NOVACEK
|
WT_Flan |
Přidané 29-06-2009 20:44
|
Uživatel
Příspěvek: 1824
Založený: 30.09.05
|
Tyrle, dulezity admin suchar uz asi dlouho neadministroval...
Sice jsi v dobrem umyslu nalinkoval cestu k pomoci, ale Clone se zrejme rozhodl prit o slovicka. On jediny okamzite pochopil, ze dotycnemu nejde o vsechno, ale jen o strelbu ! Jses uplne blbej a zasiras tu fleka, protoze jsi to nepoznal, to je jasny...
Doporucuju to tu prejmenovat na Clonovo privatni poradnu, aby nahodou nekdo nemel napad nekomu nejak poradit. Neboj Lesnoj, Clone ti poradi. Naprosto exaktne a jedine spravne.
|
|
|
|
clone9cz |
Přidané 29-06-2009 21:52
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 5062
Založený: 09.10.05
|
Flane, ja tu nejsem od toho, abych nekomu radil, ja tu jsem od toho, aby tenhle web fungoval a mohli ste si poradit sami.
Kdyz tak na to ale koukam, tak se mi z tech odpovedi chce nekdy plakat.
Zaroven pak nikde netvrdim, ze mam nekde "vsechno" jako Tyrl a vim vsechno spravne jako jsi naznacil ty.
Vyzyvam tedy i ostatni uzivatele, kteri ke me vzhlizi a ziji v domneni, ze vim vsechno, tak at si to klidne mysli dal, ale nepisou mi to tady. |
|
|
|
Lesnoj |
Přidané 29-06-2009 22:19
|
Nováček
Příspěvek: 14
Založený: 20.06.09
|
Prosim Vas nechte toho. Zacina se to obracet v osobni souboj. Na muj dotaz jiz byl zodpovezen, tim bych tuto debatu uzavrel. Vsem dekuji za ucast.
Ted s cim potrebuju poradit je to, jak mam nastavit citlivost joy u Saitek Cyborg Evo, jestli to nekdo vi tam prosim sem neco hezkyho napise. Jinak zdrzte se zbytecnych postu a urazek.
Dekuji
Upravil/a Lesnoj dne 29-06-2009 22:20
|
|
|
|
veikso |
Přidané 29-06-2009 22:46
|
Uživatel
Příspěvek: 831
Založený: 15.01.08
|
Mrkni sem:
http://www.vwings...ad_id=1867
Stáhni si IL2 Joy Control tady:
http://leteckapos.../696193505 |
|
|
|
BP_Tyrl |
Přidané 30-06-2009 08:30
|
Diskutující
Příspěvek: 2150
Založený: 30.09.05
|
Ach jo, zase odkaz. Copak jsi nečetl, že je to jako by jsi mu napsal, aby si to vygooglil? Správný postup je, že to napíšeš přímo sem.
Lesnoj, zbytečné posty a urážky je to z čeho tenhle web žije. Je to trochu jako domov důchodců. Všichni už si všechno řekli a tak se stébla chytají. |
|
|
|
3BAP_Cassius Chaerea |
Přidané 30-06-2009 08:49
|
Diskutující
Příspěvek: 2854
Založený: 30.09.05
|
Nemám rád lidi co se snažej rozjíždějící flejm uhasit na samém začátku. Je vidět že Lesnoj je skutečně ještě nováček.
A když už sme u toho googlování, tak tady je pro nováčky odkaz, kde si můžou vše vygooglovat.
Upravil/a 3BAP_Cassius Chaerea dne 30-06-2009 08:49
|
|
|
|
WT_Pedropan |
Přidané 30-06-2009 09:35
|
Uživatel
Příspěvek: 1006
Založený: 30.09.05
|
clone9cz napsal:
Flane, ja tu nejsem od toho, abych nekomu radil, ja tu jsem od toho, aby tenhle web fungoval a mohli ste si poradit sami.
Kdyz tak na to ale koukam, tak se mi z tech odpovedi chce nekdy plakat.
To mne taky. Clone, ty se vazne nekdy chovas jako osel.
Drz se prvni vety, adminuj, maz prispevky, ktere porusuji pravidla tohoto fora a neser se do diskuse, ktera tato pravidla dodrzuje.
A jestli Tyrl nabidne novackovi misto strelby jeste rizek s bramborovym salatem, po tom je ti howno.
Jinak budes za idiota, jak se ti obcas stava...
EDIT: Chybejici pismeno
Upravil/a WT_Pedropan dne 30-06-2009 09:37
|
|
|
|
WT_Slava |
Přidané 30-06-2009 12:02
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 322
Založený: 03.10.05
|
alfik napsal:
Nesnaž se celou dobu mířit tam co máš, protože pak to budeš mít "rozházené". Zkus mířit jakoby pod cíl, tak abys ho měl na horní straně zaměřovače, nebo, ještě líp, nad tou jeho horní stranou, až na skle. Abys prostě mířil jakoby pod ten bombardér. Až budeš ve vzdálenosti 1,5-2X větší než jak máš nastavené zbraně, tak pomalu (právě tak pomalu nebo rychle aby to vyšlo ) přitahuj, aby se ti dostal přímo před zbraně právě tehdy, kdy budeš mít tu pravou vzdálenost.
