September 21 2025 04:30:26
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 1

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,755
· Nejnovější pilot: Glider
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
Spit Mk IXe
LesniHU
1stCL_Wutz napsal:
A co se stane když s tím overheatem poletíš dál na plnej výkon?
FW se ti zadře. Moje zkušenost se spitem je ta , že je to jen nápis , který po chvíli zmizí a motor se nezadře.
To blikani napisu je prehrivani kvuli teplote oleje (skace pres limit tam a zpet). Kdyz se clovek trochu snazi, da se prehrat i voda a v ni motor uvarit (Úsměv). To uvareni je dost relativni pojem, motor se prehreje, asi po peti minutach zacne vykon klesat a motor chladnout, ale nekouri se z nej a vypada to, ze letadlo poleti jeste dost dlouho (ale pomalu, motor moc netahne). Jak dlouho presne jsem nemel trpelivost sledovat. Testoval jsem IXc na Krymu.
 
Joe Hallenbeck
Lucka napsal:
Proč ty obličeje Joe? Úsměv
Chci si Foka jenom trochu líp vyzkoušet, no...


Láme mi to srdce Smutný
313_FlyBoy
RY-C
 
1stCL_Fajlow
ale jdi ty Pff
 
312_Karl
Nadherny dokument o nadhernem eroplanu:

[img]http://www.ukazto.com/img_small/spitfire-ryi1.jpg[/img] is not a valid Image.

Zdroj stáhnutí  Code
http://rapidshare.com/files/42452785/Spitfire.part01.rar
http://rapidshare.com/files/42456081/Spitfire.part02.rar
http://rapidshare.com/files/42459440/Spitfire.part03.rar
http://rapidshare.com/files/42462570/Spitfire.part04.rar
http://rapidshare.com/files/42466094/Spitfire.part05.rar
http://rapidshare.com/files/42469499/Spitfire.part06.rar
http://rapidshare.com/files/42472869/Spitfire.part07.rar
http://rapidshare.com/files/42476447/Spitfire.part08.rar
http://rapidshare.com/files/42449632/Spitfire.part09.rar



Upravil/a 312_Karl dne 12-07-2007 14:42
 
www.312raf.com
310_Gringo
Jo Spitfire chytne za srdceCoolŠklebící se
http://www.youtube.com/watch?v=Iz8UT4uMpsg
 
ringlett
Nevím jak se tu dořešilo to téma geneze Spitfirů od verze V výše a třeba se budu po někom opakovat ale:

Pokud vezmeme jako základ Mk.V dostaneme se do rodiny VI, IX, XII a XVI, čímž končíme. VII, VIII a výše včetně XII dvou sérií jsou už nové konstrukce.

podle čísel:

VI používá nezměněnou konstrukci V s vestavěnou přetlakovou kabinou a motorem M 46.
VII je NOVÁ konstrukce zachovávající rysy dosavadních verzí, Spitfire se to jmenuje protože to furt vypadá z venku stejně. Přetlaková kabina je součástí konstrukce trupu. Motor M 63, 71, 74.
VIII je totéž co VII bez přetlakové kabiny ale s nádržemi v náběžné hraně křídla u trupu. Je těžší než IX, ale rychlejší a má větší (paradoxně) stoupavost. Motory M 61, 63, 66, 71, 74.
IX je pokračování konstrukce V se zesílenými podélníky trupu pro montáž motorů M řady 60. Konstrukčně je to jinak V se zvětšenými chladiči a novými křidélky (zpětně používány i na V). Veškeré vizuální změny (mimo rozpětí křídla) jsou důsledkem použití dílů vyráběných původně pro VIII. Množství subverzí. Motory M 61, 63, 66, 71, 74. Zkušebně i další.
XII serie I a III je V se zesílenými podélníky trupu a montáží motoru G II, III a IV
XII serie III a IV je trup VIII a křídlo V s motory G III, IV, V a VI
XIV je verze VIII s dále zesílenými podélníky trupu a motory G (jejichž čísla z hlavy nevysypu)
XVI je verze IX s motory Packard M 66, přednostně s křídlem s výzbrojí typ "e" (tedy zesílenou konstrukcí). Dvě verze trupu, snížený trup byl odvozen od verze XIV.
XVIII
je totožná s XIV ale je již konstruovaná pro výše zapomenuté motory G (vizuální rozdíl asi jako mezi VIII a IX)
Upravil/a ringlett dne 25-06-2010 13:26
 
