Avia B-135
|
cyberolas |
Přidané 21-01-2011 22:48
|
Uživatel
Příspěvek: 560
Založený: 24.04.08
|
Přidat novou FM do buttons? Dle SAS používají Daidalosové nové nástroje a s těmi starými "ntrk wizard" to nejde...Nebo ano? Mohl by mě někdo poučit? (PM) Děkuji |
|
|
|
magot |
Přidané 22-01-2011 10:21
|
Fusioner
Příspěvek: 17611
Založený: 19.06.08
|
dobrá práce stoupo ;-)
diffFM je SAS verze odděleného "buttons" souboru pro FM/EM pro každé letadlo zvlášť. Je to celkem dobrý nápad pro free modding typu SAS ale zbytečné pro celé patche typu HSFX nebo officiální vydání DT/1C
šifrování u diffFM je stejné jako u Buttons ...
dávat letadlo do herního enginu je zcela zbytečné pokud nemáš hotové všechny věci v maxu, zničený model, všechny hejblátka v kokpitu atd.. čili dokud to není hotový tak by se programování muselo neustále měnit s registrací nových objektů. I když testovací prostředí se občas hodí kvůli opravám chyb které nejsou vidět v maxu a v IL2 enginu jo ...
tedy pokud máš hotový pouze model ve stavu LOD0 máš hotovo tak 30% z celé práce Ale model vypadá fakt dobře!
Upravil/a magot dne 22-01-2011 10:34
|
|
|
|
Stoupa |
Přidané 22-01-2011 13:36
|
Uživatel
Příspěvek: 709
Založený: 18.06.09
|
Novej slot chci jak pises abych videl jak to bude vypadat ve hře. Modely poškození a další lody budu přidávat postupně, ty na to abych si s letadlem zalital nepotřebuju.
|
|
|
|
Stoupa |
Přidané 24-01-2011 20:17
|
Uživatel
Příspěvek: 709
Založený: 18.06.09
|
https://www.media...4.rar/file
Zkopírovat do složky MODS. Nahrazuje to model Bf 109E-4. S letadlem zatim nelze létat (chybí Hooky), části které chybí zatim nemam převedeny a přibydou později. Ale můžete si aspoň prohlédnout v QMB jak bude model vypadat ve hře, určitě se taky bude hodit na tvorbu skinu.
Upravil/a Stoupa dne 29-11-2023 16:04
|
|
|
|
Uzin |
Přidané 25-01-2011 17:12
|
Uživatel
Příspěvek: 708
Založený: 16.01.08
|
Stoupa napsal:
http://www.uloz.t...iab135-rar
Zkopírovat do složky MODS. Nahrazuje to model Bf 109E-4. S letadlem zatim nelze létat (chybí Hooky), části které chybí zatim nemam převedeny a přibydou později. Ale můžete si aspoň prohlédnout v QMB jak bude model vypadat ve hře, určitě se taky bude hodit na tvorbu skinu.
Bezproblémová instalace do HSFX4.1 . Nádherný stroj. Těším se na polet.
Upravil/a Uzin dne 25-01-2011 17:14
|
|
|
|
Stoupa |
Přidané 30-01-2011 17:52
|
Uživatel
Příspěvek: 709
Založený: 18.06.09
|
Avie má přídavné mazání motoru, jak to fungovalo, je to něco jako Boost? Jak by jste to nasimulovaly ve hře?
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 30-01-2011 18:19
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10827
Založený: 26.01.13
|
Těžko říct, co to je, ale rozhodně se to nebude projevovat jako boost.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
Hoper |
Přidané 31-01-2011 08:20
|
Fusioner
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
se zvýšením výkonu motoru by to ale něco společného mít mohlo, ne ?
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
Merten |
Přidané 31-01-2011 08:35
|
Uživatel
Příspěvek: 1208
Založený: 22.04.08
|
Silně pochybuju pokaždé když jsem slyšel něco o přídavným mazání to bylo jen a pouze pro zajištění bezproblémového mazání motoru v např.nezvyklých polohách.Rozhodně ne pro zvýšení výkonu. |
|
|
|
Lekk |
Přidané 01-02-2011 10:10
|
Uživatel
Příspěvek: 1785
Založený: 20.10.05
|
Nejde náhodou o zařízení pro zajištění mazání pro vysoké otáčky?