Asi něco dělám blbě, bo vždycky když takhle visím ve vzdálenosti 1,5-2x větší než mám nastavené zbraně za bombardérem (nepřátelským) tak jsem mrtvej, zraněnej nebo mám aspon zkriplený letadlo.
Lesnoj, vem si v QMB stíhačku nastav si neomezeně střeliva, nasázej si tam nějaké friendly bombery (nebudou po tobě střílet) a lítej a střílej až do zblbnutí. Jinak než praxí odhad na to kdy a kam mířit nezískáš. A snaž se střílet deflekčně, protože je to daleko účinnější a bombery jsou z pozice čisté "6" většinou dobře chráněny. |
|
|
|
313_123 |
Přidané 30-06-2009 12:23
|
Uživatel
Příspěvek: 1516
Založený: 23.01.06
|
BP_Tyrl napsal:
Ach jo, zase odkaz. Copak jsi nečetl, že je to jako by jsi mu napsal, aby si to vygooglil? Správný postup je, že to napíšeš přímo sem.
Lesnoj, zbytečné posty a urážky je to z čeho tenhle web žije. Je to trochu jako domov důchodců. Všichni už si všechno řekli a tak se stébla chytají.
1.
ach jo a já u toho nebyl
to ste mě nemohli vzbudit
2.
jo a přečet jsem si příspěvky našeho admina
nu dostal funkci, pracovní nápl, moc
a jeblo mu
jako normálnímu průměrnému státnímu úředníkovy
doporučuji aby mu bylo promtně sehnáno razítko
štůs formulářu a sešívačka - ta je nejdůležitější
3.
a našemu nováčkovy přeji hodně trpělivosti né se střelbou, ale ... |
|
|
|
Lesnoj |
Přidané 30-06-2009 15:36
|
Nováček
Příspěvek: 14
Založený: 20.06.09
|
WT_Slava napsal:
Lesnoj, vem si v QMB stíhačku nastav si neomezeně střeliva, nasázej si tam nějaké friendly bombery (nebudou po tobě střílet) a lítej a střílej až do zblbnutí. Jinak než praxí odhad na to kdy a kam mířit nezískáš. A snaž se střílet deflekčně, protože je to daleko účinnější a bombery jsou z pozice čisté "6" většinou dobře chráněny.
Dobrej napad
p.s jeste se chci zeptat co dela presne radiator position 1-8 a pak open jaky je v tom rozdil k cemu to vubec slouzi, ma to neco spolecneho s chlazenim ?
a pak jeste prop.pitch od 1-10 taky nevim jaky je v tom rozdil jenom sem si vsiml ze jsou to otacky ale jaky ze rozdil mezi otackami a power
diky
Upravil/a Lesnoj dne 30-06-2009 15:38
|
|
|
|
3BAP_Cassius Chaerea |
Přidané 30-06-2009 15:44
|
Diskutující
Příspěvek: 2854
Založený: 30.09.05
|
Ano radiator je otvírání chladiče, buď dvoupolohové, nebo vícepolohové.
A to druhé je úhel listu vrtule (snad jen pro šetření palivem).
Upravil/a 3BAP_Cassius Chaerea dne 30-06-2009 15:45
|
|
|
|
BP_Tyrl |
Přidané 30-06-2009 15:48
|
Diskutující
Příspěvek: 2150
Založený: 30.09.05
|
3BAP_Cassius Chaerea napsal:
A to druhé je úhel listu vrtule (snad jen pro šetření palivem).
Taky to pomáhá chladit motor, rychleji letět a při poškození motoru se tak rychle nedře. |
|
|
|
alfik |
Přidané 30-06-2009 16:11
|
Diskutující
Příspěvek: 4788
Založený: 21.04.06
|
Ahoj, nemám moc času tak to příšerně zjednoduším: Nastavování vrtule je jako "automatická převodovka" u auta. Nastavuješ výsledné otáčky které má mít vrtule (v procentech - čili 100% jsou maximální točky)
100% je jako jednička - velká síla, menší rychlost. 0% je vrtule "do praporu", listy jsou skoro kolmo na normální podstavení a vrtule netáhne.
Použití: 100% - start, stoupání, přistání, boj, a když máš díru v nádrži a utíkáš domů. Kolem 90% - běžné přelety. Kolem 80% - když musíš šetřit benál nebo chladit. 60% - klesání. 0% - když ti nepřátelé zhasnou motor a ty chceš plachtit.
A teď zjednodušení v Ilu: Furt naplno. Klidně na to můžeš zapomenout, a nic nepokazíš. Je to jedna z věcí které nejsou v tomto simu až tak úplně správně namodelované. Stačí, když ti vyskočí hláška o tom že máš přehřátý motor, otevřít chladič a ubrat plyn. Na vrtuli můžeš klidně i několik let zapomenout, a stejně - za 14 dní vyjde BOB...
