Ultr@Pack v3.0
|
310_Max |
Přidané 16-06-2011 22:59
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 144
Založený: 08.03.06
|
BlueL napsal:
max, pip.
...
Ten trim si nastavím a je po ptákách, už mě v podstatě nezajímá...
Máš v tom zmatek, takhle lítaj cvičený opice.
Pokud máš víc trimů, než jen výškovku, je záhadno trimovat častěji
Hele, ale to už nemyslíš vážně, že ne? |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 16-06-2011 23:27
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10827
Založený: 26.01.13
|
veikso napsal:
A trimuje se v reálu taky celou výškovkou?
U většiny letadel máš malé trimovací plošky na konci kormidel, které svým vychýlením vychýlí právě samotné kormidlo (ploška nahoru - kormidlo dolů a naopak).
Některá letadla trimují celou výškovkou (změnou jejího úhlu náběhu), z těch známých druhoválečných třeba zrovna Bf 109 a Fw 190.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
veikso |
Přidané 17-06-2011 07:30
|
Uživatel
Příspěvek: 832
Založený: 15.01.08
|
Dík za odpověď. To jsem nevěděl. Ale šlo mi spíš o to, že ve hře, když natrimuju na doraz, tak už víc nepotlačím ani knyplem. Nebo se pletu? |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 17-06-2011 10:21
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10827
Založený: 26.01.13
|
Pleteš . Vyvážení nadoraz neznamená ani v reálu, ani ve Šturmovi nemožnost dalšího pohybu kormidla v daném směru. V podstatě tím pouze posuneš "středovou polohu" kniplu v nějakém směru.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
veikso |
Přidané 17-06-2011 13:02
|
Uživatel
Příspěvek: 832
Založený: 15.01.08
|
Tak to mě někdo (a řekl bych že tady) müstyfickoval |
|
|
|
311_Tank |
Přidané 17-06-2011 15:06
|
Uživatel
Příspěvek: 1021
Založený: 01.04.08
|
Merten napsal:
606_Tempik napsal:
To nepíše, ne? Jen že to je u stříkačky jednodušší. Pokud je stříkačka v pořádku a pracuje jak má tak je to právě naopak .Horších výsledků spalování dosahují motory s karburací
Co je naopak ?
U karbece staci hlidat akorat mnozstvi paliva oproti mnozstvu vzduchu ktere vstupuje do motoru. Pomer vzduchu paliva ve smei je konstatni nezavysle na tom kolik valce smesi nasaji nebo turbo do valcu natlaci.
U strikacky ktera je rizena analogove je imho proble prave s merenim kolik vzduchu se do valcu natlacilo aby se vstriklo odpovidajici mnozstvi paliva. Imho se pocitalo s maximalnim vykonem super/turbochargeru na danych otackach.
Ale diky lagu ktery kazdy SC/TC ma imho se kratce po pridani plynu nebylo ve valcih dostatek vzduchu umerne k mnozstvi vstrikovaneho paliva.
Jakmile se SC rozjel pomer paliva a vzduchu se srovnal do optimalnich hodnot a prestalo to cudit.
U 60 let analogem riznej strikacek bych si tim nebyl tak jistej.
U karburatoru po tom co smes prosla kompresorem byla dokonale promichana coz se pozitivne projevi na efektivite spalovani. |
|
|
|
1stCL_Werner |
Přidané 17-06-2011 15:47
|
Uživatel
Příspěvek: 720
Založený: 21.08.10
|
Taky bych to viděl spíše tak. Směs vycházející z karburátoru by měla být lépe promíchaná.
1st Czech Lions - Resistance is futile...
|
|
|
|
1stCL_Wolke |
Přidané 17-06-2011 19:51
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 200
Založený: 18.04.09
|
310_Pip napsal:
1stCL_Wolke napsal:
310_Pip napsal:
...ale ze honim ve Spitu IIB nebo Vb-early v roce 41 FW190A2 to me fakt hlava nebere...
