|
Speciálka FROZEN RACE
|
| AMP |
Přidané 18-01-2010 06:46
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 223
Založený: 24.11.05
|
Dartanan napsal:
V poho (sice jsem neletěl to víš zkouškové dodělávám semestrálku) ja si prostě jen myslim že klasické letiště (s pojižděčkama, i dvěma runwajema, odstavným mistem a hlavně bez schodu a ne jen ta cerna, seda draha jak letadlovka) na kterou se na dvě věci sedá i zvléta a na tři pruseruje což je standartní požitek s map AH kde se tyto přišerné "letadlovkové" letiště vyskytují, kdy po dobrem poletu maš sednout na tu přišernost lehce nedobrzdit nebo jen závan vetřiku a jdi bradou vzhuru tak to je lepsi to posadit na pupek vedle toho. Ale pokud na tom makaš tak tě to šlechtí a jsem rád a držím i palce (pač bobku bych rád letěl, a ještě raději pristaval na klasickym letisti) 
To bude asi věc názoru. Jsou pajloti co dokáží přistát a vzlétnout třeba i z "ilovské" silnice. A mě osobně tyto "šedivé i černé" v zásadě vyhovují a na AHáčkách jsou absolutně bez problémů.... |
| |
|
|
| AMP |
Přidané 18-01-2010 06:52
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 223
Založený: 24.11.05
|
Hoper napsal:
jinak moje postřehy
zkusil jsem v jsgme přidat i Ecran Wide - nepustilo mne to na letiště, takže dávám disco a jedu znovu
Mášli Ecran Wide musíš kliknout cca 1-1,5 čtverce pod letiště (někdy musíš různě kroužit okolo dokuď se ti neobjeví kříž ) a jsi na něm   |
| |
|
|
| Hoper |
Přidané 18-01-2010 08:02
|

Fusioner

Příspěvek: 12131
Založený: 29.09.05
|
jj, včera jsem na to přišel na Spitech :)
ale díky ;)
ještě k tomu předchozímu "přistát a vzlétnout třeba i z "ilovské" silnice" - tak dá se to, jen tam nesmíš potkat místní mezivesnickou autobusovou linku ;)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]

|
| |
|
|
| Hoper |
Přidané 18-01-2010 08:07
|

Fusioner

Příspěvek: 12131
Založený: 29.09.05
|
VGR_Lekk napsal:
nejdou hopřiku dát rovně..je tam schod chápeš.
jo, už jsem koukal :(
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]

|
| |
|
|
| 1stCL_Fucida |
Přidané 18-01-2010 09:37
|

Hlavní administrátor

Příspěvek: 11141
Založený: 26.01.13
|
Hoper napsal:
VGR_Lekk napsal:
nejdou hopřiku dát rovně..je tam schod chápeš.
jo, už jsem koukal 
Jdou, ale středy obou drah musí být v přesně stejné výšce, pokud vím. Což je při té vzdálenosti a relativní členitosti map docela problém. Dvojité dráhy se na různých serverech používají běžně, ale ne každá mapa je k tomu vhodná.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
| |
|
|
| Dartanan |
Přidané 18-01-2010 09:38
|

Nováček

Příspěvek: 88
Založený: 20.04.09
|
VGR_AMP napsal:
To bude asi věc názoru. Jsou pajloti co dokáží přistát a vzlétnout třeba i z "ilovské" silnice. A mě osobně tyto "šedivé i černé" v zásadě vyhovují a na AHáčkách jsou absolutně bez problémů....
Jo to maš pravdu že i bych i ja radeji pristal na té silnici, podle mne je to daleko lepsi plocha.... a co se těch černých drah tyče nevim jak to podle tebe funguje ale už se mi parkrat stalo ze to letim prebalit uz dosedavam a nejednou se na draze nekdo narodi a jelikoz ze ho pres cumak nevidim tak je nestasti kdyz to nedobrzdím... nebo kdyz on se rozdeje, jak zacina server tak se vseci rodi v sobe, neskutecny chaos, pred tebou typek nestartuje ale ze zadu do tebe uz nekdo kdo te nevidi najizdi, tohle je to nejhorsi co v ilovi vubec je! |
| |
|
|
| j4ck41 |
Přidané 18-01-2010 14:51
|

Diskutující

Příspěvek: 2006
Založený: 09.02.06
|
hele zelny hlavy anebo jakykoliv bombardaci dotazecek:
jakou denni formaci pouzivala Luftwaffe pro bombry? Vim ze Stahl, kdyz byl s Ju-88 nad Murmanskem popisuje ze spis litali v "houfu svini" (nebo jak to nazyval) ale kdyz leteli usporadane a s doprovodem tak jak? nekde jsem cet ze podobnou - ne-li stejnou - formaci pak pouzivala US 9. letecka.
takze rady po x letounech s urcitym vejskovym rozdilem, kdy velitel byl nejvys/nejniz? |
| |
|
|
| 1stCL_Fucida |
Přidané 18-01-2010 15:28
|

