Je to stále beta... Ale divné je, že Spady původně v ROF létaly přísně na rychlost. Točily jen pokud nebylo zbytí. Spad dokázal potrápit, protože utíkal a v momentě kdy uznal, že má nahnánu rychlost a vzdálenost zatočil a šel znovu to útoku. Pamatuji na několik dlouhých honiček v tomhle stylu.
Někdy po čtvrtém patchi bylo AI zblbnuto na točení, protože si lidi stěžovali, že je to nuda...
Horri: možná je to jen můj chybný pocit, ale skoro jako bych mezi tvými řádky (nejen u posledního příspěvku) v době nedávné četl určité lehké znepokojení a možná i lehoulinký nesouhlas s určitými vývojovými kroky, které tým okolo RoFu podniká?
Tak se mi podařilo odhalit chybu v přihlašování k mateřskému serveru. Dělal to metál za offline kampaň. Kdykoli jsem si ho dal na plochu, nastala chyba. Když ho nechám nezobrazený, chyba se nekoná. Jestli to nebude mít souvislost se starou kampaní, kterou jsem nestačil vymazat a teď už to nejde. Netušíte kde se to maže?
WT_Horrido napsal:
Je to stále beta... Ale divné je, že Spady původně v ROF létaly přísně na rychlost. Točily jen pokud nebylo zbytí. Spad dokázal potrápit, protože utíkal a v momentě kdy uznal, že má nahnánu rychlost a vzdálenost zatočil a šel znovu to útoku. Pamatuji na několik dlouhých honiček v tomhle stylu.
Někdy po čtvrtém patchi bylo AI zblbnuto na točení, protože si lidi stěžovali, že je to nuda...
1.to beriem, že je beta. ale predsa je rok 2011 a nie rok 1998.
2.to je škoda s tými Spadmi.
Tajpan napsal:
Ak letíte s autopilotom a dôjde vám palivo (resp prídete o motor), tak AI pokračuje na další waypoint. (aj ked to znamená prípadné zajatie)
editodatok
ešte musím spomenút vzláštne rátanie zostrelov. istými som bol len dvoma, zbytok bol asi len preto, že som len poškodil a jediný prežil z letky.
nemas litat s autopilotem , ale jinak je pravda ze AI je tupec a nic ho nedonuti se vratit na zakladu ... a ze mu chcije benal a je nad frontou? to prece nevadi, hura k frantikum za dalsim waypointem ... jediny jak se s timhle da bojovat je kdyz je clovek velitel letu a vidi nejaky poskozeni tak AIcka supem poslat dom, pripadne je rychle zformovat a co nejkratsi cestou prevyst pres frontu a cekat az ten poskozenej odpadne
ad ty sestrely: fakt jsou docela komicky ... utocim na 5 Ni 17, ktery nahanej DFWcko, tri se oddelujou chvilku s nima bojuju, pozitivne sestreluju 2 a pri pristani mam napocitany 4 a v realu by me nepriznali ani jeden bo to bylo nad nepratelskym uzemim a beze svedku ... holt jak mu strelis benal/motor a von sedne tak je to sestrel ... by me zajimalo jak to vypada s tim navrhem jakej jednu dobu byl na foru ... ze by se sestrel zapocitaval jenom kdyby spadnul v nejaky "vizualni" vzdalenosti od letadla, svedci apod. ... to by bylo mnohem zajimavejsi
Nechci něják štengrovat,ale první treck,kde uvidim,že se to dá sundat Albem trojkou nebo pětkou,vyhrává bednu Našeho piva (stella,heinekein apod. se nepočítají) dle vlastího výběru.
Na to dávám své slovo jako že se FK_Rudiger jmenuji.
FK_Rudiger napsal:
Nechci něják štengrovat,ale první treck,kde uvidim,že se to dá sundat Albem trojkou nebo pětkou,vyhrává bednu Našeho piva (stella,heinekein apod. se nepočítají) dle vlastího výběru.
Na to dávám své slovo jako že se FK_Rudiger jmenuji.
