Leone, ono to bylo ale trochu jinak. Tam sis vylítával lepší typ a ne lepší vstřiky či ploché nýty A mělo to celkem logiku. Nováčkovi asi nechtěli dát dražší stroj
To je jen důkaz, že Il2 dává prostě pilotovi na výběr v tom, co může dělat už od samotného počátku, jako je zvolení si (nebo dokonce vytvoření!!!!) serveru s různými pravidly
Já vím Oldo, taky jsem tam lítal. Ale hrubý princip byl podobný - když se lidé snažili, mohli si vylétat lepší letouny, než ti, kteří na to prděli, nebo nebyli úspěšní. To bylo pro Joeho, jak psal, že to ,,vylítávání" tu krom WWII OL ještě nebylo
Tak ono Leone proti tomu, že začínáš na nějakém dvouplochu z poloviny třicátých let a propracováváš se k čím dál modernějším érům snad ani nikdo nic nemá. Ale ono to tunění letadla ve FRB je jaksi zvláštní. V AB to bych ještě pochopil, ale co se "simulace" týče mi přijde jaksi podivné začínat na nějakém nedodělku No nic du sát polet ve FRB
Já vím Oldo, taky jsem tam lítal. Ale hrubý princip byl podobný - když se lidé snažili, mohli si vylétat lepší letouny, než ti, kteří na to prděli, nebo nebyli úspěšní. To bylo pro Joeho, jak psal, že to ,,vylítávání" tu krom WWII OL ještě nebylo
Ve WWIIOL je vylítání zřejmě proto, aby nováčkové nelikvidovali lepší letadla. Většina z nich totiž zkouší první starty v online kampani a tam se letadla odečítají ze spawnlistu. Taky není neobvyklé, že si nováček ve štuce při pojíždění hodí "B"éčkem bombu pod zadek.
Konečně zas vlákno které se dá číst dloouho.
Nelítám nic-čekám...(vlastně jo, neůspěšné WWop 1x za měsíc když si vzpomenu)
Nevím proč se tu Puník snaží dokázat to co Tomaspelej(nic proti)před cca rokem.
Z rychlého náhledu na české forum WT jsem se dozvěděl že pokud chci hrát simulaci tak je tu nějaká super hra Il2,tak nevím.
Stačí základní porovnání.
Il2 -klasická hra sice přeprodaná 4x ale bez dalších investic s možností kompletního modování a tvorby map a misí s důrazem na simulaci dostupnou té době a hardwaru.
War thunder-hra zdarma s důrazem na stálý přísun financí vydavateli,tím že přitáhne co nejvíce lidí .Nejde mít hru co hrají statisíce a bude těžká na ovládání.(to je v rozporu se simulací,příklad konkurence WWoP u které byl předpoklad že ji budou hrát lidé z WOT-nehrajou,jen orientace v 3D prostoru je zdá se pro většinu velmi náročná)
Co se WT nedá upřít je již zmiňovaná grafika,ale to všichni ví.
ps:ano mám WT od začátku a ano nehraji ho ,ale pravidelně aktualizuji
Tohle vysvětlení se složitostí opravdu neplatí. Potíž musí být jinde. Stačí si povšimnou komplexnosti různých MMO her, jako je WOW, AION, RIFT, GW2 atp. Tyhle hry obsahují většinou sbírku tříd, každá třída obsahuje desítky či stovky skillů a umožňuje sbírku buildů. Některé dokonce umožňují nepřebernou rozmanitost buildů. Tedy naučit se danou hru solidně může trvat měsíce intenzivního hraní. Přesto to hrají statisíce a u WOWu snad miliony lidí. Časová investice, kterou jsou lidi ochotní do toho dát, by umožnila naučit se startovací procedury pro sbírku typů letadel a úsilí věnované do zvládnutí těch postaviček by klidně umožnilo vytrénovat virtuálního pilota do expertního stavu. Zdá se tedy, že to bude v něčem jiném. Ostatně Ilja se tuhle pokoušel o průlom v této teorii, jen mi nějak uniklo, jestli z toho vyvodil nějaký zásadní závěr.
606_Tempik napsal:
Hele tvůj problém je, že nedokážeš argumentovat a otáčíš smysl cicých vět. Pak nemá cenu s tebou debatu vést.