Hlavní administrátor

Příspěvek: 11141
Založený: 26.01.13
|
Formace bombardérů byla založena na trojicích, tzv. Kette. Ty mohly být uspořádány různě, ale základem byla tato trojice (velitel vpředu, druhé dvě mašiny mírně vzadu po stranách). Jednalo se narozdíl od Schwarmu o velice těsnou formaci.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
| |
|
|
| j4ck41 |
Přidané 18-01-2010 16:02
|

Diskutující

Příspěvek: 2006
Založený: 09.02.06
|
dobre, tak pokud to usporadani mohlo bejt ruzny muzes nahodit aspon jeden zpusob jak se ty Vecka radili? dejme tomu co pouzivali v Bitve o Britanii? nebo pokud to bylo rozdilne pro ruzne typy tak jak to bylo pro He-111? |
| |
|
|
| 1stCL_Fucida |
Přidané 18-01-2010 16:47
|

Hlavní administrátor

Příspěvek: 11141
Založený: 26.01.13
|
Formace byly plošné, výrazné výškové členění známé od Američanů se myslím v této době ještě moc nepoužívalo. Tohle je sice nejspíš pro nějakou propagandu, ale docela hezky to ukazuje základní podobu Kette.
[img]http://www.acepilots.com/german/heinkel-111-bob.jpg[/img] is not a valid Image..
4 Ketten tvořily Staffel, 3 Staffeln tvořily Gruppe, 3 (až 4) Gruppen tvořily Kampfgeschwader. Nad nimi už jsou jen Fliegerkorpsy a Luftflotten..a pak už jen OKL pak RLM a pak Adolf.
Možná proběhla nějaká reorganizace, jako u stíhačů v pozdním létě 1943 (nebo spíše v brzkém podzimu). Ale jistý si nejsem.
[img]http://www.stelzriede.com/ms/photos/planes/ju88.jpg[/img] is not a valid Image.
Kdyžtak zkus někde sehnat knihu od P.W.Stahla, ta je v tomhle směru dobrým zdrojem informací.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
| |
|
|
| 1stCL_pbarry |
Přidané 18-01-2010 17:11
|

Uživatel

Příspěvek: 1694
Založený: 30.09.05
|
Tak vic nez stahl, kterej vetsinu letu co popisuje leti sam, nebo v houfu, ze ktereho stejne brzy poodlitne je urcite lepsi denik bombardvoaci eskadry KG55.
Zpráva odbodí duben-prosinec 43
...
Zkušenost ukázala, že německý těžký bombardovací svaz, vzhledem k silnějšímu vyzbrojení He 111, byl ještě v roce 1943 schopen provádět denní útoky daleko po přeletu fronty i bez vlastní stíhací ochrany, aniž by utrpěl podstatnější ztráty. Ovšem pouze za předpokladu, že je svaz ve vzduchu řádně veden, to znamená letí v těsné a přesně odstupňované formaci. Bohužel tak létalo jen málo svazů, popřípadě skupin. Takový svaz musel mít podle zkušeností nejméně tři trojice a mohl letět nejvýš v devíti trojicích. V této síle mohl nejúčinněji sám čelit sovětským denním stíhačům. Odstupňování muselo být variabilní, aby se zvládlo zatáčení při letu do různých směrů a také zjistilo, odkud sověti útočí. Z takto vedeného a zajištěného svazu He 111 se podařil sovětům sestřel letadla skutečně ojediněle.
...
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
|
| |
|
|
| j4ck41 |
Přidané 18-01-2010 18:03
|

Diskutující

Příspěvek: 2006
Založený: 09.02.06
|
od Stahla mam Nad ledem a Saharou a to je presne tak jak pise pbarry - ale kdyz se teda bude predpokladat ze na zacatku valky na zapade litali plochy roztazeny do hloubky a sirky a pozdeji (dejme tomu 41-42) se zacala pridavat vyska a zmensovat hloubka, tak by to mohlo bejt tak nejak odpovidajici? ovsem to za predpokladu ze vubec leteli v tesnejsi formaci a ne v nejakym houfu |
| |
|
|
| Hoper |
Přidané 18-01-2010 20:10
|

