Rumcajs napsal:
Mě spíš zaráží celková jednoduchost simulace.
Co ta na tom zaraza? Ja prave toto vitam.
Čekal jsem, že to bude na úrovni CloDu. Tedy počet a detail simulovaných zařízení a přístrojů letadla. DCS úroveň a všechny ty hejblátka jsem nečekal, ale tak nějak ten CloD jo. No a to to není. Je to graficky hezký, FM je (bude) slušnej, ale DM a ostatní komplexnost je spíš na nižší úrovni. Jistě je to alfa, není to hotové, ale směr to už asi ukazuje slušně. Ne že by to nutně muselo být špatně, nakonec zábava to bude, jen jsem původně měl dojem, že to má být komplexnější.
A co konkrétně si představuješ pod tím pojmem komplexnější třeba u Bf 109?
Bierglass napsal:
A co konkrétně si představuješ pod tím pojmem komplexnější třeba u Bf 109?
Rozhodně damage model. Stávající DM je velmi jednoduchý. Vlastně simuluje jen obecné poškození motoru, které vede k destrukci v krátkém čase, pak ustřelení křídel jo a dá se to legračně vohnout. V tomhle směru jsem prostě zmlsanej CloDem, kde se dá poškodit kde co. Netvrdím, že to CloD dělá bůhvíjak dobře, ale je to tam. Je poškození chladiče, poškození různých částí motoru, poškození vrtule (jednak ohnutí a pak taky automat se dá zničit), zbraní, ovládání řídících ploch, přístrojů, může utíkat nádrž(e), může být poškozen elektrický okruh (pak nesvítí zaměřovač), hydraulika podvozku... No a DM v BOSu je proti tomu velmi přímočarý. To znamená, že ty věci nejsou modelovaný, nebo jsou proti CLODu simulovaný velmi jednoduše. Ale jak říkám, nemusí to být nutně na škodu.
Bierglass napsal:
A co konkrétně si představuješ pod tím pojmem komplexnější třeba u Bf 109?
Rozhodně damage model. Stávající DM je velmi jednoduchý. Vlastně simuluje jen obecné poškození motoru, které vede k destrukci v krátkém čase, pak ustřelení křídel jo a dá se to legračně vohnout. V tomhle směru jsem prostě zmlsanej CloDem, kde se dá poškodit kde co. Netvrdím, že to CloD dělá bůhvíjak dobře, ale je to tam. Je poškození chladiče, poškození různých částí motoru, poškození vrtule (jednak ohnutí a pak taky automat se dá zničit), zbraní, ovládání řídících ploch, přístrojů, může utíkat nádrž(e), může být poškozen elektrický okruh (pak nesvítí zaměřovač), hydraulika podvozku... No a DM v BOSu je proti tomu velmi přímočarý. To znamená, že ty věci nejsou modelovaný, nebo jsou proti CLODu simulovaný velmi jednoduše. Ale jak říkám, nemusí to být nutně na škodu.
Vždyť jim toho zatím více nefunguje než funguje,Hodnotit to v této fázi vývoje je podle mého soudu předčasné.Konkrétně Bf 109 jim pořád nefungují chladiče a je nefunkční manuální ovládání vrtule.Z tohoto důvodu lze těžko na těchto zařízeních způsobit nějakou škodu.Poškození hydrauliky podvozku je namodelováno tak,že dojde k poklesu tlaku v okruhu,vypadnutí příslušné nohy z podvozkové šachty a její následné odlomení.Jakýkoliv zásah do motorového prostoru musí nutně vést k selhání motoru jako celku.Jde jen o počet zásahů,ráži,a poškozenu součást.Zde je to namodelováno,buď máš olej hned a nebo až po chvíli.Občas se mi stane,že ani nestačím dostat pořádný olej a motor stojí.Pravděpodobně simulováno poškození bloku motoru.Osobně jsem zkoušel účinnost Magnum 9 mm na blok motoru z Š 120 na vzdálenost cca 10 m. Průraz velikosti pěsti,totální destrukce ojinice.Takové poškození musí mít nutně za následek okamžité zastavení motoru.Někdy sestřelená letadla hoří a někdy zase ne.To dokazuje,že asi není až tak úplně jedno kam a čím jsi se trefil.Vzhledem k tomu,že to nevypisuje ty dementní hlášky jak jsme zvyklí ze Šturma nebo z CloDa co jsi komu poškodil nikdy nevím co jsem vlastně trefil (míněno při střelbě na stihačku ze vzdálenosti cca 100 m).Jestli jde nádrž poškodit to zkutečně nevím.Když za sebou tahám bílou lajnu tak vzhledem k nefunkčnímu chladiči a palivoměru opravdu nevím co mám vlastně poškozené.Pravdou však asi je,že tzv."ustřelení controls" jak jej známe ze Šturma se asi nedočkáme protože v RoFku to také není.Ale kdo ví?
Sexi boy . . . lééér!
[img]https://scontent-b-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/t31.0-8/10329939_629984760412719_5896380092815080450_o.png[/img] is not a valid Image.
