November 22 2024 19:28:10
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 12

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » Speciální mise
 Vytisknout diskuzi
Bombardery, specialky a 30mm kanony
313_Gryzlov
Jp- napsal:
+ spit V vše v 216 SAD což by bylo zajímavý téma


Ano máš pravdu, na Spity jsem zapomněl.
 
1stCL_Bumik
Safra, uz jsi dal DVAKRAT malem ruku do vohne!!! Cassius ma novej FAKE-nick a Gryzlova zabil? Šklebící se
 
3BAP_Cassius Chaerea
Kua dal bych ruku do vohně že to nepraskneSmutný.Šklebící se
 
313_Gryzlov
1stCL_Bumik napsal:
Safra, uz jsi dal DVAKRAT malem ruku do vohne!!! Cassius ma novej FAKE-nick a Gryzlova zabil? Šklebící se


Neboj Bumíku, jsem to pořád já, já Gryzlov. Cassius určitě neví, kolik šroubůů je ze spoda na podvozku T-34. klidně se mě na to zeptej! Šklebící se
 
1stCL_Bumik
Kolik šroubůů je ze spoda na podvozku T-34?
 
313_Gryzlov
1stCL_Bumik napsal:
Kolik šroubůů je ze spoda na podvozku T-34?


Tak to Ti řeknu naprosto přesně ... já myslím, že jako fakt nevím Cool
Upravil/a 313_Gryzlov dne 23-08-2007 12:36
 
1stCL_Bumik
"Já jsem mluvil s ním jenom po telefoně a tak že jsem nevim a říkám mně to nevadilo stejně bych musel dát do toho"
 
Panek
Nejsou tam nýty?
 
WT_Horrido
Jsou tam drevene kliny.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
3BAP_Cassius Chaerea
Vy ste teda znalci, každej přece ví že podvozek T-34 je svařenej jako všechno ostatní na téčkuMrknutí.
 
Panek
Jo vy myslíte ten tank. To já myslel traktor.
[img]http://img210.imageshack.us/img210/5105/11501au7.jpg[/img] is not a valid Image.
 
LesniHU
1stCL_BlueL napsal:
LesniHU, jeste doted mi nikdo nevysvetlil (asi jsem vazne mene chapavej) proc by se mely zakazovat MK108 ve speckach odehravajících se v letech 44/45. nikde v zadne specce (vyjma bumikove) nedoslo k vyhlazeni resp vysokym ztratach na bombrech cili tento argument mi prijde vcelku jako nepodlozenej
No, ono to prave ani tak nesouvisi s tim, kolik jich bylo/bude sestrelenych, ale jak. Zkusim nastinit prikladem:
V ramci ukazky predpokladejme, ze pri akci jsou pro LW povoleny 30% ztraty (bezne, predpokladane, tvurcem planovane, takove, nad nimiz se nikdo nepozastavuje). Nuze, toho se da jednodusse dosahnout tim, ze se LW rozdeli na tri letiste a spojenci jedno z nich rozstrili jeste pred startem letadel (dano pravidly). Piloti, co na nem od zacatku akce az do teto chvile sedeli v letadlech, si v tom okamziku pujdou presednout k televizi.
Tak, a brano z pohledu te skupiny pilotu na letisti to asi nebyla akce prilis zabavna, prestoze byla napinava (...to cekani, jestli smaznou nase letiste, nebo jine) a pro roky 44/45 pomerne historicky verna (...zase jsme se nedostali do vzduchu kvuli nepratelske aktivite). Protoze ale nedoslo k vyhlazeni ci vysokym ztratam u cele LW, nema si nikdo na co stezovat a veskere argumenty jsou nepodlozene.
 
1stCL_Fucida
LesniHu, to co píšeš je kravina. Nejen že už roky čekám na nějaký rozumný důkaž, že skutečné ztráty pilotů Luftwaffe napadených při vzletu/na letišti byly vyšší, než zcela zanedbatelné, ale to co píšeš, je prostě hloupost. Stíhačka sedící na zemi a čekající na zásah zhora je ve zcela jiné situaci, než bombardér, který se může bránit aktivně manévry a střelci a coverem, pasivně pak formací a odolností. Zdá se mi, jako bys pořád kalkuloval s tím, že bombardér je absolutně křehká a bezbranná věc, letci Luftwaffe absolutně odolní a maximálně ozbrojení jedinci, kteří způsobí v případě vlastního zájmu jakémukoliv nepříteli v jakékoliv situaci maximální ztráty.

Už jsem to probíral soukromě s Bluem i s pár dalšími Liony a pořád nevíme, z čeho vlastně vycházíš. Teď nám tady předhazuješ nějakých 30%, jenže těch 30% ztrát nikde nebylo. A to, že bombardéry prožijí jistou očistu při útoku stíhačů? No a co bys chtěl? Stíhači taky prožijí určitou očistu při průletu svazem. Mohou vhodnou taktikou své šance zvýšit na úkor bombardérů, jenže to jde udělat i opačně.