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
|
|
|
|
clone9cz |
Přidané 30-06-2009 16:33
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 5062
Založený: 09.10.05
|
Lesnoj napsal:
a pak jeste prop.pitch od 1-10 taky nevim jaky je v tom rozdil jenom sem si vsiml ze jsou to otacky ale jaky ze rozdil mezi otackami a power
Cele to nepochopeni je zpusobene tim, ze mas vrtuli s konstantnima otackama (pokud mas odpovidajici letadlo s takvou vrtuli, triliste a ctyrliste), ktera ti zajistuje ucinny prenos energie na dopredny pohyb v jakemkoliv rezimu letu bez pretizeni motoru.
Ac tedy nesahnes na ovladaci prvky, tak se vrtule pri malem zatizeni prestavi tak, aby zabirala efektivne, cimz se zvysi energie prenasena do vzduchu, rychlost a nasledne dojde opet ke snizeni zatizeni vrtule a jejimu prestaveni a letadlo bude neustale zrychlovat ... zatimco otacky motoru a otacky vrtule jsou stejne.
Clovek se tedy musi odprostit od toho co ma zazite z rizeni auta a predstavit si jak funguje ovladani motoru na elementarni urovni
Power je tedy plnici tlak (mereno v ATA = nasobek atmosverickeho tlaku v 0 nadmorske vysce) a otacky jsou otacky motoru, k tomu se pridava alchimie s vrtuli, ktera udrzuje konstantni otacky a ty svym zasahem pres ovladani "prop.pitch" muzes tyto konstantni otacky vrtule upravovat (u letadel s automatem se z vetsiny leta na automaticke nastaveni vrtule, neodborne zachazeni muze znamenat pretoceni motoru a jeho zniceni, kdezto snizeni otacek vrtule nizsi spotrebu paliva)
Dulezite je uvedomit si, ze vrtule nejenom tahne letadlo kupredu, ale take prekonava odpor pri otaceni
Pokud te zajima kompet engine management
tak na foru VIRTUAL FIGHTERS - Target Rabaul - TR engine management najdes podrobny popis jak se osefuje motor, nelekej se ale nazvu fora, vse je cesky
EDIT: Alfik to docela zjednodusil, ale az na jednu vec ma pravdu
0% prop.pitch neni vypraporovana vrtule, na vypraporovani se v IL2 Sturmovik pouziva specialni tlacitko k tomu urcene
Upravil/a clone9cz dne 30-06-2009 16:38
|
|
|
|
alfik |
Přidané 06-07-2009 12:26
|
Diskutující
Příspěvek: 4788
Založený: 21.04.06
|
Ano, to je pravda mea culpa - budu se snažit vymluvit se na to že jsem spěchal do zatopena... ale prd, prostě jak Clone správně napsal utnul jsem se
Vrtule do praporu stojí, tedy používá se pro ten stojící motor a je na to zvláštní tlačítko, 0% je stav kdy se protáčí aniž by zabírala, má tedy postavení s nejmenším tahem ale také odporem, prakticky asi jediné využití by bylo kdybys chtěl mít volnoběžné otáčky.
EDIT: Sémantická chybka.
Upravil/a alfik dne 06-07-2009 12:38
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
|
|
|
|
eljustico |
Přidané 24-08-2009 02:41
|
Nováček
Příspěvek: 12
Založený: 24.08.09
|
mám dotaz k tomu palivu...
někdo napsal:
...
A to druhé je úhel listu vrtule (snad jen pro šetření palivem).
někde jsem četl že největší energetická přeměna na pohyb u písťáků je nějakých 70%% výkonu (mělo by to čistě teoreticky znamenat že nejdále doletím)
má vliv úhel listu na dolet?? |
|
|
|
Panek |
Přidané 24-08-2009 07:48
|
Diskutující
Příspěvek: 2105
Založený: 15.07.06
|
Ano má to vliv na dolet.
Má to vliv i na akceleraci při klesání.
|
|
|
|
3IAP_Sasa |
Přidané 24-08-2009 12:53
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 433
Založený: 24.02.08
|
nastavuju vrtuli jen, když se mi libí zvuk jafa mod packu při nižších otáčkách
Jediná věc, kde to používám je přistávání u B17. Možná jste si všimli, že nechce dolů a když uberete, tak padá po levých křídle dolů. Vyřešil jsem to tak, že pitch na 50% tah tak na 15% a sedneš rovně jak do peřinky. Teda alespoň mě to funguje. V ilovi je stejně všecko maximálně půl hoďky letu, takže můžeš rvát na 100% furt. |
|
|
|
Panek |
Přidané 24-08-2009 13:37
|
Diskutující
Příspěvek: 2105
Založený: 15.07.06
|
Sašo! Ty se rouháš! Spiciálku s navigací nad oceánem na tebe.
|
|
|
|
3IAP_Sasa |
Přidané 24-08-2009 13:40
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 433
Založený: 24.02.08
|
Panek napsal:
Sašo! Ty se rouháš! Spiciálku s navigací nad oceánem na tebe.
to sem už letěl a navíc byla hmla |
|
|