November 23 2024 23:01:41
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 4

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » IL-2: 1946 - Neoficiální Addony a MODy
 Vytisknout diskuzi
Ultr@Pack v3.0
310_Max
BlueL napsal:
max, pip.
...
Ten trim si nastavím a je po ptákách, už mě v podstatě nezajímá...

Máš v tom zmatek, takhle lítaj cvičený opice.

Pokud máš víc trimů, než jen výškovku, je záhadno trimovat častějiCool
Hele, ale to už nemyslíš vážně, že ne?Šklebící se
 
1stCL_Fucida
veikso napsal:
A trimuje se v reálu taky celou výškovkou?


U většiny letadel máš malé trimovací plošky na konci kormidel, které svým vychýlením vychýlí právě samotné kormidlo (ploška nahoru - kormidlo dolů a naopak).
Některá letadla trimují celou výškovkou (změnou jejího úhlu náběhu), z těch známých druhoválečných třeba zrovna Bf 109 a Fw 190.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
veikso
Dík za odpověď. To jsem nevěděl. Ale šlo mi spíš o to, že ve hře, když natrimuju na doraz, tak už víc nepotlačím ani knyplem. Nebo se pletu?Zamračený
 
1stCL_Fucida
Pleteš Úsměv. Vyvážení nadoraz neznamená ani v reálu, ani ve Šturmovi nemožnost dalšího pohybu kormidla v daném směru. V podstatě tím pouze posuneš "středovou polohu" kniplu v nějakém směru.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
veikso
Tak to mě někdo (a řekl bych že tady) müstyfickovalCool
 
311_Tank
Merten napsal:
606_Tempik napsal:
To nepíše, ne? Jen že to je u stříkačky jednodušší.
Pokud je stříkačka v pořádku a pracuje jak má tak je to právě naopak Úsměv.Horších výsledků spalování dosahují motory s karburací Mrknutí


Co je naopak ?

U karbece staci hlidat akorat mnozstvi paliva oproti mnozstvu vzduchu ktere vstupuje do motoru. Pomer vzduchu paliva ve smei je konstatni nezavysle na tom kolik valce smesi nasaji nebo turbo do valcu natlaci.

U strikacky ktera je rizena analogove je imho proble prave s merenim kolik vzduchu se do valcu natlacilo aby se vstriklo odpovidajici mnozstvi paliva. Imho se pocitalo s maximalnim vykonem super/turbochargeru na danych otackach.
Ale diky lagu ktery kazdy SC/TC ma imho se kratce po pridani plynu nebylo ve valcih dostatek vzduchu umerne k mnozstvi vstrikovaneho paliva.
Jakmile se SC rozjel pomer paliva a vzduchu se srovnal do optimalnich hodnot a prestalo to cudit.

U 60 let analogem riznej strikacek bych si tim nebyl tak jistej.
U karburatoru po tom co smes prosla kompresorem byla dokonale promichana coz se pozitivne projevi na efektivite spalovani.
 
1stCL_Werner
Taky bych to viděl spíše tak. Směs vycházející z karburátoru by měla být lépe promíchaná.
1st Czech Lions - Resistance is futile...
 
1stCL_Wolke
310_Pip napsal:
1stCL_Wolke napsal:
310_Pip napsal:
...ale ze honim ve Spitu IIB nebo Vb-early v roce 41 FW190A2 to me fakt hlava nebere...


To by mě zajímalo, kde mají takový planeset?


vsak pisu, ze na BOBku Mrknutí

1941: red - Spit IIB, Vb early, Hurri IIB
blue - BF109E7, F4 1.3ATA, FW 190A2 (omezen na 10ks - nevim zda celkem ci ve vzduchu)

1942: red - Spit Vb, Hurri IIC, Typhoon IB
blue - BF109F4, FW190A2, A3, BF109G2-myslim, ze neni

uvadim jen Channel mapy ne Stredomori, tam az na absenci Hurrika v 41 je to celkem OK


Jo ale tam je i pětkový Spit, na což jsi asi zapoměl, v čem je tedy problém?
Upravil/a 1stCL_Wolke dne 17-06-2011 19:52
 
606_Temp
No já ti nevím, ale Pip toho pětkovýho spita uvádí. A dokonce ne jednou.
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
 
http://no606.ic.cz/
310_Pip
problem neni asi v nicem...nejak sem se nechal unest Šklebící se priste budu honit fokace v Battlu, ten je tam taky Pff ted vazne - Vb early je co? mam honit A2 v roce 41? sakra proc? v roce 44 mi vetsinou nedaj ani XIV Spita natoz Deckovyho mustanga... proto mi to celkem vadi Vyděšený

edit: vlastne je mi jedno v cem ty germany sestreluju, hlavne za padaj Mrknutí
Upravil/a 310_Pip dne 18-06-2011 03:49
www.311raf.com/images/signature/sig_Pip.jpg
Vous etes des femmes,des esclaves,des chiens.Je crache sur vous!
Hoka hey!
 
http://www.310raf.com/cs_wing_hangar.php
1stCL_Fucida
Mk.V byl poprvé nasazen na počátku roku 1941, o měsíc dříve, než Bf 109 F. Fw 190 ve verzi A-1 na frontu přišel v pozdním létě 1941, v průběhu podzimu byl doplňován verzí A-2 (se zesílenou výzbrojí a pár drobnějšími úpravami).

