| 
 Korálové moře 
 | 
| Permon | 
 Přidané 17-09-2007 18:58 
 | 
 
  
Uživatel 
 
 
  
Příspěvek: 1124 
Založený: 04.05.06 
  | 
Dobrá tak ve středu a v kolík? 
 Jsem starý,blbý ale snaživý. 
 | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| AH_Cutora | 
 Přidané 17-09-2007 18:58 
 | 
 
  
Uživatel 
 
 
  
Příspěvek: 1507 
Založený: 29.09.05 
  | 
Hmm 
 
A co teda zítra ve 20:30? Je to trochu na rychlo... 
 
Potrebujeme toho druheho admirala. | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| 3BAP_Cassius Chaerea | 
 Přidané 17-09-2007 19:11 
 | 
 
  
Diskutující 
 
 
  
Příspěvek: 2854 
Založený: 30.09.05 
  | 
Vem Fučidu, dej mu čtverečkovanej papír, tužku a on si nějak vystačí i bez PC. | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| j4ck41 | 
 Přidané 17-09-2007 19:30 
 | 
 
  
Diskutující 
 
 
  
Příspěvek: 2006 
Založený: 09.02.06 
  | 
no zejtra by to slo ... a to by uz jako mel bejt komplet trenink na pruzkum? i s navigatorama? jestliva vubec dame dohromady posadky | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| AH_Cutora | 
 Přidané 17-09-2007 19:45 
 | 
 
  
Uživatel 
 
 
  
Příspěvek: 1507 
Založený: 29.09.05 
  | 
Tak tu sedim nad diarem a rikam si, ze vyhlasim treningy: 
 
18.9.2007 20:30 - TS AH special - trening navigace A 
19.9.2007 20:30 - TS AH special - trening navigace A opakovani 
 
25.9.2007 20:30 - TS AH special - trening navigace B 
26.9.2007 20:30 - TS AH special - trening navigace B opakovani 
 
2.10.2007 20:30 - TS AH Special - ostra akce kolo 1 
3.10.2007 20:30 - TS AH Special - ostra akce kolo 2 
 
9.10.2007 20:30 - TS AH Special - ostra akce kolo 3? 
10.10.2007 20:30 - TS AH Special - ostra akce kolo 4? 
 
 
 
Trening navigace A je let komplet osadek pruzkumu, vsichni na jedne strane, hleda se nepratelsky svaz a podpurne lode. Doba trvani asi 2, max. 3 hodiny. Do pulnoci zde zverejnim pripravenou mapu s breefingem. Vlastne je to "pripravna specialka". 
 
Trening B uvidime jestli bude potreba neco trenovat specifickeho, nebo jestli proste jen neotocime stranu a nezaletime si v podstate stejny task ale v jinych letadlech. Je potreba komplet osadky. 
 
 
Ozvete se ohledne terminu .... | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| 1stCL_Punkey | 
 Přidané 17-09-2007 19:50 
 | 
 
  
Uživatel 
 
 
  
Příspěvek: 560 
Založený: 21.01.07 
  | 
Pořád ta středa toho 19.  | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| Kurtis | 
 Přidané 17-09-2007 19:54 
 | 
 
  
Uživatel 
 
 
  
Příspěvek: 659 
Založený: 27.02.06 
  | 
Mně nevyhovuje zitřek a středa. Je to příliš pozdě napsané, mám už jiné plány. 
 
Pokud jde o ten zbytek, tak beru na vědomí a píšu si do Čutorova diáře   | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| AH_Cutora | 
 Přidané 17-09-2007 22:30 
 | 
 
  
Uživatel 
 
 
  
Příspěvek: 1507 
Založený: 29.09.05 
  | 
Coralove more, trening A 
 
Pocasi jasno 
 
Vitejte 
 
Takze SBD startuji z vychodnejsi letadlovky, VALy ze zapadnejsi. Obe letadlovky jedou spolu na sever rychlosti 35 km/h, jsou nastavene jako pratelske. 
 
 
Jsou to 4 a 4 letadla. SBD letaji vychodni 4 trate, VALy zapadni 4 trate. Valy i SBD jsou pratele. Podle ostatnich se neorientujte, lita tam nepratelsky pruzkum, tak at se nechytnete nepritele a neodvede vas nekam do rite... 
 
VALy i SBD maji operacni vysku 3000m, rychlost letu 335 km/h TAS. Neboli pro SBD 150kts IAS, VAL 275km/h IAS. 
 
Mate za ukol zaznamenat co najdete a vratit se zpet. Tak jak je trat naplanovana priletite zpet cca 30km pred svou letadlovku, takze pak lette dolu na jih naproti sve letadlovce asi 30km, pripadne zacnete se hledat... 
 
Seridte si hodinky, mise zacina presne ve 12:00 virtualniho casu! 
 
Goog Luck boys. 
Schjoo sintahe opane. 
 
 
Zde je mapa pruzkumnych letu i se zakreslenim vlastnich letadlovek po 15 minutach. Velikost jednoho ctverce je 100x100km. Jako referencni nula je poloha letadlovek v case 12:00 herniho casu (okamziku startu mise) 
http://www.aholub...g_a_01.jpg 
 
To same ale bez vlastnich letadlovek, takze je to trosku prehlednejsi... 
http://www.aholub...g_a_02.jpg 
 
 
Je mi jasne ze jsem vyhlasil tento uterek hoodne an posledni chvili, pardon. Je mi jasne, ze tahle streda dost lidem koliduje s jinou speckou, ale ja ted nemuzu od ctvrtka do nedele a tim je dane ze pokud mame trenovat, tak proste jindy uz neni kdy... Proste tento tyden jak vam to vyjde, ale pristi tyden na tech treningach budu dost dupat... 
 