Že neumím argumentovat bych s dovolením nesouhlasil, i z následujícího důvodu: Neotáčím smysl cizích vět, naopak je používám jako argument proti jejich řečníkům v případě, že nedávají smysl. Pokud tedy někdo něco řekne a já na příkladu přirovnání, nebo dotažení jeho věty o krok dál ukážu, že řekl nesmysl, JE to podle mého argument, rovnou s citací zdroje. Argument, kterému se můžeš bránit tím, že zdůvodníš to, co považuji za nesmysl, nebo uděláš to samé co já - použiješ mojí vlastní zbraň proti mě.
Proč jsem arkádista? Nejsem arkádista. To že mám ve WT nalítáno hodně arkádových misí má dva důvody a k oboum dvou mě donutili tvůrci War Thunderu.
Máš nalítáno necelejch 10 minut v SB? Jsi arkádista, určitě z pohledu kohokoliv, kdo lítá WT. Lítáš WoW? Jsi arkádista, dokud nebude mít WoW realistické letové modely. To že jsi arkádista ale přece není nic proti ničemu, není to něco za co by se člověk měl stydět, naopak - je to tvůj styl, super! A můžu tě ubezpečit, že kdybychom si na úrovni arkády porovnávali šulínky, tak mě svěsíš jak mokrý prádlo kdykoliv si vzpomeneš. Taky jsem totiž zkoušel lítat arkádu a jsem v tom tak špatnej, že jsem se nad sebou usedavě rozplakal.
1. v době, kdy jsem jej zkoušel nejvíc vůbec full real nebyl zpřístupněn a nefungovali ani historické mise (respektive jsi na start čekal 15 minut a pak ti to jako oponenty ke spitfiru hodilo kořistní Lavočky s německými kříži)
Hovoříš tedy o době před cca rokem a půl, možná už dvěma lety? V tom případě máš velice neaktuální informace a to, co tvrdíš se už mnoho měsíců nemusí zakládat na pravdě. Vyjma kořistních strojů, ty nás tu serou furt.
2. letadla co jsem chtěl bylo nejrychlejší vylétat v arkádě, abych je až pak mohl zkusit v garáži na full real.
Nepamatuji se už přesně a nemám k tomu referenci, kdy zavedli rozdíly v bodovém hodnocení jednotlivých herních režimů, ale už to bude víc jak rok, kdy si naopak letadla rychleji vylítáš na SB, protože je tam velkej multiplikační koeficient za zásluhy v obtížném režimu. Obvykle to bývá x5 (soudím tak například podle Achievements), takže jeden kill v SB se počítá jako 5 killů v arkádě. Nevím jakej masomlejn se musí dít v arkádě, jestli je rychlejší zabíjet lidi po jednom, než po pěti. Každopádně je SB je třeba joystick, takže souhlasím, že pro někoho může být rychlejší vylítat si letadla v arkádě. O tom není sporu. Sporu je o tom, že máš necelejch 10 minut v SB a tím pádem ve tvé době už SB fungovaly a měl jsi možnost je cca 10 minut lítat. Měl jsi tedy i možnost spustit to víckrát jak jednou a mít víc zkušeností.
[/quote]Takže ne, nejsem arkádista a právě proto mě WT baví vždy jen chvíli. Je to v prvé řadě arkáda, která se občas snaží vzít něco prvků ze simulace (např modely u letadel, která jsou hotová). Když se k tomu teď dostanu, tak létám z 90% realistické bitvy, abych se zase posunul s letadly trochu dál. K tomu je bohužel nejlepší myš.[/quote]
Pokud ti k ovládání letadel stačí myš, a dokonce ti přijde nejlepší tak NAPROSTO rozumím tomu, že tvrdíš, že WT je arkáda. Vyzývám tě ale, abys to přestal hrát jako arkádu a šel do simulačních bitev. Tam je ti myš dobrá leda k rozhlížení a tam jsou letové modely a DMG modely přísné. Dokud lítáš letadla na myši, tak rozumím tomu, že si o WT myslíš, že je to arkáda - protože ho jako arkádu lítáš. Prosím tě ale, abys to netvrdil o WT jako CELKU, protože to není pravda. WT (v celku) má kromě arkády i simulační režim, který začíná být velmi propracovaný a každým měsícem se zlepšuje. Tvrď tedy, že AB a RB jsou ve WT arkáda a budeme spolu v souladu.
