a vůbec mi tahle "romantika" nechybí. Samotný jízdě to nic nepřidá. Dělali jsme to ne kvůli nějakému požitku, ale proto, že to jinak nejelo. Bylo to nezbytné zlo, aby se jeden svezl/někam dojel.
No a vzhledem k tomu, že zde jde primárně o bojový simulátor, a ne simulátor startovacích procedur, uniká mi ta potřeba tam mít všechny ty zařízení, jejichž důležitost je jen v tom startování.
Za sebe mnohem radši uvidím implementaci těch řídících mechanismů, které přímo ovlivňují boj ve vzduchu. Řízení vrtule, směsi, klapky, sloty, trimy, zbraně ... Je toho i tak dost.
A mnohem víc než simulace startovací procedury by mě zajímala simulace vlivu prostředí na schopnosti pilota. Páčto v simech kde kdo dokáže přesně mířit při 5g a víc. Simulace fyzické únavy a vlivu neodstatku kyslíku, či mráz v kabině asi nasimulovat nepůjde, když sedíme doma v teple. A přitom tyhle věci měly asi zásadní význam pro faktický výsledek boje.
Zkrátka to pitvání se s statem motoru mi přijde z pohledu výsledku boje jako nepodstatné.

ano, každý má svůj názor a chce ho mít v tom "svém" simu ;)

respawn ?
Pokud člověka baví startovní procedura, tak nedá refly, alespoň ne do té doby, dokud neodejde letadlo :)
A k čemu mohou sloužit startovací procedury ? Už jsem to tu (nebo kde) psal v souvislosti s Histem - když ti ZA LETU chcípne motor, musíš taky udělat nějakou "startovací proceduru". A k čemu je to dobré ? Hráč se bude daleko více snažit s tím letadlem letět tak jaká má (analogie k tomu, aby nelítal a nestřílel při 5g, jak si přeješ ty)
A ano, stará auta se tak musela startovat a "udržovat" - a nebavíme se náhodou i o starých letadlech ? :)

Jinak to ovlivňování Géčkama a výškou bych bral samozřejmě taky (v Histo jsi krásně usnul [i na věky], pokud jsi si nezapnul kyslík a nedošlo ti, že ti tmavne obraz kvůli tomu :)
A Gčka by se mohla používat v kariéře - čím lepší veterán, tím větší výdrž G :)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
Rumcajs
No ten vtip je v tom, že starší veterán spíš usne navěky. Není nad dvacetiletého kluka, co má rok odlítáno. Tedy z pohledu výdrže.
Jinak jistě, každému co jeho jest. V tom není spor. Já jen říkám, že tomu nerozumím, protože to je z pohledu bojového simu úplně marginální věc. Asi tak důležitá, jako že ten pilot musí k letadlu nejprve dojít. A nikde jsem nezaznamenal, že by kdokoli požadoval, že by to mělo simulovat chůzi z ready roomu k letadlu.
Zkrátka souboj je věc mezi dvěma či více. Start je souboj sám se sebou. To už můžete hrát šachy sám proti sobě (a to jsem to sám kdysi praktikoval).
 
Koty
Můžu ti říct, že těmahle komplikovanejma startama se piloti roztřídí - zůstanou jen ti, kteří zvládají lítat a chcou. A né takoví, kteří s tím prásknou o zem při první příležitosti. A kolikrát byl letoun nebezpečnější než protivník - třeba MiG 3, vysoká přistávací rychlost a zcela nově designovaný kokpit, ve kterým se nikdo nevyznal. Myslím, že bude reálnější namapovat vše do kokpitu a na extérní zařízení povolit třeba jen knipl a plynový páky. Nebe by pak vypadalo úplně jinak Šklebící se
Rien n'est parfait; c'est la vie!
 
1stCL_Novotny
Koty to jsou keci. Vždy a všude se to dá obejít.
 
313_Nevo
Startovacia procedura pre mna asi pre to, ze ked si budem chcet zalietat, tak nebudem mat pocit ze po druhy krat pustam pocitac - ta analogia ON/OFF je zjavna Mrknutí

Za dalsie to co pise Hoper, chcipne ti to, no tak sa zapotis kym to spustis opat.