Neni to sranda, tenhle trening vam to jasne ukaze - a to bude o cca 1 az 1.5 hodiny kratsi nez pak realna mise. Ale kdo zvladne uz tenhle trening bude machr...
 
Upravil/a AH_Cutora dne 17-09-2007 22:34
 | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| 1stCL_Fucida | 
 Přidané 18-09-2007 00:03 
 | 
 
  
Hlavní administrátor  
 
 
  
Příspěvek: 11141 
Založený: 26.01.13 
  | 
hehe..já fakt nemůžu  . Ale opravdu bych si to se svým Mocným F4F zaletěl. Od tý doby, co jsem zjistil, že F4F a F6F používají stejný profil NACA, jako Fw 190, tak si ta letadla prostě nemohu vynachválit..prostě si představím, že jsem nad západní Evropou ve Fokáči a prostě nemůžu zakufrovat  
 "Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt." 
 | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| doktorkop | 
 Přidané 18-09-2007 07:54 
 | 
 
  
Uživatel 
 
 
  
Příspěvek: 732 
Založený: 30.09.05 
  | 
Všechny úterky můžu bez problému(a od příštího týdne bych měl být teoreticky letuschopný) 
Středy tak 50/50
 Je snadné být přečíslen,když je někdo nula. 
Že? 
 | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| mha | 
 Přidané 18-09-2007 08:08 
 | 
 
  
Uživatel 
 
 
  
Příspěvek: 618 
Založený: 10.12.05 
  | 
Zdravím, dnes nevím zdali to stihnu, zítřek letím Edisonovu speciálku, jinak příští týden a následující je v pohodě...  
 Tělo mrtvého nepřítele páchne vždy dobře. 
Aulus Vitellius 
 | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| 310_Gringo | 
 Přidané 18-09-2007 08:20 
 | 
 
  
Uživatel 
 
 
  
Příspěvek: 550 
Založený: 28.03.07 
  | 
profil NACA.......co je to Fuči?  | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| mha | 
 Přidané 18-09-2007 09:57 
 | 
 
  
Uživatel 
 
 
  
Příspěvek: 618 
Založený: 10.12.05 
  | 
310_Gringo napsal:
profil NACA.......co je to Fuči?    
 
Něco k NACA....   
 
http://www.letadl...kridla.php
 Tělo mrtvého nepřítele páchne vždy dobře. 
Aulus Vitellius 
 | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| alfik | 
 Přidané 18-09-2007 10:03 
 | 
 
  
Stařešina 
 
 
  
Příspěvek: 5173 
Založený: 21.04.06 
  | 
Fuči: To je fakt? Tak to je i pro mě novinka   to si musím někam do hlavy poznamenat. O Fw jsem toho pravda početl trochu víc než o F4F a F6F... to jsou paradoxy, žejo, když lítám furt za red   | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| 312_strycekFido | 
 Přidané 18-09-2007 10:31 
 | 
 
  
Rozkoukaný 
 
 
  
Příspěvek: 181 
Založený: 03.02.06 
  | 
uterky jsou pro me nejhorsi mozna moznost, ve stredu byt o melo byt lepsi
 www.312raf.com 
 | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| 1stCL_Punkey | 
 Přidané 18-09-2007 11:22 
 | 
 
  
Uživatel 
 
 
  
Příspěvek: 560 
Založený: 21.01.07 
  | 
Dnes nemohu a zítra taky ne (No alternative!). Zbytek snad už ano. | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| 3BAP_Rohlos | 
 Přidané 18-09-2007 11:37 
 | 
 
  
Uživatel 
 
 
  
Příspěvek: 816 
Založený: 08.01.07 
  | 
1stCL_Fucida napsal:
hehe..já fakt nemůžu   . Ale opravdu bych si to se svým Mocným F4F zaletěl. Od tý doby, co jsem zjistil, že F4F a F6F používají stejný profil NACA, jako Fw 190, tak si ta letadla prostě nemohu vynachválit..prostě si představím, že jsem nad západní Evropou ve Fokáči a prostě  nemůžu zakufrovat     
 
Tjn, ale nad Quadalcanalem se blbě hledá Carentan že?  | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| 310_Gringo | 
 Přidané 18-09-2007 12:30 
 | 
 
  
Uživatel 
 
 
  
Příspěvek: 550 
Založený: 28.03.07 
  | 
 
 
 
 
Ha...dík  | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| 1stCL_Fucida | 
 Přidané 18-09-2007 13:14 
 | 
 
  
Hlavní administrátor  
 
 
  
Příspěvek: 11141 
Založený: 26.01.13 
  | 
NACA profily křídel. Sice ten seznam není úplně kompletní, ale ukazuje, že série NACA 23000 byla ve své době velice populární. Grumman to dával snad na všechna letadla, Corsair to má taky..a řada dalších  . Ale nedělejme tady z toho přehnaně velké OT   Prostě to berte tak, že s tímhle profilem křídla se zakufrovat jednoduše nedá  
 "Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt." 
 | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| j4ck41 | 
 Přidané 18-09-2007 13:31 
 | 
 
  
Diskutující 
 
 
  
Příspěvek: 2006 
Založený: 09.02.06 
  | 
s dneskem pocitam, zejtra No Alternative, pak by to melo bejt o.k. 
 
hlavne aby bylo dost lidi   | 
|   | 
 
 
 
 |