Nastavení grafiky v Ilovi
|
Maxxis |
Přidané 18-12-2006 17:27
|
Uživatel
Příspěvek: 539
Založený: 30.09.05
|
musim rict teda ze sem videl 2800 metru pod sebou vlnky na vode a tak 3-5 km k lodim a mohl sledovat jednotlivy strilny jak šijou včetně dot co se tam motali, ale je to hodně zavisly z jakyho smeru se kouká, smerem k slunku, jak se leskne voda tak je videt hůř. |
|
|
|
Ucho |
Přidané 18-12-2006 19:01
|
Diskutující
Příspěvek: 2952
Založený: 29.09.05
|
Mám s Nvidii nastavenou nulu a jsem spokojenej.
+/- to vypadá jako na téhle starší: http://www.airwar...l2.htm#006
Žije, žije ve stepi jeden v suché otepi.
Druhý v láptích pod pařezem, třetí v díře mezi bezem.
Ať si jsou, tam kde jsou. Ať sem na nás nelezou.
|
|
|
|
XXX_Dazz |
Přidané 19-12-2006 07:42
|
Uživatel
Příspěvek: 1411
Založený: 29.09.05
|
hmm toto mám 1024x768 2xAA 4xAF perfect voda-0 a doty na velkú vzdialenosť vidím ale cca od 2km mi doslova zmizne a objaví sa tak 500m odo mna. Včera dokonca aj P38 a bol potom rýchly koniec.
Jo, na dálku jo. Ale 600-800m z čelního profilu to je děs
Mám pocit že tohle má něco společného jen s kartami Nvidia, mají méně kvalitní obraz než Ati. Někde jsem viděl porovnání obrazu z karet Ati vers. Nv a ten rozdíl byl zantelný. Sám mám Nv6600 a podobné problémy |
|
|
|
Hoper |
Přidané 19-12-2006 07:46
|
Moderátor
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
obecný problém NV nebo ovladače ? |
|
|
|
XXX_Dazz |
Přidané 19-12-2006 07:55
|
Uživatel
Příspěvek: 1411
Založený: 29.09.05
|
Je to obecný problém Nv (Edit: mimo Nv8800 ) spojený s vykreslováním textur. Kdybych ještě našel to vlákno tak ho postnu.
Při vysokých AA a AF ten problém není tak markantní.
Upravil/a XXX_Dazz dne 19-12-2006 08:02
|
|
|
|
Ucho |
Přidané 19-12-2006 09:11
|
Diskutující
Příspěvek: 2952
Založený: 29.09.05
|
XXX_Dazz napsal:
Je to obecný problém Nv (Edit: mimo Nv8800 ) spojený s vykreslováním textur. Kdybych ještě našel to vlákno tak ho postnu.
Při vysokých AA a AF ten problém není tak markantní.
Jsem zjistil, že s wodou na 3, se mi výrazně zlepšuje i kvalita zobrazení letadel ve všech vzdálenostech... akorát si to vezme 20-30 fps.
Žije, žije ve stepi jeden v suché otepi.
Druhý v láptích pod pařezem, třetí v díře mezi bezem.
Ať si jsou, tam kde jsou. Ať sem na nás nelezou.
|
|
|
|
VLK74 |
Přidané 19-12-2006 09:31
|
Nováček
Příspěvek: 4
Založený: 19.12.06
|
Zdravím všechny piloty a prosím o radu. Létám šturma ofline asi čtyři roky, včetně původního Il2 až po dnešní verzi FB 4.05 Před nedávnem jsem se stal i úspěšně sestřelovaným pilotem na online. Jenže z důvodu připojení na net byla nutná přeinstalace mých win xp. Čtyři roky neaktualizované, neservisované win xp professional byly nahrazeny "novými" xp SP2 poté co se objevily první problémy se starým systémem versus internetem.Takže teď je to čistá instalace na novém disku, jak systému, tak i hry IL2FB, původní disk již nedostačoval svou kapacitou a zkopírované zazálohované FBčka nešly spustit protože byly v setupu nastavené na open GL a než jsem na to došel že je to tím, nainstaloval jsem je raději znovu. Spustil hru, jal se přenastavovat grafiku pro online létání, přepl z direktu na open a zase to nešlo spustit. Takž od této chvíle mi nejde za žádných okolností zapnout ve hře v nastavení grafiky openGL. Hra vždy spadne do windows a v adresáři hry uloží tento txt soubor:
An unexpected exception has been detected in native code outside the VM.