Pokud mě neznáš, tak netvrď že jsem arkádista. Já tě taky neznám a nebudu o tobě tvrdit, že máš malý penis a tu si to kompenzuješ.
Tvrdím to na základě prokazatelných statistik a jsem dalek toho definovat délku našich penisů a dostávat se k jejich srovnávání. Pouze tě prosím, abys hovořil o těch herních režimech WT, se kterými máš (ideálně čerstvé) zkušenosti. WT není jako býval IL2, že se vydá patch a pak je rok sucho.
War Thunder tu lidi sledují. Nebudu mluvit za ostatní, ale já ho sleduji proto, že čekám, kam se dokáže WT posunout. A jestli se posune tam kam chci, tak o tom chci vědět. Zatím se tam neposunul a tudíž budu dál čekat.
Záleží co je pro tebe posun. Například už jsou k dispozici tanky (vybraným betatesterům a uživatelům se zakoupenými prémiovými tanky http://warthunder...ore/addons), což pro mě je větší posun, než kdy udělala jakákoliv letecká hra kterou jsem hrál. Pokud čekáš na posun v letecké části, tak je opět otázka, na co přesně čekáš, protože posuny tu jsou prakticky týdně, nejpozději měsíčně. Pokud čekáš na větší mapy, nebo jiné mapy, nebo jiné herní režimy, tak to může trvat ještě léta.
FM nemá s operacemi v Il2 nic společného a nikde to netvrdím.
Ale ANO, TVRDÍŠ, cituji větu z příspěvku ze 25-01-2014 16:15 tohoto vlákna. Důležité věci podtrhnu:
War Thunder nemá potenciál dát virtuálním pilotům to, co dokázali speciálky tu pořádané (letěl jsi tu nějakou?), nemá ani potenciál přiblížit se dřívějším čtvrtečním poletům na Aces over Europe (zkusil jsi to někdy?)
Protože pokud se WT nedokáže Il2 přiblížit právě v tom, co jsem popsal nahoře, tak nikdy nedokáže místní komunitu výrazněji oslovit. A ty pokud jsi to nezažil, tak to prostě nedokážeš pochopit a dál si tu můžeš vést řeči o FM a o tom, jak je WT super.
Takže se znovu ptám a zkusím to jednodušeji, snad pochopitelněji: Jak souvisí fakt, že jsem nezažil speciálky a čtvrteční polety s mými řečmi o letových modelech? A zeptám se ještě stručněji: Jak souvisí speciálky s letovými modely?
Protože pokud nesouvisí (což tady všichni víme ), tak nechápu, proč jsi dal tyhle dvě věci do jednoho argumentu a ještě to obhajuješ..? To je prostě konverzační renonc, kterým jsem tě potrápil a trošku si z tebe udělal srandu tím, že jsem zhustil význam toho, co jsi řekl a položil logickou otázku, která z toho vyvstala.
Jen tvrdím, že ikdyby měl WT super FM a nenabízel prostor ci Il2 ve svých operacích, že se stejně Il2 nevyrovná. Pokud jsem to špatně předtím popsal, nebo jsi to ty špatně pochopil a překroutil, tak snad je to už jasné.
Z této věty chápu, co jsi chtěl říct větou předchozí, než se ti splašila v ruce a vomotala se ti kolem krku. Nic jsem nepřekrucoval, pokroucené vyjádření to bylo samo o sobě dost, stačilo ho jenom oprášit.
Každopádně se shodneme na tom, že WT se IL2 nevyrovná, stejně jako se v jiných věcech IL2 nevyrovná WT. Jsou to prostě dvě různé hry, sedící dvěma různým komunitám virtuálních pilotů a tyto komunity mají podmnožinu pilotů, kteří tu sedí, s kolou a popcornem u monitoru a řvou smíchy, jak se tady hádáme dokolečka o něčem, o čem není sporu. Jak sem vždycky někdo přijde, zahlásí svojí pravdu o WT jako celku, aniž by ho aktuálně znal. Nebo jak sem přijde někdo, kdo začne řešit třeba letový modely, aniž by je ve WT v podstatě použil. A pak sem přijde idiot jako já, a začne tady zase hlásat svojí pravdu a postupně, každýmu zkusí vyvrátit co vyvrátit lze. A pak jsou tady lidi jako Fučida, Horrido nebo Paegas a další, kteří si dají tu práci a postnou sem reference, odkazy, srovnání a vůbec věci, ze kterých si i já vezmu s čepicí v ruce ponaučení a pak už nikde nikomu netvrdím, že WT má srovnatelný mapy s IL2.