To by mě zajímalo, kde mají takový planeset?
vsak pisu, ze na BOBku
1941: red - Spit IIB, Vb early, Hurri IIB
blue - BF109E7, F4 1.3ATA, FW 190A2 (omezen na 10ks - nevim zda celkem ci ve vzduchu)
1942: red - Spit Vb, Hurri IIC, Typhoon IB
blue - BF109F4, FW190A2, A3, BF109G2-myslim, ze neni
uvadim jen Channel mapy ne Stredomori, tam az na absenci Hurrika v 41 je to celkem OK
Jo ale tam je i pětkový Spit, na což jsi asi zapoměl, v čem je tedy problém?
Upravil/a 1stCL_Wolke dne 17-06-2011 19:52
|
|
|
|
606_Temp |
Přidané 17-06-2011 23:45
|
Stařešina
Příspěvek: 5502
Založený: 19.08.07
|
No já ti nevím, ale Pip toho pětkovýho spita uvádí. A dokonce ne jednou.
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
|
|
|
|
310_Pip |
Přidané 18-06-2011 03:47
|
Uživatel
Příspěvek: 1613
Založený: 14.09.09
|
problem neni asi v nicem...nejak sem se nechal unest priste budu honit fokace v Battlu, ten je tam taky ted vazne - Vb early je co? mam honit A2 v roce 41? sakra proc? v roce 44 mi vetsinou nedaj ani XIV Spita natoz Deckovyho mustanga... proto mi to celkem vadi
edit: vlastne je mi jedno v cem ty germany sestreluju, hlavne za padaj
Upravil/a 310_Pip dne 18-06-2011 03:49
Vous etes des femmes,des esclaves,des chiens.Je crache sur vous!
Hoka hey!
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 18-06-2011 09:39
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10827
Založený: 26.01.13
|
Mk.V byl poprvé nasazen na počátku roku 1941, o měsíc dříve, než Bf 109 F. Fw 190 ve verzi A-1 na frontu přišel v pozdním létě 1941, v průběhu podzimu byl doplňován verzí A-2 (se zesílenou výzbrojí a pár drobnějšími úpravami).
Těch Spitfirů XIV bylo v porovnání s jinými typy hodně málo, bylo jich dokonce výrazně méně, než Fw 190 D, které se vyráběly podstatně kratší dobu. Pravda je, že je prakticky nepotkávám. Pamatuji si jen jedno setkání s Mk.XIV na DF serveru - i když ony se obtížně odlišují od ostatních Spitů.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
606_Temp |
Přidané 18-06-2011 10:23
|
Stařešina
Příspěvek: 5502
Založený: 19.08.07
|
Záleží jak bereš "výrazně méně". Ano, bylo jich během války méně vyrobeno a vlastně začali spolehlivě fungovat až v roce 45. Ale v tom roce 45 jich bylo letuschopných určitě více, než Dor. Respektive u bojových jednotek jich prostě sloužilo v daný okamžik více, protže neměli takové ztráty. Krom toho do nich měli spojenci dostatek benzínu.
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
|
|
|
|
Panek |
Přidané 18-06-2011 10:41
|
Diskutující
Příspěvek: 2105
Založený: 15.07.06
|
Já se vám tedy vrátím k tomu Vb spitu. Ono, když letadlo musíte vytrimovat na doraz, aby se vám při běžných rychlostech nezvedal čumák, tak je něco kuwa špatně.
Trim má sloužit k vyvažování letadla a né ke kompenzaci debility konstruktéra.
A to nemluvím, že pokud si držíte rychlost, tak musíte i při plným trimu na čumák furt tlačit do kniplu. Navíc při takovémto extrému se jakoby "rozhoupe" čumák, což poznáte hlavně při pokusu zamíření na cíl.
Popsal bych to, jako by vám blbly pedály a pořád se mírně pohupovaly z jedne strana na druhou.
Kluci zamyslete se! Když už je i Yak-1 (létající tepich) stabilnější než Vb, tak je něco špatně ne?