Nevím jak u spojenců, ale u nás se vždy snažíme ztráty minimalizovat k nule. Tedy ne že 30% (nebo číslo X) je plánovaných a přijatelných. Nula je plánovaná a přijatelná a cokoliv nahoru je blbé a akceptovatelné nanejvýš zásahem zhora, tedy flakem (i tento případ pouze v minimální podobě), nebo lagem. Na akcích není jednotka automaticky odsouzena k tomu, že bude mít určité ztráty..to rozhodně ne. Automaticky se se ztrátami kalkulovalo jen a pouze na Berlíně, kde nakonec padl pokyn k primárnímu napadení stíhaček místo bombardérů, které byly dost zdecimované lagy.

Takže rozhodně neplatí:
Nuze, toho se da jednodusse dosahnout tim, ze se LW rozdeli na tri letiste a spojenci jedno z nich rozstrili jeste pred startem letadel (dano pravidly). Piloti, co na nem od zacatku akce az do teto chvile sedeli v letadlech, si v tom okamziku pujdou presednout k televizi.

Protoze ale nedoslo k vyhlazeni ci vysokym ztratam u cele LW, nema si nikdo na co stezovat a veskere argumenty jsou nepodlozene.


Jakýkoliv pád pilota Luftwaffe - ať už bitevního, bombardovacího, nebo stíhacího, není předem dán a jeho velitel se mu může rozumným plánováním buď vyhnout úplně, nebo jeho riziko minimalizovat. Když jsem odlétal pár větších akcí za spojence (čistě v Pacifiku a asi jich byl doslova pár), tak jsem se ani tam necítil jako že bych měl akceptovat nějaké ztráty do určitého procenta. Prostě jakékoliv ztráty jakékoliv jednotky, která se vyskytuje v mé oblasti a mám za ní určitou zodpovědnost, jsou špatné - a přesto sobě i ostatním věřím i v situacích, kdy chráníme pomalé Stuky, nebo Ju 88. Což se ve větších speciálkách nějak neděje, ale při společných poletech 1stCL vs. 3IAP/BAP + 310/311/313 (tedy akce s cca 40ti lidmi) to nastává docela běžně. Neumím si představit, nejen že bych seděl v letadle, kde bych automaticky očekával 30% šanci na pád, ale ani že bych takové letadlo kryl. Pokud se tedy nejedná o stupido omylo AI Ju 52 letící na popravu v těsné formaci v nízké výšce. To je situace k vzteku, kterou opravdu ovlivnit nelze.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
3BAP_Cassius Chaerea
1stCL_Fucida napsal:
Pokud se tedy nejedná o stupido omylo AI Ju 52 letící na popravu v těsné formaci v nízké výšce. To je situace k vzteku, kterou opravdu ovlivnit nelze.
Nad tímhle mi upadla slza, když sem si vzpomněl na ty skvělé útoky na staré cw válce. Musím přiznat, že jsem Ju-52 v ilovi neviděl už ani nepamatuju. Možná opravdu naposled někde na cw nebo možná byly i na LiWu, ale od té doby se po jůčkách slehla zem a přitom to byl tak stěžejní dopravní a zásobovací letoun LuftwaffeSmutný.
 
LesniHU
Fuci, to byl pribeh pro BlueLa, aby pochopil, ze nejde o absolutni vysi ztrat, ale o zpusob, jak udelat akci zabavnou nebo naopak. Neni treba vyskakovat jako certik, ze to neni priklad historicky/realisticky/nevimco. Slibuji, ze priste to jeste vic zduraznim "V ramci hypoteticke ukazky..." nebo tak nejak.
 
1stCL_Fucida
Jo..napiš extrémně hodně hypotetické a ještě k tomu, že je to čistě pro Bluea a že ostatní by z toho mohli chytnout psotnik Úsměv.

Cassius, ty Ju 52 tam byly spíš jako Kanonefutter, než jako zásobovače Šklebící se. Párkrát jsem je "kryl" na AFW Úsměv.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
1stCL_Bumik
3BAP_Cassius Chaerea napsal:
1stCL_Fucida napsal:
Pokud se tedy nejedná o stupido omylo AI Ju 52 letící na popravu v těsné formaci v nízké výšce. To je situace k vzteku, kterou opravdu ovlivnit nelze.
Nad tímhle mi upadla slza, když sem si vzpomněl na ty skvělé útoky na staré cw válce. Musím přiznat, že jsem Ju-52 v ilovi neviděl už ani nepamatuju. Možná opravdu naposled někde na cw nebo možná byly i na LiWu, ale od té doby se po jůčkách slehla zem a přitom to byl tak stěžejní dopravní a zásobovací letoun LuftwaffeSmutný.


Nam se taky styska po vasich zasobovacich B-25!!!!! [img]http://sirmi.ic.cz/smajl/115.gif[/img] is not a valid Image.