Asi neco delas spatne. Ze 4 pokusu sem ho dostal s Albem 5kou dvakrat. Track mam a bednu piva si schovej na jindy
Tajpan napsal:
Ak letíte s autopilotom a dôjde vám palivo (resp prídete o motor), tak AI pokračuje na další waypoint. (aj ked to znamená prípadné zajatie)
editodatok
ešte musím spomenút vzláštne rátanie zostrelov. istými som bol len dvoma, zbytok bol asi len preto, že som len poškodil a jediný prežil z letky.
nemas litat s autopilotem , ale jinak je pravda ze AI je tupec a nic ho nedonuti se vratit na zakladu ... a ze mu chcije benal a je nad frontou? to prece nevadi, hura k frantikum za dalsim waypointem ... jediny jak se s timhle da bojovat je kdyz je clovek velitel letu a vidi nejaky poskozeni tak AIcka supem poslat dom, pripadne je rychle zformovat a co nejkratsi cestou prevyst pres frontu a cekat az ten poskozenej odpadne
ad ty sestrely: fakt jsou docela komicky ... utocim na 5 Ni 17, ktery nahanej DFWcko, tri se oddelujou chvilku s nima bojuju, pozitivne sestreluju 2 a pri pristani mam napocitany 4 a v realu by me nepriznali ani jeden bo to bylo nad nepratelskym uzemim a beze svedku ... holt jak mu strelis benal/motor a von sedne tak je to sestrel ... by me zajimalo jak to vypada s tim navrhem jakej jednu dobu byl na foru ... ze by se sestrel zapocitaval jenom kdyby spadnul v nejaky "vizualni" vzdalenosti od letadla, svedci apod. ... to by bylo mnohem zajimavejsi
1.autopilot: pár misií som si zaletel na komplet, ale čas je môj nepriatel.
2.to by bolo fajn, ale neviem, neviem či by to hráčska komunita prijala,
Tajpan napsal:
Ak letíte s autopilotom a dôjde vám palivo (resp prídete o motor), tak AI pokračuje na další waypoint. (aj ked to znamená prípadné zajatie)
editodatok
ešte musím spomenút vzláštne rátanie zostrelov. istými som bol len dvoma, zbytok bol asi len preto, že som len poškodil a jediný prežil z letky.
nemas litat s autopilotem , ale jinak je pravda ze AI je tupec a nic ho nedonuti se vratit na zakladu ... a ze mu chcije benal a je nad frontou? to prece nevadi, hura k frantikum za dalsim waypointem ... jediny jak se s timhle da bojovat je kdyz je clovek velitel letu a vidi nejaky poskozeni tak AIcka supem poslat dom, pripadne je rychle zformovat a co nejkratsi cestou prevyst pres frontu a cekat az ten poskozenej odpadne
ad ty sestrely: fakt jsou docela komicky ... utocim na 5 Ni 17, ktery nahanej DFWcko, tri se oddelujou chvilku s nima bojuju, pozitivne sestreluju 2 a pri pristani mam napocitany 4 a v realu by me nepriznali ani jeden bo to bylo nad nepratelskym uzemim a beze svedku ... holt jak mu strelis benal/motor a von sedne tak je to sestrel ... by me zajimalo jak to vypada s tim navrhem jakej jednu dobu byl na foru ... ze by se sestrel zapocitaval jenom kdyby spadnul v nejaky "vizualni" vzdalenosti od letadla, svedci apod. ... to by bylo mnohem zajimavejsi
1.autopilot: pár misií som si zaletel na komplet, ale čas je môj nepriatel.
2.to by bolo fajn, ale neviem, neviem či by to hráčska komunita prijala,
ad 2 -> prave ze to komunita navrhla a na foru i odhlasovala - uvidime
FK_Rudiger napsal:
Nechci něják štengrovat,ale první treck,kde uvidim,že se to dá sundat Albem trojkou nebo pětkou,vyhrává bednu Našeho piva (stella,heinekein apod. se nepočítají) dle vlastího výběru.
Na to dávám své slovo jako že se FK_Rudiger jmenuji.
