Pekne videjko. 👍 Len so nabuduce zapraporuj vrtulu nefunkcneho motora, poleti sa ti lahsie 😉
Měl jsem za to, že to mám v praporu, jen to neumí animace zobrazit, ale připouštím že jsem prostě nenašel kde prapor správně navolit. Jen jsem si přepnul u motoru 1 manuální nastavení vrtule a zjistil, že automatika už vrtuli měla na 0%, což jsem považoval za prapor. Pak jsem motor 1 zastavil protože se točil samovolně. 110 se ploužila nízko nad zemí 200km/h.
Pekne videjko. 👍 Len so nabuduce zapraporuj vrtulu nefunkcneho motora, poleti sa ti lahsie 😉
Měl jsem za to, že to mám v praporu, jen to neumí animace zobrazit, ale připouštím že jsem prostě nenašel kde prapor správně navolit. Jen jsem si přepnul u motoru 1 manuální nastavení vrtule a zjistil, že automatika už vrtuli měla na 0%, což jsem považoval za prapor. Pak jsem motor 1 zastavil protože se točil samovolně. 110 se ploužila nízko nad zemí 200km/h.
Hele, pozor, vrtule do praporu neznamená že se netočí, znamená to, že je nastavena tak, aby měla nejnižší odpor. U různých vrtulí (zvl. větších průměrů) to nemusí být totéž. A, samozřejmě, pokud se zastaví motor tak, že se nemůže otáčet, třeba kvůli vzpříčení nějaké části, tak se vrtule zastaví, a nastaví se trošku jinak, než kdyby se mohla protáčet.
Protože (logicky) nejnižší odpor při stojící a při protáčející se vrtuli bude při různých úhlech nastavení. Ten automat to umí oboje. V reálu, samozřejmě, u různých her to může a nemusí být nasimulantováno
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
Video z dneška. Nic extra, jeden z typických soubojů. Honička za utíkajícím bombrem se zvrhla v souboj stodesítek a Jaka. Když už to bylo zase dobrý, přihnala se opožděná eskorta, která to potentovala manévr killem. A když už to zase bylo dobrý, trochu se to pohnojilo vlastní chybičkou. Skončilo to zdlouhavým utloukáním posledního statečného, kvůli nedostatku munice:
Keď už niet čo povedať k veci, tak som od veci, však áno.
Vylepšená odolnosť He a ostatných stredných bombardérov áno, odstrelenie krídla jedným zásahom je troška cez mieru. Špeciálne 2 krát po sebe.
Ktorýsi jockey 111 sa na fóre (TaW alebo u Knight-ov) chválil, že od vydania patchu ho ešte nezostrelili ale on má už x zostrelov stíhaciek.
Tiež asi normálne, však áno.
Hele JulBíku, nemyslel von to Punckey jako legraci? Jeden si nemůže být jist, ale když se koukám na ten smajlík na konci, i když před ním chybí nezera, tak bych řekl, že si dělá prdel.
Konkrétne He-111 boli známe svojou odolnosťou. A tiež boli vnímané ako nebezpečný protivník práve pre dobre rozvrhnutú obranu - to zmieňujú vo svojich memoároch tak spojeneckí ako i sovietski piloti. Treba povedať, že donedávna v BoS bol DM pre He-111 nie práve optimalne urobený, čo bolo často zdôrazňované pri testoch. Nebol problém zostreliť krátkou dávkou He-111 v podstate čímkoľvek (obzvlášť H6), stačili na to dva guľomety puškovej ráže. Jeden prelet a He-111 išiel k zemi. Po úprave viacerých vecí je teraz odolnosť (nielen) He-111 zvýšená. Chápem, že sa to nie všetkým bude páčiť, pretože He-111 bol spravidla istý a jednoduchý zostrel, čo momentálne neplatí (myslím to bez irónie).
