Battle of Britain
|
Hoper |
Přidané 05-02-2010 18:10
|
Fusioner
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
alespoň zazipované a hozené do snad odpovídajících adresářů
jelikož se ale nikdo nevyjádřil, zda-li dotyční lidé, co dodali skiny, hodlají spadnout a sednou následně do náhradních letadel a i na nich chtějí mít svoje skiny - tudíž mají být skiny nejen v základních adresářích, ale i dodatečných E3/E1/12lbs/Ia (Ia tam ani není, je tam jen I) tak tyto tam nejsou :))
takže bych skinpak zamítnul ;)
ale Lekk je šéf ;)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
repa |
Přidané 05-02-2010 18:24
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 323
Založený: 09.07.09
|
já osobně letím na default.sry darte |
|
|
|
AMP |
Přidané 05-02-2010 18:32
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 223
Založený: 24.11.05
|
kua taky ty skíny můžete popsat co je to zač. Abych to nemusel studovat. Nemám čas ztrácet čas ..... |
|
|
|
310_Mik |
Přidané 05-02-2010 18:37
|
Nováček
Příspěvek: 72
Založený: 29.06.09
|
Přeji všem hodně úspěchů v této specce. Jen pro zajímavost. Angličtina bude vyžadována jen u RAF nebo i Luftwaffe bude šprechtit německy? To ale asi ne že? |
|
|
|
Lekk |
Přidané 05-02-2010 19:00
|
Uživatel
Příspěvek: 1785
Založený: 20.10.05
|
Aj je striktní u RAF jen při navádění...jak je to u zlých modrásků je na jejich naturelu
Takže vzhledem k minimálnímu počtu vlastních skinů se letí na default!
Howg!
Upravil/a Lekk dne 05-02-2010 19:11
|
|
|
|
Lekk |
Přidané 05-02-2010 19:14
|
Uživatel
Příspěvek: 1785
Založený: 20.10.05
|
AMPiku - na našem FTP je mise - data/lekk/bob |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 05-02-2010 19:27
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10825
Založený: 26.01.13
|
Majkl napsal:
Přeji všem hodně úspěchů v této specce. Jen pro zajímavost. Angličtina bude vyžadována jen u RAF nebo i Luftwaffe bude šprechtit německy? To ale asi ne že?
Wir sprechen Deutsch die ganze Zeit.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
Panek |
Přidané 05-02-2010 19:37
|
Diskutující
Příspěvek: 2105
Založený: 15.07.06
|
Mit mond a srác? |
|
|
|
BIVOY |
Přidané 05-02-2010 20:10
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 387
Založený: 21.08.08
|
NÁM TVRZ, NEPŘÍTELI HRÁZ |
|
|
|
Hiltos |
Přidané 05-02-2010 23:18
|
Uživatel
Příspěvek: 863
Založený: 28.04.06
|
Prvni start, 30 minutova snaha dohnat namachrovany stuky korunovana neuspechem, nalezeni Heinkelu, restart.
Druhy start, 30 minutova snaha dohnat namachrovany stuky korunovana neuspechem, 20 minut pekneho poletu a toceni nad Anglii, doprovod Heinkelu domu.
Kdyby nebylo tech 20 minut poletu nad Anglii, rekl bych, ze to bylo uplne na hovno. Takhle rikam jen, ze pro me to byla ztrata casu. K nicemu.
Tak treba priste. |
|
|
|
losik |
Přidané 05-02-2010 23:28
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 261
Založený: 06.02.06
|
VGR_BIVOY napsal:
NÁM TVRZ, NEPŘÍTELI HRÁZ
To bylo heslo mojí bývalý roty v Bechyni. |
|
|
|
Merten |
Přidané 06-02-2010 00:39
|
Uživatel
Příspěvek: 1208
Založený: 22.04.08
|
Jestli jsem posledně říkal s rozpakama že to byla slabota tak toto byla ztráta času a na hovno. |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 06-02-2010 00:55
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10825
Založený: 26.01.13
|
Mno..co k tomu říct? Jsem rád, že jsem se zúčastnil - ne kvůli akci, ale kvůli tomu, že jsem si celkem hezky popovídal - hlavně se SaBotem jsme se neproletěli už snad několik let.
Jendoduchej popis:
Nespokojenost prakticky se vším.. jakoby nebylo poučení z minulý akce. Neprovázanost (časová) bombardéry - krytí. Neprovázanost minimálně třech bombardovacích úderů s nepřítelem (čtyř, pokud budeme počítat i misi před restartem). Mezi první a druhou eskortou jsme si dali cca hodinu a půl trvající volnej lov okořeněnej eskortou nalezených ustupujících Stuk, operativní krytí He 111, operativní nalezení Hurricanů...sem tam střelba. Případně možno posoudit z tracku, který jsem natáčel.
Víc toho snad ani nemám..jak jsem říkal, veškeré plánované věci pro Bf 110 byly udělány špatně kvůli časování. A jak naznačil Hiltoš, nebýt onoho "Freie Jagd", byly by dojmy úplně tragické.