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 18-06-2011 10:50
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10827
Založený: 26.01.13
|
Tempíku, myslím, že hlavně v roce 1945 nebylo ve stavu RAF více Spitů XIV, než bojeschopných Fw 190 D u Luftwaffe. Na jaře 1945 skutečně podstatná část jednotek na D-9 přezbrojila. Z výrobních linek sjelo do konce války nějakých 2000 Fw 190 D, z toho 1800 D-9. Spitů XIV myslím nebyla ani polovina.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
606_Temp |
Přidané 18-06-2011 11:34
|
Stařešina
Příspěvek: 5502
Založený: 19.08.07
|
Ano, ale znovu opakuji, že díky mnohem nižším ztrátám a díky palivu ty spity měli nalétáno víc hodin - tzn., že jsi je na obloze viděl častěji. Kolik letounů bylo vyrobených je irelevantní, protože u spojenců moc nehrozilo zničení letounů na jejih vlastních letištích, dokonce ve výrobích halách, či při transportu. Perutě 2.TAF vzlétali téměř v plné síle klidně 4x denně na hodinové patroly. Vzhledem k tomu, že jen vyjímečně potkali vůbec protivníka usuzuji, že němci sice mohli mít relativně dost letounů, ale kolik z nich jich vůbec bylo schopno několikrát denně vzlétnout?
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
|
|
|
|
313_OTU_oblak |
Přidané 18-06-2011 12:17
|
Uživatel
Příspěvek: 1375
Založený: 30.09.05
|
Nemluvě o nedostatků pilotů.... |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 18-06-2011 12:24
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10827
Založený: 26.01.13
|
Stejně bylo u jednotek více D-9 než Spitfirů a střetů s nepřítelem také prodělali více o že jejich piloti sotva zvládali přímý let je věc jiná, ale strojů byl dostatek, nebo spíše přebytek. Pokud bychom pokračovali v diskusi tíémto směrem, pak bychom se dostali až k tomu, že by na DF serveru musel být dodržen poměr pilotů cca 10 : 1 pro červené a pak by to bylo v pořádku.
Btw: zkoušel jsem trim Spitu V a když ho vyvážím na doraz jako těžký na hlavu, tak se nezvedá až do nejvyšší přípustné rychlosti ve střemhlavém letu. Takže ano, musí se s ním trimovat více, ale vytrimovat se dá při každé rychlosti.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
Lanc |
Přidané 18-06-2011 14:52
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 280
Založený: 02.01.11
|
zaujimalo by ma kam by tato debata viedla keby mal podobny problem stroj od smoulov. ale to asi vieme
2/JG26_Krak
|
|
|
|
313_OTU_oblak |
Přidané 18-06-2011 16:26
|
Uživatel
Příspěvek: 1375
Založený: 30.09.05
|
Fuči, ad ten trim. Přijde ti, že je to v pořádku? Mne rozhodně ne.
Trimovat v reálu se musí a dělá se to dle rychlosti. Ale aby byl trim nadoraz, a pak to letělo rovně mi přijde hodně špatně.
Ad letadla v německu na konci války - ano, papírově na továrních letištích jich bylo hodně. To jediné nepopírám. To, že do nich nebylo co nalít, to že s nimi neměl kdo létat, natož aby přežil je fakt.
Ad ten poměr - 10:1 je ještě milosrdné. Přitlač....odhadem tak 20:1, možná více.
edit - a neber to jako rýpanec. jde o to že je zkurvený stroj, který lítal hodně dlouho a to je hodně špatně. Tím se tento sim pohřbí, pokud to DT nebo tvůrci UP nespraví. Pokud ano, tak je jasné kterou verzi bude více lidí létat. tedy spojenci.
Upravil/a 313_OTU_oblak dne 18-06-2011 16:29
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 18-06-2011 16:29
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10827
Založený: 26.01.13
|
Lanc napsal:
zaujimalo by ma kam by tato debata viedla keby mal podobny problem stroj od smoulov. ale to asi vieme
Určitě bys do debaty přispěl videem, na kterém bys ukázal, že to jde a nic na tom není Já vážně nevím, jakej problém se Spitem V máte, u mě se prostě nevyskytuje. A že ho musíte v souboji dovažovat? No bože, já v boji dovažuju NEUSTÁLE i na Bf 109, vlastně ještě intenzivněji, než se Spitfirem, protože narozdíl od něj, Bf 109 je bez trimů na vyšších rychlostech ztracenej. Tak přestaňte brečet a učte se lítat.
Track je z UP 3.0 RC2
2x LF.Mk.Vb (AI ace) vs 4x Fw 190 A-6 (AI ace)
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|