Proste to pridava ten dalsi rozmer, ten rozmer ze mas pocit ze letis na lietadle. Ja si myslim, ze oznacovat nieco za bojovy simulator bez toho aby sme povedali o co ide je dost alibisticke. Takze si myslim, ze ked sa bavime o bojovom simulatore lietadiel, tak nie je na skodu mat pocit, ze v tom lietadle aj sedim. A kazdy dobre vie, za ani WWII stroje sa proste nestartovali ako pocitace - ON/OFF

No a ked uz to spominas, mat v tom este aj moznost dobehnut k stroju z brifingroomu 'po vlastnych' tak to by boli ine orgasticke zazitky (a som si isty ze by to nepotesilo len mna). K tomuto sa zatial dostal len Take On Helicopters co viem Úsměv
Upravil/a 313_Nevo dne 24-12-2012 20:38
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
 
Badysak
Šak my říkáme nezbytné letecké fičury ano, ale na co klikací rozsvěcování zaměřovače apod.
Jinak to byly tak galantní, že v bojové oblasti nechali svého soupeře v klidu nahodit motor?
 
Koty
Úsměv právě že ne. Ono i tak je to dost rychlý. Samotný start i sólo je otázka odhadem dvou minut (u rusů - zapojit bombu, odevřít ventily paliva a startéru - na stlačený vzduch - , zmáčknout iniciační knoflík, či jak se mu nadává - nad magnety, bývá tam něco jako PUSK - pak zavřít ventil startéru, oddělat bombu, nasednout a je to. pak jde jen o to, nahřát motor na co nejbezpečnější teplotu - prý 75°C - což se při pohotovostním startu dělalo mnohdy až ve vzduchu).

Dost se u toho člověk stresuje. A ono ten stres, jestli to stihneš, nebo ne, k boji patří. K čemu je potom hra (uvádím hypotetický příklad), kde by jste svoji kulovnici Mosin-Nagant nemuseli po každém výstřelu natáhnout (byďby automaticky), popřípadě nabít?!
Rien n'est parfait; c'est la vie!
 
1stCL_Novotny
Jen dotaz, co má startovací procedura společného s klikacím kokpitem? A podobně? Je rozdíl v reálu najeté věci dělat podvědomně a na PC se snažit neohrabaně doklikat k touženému výsledku. Ostatně proto se většina důležitého třeba v DCS mapuje na tlačítka/klávesy. Když jsem viděl Lesníkovo výtvor kolem monitoru tak to dávalo smysl, udělaný veškerý věci podle předlohy a to pro rychlý a jednoduchý přístup a věrnou simulaci, sakra proč teda mu nestačil klikací kokpit.? Úsměv
Joo mít doma 90% lidí 3 klikací monitory velký jak televize neřeknu ni slovo.
Takže znova opakuji otázku, co má startovací procedura společného s klikacím kokpitem.Zamračený
 
310_Pip
X Novotny napsal:
Jen dotaz, co má startovací procedura společného s klikacím kokpitem? A podobně? Je rozdíl v reálu najeté věci dělat podvědomně a na PC se snažit neohrabaně doklikat k touženému výsledku. Ostatně proto se většina důležitého třeba v DCS mapuje na tlačítka/klávesy. Když jsem viděl Lesníkovo výtvor kolem monitoru tak to dávalo smysl, udělaný veškerý věci podle předlohy a to pro rychlý a jednoduchý přístup a věrnou simulaci, sakra proč teda mu nestačil klikací kokpit.? Úsměv
Joo mít doma 90% lidí 3 klikací monitory velký jak televize neřeknu ni slovo.
Takže znova opakuji otázku, co má startovací procedura společného s klikacím kokpitem.Zamračený


nic, absolutně nic Úsměv spokojen? Pff
www.311raf.com/images/signature/sig_Pip.jpg
Vous etes des femmes,des esclaves,des chiens.Je crache sur vous!
Hoka hey!
 
http://www.310raf.com/cs_wing_hangar.php
Paulus
Klikací kokpit?
MÍT ČI NEMÍT?
Mít!
Proč?
Protože se mi to líbí!!!
Šklebící se
základna Loc: 49°43'52.703"N, 16°26'5.3"E
 
1stCL_Novotny
Jo spokojen, takže zas o ničem Úsměv
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

36,027,337 návštěv