Rád bych poděkoval klukům z mýho Schwarmu, Hiltošovi a SaBimu. Je mi líto Valhery, který se na akci hodně těšil, testoval letadla..a pak nejspíš kvůli starýmu ZUTI se ani nepřipojil (nenačetl). Dále za pěknou spolupráci Pagymu, Kurtisovi (následně Wolfovi) a na konci mise Wolkemu. Díky VÁM neberu dnešek za ztrátu času..ale v určitém smyslu za celkem příjemně strávené čtyři hodiny.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
Panek |
Přidané 06-02-2010 01:24
|
Diskutující
Příspěvek: 2105
Založený: 15.07.06
|
Vzhledem k realitě jsme si naložili místo SC1000 klasický náklad SC250 +4xSC50 a vydali jsme se nad Anglii po chvíli nás dohnali namachrovaný AI stuky a zavod nad Anglii vyhrali s dostatečným náskokem.
Takže jsme tam přiletěli nad zdevastovaný radar a bombardovat hasiče se nám nechtělo.
Ještě cestou k cíli nás napadl nepřátelský letoun, který zaútočil na našeho velitele, ale nám neznámý pilot Bf109 ho zahnal.
Náš primání cíl byl zničen, tak jsme to otočili nad nejbližší letiště a doručili poštu tam.
Těsně po odhozu začal štěkat kulomet mého střelce a kolem proletěla první dávka ze Spitu. Za malou chvíli přiletěla další dávka, která jen neproletěla, ale moje letadlo silně roztřásla a do kabiny začal pronikat nezaměnitelný zápach paliva. Jürgen za neustálého střílení řval do interkomu něco nesrozumitelného o rozpůlené prdeli. A když jsem vzal za řídící páku, došlo mi, že mluví o našem letadle. Jedinou možností na záchranu byla těsná formace. Další dvě letadla se mne rozhodla krýt.
Krytí mých spolubojovníků bylo tak účinné, že se Spitfire zřítil.
EDIT: Teď jdu spát, deníček dopíši zítra, vlastně dnes.
Upravil/a Panek dne 06-02-2010 02:28
|
|
|
|
310_Obluda |
Přidané 06-02-2010 07:20
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 288
Založený: 04.10.05
|
Hmmm, zdá se, že dojmy na obou stranách diametrálně odlišné
Když pominu komunikační problémy do restartu, tak to pro nás byla specka, o které si ještě nejakou dobu budeme povídat.
Hlavní podíl na našich dojmech měl systém komunikace s radarovými operátory Raindown a Castle. Ty řídily operace všech rojů podle přilétávajících hunů tak, jak jsme si to představovali. Připomínám, že veškerá komunikace při navádění probíhala v angličtině, byla to prdel a mělo to koule!!!
Problém byl u některých členů s RRR. Opravy a dobíjení se strašně vleklo. Naše sekce Queen byla jeden čas na zemi přes půl hodiny.
Queen se dostala do boje 2x. Jednou nad konvojem s rojem emilů, z nichž 2 se srazili a tudíž pro nás výsledek krátké šarvátky dopadl dobře, i když jsme měli jeden poškozený stroj. Na cestě zpět jsme zmasakrovali 3 odlétající štuky.
Ke druhému střetu jsme se dostali nad Doverem s eskortou Heinkelů.
Padly první rány a když to začínalo bejt zajímavý, tak skončila mise.
Ale celkovej dojem byl supr. Díky Lekkovi za specku, Všem účastníkům za účast. No a modrý maj asi smolíka.... ale co. |
|
|
|
TozziFan |
Přidané 06-02-2010 09:15
|
Uživatel
Příspěvek: 1431
Založený: 05.05.08
|
Jak kdosi poznamenal, BoB je srdcovka a proto říkám díky. Věřím, že Reds si užily díky AI. Vezmu-li to ale z pohledu mého očekávání, tak jsem zklamán. Mám pocit, že v srpnu 1940 byla aktivita nad kanálem mnohem větší a čajíčkáři by nás asi nenechali kroužit okolo Doveru a Ramsgate skoro hodinu a půl bez povšimnutí. Není tedy divu, že tou nudou AMPův komp usnul a zrovna když už začínala aspoň nějaká legrace. |
|
|
|
ZVP_Jindra |
Přidané 06-02-2010 09:25
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 205
Založený: 10.11.09
|
310_Obluda napsal:
...Problém byl u některých členů s RRR...
