MW-50 funguje jako anti-detonační směs, díky čemuž může být použito vyšší plnění. Ovšem tato vlastnost se s nadmořskou výškou zhoršuje.
Druhá funkce je chlazení směsi a motoru. Studený vzduch má totiž vyšší obsah částic při daném tlaku, než horký vzduch. (viz Izobarický děj)
Běžně se do motoru vstřikuje více paliva, než se spálí. Je to kvůli lepšímu chlazení. Při použití vstřiku vody nebo MW-50 se může bohatost směsi snížit, kde palivo pro chlazení je nahrazeno právě onou vodou. Voda do sebe pohltí hodně tepla. Není to jen díky její tepelné kapacitě, ale i díky tomu, že potřebuje vysoké množství energie pro změnu skupenství na plynné.
Upravil/a AJaromir dne 27-09-2018 14:58
Někde na foru jsem četl, že chování MW50 na G14 není korektní. Může mi někdo vysvětlit v čem a jak by to mělo vypadat a fungovat správně ?
asi jde o toto, to mají fakt blbě...
jen pro porovnání kam to drží AS motor
jim ten motor udrží 1,7ATA v rychlém dajvu někam hodně hluboko pod 3km výšky což bude špatně (při stoupání ani ne 2km výšky), navíc bych se skoro hádal, že ty Německý testy jsou při statickém tlaku a ne za letu s ohledem na jiné testy a grafy... a tudíž by ty hodnoty měly být spíše ještě o kousek výš (ve hře)
no jde čistě o schopnost kompresoru udržet výšku (a tím i výkon)
edit: nalezl jsem to vlákno kde je ona stížnost na MW u G-14 a jde skutečně o příliš nízkou kritickou výšku kompresoru
tak to je určitě špatně v BoX...
Upravil/a Saburo dne 27-09-2018 18:30
Je nejaka sanca ze opravia v tejto hotovej hre vodu na skle? Bo lietat v dazdi u mna budi dojem, akoby som cuval. Voda mi prosto steka do protismeru na bocnych sklach a co sa jej zbiera na celnom skle pri vysokych rychlostiach je az vtipne.
Baron, ked sa mozem opytat, nevies ci maju v plane urobit 'Oblubeny server' alebo nejaku frontu ked sa prihlasujes na server? Je divne vykopavanie zo servera po restarte mapy. To uz je bezne hadam na vsetkych MP onlajnovkach
- kvapky na skle - no to som docela prekvapeny, u mna stekaju korektne podla rychlosti. Mozes spravit z toho nejaky clip?
- vykopavanie zo servera po restarte - na odstraneni toho problemu sa pracuje. Teda nielen na tomto samozrejme ale celkovo sa upravuje MP system tak, aby to bezalo co najhladsie a bez kopania zo servera. Kedy vsak vypustia tuto verziu MP neviem, testy stale prebiehaju.
Flying Circus:
* stejným postupem se tvoří mapy pro FC
* Pfalz D.IIIa a Sopwith Camel již fungují pod BoX enginem
* čeká se na dokončení 3D modelu a textur
Ten kdo navrhuje uvolňovaní hadraplánů WWI zaslouží propustit. Proč tam cpou další hlemýždí stroj pro Němce. Na Spada bude fungovat Pfalz D.XII nebo Fokker D.VIIF, pokud budou FC neustále podrážet nevhodným planesetem, nikdo to nebude chtít kupovat.
S prepacenim Petsilde, ale to co si napisal, je blbost. Nic v zlom ale mylis sa. Pfalz je napriklad rychlejsi ako Camel. A nemyslim tym Pfalz D. XII - mimochodim, casom bude aj ten. A ze je Spad XIII rychlejsi. Samozrejme ved to bola jedna z najrychlejsich masin WWI.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.