ringlett
V Ilu jsou teď různými způsoby z těchto verzí dotupné V, VIII, IX, XII, XIV. vzhledm k tomu že ve skutečných jsem nelétal nebudu rozvádět jak to létá.

Pětky ve verzích Va, Vb a Vc, Vc dále jako FB verze (používaná ve Středomoří.

Va - 8 kulometů 0.303", bez námitek
Vb - 2 kanony 20mm a 4 kulomety 0.303", bez námitek
Vc - 4 kanony 20 mm, problém v téhle konfiguraci létalo v evropě asi 15 strojů, ve Středozemí docela dost ale jen velmi krátkou dobu, ty stroje totiž přišli na Maltu a tam jim jeden pár kanonů sebrali.
Vc - 2 kanony 20mm a 4 kulomety 0.303", bez námitek
Vc ve verzích FB, ano ale závěsník jen pod trupem

Osmičky jako F, LF a FB

F - bez námitek
LF - bez námitek
FB - ve skutečnosti nebyla křídlo neumožňovalo zavěšení závěsníku, ten bylo možno podvěsit pod trup ale neznám zdokumentovaná případ kde by to tak bylo

Devítky v provedeních IX25lbs, IXc, IXe, e25lbs, eHF

IX25lbs a IXe25lbs - bez námitek, několik upravených kusů přednostně na boj stíhacím bombardérům napadajícím jižní Anglii, upraveny pro výšky do 3500m
IXc - bez námitek, motory optimalizovýny pro výšky mezi 3000 a 7500 metry
H.F. IXe - v podstatě bez námitek, motory optimalizovány pro výšky 6000 až 8600 metrů

Dvanáctky Erly a Late

Early by asi měla být verze založená na trupu a křídle V
Late by měla být založena na trupu VIII a křídle V, mělo by se jednat o rychlejší verzi dvanáctky

Čtrnáctky ve verzích XIVc a L.F. XIVe

XIVc je VIII s novými motory stavěná proto že se opoždili práce na verzi XVIII, motor optimalizovám pro výšky 3000 až 7500m
XIVe totéž s možností nesení výzbroje pod křídlem (ale pozor stejné křídlo je i na většině "c"Mrknutí, motor optimalizovám pro výšky 3000 až 6100 m
Upravil/a ringlett dne 25-06-2010 19:45
 
606_Temp
"IX25lbs a IXe25lbs - bez námitek, několik upravených kusů přednostně na boj proti V-1 a stíhacím bombardérům napadajícím jižní Anglii, upraveny pro výšky do 3500m"
no 25lb vznikli v době, kdy V1 ještě ani nelétali - říjen 43. Byť to bylo pokusně a do bojů se nedostali. S V1 neměl jejich vývoj co dělat.
Operačně byli 25lb spitfiry začlenění do 1. a 156. sq. v květnu 44 a taky to nemělo s V1 nic společného.
Až Mustangy III a Tempesty (11lCool dostali 150grade palivo pro stíháí V1.
Tenhle benál byl ale docela nedostatkovým zbožím a létalo s ním jen pár squadron a to i po konci V1 nad británií.
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
 