Nicméně znovu opakuji: Máš pravdu, WT ani IL2 se sobě vzájemně nikdy nevyrovnají. Pokud tedy smím takto pochopit tvojí větu, parafrázuji "WT se IL2 nevyrovná".
Ono se taky stačí podívat na hodnoty u jednotlivých letounů v číslech co mají oficiálně v popisu, abych tak nějak poznal, že jako nic moc.
Fajn, dokaž to. Ukaž mi výkonostní tabulky jednotlivých letounů a ukaž mi rozdíly, které ti přijdou "jako nic moc". Pokud se chceme bavit o číslech, pojďme se bavit v číslech a s referencemi, jinak jsme opět ve fázi "kecy starý Blažkový". A jestli řekneš, že mi nemáš potřebu nic dokazovat, tak se neobtěžuj vypouštět takovýhle nepodložený argumenty. Obtěžuješ tím nejenom sebe, protože je to zbytečný a nikdo ti na to neskočí, ale taky nás, kteří se chceme hádat pokud možno konstruktivně.
Pro mě není super, a klidně se stav na hlavu, polejvej benzínem a zažehávej flame. FM je průměrný, DM je průměrný, grafika průměrná, herní styl nastaven tak, aby to sypalo co nejvíc peněz a zážitky plytké.
K tomuhle už jsem se vyjádřil výše, zážitky, jejich čerstvost a herní režim, nechť si čtenáři posoudí sami. Každopádně jestli sis zkoušel letadlo "v hangáru", tak... Né, to je zbytečný.
A tvoje výmluva, žes Il2 nezkusil, protože nevíš, kdy tě zavolá práce je bullshit. Je tu plno lidí, co jsou hodně vytížení a jednou za rok si těch pár hodin opravdu najdou, když chtějí.
To nebyla výmluva příteli, to byla odpověď na tvojí otázku, jestli jsem to někdy zkusil. Následoval argument, proč mě vyhovuje WT a jeho systém hraní. Do klasický IL2ky se vracet nebudu, takže až se budou lítat operace třeba v IL2:BoS, nebo v nějaký novější iteraci, tak se rád zúčastním. Je ale v mém případě počítat s tím, že mi přijde hovor (a ti kdo se mnou hrají ví, že mi klienti volají často) a já odcházím od PC v té vteřině, kdy mě klient potřebuje (a to kdo se mnou hrají ví, že se tohle děje taky celkem pravidelně). Apriori tedy hlásím, že spoléhat se na mě jako na člena týmu v mnohahodinových operacích nelze. Nikdy nedám přednost hře před svými klienty a říkám to na rovinu. To není výmluva.
Ano, v autech se moc nevyznáš. Sporťák a sportovní auto je docela něco jiného.
Dobře, vysvětli mi to prosím jako čtyřletýmu dítěti, jakej je rozdíl mezi sporťákem a sportovním autem? Doteď "sporťák" pro mne byl hovorový výraz pro "sportovní auto", ale třeba se mýlím. Prosím vysvětli mi to.
---------------------------------------------------------------------------
Pokud moudřejší ustoupí, budou si blbci dělat, co se jim zachce...
Tohle vysvětlení se složitostí opravdu neplatí. Potíž musí být jinde. Stačí si povšimnou komplexnosti různých MMO her, jako je WOW, AION, RIFT, GW2 atp. Tyhle hry obsahují většinou sbírku tříd, každá třída obsahuje desítky či stovky skillů a umožňuje sbírku buildů. Některé dokonce umožňují nepřebernou rozmanitost buildů. Tedy naučit se danou hru solidně může trvat měsíce intenzivního hraní. Přesto to hrají statisíce a u WOWu snad miliony lidí. Časová investice, kterou jsou lidi ochotní do toho dát, by umožnila naučit se startovací procedury pro sbírku typů letadel a úsilí věnované do zvládnutí těch postaviček by klidně umožnilo vytrénovat virtuálního pilota do expertního stavu. Zdá se tedy, že to bude v něčem jiném. Ostatně Ilja se tuhle pokoušel o průlom v této teorii, jen mi nějak uniklo, jestli z toho vyvodil nějaký zásadní závěr.