Unexpected Signal : EXCEPTION_ILLEGAL_INSTRUCTION occurred at PC=0x69596fff
Function name=(N/A)
Library=C:\WINDOWS\system32\nvoglnt.dll
Je mnohem delší, pokud by měl někdo zájem mi poradit a pomoci, pošlu mu jej v plném znění na mejl.
Grafiku mám NV 6600GT, aktuální ovladač doporučovaný pro šturma a nv v současné době tento 81.95 Od doby kdy nastal popisovaný problém z hardware na mém počítači přibyl akorát nový pevný disk a ze software nové xp a ovladač grafiky. Vyzkoušel jsem samozřejmě všechny možné ovladače, včetně nejnovějšího a pak i prapůvodního přiloženého na CD ke grafice se kterým to dříve prokazatelně fungovalo. S žádným z ovladačů hru se zapnutým openGL nespustím. Zkoušel jsem i do win/system 32 nakopírovat nějaké jiné soubory dll související s openGL a nic z toho se nesetkalo s úspěchem. Víc toho nedokážu, neb mé znalosti počítače jsou jen uživatelské, když si budu moc fandit tak řeknu uživatelské-pokročilé. Děkuji za jakoukoliv radu, nebo dotaz na upřesňění faktů z mé strany.
S pozdravem VLK74 |
|
|
|
313_123 |
Přidané 19-12-2006 09:58
|
Uživatel
Příspěvek: 1516
Založený: 23.01.06
|
tenhle problém jsem kdysi řešil taky boužel už si nepamatuji jak
ale přeinstaluj znovu šturma a zkus to znovu
páč jediné co si pamatuju že to byla děsná chujovina
bud podělané conf.ini
nebo nastavení grafiky
|
|
|
|
312_Karl |
Přidané 19-12-2006 10:09
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 337
Založený: 29.09.05
|
100%ni souhlas
taky mam vodu na 0 a pomer FPS/vzhled je asi nejlepsi (na 6600GT)
jinak 1280x1024, 2xFSAA, 8xaniso
ovladace 84.25 (+ modif .DLL)
s doty problem nemam zadny a musim rict, ze v tomhle smeru mi strasne pomohl prechod na LCD. Ted vidim mnohem lip a dal nez na CRT... |
|
|
|
Ucho |
Přidané 19-12-2006 10:15
|
Diskutující
Příspěvek: 2952
Založený: 29.09.05
|
VLK74, zkus tenhle http://ucho.wz.cz...i/Conf.ini
Žije, žije ve stepi jeden v suché otepi.
Druhý v láptích pod pařezem, třetí v díře mezi bezem.
Ať si jsou, tam kde jsou. Ať sem na nás nelezou.
|
|
|
|
XXX_Dazz |
Přidané 19-12-2006 10:31
|
Uživatel
Příspěvek: 1411
Založený: 29.09.05
|
312_Karl napsal:
100%ni souhlas
taky mam vodu na 0 a pomer FPS/vzhled je asi nejlepsi (na 6600GT)
jinak 1280x1024, 2xFSAA, 8xaniso
ovladace 84.25 (+ modif .DLL)
s doty problem nemam zadny a musim rict, ze v tomhle smeru mi strasne pomohl prechod na LCD. Ted vidim mnohem lip a dal nez na CRT...