Fusioner

Příspěvek: 12131
Založený: 29.09.05
|
zkus pohledat LEVEL_BOMBING_MANUAL_v2.0.rar
tam byly obrázky formací jak US, tak i LW...
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]

|
| |
|
|
| 1stCL_pbarry |
Přidané 18-01-2010 20:30
|

Uživatel

Příspěvek: 1694
Založený: 30.09.05
|
bojim se ze luftwaffe litala klasiku z bobu az do konce. Na zapade nos ve dne nevystrcila a na vychode to patrne dostacovalo. Taky urcite hrajou roli palebny uhly strelcu k postaveni formace.
V tom deniku dale pisou ze palbu ridil jeden zkuseny radista/strelec, kterej dal povel feuer-frei. Odhadnul spravnou vzdalenost a udajne psychologicky pusobila strelba ze vsech hlavni najednou.
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
|
| |
|
|
| 606_Temp |
Přidané 18-01-2010 21:14
|

Stařešina

Příspěvek: 5502
Založený: 19.08.07
|
Taky nutno přihlédnout k tomu, že na východě nebyla výzbroj ruských stíhaček (v průměru) tak devastující a taky při náletu na západě čelila LW i radaru a připraveným skupinám.
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
|
| |
|
|
| j4ck41 |
Přidané 18-01-2010 22:31
|

Diskutující

Příspěvek: 2006
Založený: 09.02.06
|
Hopriku dik ... vygoogloval jsem to a zjistuju ze to je ta vec kterou jsem cet uz pred nejakym casem a prave v tomhle jsem se docet ze 15. letecka pouzivala tu samou taktiku jako Luftwaffe ... s jedinym rozdilem ze jsem to spatne pridal 9. letecky |
| |
|
|
| 1stCL_Bein |
Přidané 20-01-2010 16:33
|

Nováček

Příspěvek: 57
Založený: 08.04.09
|
310_Podrs napsal:
Naštestí ty befkaři s těma Káčkama lítali jako se stěhovákama a tak nedělalo problémy přetíženému Thunderu s nima točit u země... 
....no pane Podrs....dostal jsem se k tomu až teď,ale mezi námi byl váhový rozdíl cca. 3 tuny a předpokládám že hra to bere v potaz což znamená že účinky přízemního Lekkova vychru hrály v náš neprospěch.Já si připadal jak nudle v bandě a víc to prostě řezat nešlo .....ale když to shrnu 2x si měl možnost stěhovací K-4 poučit....nepoučil a já mohl valit dom.....takže v tomto případě bych zvířátka ve tvém avataru prohodil |
| |
|
|
| Panek |
Přidané 20-01-2010 16:45
|

Diskutující

Příspěvek: 2105
Založený: 15.07.06
|
Bein napsal:
310_Podrs napsal:
Naštestí ty befkaři s těma Káčkama lítali jako se stěhovákama a tak nedělalo problémy přetíženému Thunderu s nima točit u země... 
....no pane Podrs....dostal jsem se k tomu až teď,ale mezi námi byl váhový rozdíl cca. 3 tuny a předpokládám že hra to bere v potaz což znamená že účinky přízemního Lekkova vychru hrály v náš neprospěch.Já si připadal jak nudle v bandě a víc to prostě řezat nešlo .....ale když to shrnu 2x si měl možnost stěhovací K-4 poučit....nepoučil a já mohl valit dom.....takže v tomto případě bych zvířátka ve tvém avataru prohodil 
Tohle zní jako námět na reportáž. 
Otazka zní: Jestli IL2 zohledňuje při hnusném počasí i váhu letounu? |
| |
|
|
| 310_Podrs |
Přidané 20-01-2010 18:06
|

Uživatel

Příspěvek: 1572
Založený: 07.06.06
|
Jasný, už to chápu, tím že jste se zdekovali, tak jste s námi pořádně vyje*ali... 
To s tou větší hmotností x vítr je opravdu námět na vyzkoušení, to by mě docela zajímalo, jestli s tím IL opravdu počítá...koukám že Pánek se hlásí 
Jinak ta záležitost ohledně tvého poučení prakticky vyplývá z mého překvapení jak málo agresivně jste se oba zachovali, prostě jsem tomu nemohl uvěřit a byl stále tak nějak nesvůj, chvíli tě pronásledoval, když jsi začal točit tak už se modlil, protože bych s odvracením útoku defakto nemohl nic moc udělat a stále se divil že mě necháváš být, nakonec jsem se na to vykašlal a šel hledat Crowleyho... Samozřejmě jsme netušili že nemáte palivo 
Takže nic ve zlým, honit si triko netřeba, mě se na těchto speckách líbí tyhle okamžiky, je to prostě něco jiného než poletování na DF...takže příště na viděnou a S!
Upravil/a 310_Podrs dne 20-01-2010 18:07
|
| |
|
|
| FK_Rychtyg |
Přidané 20-01-2010 18:26
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 467
Založený: 20.01.07
|
310_Podrs napsal:
mě se na těchto speckách líbí tyhle okamžiky, je to prostě něco jiného než poletování na DF...takže příště na viděnou a S! 
Stimmt auffallend! Speciálky v tomhle nic nenahradí... |
| |
|