December 14 2025 00:12:41
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 5

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,755
· Nejnovější pilot: Glider
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » IL-2: 1946 - diskuse
 Vytisknout diskuzi
Avia B-135
cyberolas
Přidat novou FM do buttons? Dle SAS používají Daidalosové nové nástroje a s těmi starými "ntrk wizard" to nejde...Nebo ano? Mohl by mě někdo poučit? (PM) Děkuji
 
magot
dobrá práce stoupo ;-)

diffFM je SAS verze odděleného "buttons" souboru pro FM/EM pro každé letadlo zvlášť. Je to celkem dobrý nápad pro free modding typu SAS ale zbytečné pro celé patche typu HSFX nebo officiální vydání DT/1C

šifrování u diffFM je stejné jako u Buttons ...

dávat letadlo do herního enginu je zcela zbytečné pokud nemáš hotové všechny věci v maxu, zničený model, všechny hejblátka v kokpitu atd.. čili dokud to není hotový tak by se programování muselo neustále měnit s registrací nových objektů. I když testovací prostředí se občas hodí kvůli opravám chyb které nejsou vidět v maxu a v IL2 enginu jo ...

tedy pokud máš hotový pouze model ve stavu LOD0 máš hotovo tak 30% z celé práce Šklebící se Ale model vypadá fakt dobře!
Upravil/a magot dne 22-01-2011 10:34
 
Stoupa
Novej slot chci jak pises abych videl jak to bude vypadat ve hře. Modely poškození a další lody budu přidávat postupně, ty na to abych si s letadlem zalital nepotřebuju.
 
Stoupa
https://www.media...4.rar/file

Zkopírovat do složky MODS. Nahrazuje to model Bf 109E-4. S letadlem zatim nelze létat (chybí Hooky), části které chybí zatim nemam převedeny a přibydou později. Ale můžete si aspoň prohlédnout v QMB jak bude model vypadat ve hře, určitě se taky bude hodit na tvorbu skinu.
Upravil/a Stoupa dne 29-11-2023 16:04
 
Uzin
Stoupa napsal:
http://www.uloz.t...iab135-rar

Zkopírovat do složky MODS. Nahrazuje to model Bf 109E-4. S letadlem zatim nelze létat (chybí Hooky), části které chybí zatim nemam převedeny a přibydou později. Ale můžete si aspoň prohlédnout v QMB jak bude model vypadat ve hře, určitě se taky bude hodit na tvorbu skinu.


Bezproblémová instalace do HSFX4.1 . Nádherný stroj. Těším se na polet.
Upravil/a Uzin dne 25-01-2011 17:14
 
Stoupa
Avie má přídavné mazání motoru, jak to fungovalo, je to něco jako Boost? Jak by jste to nasimulovaly ve hře?
 
1stCL_Fucida
Těžko říct, co to je, ale rozhodně se to nebude projevovat jako boost.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Hoper
se zvýšením výkonu motoru by to ale něco společného mít mohlo, ne ?
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
Merten
Silně pochybuju pokaždé když jsem slyšel něco o přídavným mazání to bylo jen a pouze pro zajištění bezproblémového mazání motoru v např.nezvyklých polohách.Rozhodně ne pro zvýšení výkonu.
 
Lekk
Nejde náhodou o zařízení pro zajištění mazání pro vysoké otáčky?
Něoc jako bojový výkon?
Zamračený
 
Stoupa
https://www.media...4.rar/file

Zkopírovat do Mods. Stejné jako viz. výše, pouze doplněno o chybějící části.
Upravil/a Stoupa dne 29-11-2023 16:05
 
Stoupa
Co to nasimulovat tak, že když dam 100% plynu tak se motor za cca 3 min. zadře. Pouze pokud zapnu přídavné mazání tak budu moci držet motor v max. otáčkách po delší dobu, řekněme 3x delší dobu.
 