Něoc jako bojový výkon?
|
|
|
|
Stoupa |
Přidané 01-02-2011 10:41
|
Uživatel
Příspěvek: 709
Založený: 18.06.09
|
https://www.media...4.rar/file
Zkopírovat do Mods. Stejné jako viz. výše, pouze doplněno o chybějící části.
Upravil/a Stoupa dne 29-11-2023 16:05
|
|
|
|
Stoupa |
Přidané 01-02-2011 10:45
|
Uživatel
Příspěvek: 709
Založený: 18.06.09
|
Co to nasimulovat tak, že když dam 100% plynu tak se motor za cca 3 min. zadře. Pouze pokud zapnu přídavné mazání tak budu moci držet motor v max. otáčkách po delší dobu, řekněme 3x delší dobu.
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 01-02-2011 11:19
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10827
Založený: 26.01.13
|
S největší pravděpodobností přídavné mazání bude sloužit k čemusi, co popisoval Merten. Dodávka dostatečného množství maziva při vyšších G. Jsem si téměř jistý, že to nebude mít nic společného s vyššími výkony. Osobně bych doporučil to nesimulovat nijak. Různá olejová čerpadla a systémy měla snad všechna letadla.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
ZVP_Hekite |
Přidané 01-02-2011 11:22
|
Uživatel
Příspěvek: 654
Založený: 16.06.09
|
Vezmu-li v potaz že:
...olej slouží k chlazení, mazání, odplavování nečistot a těsnění...
Tak úvahy o použití v "nestardantních" podmínkách jsou logické.
Nebylo by lepší využít " ILovských 110% " - jako onen maximální výkon motoru ?
Stoupo, nasimuluj si to jak chceš, je to tvoje "dítě" |
|
|
|
Stoupa |
Přidané 01-02-2011 11:23
|
Uživatel
Příspěvek: 709
Založený: 18.06.09
|
MBI Avia B-35/135 str. 16.
"Podobná doporučení se týkala i ovládání benzínového kohoutu, plynové páky a provedení táhla superboostu".
"I přes omezené možnosti motoru, průměrná délka rozjezdu bez klapek byla na hranici 187m, za použití superboostu a s klapkami vysunutými na 10° se dráha zkrátila na 111m."
Podle této věty bych se domníval že přídavné mazání (zde přeloženo jako Lubrication Boost Control, jiný "boost" jsem nenašel) mělo na výkon vliv.
Upravil/a Stoupa dne 01-02-2011 11:52
|
|
|
|
ringlett |
Přidané 01-02-2011 11:35
|
Diskutující
Příspěvek: 2093
Založený: 23.10.09
|
Stoupa napsal:
MBI Avia B-35/135 str. 16.
"Podobná doporučení se týkala i ovládání benzínového kohoutu, plynové páky a provedení táhla superboostu".
"I přes omezené možnosti motoru, průměrná délka rozjezdu bez klapek byla na hranici 187m, za použití superboostu a s klapkami vysunutými na 10° se dráha zkrátila na 111m."
Podle této věty bych se domníval že přídavné mazání (zde přeloženo jako Lubrication Boost Control, jiný "boost" jsem nenašel) mělo na výkon vliv.
nešťastná formulace, myslím že tam mělo být NOUZOVÉHO VÝKONU MOTORU, čli ne 100% ale 110% plynu, to mazání bych nesimuloval nebo spojil s těmi 110%. |
|
|
|
Stoupa |
Přidané 01-02-2011 11:53
|
Uživatel
Příspěvek: 709
Založený: 18.06.09
|
Možná je superboost toto: táhlo maximálního výkonu motoru. I když u B-135 má na sobě nápis START. Položka č.21 na str. 21 a str. 53.
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 01-02-2011 13:52
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10827
Založený: 26.01.13
|
A proč prostě motor nenamodelovat podle stávající B-534 a zvýšit mu max výkon na 1000 k? Lišily se ty motory v něčem skutečně zásadním?
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
CSL1_Vonty |
Přidané 01-02-2011 17:05
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 148
Založený: 10.03.07
|
Cetl sem o boostu i u Hurikuu Mk 1 , lec ve hre nejsou... |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 01-02-2011 17:09
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10827
Založený: 26.01.13
|
všechny možné boosty jsou jen otázkou určitého výkonu. ILovským pravidlem je, že to mnohdy interpretují správně výkonově, ale chybně graficky a funkčně.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|