[img]https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/t31.0-8/10286741_629984747079387_5960001558768934535_o.png[/img] is not a valid Image.
[img]https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/t1.0-9/10275952_629984797079382_6958263723396537838_n.png[/img] is not a valid Image.
[img]https://scontent-a-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/t1.0-9/10153199_629984807079381_5145072460247150559_n.png[/img] is not a valid Image.
1) What is the progress in DM development? It was 60% on November 9th. Is it correct to say that it's not yet ready in regards of visual presentation? How much work still must be done with the visuals and how different will it look from what we have now in early access?
DM is ready for 90% now. Some elements are not complete yet, props for example. And it's important because it plays its role, in collisions and similar events. But generally speaking the damage model is ready. There are still some visual bugs, and we're working on fixing them. Some other things are just different from you're accustomed to. Fact: in IL2 1946 all the weapons were made weaker than they must be for gameplay purposes. That's not how ot is done im IL2BOS because weapons deal realistic damage according to the WW2 archive data about gun tests that we use. For instance, these tests state that basically two 20mm canon shots take out a single engine fighter. I know that GUI doesn't provide the necessary info that would make DM more transparent, so it's just not ready yet, WIP.
13) How granular is the engine DM going to be? Can you hit individual cylinders and bits or is it just going to be old school "the engine is one bit hitbox" style?
It is very detailed and you'll be informed about every hit in the GUI when it's ready. But here's a note for the future: a 20mm round doesn't care how detailed the engine's DM is - it hits it and it turns it into a piece of junk
14) Will DM be at least as good as it was in IL-2: 1946? Particularly speaking, breaking aileron rods, rudder rods, gun jamming, radiator and fuel tank breaches, etc..
Radiators and fuel tanks get damage and get holes; they also explode and set afire. Have you even played the game? Other rods modeling and gun jamming are being worked at. But still I don’t get it, what’s wrong with the guns? You get a 20mm round damaging your engine and you somehow manage to stay in the air, fly and maneuver? You really have sooo few chances to survive a 20mm blow.
Btw je pekny ten Fw, odlahcena dvojkanonovka ma vzdy privadza do rozpakov
Ve Zmetkovi jde dělat takovou akrobacii i Emilem.Ve starém Šturmu to šlo v Bf také.Na rozdíl od obou jmenovaných her to alespoň hezky vypadá Jen tak mimochodem,povedlo se někomu rozchodit Flight FX?
Upravil/a Bierglass dne 01-05-2014 14:14
Ve Zmetkovi jde dělat takovou akrobacii i Emilem.Ve starém Šturmu to šlo v Bf také.Na rozdíl od obou jmenovaných her to alespoň hezky vypadá Jen tak mimochodem,povedlo se někomu rozchodit Flight FX?
...A můžeš mi říct,co je na rozdíl od CLODu hezkýho na bílém povrchu sem tam osázeného vesničkou či lesem ?
Ve Zmetkovi jde dělat takovou akrobacii i Emilem.Ve starém Šturmu to šlo v Bf také.Na rozdíl od obou jmenovaných her to alespoň hezky vypadá Jen tak mimochodem,povedlo se někomu rozchodit Flight FX?
...A můžeš mi říct,co je na rozdíl od CLODu hezkýho na bílém povrchu sem tam osázeného vesničkou či lesem ?
No krajina není zrovna dobrý příklad ta je jak kdyby jí převzali z CloDa. Jediný rozdíl je snad v tom,že tady jsou stromy o které se můžeš rozbít a je více 3D. Porovnej si pár obrázků letadel z obou her a můžeš si odpovědět i sám.
Ve Zmetkovi jde dělat takovou akrobacii i Emilem.Ve starém Šturmu to šlo v Bf také.Na rozdíl od obou jmenovaných her to alespoň hezky vypadá Jen tak mimochodem,povedlo se někomu rozchodit Flight FX?
...A můžeš mi říct,co je na rozdíl od CLODu hezkýho na bílém povrchu sem tam osázeného vesničkou či lesem ?
Třeba že textury nevypadají jako vytažené z prdele, z výšky nevypada celá země jako vytažená z prdele, při omezení detailů to nevypadá jako vytažené z deset let staré prdele a celé to nevypadá jako zelená prdel (v tomto případě bílá).
A co keby ste pockali az bude hra hotova? Potom ju mozete jebat sprava-zlava, a zasluzi si to. Dovtedy su to vsetko iba jalove kecy. A ked uz teda provnavate CoD. Odinstalujte si TF, a potom porovnavajte. Pretoze az potom to bude korektne.
Upravil/a Baron dne 01-05-2014 16:33
No právě.Obrázky....na území Cloda je spousta věcí k vidění...města,vesnice,stromy,cesty ........jiná věc jsou ty stromy.Tam s tebou souhlasím....
No jestli to nebude tím,že je to z Ruska v zimně. Ale krajinu neřeš ta je opravdu až příliš nechutně Clodovitá. Objekty ve vesnicích to už je naštěstí více Rofácké.Ty obrázky letadel jsi si porovnal? Pořád nevidíš ten rozdíl?
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.