modif .DLL ??? ale od nějakého patche by měli být všechny modif nebio se pletu ? |
|
|
|
Ucho |
Přidané 19-12-2006 10:57
|
Diskutující
Příspěvek: 2952
Založený: 29.09.05
|
XXX_Dazz napsal:
312_Karl napsal:
100%ni souhlas
taky mam vodu na 0 a pomer FPS/vzhled je asi nejlepsi (na 6600GT)
jinak 1280x1024, 2xFSAA, 8xaniso
ovladace 84.25 (+ modif .DLL)
s doty problem nemam zadny a musim rict, ze v tomhle smeru mi strasne pomohl prechod na LCD. Ted vidim mnohem lip a dal nez na CRT...
modif .DLL ??? ale od nějakého patche by měli být všechny modif nebio se pletu ?
ze Spitu je to líp vidět....
Žije, žije ve stepi jeden v suché otepi.
Druhý v láptích pod pařezem, třetí v díře mezi bezem.
Ať si jsou, tam kde jsou. Ať sem na nás nelezou.
|
|
|
|
312_Karl |
Přidané 19-12-2006 12:34
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 337
Založený: 29.09.05
|
nick "ucho" o necem svedci, kdyby ses jmenoval "oko" tak tenhle problem nemas a vidis stejne ve spitu jako v befku
Dazzi jo, od 4.neco jsou ty knihovny novy v defaultu. Jsem zapomnel. |
|
|
|
Lavo |
Přidané 19-12-2006 14:26
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 437
Založený: 30.09.05
|
water=2 u mna ATI RADEON X800XT
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b215/Letka_13/8167671.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b215/Letka_13/polnoc.jpg[/img] is not a valid Image.
|
|
|
|
Ucho |
Přidané 19-12-2006 14:46
|
Diskutující
Příspěvek: 2952
Založený: 29.09.05
|
Lavo napsal:
ten první, to je ze záplav v New Orleans? :-)
Žije, žije ve stepi jeden v suché otepi.
Druhý v láptích pod pařezem, třetí v díře mezi bezem.
Ať si jsou, tam kde jsou. Ať sem na nás nelezou.
|
|
|
|
VLK74 |
Přidané 20-12-2006 15:00
|
Nováček
Příspěvek: 4
Založený: 19.12.06
|
Díky Ti Ucho za ten conf.ini, je to teď mnohem lepší, i když to pořád na open gl nejede. Takže bádám dál, co že mi tyto trable způsobuje. |
|
|
|
CR_PETRAS |
Přidané 20-12-2006 15:08
|
Uživatel
Příspěvek: 960
Založený: 06.10.05
|
UCHO .. s bezdovolením jsem si tvůj Config.ini taky sosnul |
|
|
|
MK_KaiN |
Přidané 20-12-2006 17:25
|
Uživatel
Příspěvek: 1088
Založený: 01.10.05
|
Blázni vod Ucha né!!! Přestane vám fungovat počítač |
|
|
|
CR_PETRAS |
Přidané 21-12-2006 12:37
|
Uživatel
Příspěvek: 960
Založený: 06.10.05
|
No tak jsem to zkusil a zase vrátil svůj původní.Bylo to nějaký zubatý |
|
|
|
Hoper |
Přidané 23-12-2006 20:12
|
Moderátor
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
Water rendering
To select water rendering mode please modify the Water section in the file conf.ini in the [Render_OpenGL] section (Water = 1 by default).
Water = 0 – Water with flat geometry (fastest).
Water = 1 – Water with flat geometry (fast).
High quality water rendering modes with correct wave geometry
Water = 2 – This mode is visually similar to water = 3 but it runs on ATI cards 9800, X800, X1800 and later models.
Water = 3 – Fast render mode with Vertex Shaders 3.0 (NVIDIA 6600 and later models)
Water = 4 – Better quality mode with Vertex Shaders 3.0 (NVIDIA 6800 and later models)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|