Asi neco delas spatne. Ze 4 pokusu sem ho dostal s Albem 5kou dvakrat. Track mam a bednu piva si schovej na jindy
Albik III, Brisfity na ACE bez bomb a radii, jenom s kulometama
s Falconem II - 4 z 5
s Falconem III - 3 ze 3
jediny v cem je neprijemnej je ze ustoupa ... online a pripadne se zivym strelcem to bude asi pekna potvora
FK_Rudiger napsal:
Nechci něják štengrovat,ale první treck,kde uvidim,že se to dá sundat Albem trojkou nebo pětkou,vyhrává bednu Našeho piva (stella,heinekein apod. se nepočítají) dle vlastího výběru.
Na to dávám své slovo jako že se FK_Rudiger jmenuji.
Asi neco delas spatne. Ze 4 pokusu sem ho dostal s Albem 5kou dvakrat. Track mam a bednu piva si schovej na jindy
Albik III, Brisfity na ACE bez bomb a radii, jenom s kulometama
s Falconem II - 4 z 5
s Falconem III - 3 ze 3
jediny v cem je neprijemnej je ze ustoupa ... online a pripadne se zivym strelcem to bude asi pekna potvora
Prozraď jak to děláš. Pro mě je cokoliv dvojmístného neřešitelný problém. S albatrosem je to ještě horší protože je pomalejší než spojenecké dvojmístňáky.
mno Brisfit je mnohem prijemnejsi nez Bregueot bo s tebou chce bojovat takze neleti rovne ale toci ... staci kdyz se od nej budes drzet trosku dal a nebudes viset na 6, pripadne se protocit az na HO ... je to velka krava a docela dobre se do ni trefuje a zda se mi ze i ma peknou tendenci zahoret (ale nevypada to, ze by ohen nejak vadil zadnimu strelci takze zadny producirovani se u horiciho Brisfita nebo by se mohlo stat i nepekny prekvapeni)
EDIT: mno ale uvedomil jsem si ze jde vlastne o pivo, takze http://www.ulozto...-56-00-trk
EDIT2: aha, tak vono nestaci jenom track ale i tu misi, cilize vlastne z toho udelat film .. takze nic, no
Upravil/a j4ck41 dne 25-06-2011 15:14
Tajpan napsal:
Ak letíte s autopilotom a dôjde vám palivo (resp prídete o motor), tak AI pokračuje na další waypoint. (aj ked to znamená prípadné zajatie)
editodatok
ešte musím spomenút vzláštne rátanie zostrelov. istými som bol len dvoma, zbytok bol asi len preto, že som len poškodil a jediný prežil z letky.
nemas litat s autopilotem , ale jinak je pravda ze AI je tupec a nic ho nedonuti se vratit na zakladu ... a ze mu chcije benal a je nad frontou? to prece nevadi, hura k frantikum za dalsim waypointem ... jediny jak se s timhle da bojovat je kdyz je clovek velitel letu a vidi nejaky poskozeni tak AIcka supem poslat dom, pripadne je rychle zformovat a co nejkratsi cestou prevyst pres frontu a cekat az ten poskozenej odpadne
ad ty sestrely: fakt jsou docela komicky ... utocim na 5 Ni 17, ktery nahanej DFWcko, tri se oddelujou chvilku s nima bojuju, pozitivne sestreluju 2 a pri pristani mam napocitany 4 a v realu by me nepriznali ani jeden bo to bylo nad nepratelskym uzemim a beze svedku ... holt jak mu strelis benal/motor a von sedne tak je to sestrel ... by me zajimalo jak to vypada s tim navrhem jakej jednu dobu byl na foru ... ze by se sestrel zapocitaval jenom kdyby spadnul v nejaky "vizualni" vzdalenosti od letadla, svedci apod. ... to by bylo mnohem zajimavejsi
1.autopilot: pár misií som si zaletel na komplet, ale čas je môj nepriatel.
2.to by bolo fajn, ale neviem, neviem či by to hráčska komunita prijala,
autopilot - v nastavení obtížnosti (tuším že setings - nbtaknj)
1stCL_Fucida napsal:
Nevíte někdo, proč se mi v RoF nechce chytit osa Z (předozadní) na TIRu a funguje mi to jen na tlačítkách?
U TackIR v4 mi to občas taky udělalo, tak jsem stáhl a nainstaloval TrackIR v5 a všechno je v pohodě. Nevím sice proč a jak a co se stalo, ale funguje mi to teď bez chyby.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.