K tomu, čo písal jockey 111 (nečítal som jeho príspevok, vychádzam z toho, čo napísal Julo) - myslím si, že tiež závisí od toho, kto a ako na daný cieľ útočí, resp. ako sa bombardér bráni. Porovnám to napr. s Fw-190A-8, ktorý som spočiatku vyslovene nenávidel - lietal som s ním totiž s plnou nádržou (jednoducho zvyk), mal som pocit, že letím s nákladným vlakom - ťažký, neobratný, pomalý. Všetko možné, ale nie stíhačka. Kým mi nedocvaklo, že A8 má nádrže dve a pri plných nádržiach je ťažká jak sfina. No a keď som si dal k tomu trebárs 500 kg bombu, mal som problém vôbec s tým vzlietnuť. A to píšem o stíhacej verzii. Nuž, začal somlaborovať s množstvom paliva a čuduj sa svete, zrazu sa z tehly stal docela obratný a rýchly stroj. Dopadlo to tak, že na KOTA (keď ešte nebol príliš známy madzi hráčmi) pri obrane továrne a po zostrele A-20 som bol napadnutý 2 Spitfirami Mk.IX a jedným Jakom (všetci z jednej letky), ktorých som dokázal vymanévrovať a uletieť. Dozvedel som sa, že som cheater, lebo Fw-190A-8 nemôže predsa tak manévrovať a nemôže byť taký rýchly, lebo všetky A8 čo dovtedy stretli boli pomalé a ťažkopádne. V podstate som s nimi pobavene súhlasil, pretože ak by som mal 100 % paliva ako som brával predtým, bolo by rýchlo po mne. Lenže vtedy som vzal iba 35 % paliva a defaultnú výzbroj - a to sa odrazilo tak na rýchlosti ako aj na obratnosti stroja. Momentálne je A8 môj asi najoblúbenejší stroj (spolu s Bf-109K-4). Píšem to preto, že situácia s He-111 mi pripadá podobná - zvyk na lacný a rýchly zostrel, útok z "blbého" uhlu priamo do palebneného poľa a podobne. Tým samozrejme nechcem povedať, že je to bez chýb. Každopádne si znovu vleziem do He-111 oboch verzií a vyskúšam "in natura" - a aj za druhu stranu.
Barone, ale ona stížnost není na odolnost He 111. Problém reportovaný z více míst jsou množící se sestřely, kdy se nepoškozené letadlo po jednom zásahu střelcem rozpadne na kusy.
Hele JulBíku, nemyslel von to Punckey jako legraci? Jeden si nemůže být jist, ale když se koukám na ten smajlík na konci, i když před ním chybí nezera, tak bych řekl, že si dělá prdel.
Hele JulBíku, nemyslel von to Punckey jako legraci? Jeden si nemůže být jist, ale když se koukám na ten smajlík na konci, i když před ním chybí nezera, tak bych řekl, že si dělá prdel.
Co jej znám, tak si Punkey prdel nikdy v životě nedělal. Ikdyž jsme se ho to v letce snažili opakovaně naučit, nerozuměl tomu. Je to seriózní, postarší distingovaný pán konzervativních mravů a jeho myšlenky jsou principielně prdeleprosté.
Hele JulBíku, nemyslel von to Punckey jako legraci? Jeden si nemůže být jist, ale když se koukám na ten smajlík na konci, i když před ním chybí nezera, tak bych řekl, že si dělá prdel.
Co jej znám, tak si Punkey prdel nikdy v životě nedělal. Ikdyž jsme se ho to v letce snažili opakovaně naučit, nerozuměl tomu. Je to seriózní, postarší distingovaný pán konzervativních mravů a jeho myšlenky jsou principielně prdeleprosté.
OK, omlouvám se. Jeden se stále učí.
Hele a nemáte video z toho, jak jste Punkeyho učili tu prdel?
[url=http://vwings.net/forum/viewthread.php?thread_id=4942&pid=280105#post_280105][b]Rumcajs napsal:
Hele a nemáte video z toho, jak jste Punkeyho učili tu prdel?
Hele máme, ale není to publikovatelné. Není to žádná legrace, je to samá Punkeyho prdel...
Baron napsal:
K Dopadlo to tak, že na KOTA (keď ešte nebol príliš známy madzi hráčmi) pri obrane továrne a po zostrele A-20 som bol napadnutý 2 Spitfirami Mk.IX a jedným Jakom (všetci z jednej letky), ktorých som dokázal vymanévrovať a uletieť. Dozvedel som sa, že som cheater, lebo Fw-190A-8 nemôže predsa tak manévrovať a nemôže byť taký rýchly, lebo všetky A8 čo dovtedy stretli boli pomalé a ťažkopádne. V podstate som s nimi pobavene súhlasil, pretože ak by som mal 100 % paliva ako som brával predtým, bolo by rýchlo po mne. Lenže vtedy som vzal iba 35 % paliva a defaultnú výzbroj - a to sa odrazilo tak na rýchlosti ako aj na obratnosti stroja. Momentálne je A8 môj asi najoblúbenejší stroj (spolu s Bf-109K-4).
Sice off topic, ale nedá mě to. A přesně kvůli tomuhle jsou v reálu 190 považovány za neohrabané stroje z východní fronty a možná něco na konci války ze západní. Když do toho sedalo spousta lidí co před tím byla na štukách atd.. plně naložení a nezkušení..
Do teď si pamatuji jak jeden spojenecký pilot na spitu byl v šoku když se potkal s hovadem, které ho ukroutilo v točití spirále dolů a dostalo se mu na 6 ..
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.