1stCL_Fucida
S největší pravděpodobností přídavné mazání bude sloužit k čemusi, co popisoval Merten. Dodávka dostatečného množství maziva při vyšších G. Jsem si téměř jistý, že to nebude mít nic společného s vyššími výkony. Osobně bych doporučil to nesimulovat nijak. Různá olejová čerpadla a systémy měla snad všechna letadla.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
ZVP_Hekite
Vezmu-li v potaz že:
...olej slouží k chlazení, mazání, odplavování nečistot a těsnění...
Tak úvahy o použití v "nestardantních" podmínkách jsou logické.
Nebylo by lepší využít " ILovských 110% " - jako onen maximální výkon motoru ?
Stoupo, nasimuluj si to jak chceš, je to tvoje "dítě" Šklebící se
 
http://zvp.wz.cz/
Stoupa
MBI Avia B-35/135 str. 16.
"Podobná doporučení se týkala i ovládání benzínového kohoutu, plynové páky a provedení táhla superboostu".
"I přes omezené možnosti motoru, průměrná délka rozjezdu bez klapek byla na hranici 187m, za použití superboostu a s klapkami vysunutými na 10° se dráha zkrátila na 111m."
Podle této věty bych se domníval že přídavné mazání (zde přeloženo jako Lubrication Boost Control, jiný "boost" jsem nenašel) mělo na výkon vliv.
Upravil/a Stoupa dne 01-02-2011 11:52
 
ringlett
Stoupa napsal:
MBI Avia B-35/135 str. 16.
"Podobná doporučení se týkala i ovládání benzínového kohoutu, plynové páky a provedení táhla superboostu".
"I přes omezené možnosti motoru, průměrná délka rozjezdu bez klapek byla na hranici 187m, za použití superboostu a s klapkami vysunutými na 10° se dráha zkrátila na 111m."
Podle této věty bych se domníval že přídavné mazání (zde přeloženo jako Lubrication Boost Control, jiný "boost" jsem nenašel) mělo na výkon vliv.

nešťastná formulace, myslím že tam mělo být NOUZOVÉHO VÝKONU MOTORU, čli ne 100% ale 110% plynu, to mazání bych nesimuloval nebo spojil s těmi 110%.
 
Stoupa
Možná je superboost toto: táhlo maximálního výkonu motoru. I když u B-135 má na sobě nápis START. Položka č.21 na str. 21 a str. 53.
 
1stCL_Fucida
A proč prostě motor nenamodelovat podle stávající B-534 a zvýšit mu max výkon na 1000 k? Lišily se ty motory v něčem skutečně zásadním?
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
CSL1_Vonty
Cetl sem o boostu i u Hurikuu Mk 1 , lec ve hre nejsou...
 
http://www.czletka.zde.cz/
1stCL_Fucida
všechny možné boosty jsou jen otázkou určitého výkonu. ILovským pravidlem je, že to mnohdy interpretují správně výkonově, ale chybně graficky a funkčně.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

11-12-2025 18:43
Vylez si tam sám, Tylere, mě bolej nohy Úsměv Žádné tři židovské knihy nebudou! Šklebící se

07-12-2025 13:51
Niitaka yama nobore!

12-11-2025 10:15
Cthulhu dostal podvodní piáno https://youtu.be/.
..UuLQP-YE8O

10-11-2025 10:38
Den válečných veteránů 11. 11. https://www.daruj.
..ojekt/1812

06-10-2025 19:06
Radiační situace za firmamentem zůstává normální

21-09-2025 14:51
Byl jsem na dnech NATO. Viděl Harrier, Hornet, Rafale, EF Typhoon, Mirage2000 a B-52 a bylo to dobré.

20-08-2025 11:11
Ahoj dneska někdo na il-2 budem na teamspeaku kolem 5-6 hod klidne i ty Vity muzes dorazit taky se vracime po dlouhé době. Mrknutí

19-08-2025 21:45
Ahoj, Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá Úsměv poraďte mi kde bych objevil staré veterány.

09-08-2025 13:55
Tak na zbytek roku hodně štěstí jako z Kokury!

23-07-2025 10:14
A kde máš ty "svoje" obrázky?

38,828,475 návštěv