Jinak formace Ju-52 byly normalni praxe na AFW.....
 
313_Gryzlov
LesniHU napsal:
1stCL_BlueL napsal:
LesniHU, jeste doted mi nikdo nevysvetlil (asi jsem vazne mene chapavej) proc by se mely zakazovat MK108 ve speckach odehravajících se v letech 44/45. nikde v zadne specce (vyjma bumikove) nedoslo k vyhlazeni resp vysokym ztratach na bombrech cili tento argument mi prijde vcelku jako nepodlozenej
No, ono to prave ani tak nesouvisi s tim, kolik jich bylo/bude sestrelenych, ale jak. Zkusim nastinit prikladem:
V ramci ukazky predpokladejme, ze pri akci jsou pro LW povoleny 30% ztraty (bezne, predpokladane, tvurcem planovane, takove, nad nimiz se nikdo nepozastavuje). Nuze, toho se da jednodusse dosahnout tim, ze se LW rozdeli na tri letiste a spojenci jedno z nich rozstrili jeste pred startem letadel (dano pravidly). Piloti, co na nem od zacatku akce az do teto chvile sedeli v letadlech, si v tom okamziku pujdou presednout k televizi.
Tak, a brano z pohledu te skupiny pilotu na letisti to asi nebyla akce prilis zabavna, prestoze byla napinava (...to cekani, jestli smaznou nase letiste, nebo jine) a pro roky 44/45 pomerne historicky verna (...zase jsme se nedostali do vzduchu kvuli nepratelske aktivite). Protoze ale nedoslo k vyhlazeni ci vysokym ztratam u cele LW, nema si nikdo na co stezovat a veskere argumenty jsou nepodlozene.


Fuči, já s tím, co LesníHu výše popsal, zcela souhlasím. Principielně je to popsáno velice dobře. a pro reálný příklad, není nutné chodit daleko.

1. Kurland
Všichni si zcela jistě vzpomínáte na "neplánovanou" akci jisté skupiny pilotů LW, kteří dostali pocit (asi i oprávněný), že na ně velení LW jaksi pozapomnělo a rozhodli se na vlastní pěst převálcovat naše letiště, kde byly seřazené P-39, které už ukončily bojovou činnost, protože splnily všechny úkoly. Naši piloti z toho nebyli zrovna nadšení, přestože měli před tím velice rozsáhlou bojovou činnost a do vzduchu se dostali. Ale nepřítel je napadnul bez možnosti se bránit. Stát se to na začátku speciálky, aniž by se do vzduchu dostali, asi by se na příští specku pěkně vybodli.

2. Closterman
Zde se role obrátili. Skupina Spitů napadla letiště LW, aniž by to piloti LW čekali a vyřadila tím celou skupinu z boje. Jaké byli pocit pilotů LW, když se nemohli bránit? Radši no comment. Souhlasíš? Neboš spíš souhlasíte?


Já se obávám, že stejné pocity, jako měli ti, o kterých jsem psal, mají piloti bombardérů. A ten pocit jsem zažil i osobně v Tempestu, kdy jsem čekal, až si mě někdo "sezobne" a to jsem měl oproti B-25 možnost manévrovat.

Píšeš, že bombardéry se mohou bránit manévry. Když letí dvě B-25, řekněme jakžtakž, když letí box s plně naloženým břichem, tak těch manévrů moc neudělají.


Ale na druhou stranu bych rád také podotknul, že nechci, aby to vyznělo tak, že chceme my, kteří létáme za Spojence a Sověty, aby piloti létající za LW byli trestáni za lepší výsledky, kterých dosahují díky svým schopnostem, kázní a zkušenostem ve skupinovém boji. To by bylo velice špatně.
 
Panek
1stCL_Bumik napsal:
Nam se taky styska po vasich zasobovacich B-25!!!!! [img]http://sirmi.ic.cz/smajl/115.gif[/img] is not a valid Image.
Jinak formace Ju-52 byly normalni praxe na AFW.....

Hele chceš flame? Na AFW létali pilotované zásobovací Ju88. Než jsme nastoupali do bojové výšky, tak oni se už odpojovali. Ju52 jsem tam potkal jenom při letecké výsadku.
 
313_Gryzlov
1stCL_Fucida napsal:Neumím si představit, nejen že bych seděl v letadle, kde bych automaticky očekával 30% šanci na pád, ale ani že bych takové letadlo kryl.


Ano, také si to neumím představit a proto lítám za stíhače, kde vím, že když mě někdo sundá, tak je to má vlastní chyba a mohu si za to sám, což v případě pilota letícího v plně naložené B-25, nebo jakéhokoliv jiného bombadrdéru, dost dobře říci nejde.

Vůbec piloty bombadérů nesmírně obdivuji, že lezou do těchto letounů.
Upravil/a 313_Gryzlov dne 24-08-2007 07:11
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

36,017,942 návštěv