no můj problém spočíval v tom že když sem omylem zadal 2x opravu motorů(jednu sem dokončil a z druhé sem vyjel ale nasraní mechanici za mnou běhali a pořvávali nehezké věci o mém původu ) a můj motor najednou postupně stratil zvuk a tah takže sem musel letět na náhradním huriku a tem má asi jinej motor takže sem měl dost problem udržet upira...mno a pak mě sundali ty zasr... AI heinkly
no
...i když jsme měli jeden poškozený stroj... a ten poškozenej nebyl nikdo jinej něž já
mno popisobu před restartem si už nepamatuju pač to byla moje 1.specka a já sem byl vystresovanej ale -snad hodinu sme lítali téměř bez kontaktu pak sme potkali messershmity-jeden mi poškodil motor tak sem se vrátil na základnu(těsně před základnou se motor zadřel)tak sem s tim doklouzal na letiště a dal hurika opravovat...po půlhodině opravování(+ problémy s RRR) sem byl konečně schopnej letu když v tom nám radar ohlásil:"QEEN this is DOVER-you will have free time. Go to coffe and sandwich" tak sme další půlhodinu čekali až nám konečně radar dohodil práci nad doverem takže sme letěli přes půl jižního pobřeží anglie...po asi čtvrt hodině nás radar navedl podrobněji a nakonec sme našli heinkly s doprovodem...náš roj dostal za úkol sundat ty bombery zatím co druhej roj si šel podat ty stodevítky...
my sme zatím pronásledovali bombry skoro až nad francii kde vedoucí zahájil útok...no a pak teda upír "spadl" na ty bombery s převíšení asi 100m rychle vypálil ale netrefil se...
pak sem byl na řadě já...tak sem na ně spadl ale střelci mi poškodili motor a prošili pilota, ale já i když raněnej sem rozkouřil jednoho heinkla a chtěl sem ho dostat...ale střelci mě zabili pilota a já spadl
a tím to pro mě skončilo...půl hodiny sem mlátil nábytkem
Upravil/a ZVP_Jindra dne 06-02-2010 11:36
|
|
|
|
BIVOY |
Přidané 06-02-2010 09:53
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 387
Založený: 21.08.08
|
Příště se bude mluvit jak vám zobák narostl !! |
|
|
|
Mikes |
Přidané 06-02-2010 10:10
|
Nováček
Příspěvek: 1
Založený: 08.01.08
|
No mé pocity na straně modrých jsou také smíšené.V 1. díle (před restartem) to jakštakš ušlo.Štuky jsme našli celkem rychle, ale až do jejich náletu a otočky domů se nedělo vůbec nic.Zůstali jsme se zbytkem roje nad angl. pobřežím a čučeli ze 6000 dolů.Konečně se objevil podezřelý bodík.Spouštím se na něj, střílím, pilot skáče, prvděpodobně (ztracenej) Obluda.Nabíram zpět výšku.Formujem se se zbykem CZS a nacházíme pár spitů ( že by byla zábava?Prdlajs přichází restart).V 2. díle začátek stejný akorát nejspíš ZVP vyčmuchali formaci štuk.Zhruba nad polinou kanálu začíná pěkný souboj.Jeden jde po menším krouce do vody.Pokračujeme dál k Angli a už nic.Po třetím vzletu a dlouhém hledání nacházíme dvojici spitů, po útoku mizí v mracích.Po nastoupání nám zůstává 100l paliva.Takže když by mohla začít konečně sranda, mi se musíme stáhnout na základnu, bohužel.
Takže celkové shrnutí- nebylo to nejhorší, ale to jak jsem se na tuto akci těšil se zdaleka nevyrovná tomu jak dopadla (nic moc) .ALE SNAHA BYLA A TO SE CENÍ |
|
|
|
1stCL_pbarry |
Přidané 06-02-2010 10:16
|
Uživatel
Příspěvek: 1688
Založený: 30.09.05
|
310_Obluda napsal:
Hlavní podíl na našich dojmech měl systém komunikace s radarovými operátory Raindown a Castle. Ty řídily operace všech rojů podle přilétávajících hunů tak, jak jsme si to představovali. Připomínám, že veškerá komunikace při navádění probíhala v angličtině, byla to prdel a mělo to koule!!!
Jop tohle muselo bejt super. Sekundovat AIčkům zas tak super nebylo. IMHO žádní piloti za modré vlastně letět nemuseli. Ono by se prakticky nic nestalo. AIčka do speciálek prostě nepatří. Po tolika speciálkách bych čekal hratelnost vyhnanou na maximum... tohle byla prostě nuda.
A k tomu restartu, nevim co vede tvůrce k restartu, po 40minutách když jsou naše bombardéry prakticky nad anglií, pět minut od cíle. A druhá skupina už po bombardování. Myslel jsem že na přezkoušení je určen čas před misí,. Těch 10-15min co to beží. Pokud něco selhává, tak restart 10-15minut po začátku mise je únosný, ale ozvat se po půl hodině... Tohle rozbilo všekeré nadšení. Druhý nálet sme si uměle okořenili hloubkovým letem, ale nic - dokonce ani flak, ani dva hurricany nad letištěm nebyly dramatický. Každýmu to už bylo tak nějak fuk.
Po tolika přípravách jsem čekal mnohem víc.
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
|
|
|