http://no606.ic.cz/
ringlett
606_Tempik napsal:
"IX25lbs a IXe25lbs - bez námitek, několik upravených kusů přednostně na boj proti V-1 a stíhacím bombardérům napadajícím jižní Anglii, upraveny pro výšky do 3500m"
no 25lb vznikli v době, kdy V1 ještě ani nelétali - říjen 43. Byť to bylo pokusně a do bojů se nedostali. S V1 neměl jejich vývoj co dělat.
Operačně byli 25lb spitfiry začlenění do 1. a 156. sq. v květnu 44 a taky to nemělo s V1 nic společného.
Až Mustangy III a Tempesty (11lCool dostali 150grade palivo pro stíháí V1.
Tenhle benál byl ale docela nedostatkovým zbožím a létalo s ním jen pár squadron a to i po konci V1 nad británií.


Nicméně byly nasazeny proti stíhacím bombardérům útočícím taktikou Udeř a Uteč, za V-1 se omlouvám zde bude chyba ve mě a kopírování kusu textu.
 
Hoper
tak si to vyedituj v tom příspěvku ;)
může se stát, že si někdo přečte tvůj příspěvek a už né ty další a bude to šířit dál...
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
606_Temp
Byli nasazeny proti všemu co létalo. Nejen proti Jabo.
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
 
http://no606.ic.cz/
Tajpan
ak si dobre pamätám, tak Jabo nad Anglickom posledný krát leteli niekedy na jar 1943 alebo máj 1943.
 
606_Temp
Ale JaBo létali i jinam než jen nad anglii. Hlavně po vylodění.
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
 
http://no606.ic.cz/
Tajpan
to je pravda, ved na to tam i boli. ale vplyv Jabo na leteckú vojnu na Západe kulminoval práve v na prelome 1942/43.
napr III/SG4 ktorá mala odrazit vylodenie, dokázala vydržať len do 12.6.1944. Bez strojov , bola jednotka stiahnutá z bojov.
Výsledok ich snaženia nulový.
ich súperom boli zväčša P51 a P47.
 
1stCL_Hien
tuhle jsem testovala Kikinu a musím uznat, že to je supr éro. Corsaira sezobne jako malinu.

Á pravda se ukázala! Úsměv
Pro Hopera: Kikina,né námořník! Úsměv
 
Hoper
ehm, tak tedy pro Hiena - "námořník" jak malinu sezobne DVA Corsairy....
;)

a kdo "testovala" ?? ona zas létá nějaká slečna, co má dokonce i vkus ? tedy alespoň co se národnosti týče ? (přesvědčit, že námořníci jsou nesporně až nestydatě dokonale lepší, jak blátošlapové už nebude problém...)
Upravil/a Hoper dne 28-06-2010 20:16
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

13-09-2025 17:59
Ahoj, jak bych si s vámi mohl zalétat? Kdy, kde a jak? Létal jsem BOS solo a ted si na TAW trosku osvojil i engine mgmt a navigaci jen podle mapy. Sám ale nemám šanci. Létám za spojence.

20-08-2025 11:11
Ahoj dneska někdo na il-2 budem na teamspeaku kolem 5-6 hod klidne i ty Vity muzes dorazit taky se vracime po dlouhé době. Mrknutí

19-08-2025 21:45
Ahoj, Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá Úsměv poraďte mi kde bych objevil staré veterány.

09-08-2025 13:55
Tak na zbytek roku hodně štěstí jako z Kokury!

23-07-2025 10:14
A kde máš ty "svoje" obrázky?

22-07-2025 20:07
já "svoje" nezakazuju

18-07-2025 10:09
Jaké nalinkované obrázky? 95% obrázků na netu nelze linkovat, je to zakázáno.

14-07-2025 18:24
a není tu čistě náhodou někdo, kdo ví proč se nezobrazují nalinkované obrázky?

13-07-2025 23:31
Další zpráva o medvědech! Šklebící se

13-07-2025 19:07
Pro zajímavost: Na území česka se v minulosti v hradních příkopech medvědi nikdy nepoužívali. Bylo to neekonomické.

38,064,357 návštěv