Těch Spitfirů XIV bylo v porovnání s jinými typy hodně málo, bylo jich dokonce výrazně méně, než Fw 190 D, které se vyráběly podstatně kratší dobu. Pravda je, že je prakticky nepotkávám. Pamatuji si jen jedno setkání s Mk.XIV na DF serveru - i když ony se obtížně odlišují od ostatních Spitů.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
606_Temp
Záleží jak bereš "výrazně méně". Ano, bylo jich během války méně vyrobeno a vlastně začali spolehlivě fungovat až v roce 45. Ale v tom roce 45 jich bylo letuschopných určitě více, než Dor. Respektive u bojových jednotek jich prostě sloužilo v daný okamžik více, protže neměli takové ztráty. Krom toho do nich měli spojenci dostatek benzínu.
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
 
http://no606.ic.cz/
Panek
Já se vám tedy vrátím k tomu Vb spitu. Ono, když letadlo musíte vytrimovat na doraz, aby se vám při běžných rychlostech nezvedal čumák, tak je něco kuwa špatně.
Trim má sloužit k vyvažování letadla a né ke kompenzaci debility konstruktéra.
A to nemluvím, že pokud si držíte rychlost, tak musíte i při plným trimu na čumák furt tlačit do kniplu. Navíc při takovémto extrému se jakoby "rozhoupe" čumák, což poznáte hlavně při pokusu zamíření na cíl.
Popsal bych to, jako by vám blbly pedály a pořád se mírně pohupovaly z jedne strana na druhou.
Kluci zamyslete se! Když už je i Yak-1 (létající tepich) stabilnější než Vb, tak je něco špatně ne?
 
1stCL_Fucida
Tempíku, myslím, že hlavně v roce 1945 nebylo ve stavu RAF více Spitů XIV, než bojeschopných Fw 190 D u Luftwaffe. Na jaře 1945 skutečně podstatná část jednotek na D-9 přezbrojila. Z výrobních linek sjelo do konce války nějakých 2000 Fw 190 D, z toho 1800 D-9. Spitů XIV myslím nebyla ani polovina.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
606_Temp
Ano, ale znovu opakuji, že díky mnohem nižším ztrátám a díky palivu ty spity měli nalétáno víc hodin - tzn., že jsi je na obloze viděl častěji. Kolik letounů bylo vyrobených je irelevantní, protože u spojenců moc nehrozilo zničení letounů na jejih vlastních letištích, dokonce ve výrobích halách, či při transportu. Perutě 2.TAF vzlétali téměř v plné síle klidně 4x denně na hodinové patroly. Vzhledem k tomu, že jen vyjímečně potkali vůbec protivníka usuzuji, že němci sice mohli mít relativně dost letounů, ale kolik z nich jich vůbec bylo schopno několikrát denně vzlétnout?
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
 
http://no606.ic.cz/
313_OTU_oblak
Nemluvě o nedostatků pilotů....
 
1stCL_Fucida
Stejně bylo u jednotek více D-9 než Spitfirů a střetů s nepřítelem také prodělali více Úsměv o že jejich piloti sotva zvládali přímý let je věc jiná, ale strojů byl dostatek, nebo spíše přebytek. Pokud bychom pokračovali v diskusi tíémto směrem, pak bychom se dostali až k tomu, že by na DF serveru musel být dodržen poměr pilotů cca 10 : 1 pro červené a pak by to bylo v pořádku.

Btw: zkoušel jsem trim Spitu V a když ho vyvážím na doraz jako těžký na hlavu, tak se nezvedá až do nejvyšší přípustné rychlosti ve střemhlavém letu. Takže ano, musí se s ním trimovat více, ale vytrimovat se dá při každé rychlosti.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Lanc
zaujimalo by ma kam by tato debata viedla keby mal podobny problem stroj od smoulov. ale to asi vieme
2/JG26_Krak
 
http://squadron.achileus.cz/
313_OTU_oblak
Fuči, ad ten trim. Přijde ti, že je to v pořádku? Mne rozhodně ne.

Trimovat v reálu se musí a dělá se to dle rychlosti. Ale aby byl trim nadoraz, a pak to letělo rovně mi přijde hodně špatně.

Ad letadla v německu na konci války - ano, papírově na továrních letištích jich bylo hodně. To jediné nepopírám. To, že do nich nebylo co nalít, to že s nimi neměl kdo létat, natož aby přežil je fakt.

Ad ten poměr - 10:1 je ještě milosrdné. Přitlač....odhadem tak 20:1, možná více.

edit - a neber to jako rýpanec. jde o to že je zkurvený stroj, který lítal hodně dlouho a to je hodně špatně. Tím se tento sim pohřbí, pokud to DT nebo tvůrci UP nespraví. Pokud ano, tak je jasné kterou verzi bude více lidí létat. tedy spojenci.
Upravil/a 313_OTU_oblak dne 18-06-2011 16:29
 
1stCL_Fucida
Lanc napsal:
zaujimalo by ma kam by tato debata viedla keby mal podobny problem stroj od smoulov. ale to asi vieme


Určitě bys do debaty přispěl videem, na kterém bys ukázal, že to jde a nic na tom není Úsměv Já vážně nevím, jakej problém se Spitem V máte, u mě se prostě nevyskytuje. A že ho musíte v souboji dovažovat? No bože, já v boji dovažuju NEUSTÁLE i na Bf 109, vlastně ještě intenzivněji, než se Spitfirem, protože narozdíl od něj, Bf 109 je bez trimů na vyšších rychlostech ztracenej. Tak přestaňte brečet a učte se lítat.

Track je z UP 3.0 RC2
2x LF.Mk.Vb (AI ace) vs 4x Fw 190 A-6 (AI ace)
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

36,029,613 návštěv