Hmm, tady se to rozjíždí, už jsme se dostali od WT vs IL2, na simulátor vs MMO/strategie
"Složitost" je možná u těchto her větší, ale nejsou těžší na ovládání.
"Když umřeš, tak o tom nevíš, ale pro ostatní je to těžké. To samé platí, když jsi debil." ~ autor neznámý
alfik napsal:
...již několik stran na tomto vláknu nepokračuji (čehož jste si oba nevšimli)
Všimli a taky jsme si toho vážili, protože jsme měli (zřejmě mylný) pocit, že jsi uznal že jsi srovnával nesrovnatelné, nebo respektive, že jsi se vyjadřoval o jedné části hry a hovořils o hře jako takové. S čímž nemůžeme souhlasit, podle objemu kufru přece taky nehodnotíš CELÉ AUTO, nebo ano?
Puniku, buď mi piš jako Merten, nebo si vyser oko.
Jsem už postarší pán a na tvé vyryvání nejsem zvědavý. Díky svému stáří už jsem podobných jako ty zažil dost a na dalšího nejsem zvědavý.
Myslíš bez citací tvých vět a přesnému vyjadřování se k nim a rozebírání jejich významu? Jestli jsi postarší pán, tak je naopak dobře, že vidíš přesně co jsi psal a na to mojí konkrétní odpověď. Jestli chceš zabředávat do hospodské diskuse, kdy se v několika větách smísí argumenty, pocity, názory, nepravdy a pravdy, tak na to jsme tu za Aáá málo vožralí a za Béé moc na internetu, kde lze citovat, referencovat, dokládat.
Nevím cos myslel přesně slovem "vyryvání", ale jestli ho smím chápat jako "vyřvávání", tak moje vyřvávání vypadá jinak, už jsi ho tu zažil. S dovolením si tedy seru voko a budu s tebou pokračovat tak, abychom se případně mohli dobrat nějakých závěrů. A mluvím klidným hlasem, neurážím tě a ani jsem z tebe doteď nedělal blbečka.
Oba: Máme demokracii. Vy dva hlasujete pro, dalších dvacet nebo třicet (vč. těch z tohoto fora, ale nejen oni) hlasuje proti.
Tady se o ničem nehlasuje a nikdy nehlasovalo. Tady lidi, co nakoukli do kufru auta a zdál se jim malej začali vyřvávat, že je celý auto na hovno, aniž by se v něm projeli, nebo vzali v potaz další aspekty. Proti tomu jsme se ohradili jako ti, co to auto denně používají na vysoké úrovni a tak s dovolením ví, o čem hovoří. Takže tohle není o demokracii, není to o rozhodování která hra je lepší nebo horší. Jasně tu už několikrát padlo, že každá z těch her je lepší v něčem a horší v něčem jiném. Což je důvodem, proč někdo hraje tu, a jinej onu hru.
Nijak to ale nesouvisí s naším problémem, že někdo soudí hru jako celek, aniž by jí hrál jako celek. Vyjadřuje se k letovejm a simulačním vlastnostem, aniž by je kdy viděl v praxi.
A svůj názor (nikoli recenzi či nějaké kritické zhodnocení, ale to vy asi nejste schopni rozlišit) dle vás vyjádřit nesmím.
Smíš. A my s dovolením zase smíme vyjádřit ten náš. Nemusíš se hned kvůli tomu rozbrečet a uraženě utéct do kouta.
PS: je mi úplně u prdele, kolik mi Gaidžin registruje bitev, sestřelů či smrtí. Fakt. Právě tohle považuji za tu největší sračku z celé hry. Ale chápu že pro tebe je to důležité.
Je to důležité pro podpoření našeho argumentu, že se vyjadřuješ k něčemu, co neznáš.
Pro mě byly lepší třeba specky ve šturmu, kdy jsme tři hodiny letěli nad modrým pacifikem a hledali jednu maličkou lodičku, nebo jiná, kdy jsme se učili jak naštosovat cca 25 letadel na palubu letadlovky a co nejrychleji odstartovat. Nic na záznamy a rekordy.
Jupí! Tak se vyjadřuj k tomuhle, přece! Vyjadřuj se k tomu, co děláš, co hraješ. Ale neměj tu drzost hlásit paušálně o něčem, z čeho jsi zažil jenom třetinu, to je celé. Je to prosté. Až budeme řešit systém arkád, srovnávat třeba co komu na jaké arkádovce sedí víc, tak pak tvůj názor rádi uvidíme. Až budeme řešit operace v IL2, tak taky! Do té doby ti ale slušně dokazujeme, proč je tvůj názor zavádějící.
