abych nezasíral hlavní DCS vlákno, Paura měl recht, letadlovky jde řídit, leporelo postřehů
maximální obrat, rychlost 33 uzlů, náklon 6,4 stupně, tomcat nelze setřást z paluby. Tomcaty nakonec odstartují i s větrem v zádech, ale nějaký čas čekají zda si ten teror kapitán nerozmyslí
maximální náklon
tomcaty na okruhu zařazené čekající na přistání v daném pořadí
AI tomcat nepřistane pokud manévrujete s lodí, čeká až se srovná i kdyby měl spadnout do moře
navigace do přístavu není vůbec lehká, trefit i za střízliva do přístavu Apra na Guamu je vyloženě umění, IRL to tam tahají remorkéry
odřená jachta bude fakturována US NAVY
finální manévre
test startu tomcatu při prudkém manévru o 90 stupňů část 1
část 2, všimněte si jak mu ustřelí prdel až za levý katapult (startoval z pravého)
část 3 tady už pilot pomalu sahá po tlačítku EJECT
letadlovka v zaparkovaném stavu - dál to nejde
v této pozici v přístavu Apra už je na mělčině a je definitivně zaseklá, plný výkon zpět je nevysvobodí
nastaven kolizní kurz, ale taran nelze provést loď má automatický odklon od kolizního kurzu Upravil/a magot dne 12-07-2024 22:56
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.