A teď mě omluv, tlačí se mi skrz konečník i druhý voko.
---------------------------------------------------------------------------
Pokud moudřejší ustoupí, budou si blbci dělat, co se jim zachce...
Pro mě je tedy sporťák a sportovní auto taky totéž . Mé auto má pár sportovních prvků, v některých směrech sportovní charakteristiky a dostatečný výkon, aby zadupalo do země 99 ze 100 aut, které potkám, ale za sporťák bych ho asi stejně neoznačil...je to takový můj malý Pepé . Teď jen nesmím jet tak půl roku do servisu, než se finančně zahojím z poslední návštěvy. inu když chci jezdit s Focke-Wulfem...
Serza napsal:
A zde se lisime. Zatimco ja mozna produkuju "vykriky do tmy", ktere nekdy nedavaji smysl (Mimochodem, nedavaji smysl pouze tem, kteri nevi o nektere veci, popripade nejsou schopni si tyto veci dosadit do souvislosti), ty pocitujes pouze nutnost urazet druhe. Zde neni co dalsiho dodat, nebot clovek ktery potrebuje uchylovat s k urazkam jiz davno nema hodnotne argumenty, a tudiz konverzaci "prohral".
Prohrává se v disputacích kamaráde, konverzace a výkřiky do tmy nejsou o výhře nebo prohře. Pokud ale někdo křičí do tmy, nejedná se o konverzaci a tím pádem mu z tý tmy taky může přistát posranej papír na xicht.
(Mimochodem, nedavaji smysl pouze tem, kteri nevi o nektere veci, popripade nejsou schopni si tyto veci dosadit do souvislosti)
Naprostej souhlas a v tomto ohledu jsem ti napospas. Jsem blbej, nepoučenej a z výkřiků do tmy si ty věci do souvislosti nedám...
pocitujes pouze nutnost urazet druhe.
Ano. A taky pociťuji nutnost chovat se k druhým, jako se oni chovají ke mně. Ale urážet určité jedince mě asi baví víc. Je to pro mě stejná terapie, jako pro tebe výkřiky do tmy. HIGH FIVE!
---------------------------------------------------------------------------
Pokud moudřejší ustoupí, budou si blbci dělat, co se jim zachce...
Pro mě je tedy sporťák a sportovní auto taky totéž . Mé auto má pár sportovních prvků, v některých směrech sportovní charakteristiky a dostatečný výkon, aby zadupalo do země 99 ze 100 aut, které potkám, ale za sporťák bych ho asi stejně neoznačil...je to takový můj malý Pepé . Teď jen nesmím jet tak půl roku do servisu, než se finančně zahojím z poslední návštěvy. inu když chci jezdit s Focke-Wulfem...
Fuči jen tak mimochodem můj taliánskej krasolet je tak trochu sporťák a do servisu nejezdí
Pro mě je tedy sporťák a sportovní auto taky totéž . Mé auto má pár sportovních prvků, v některých směrech sportovní charakteristiky a dostatečný výkon, aby zadupalo do země 99 ze 100 aut, které potkám, ale za sporťák bych ho asi stejně neoznačil...je to takový můj malý Pepé . Teď jen nesmím jet tak půl roku do servisu, než se finančně zahojím z poslední návštěvy. inu když chci jezdit s Focke-Wulfem...
Fuči jen tak mimochodem můj taliánskej krasolet je tak trochu sporťák a do servisu nejezdí
Italské auto co nestojí v servisu nemůže být italské
Pro mě je tedy sporťák a sportovní auto taky totéž . Mé auto má pár sportovních prvků, v některých směrech sportovní charakteristiky a dostatečný výkon, aby zadupalo do země 99 ze 100 aut, které potkám, ale za sporťák bych ho asi stejně neoznačil...je to takový můj malý Pepé . Teď jen nesmím jet tak půl roku do servisu, než se finančně zahojím z poslední návštěvy. inu když chci jezdit s Focke-Wulfem...
Fuči jen tak mimochodem můj taliánskej krasolet je tak trochu sporťák a do servisu nejezdí
120 GLS je vlastně taky sporťák, tak co se hádáte.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.