Avia B-135
|
Kurtis |
Přidané 17-01-2011 17:52
|
Uživatel
Příspěvek: 659
Založený: 27.02.06
|
CZS_Scharck napsal:
Palba 1939/40 ? JJ. Zase jsou tam Avie nalajnované na stojánce |
|
|
|
Stoupa |
Přidané 17-01-2011 17:55
|
Uživatel
Příspěvek: 709
Založený: 18.06.09
|
Je krásně vidět kolik Avií měli a ani jedna nezůstala, škoda.
|
|
|
|
ZVP_Jindra |
Přidané 17-01-2011 20:58
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 205
Založený: 10.11.09
|
tak se asi dostáváme k hlavní otázce...kolik za to chceš? |
|
|
|
Stoupa |
Přidané 18-01-2011 01:08
|
Uživatel
Příspěvek: 709
Založený: 18.06.09
|
PSDčko na skin pro Roba a další lidičky.
Neexistující link smazán 29.11.2023
P.S. No kdybych si měl počítat korunu za polygon tak bych teď měl něco přes 4000 a jsem teprv nazačátku
Upravil/a Stoupa dne 29-11-2023 16:00
|
|
|
|
saldy |
Přidané 18-01-2011 02:26
|
Diskutující
Příspěvek: 3651
Založený: 29.01.09
|
ZVP_Jindra napsal:
tak se asi dostáváme k hlavní otázce...kolik za to chceš?
Třeba si ho Stoupa nechá jen pro sebe a bude nám tady pak vyprávět jak to hezky lítá
|
|
|
|
WT_Peci |
Přidané 18-01-2011 12:30
|
Uživatel
Příspěvek: 1355
Založený: 30.09.05
|
Ještě jednou se zeptám - mluvili jste o dvoubarevné kamufláži s někým z Bulharska? S někým, kdo se v jejich letectvu orientuje, zná tehdejší podmínky atp.?
Něco jiného je dělat si ostudu na domácím foru a něco jiného je udělat si ji celosvětově.
Upravil/a WT_Peci dne 18-01-2011 12:30
|
|
|
|
Robo |
Přidané 20-01-2011 11:18
|
Uživatel
Příspěvek: 1836
Založený: 01.10.05
|
WT_Peci napsal:
Ještě jednou se zeptám - mluvili jste o dvoubarevné kamufláži s někým z Bulharska? S někým, kdo se v jejich letectvu orientuje, zná tehdejší podmínky atp.?
Něco jiného je dělat si ostudu na domácím foru a něco jiného je udělat si ji celosvětově.
Opytam sa jedneho Bulhara, toto je detail co sa da pridat a ma to cas.
Stoupa ten model predstavuje Aviu B.135 robenu pre Bulharov (kratke vyfuky, 2 gulomety, bez lapacu vzduchu, hladky olejovy chladic, podovozok ako B.135.2)?
Podla MBI - na ktorej strane je spravny nakres pre tuto seriu (nity, platovanie?) |
|
|
|
saldy |
Přidané 20-01-2011 13:44
|
Diskutující
Příspěvek: 3651
Založený: 29.01.09
|
Někde jsem četl, že se na prototypu testovala i anglická třílistá vrtule, není možné, že by při štastnějším sledu událostí, tedy kdyby měl projekt stále plnou podporu by ji letoun nakonec dostal?
|
|
|
|
Hoper |
Přidané 20-01-2011 14:13
|
Fusioner
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
fajn a budeš v ní lítat proti Reppu - dalšímu prototypu ? ;)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 20-01-2011 14:18
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10827
Založený: 26.01.13
|
Saldy - a k čemu by mu třílistá vrtule byla? U vrtulí to nefunguje nutně tak, že čím více listů, tím lépe
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
czs_scharck |
Přidané 20-01-2011 14:18
|
Uživatel
Příspěvek: 1307
Založený: 05.12.06
|
Přeci proti Emilům v Palbě 1940.
CSL/I_Scharck <iíi=< 59
|
|
|
|
Stoupa |
Přidané 20-01-2011 16:15
|
Uživatel
Příspěvek: 709
Založený: 18.06.09
|
Opytam sa jedneho Bulhara, toto je detail co sa da pridat a ma to cas.
Stoupa ten model predstavuje Aviu B.135 robenu pre Bulharov (kratke vyfuky, 2 gulomety, bez lapacu vzduchu, hladky olejovy chladic, podovozok ako B.135.2)?
Podla MBI - na ktorej strane je spravny nakres pre tuto seriu (nity, platovanie?)
Ano jedná se o seriový stroj, tedy pro bulhary.
Plátování/nýtování boků tupu je dělanej podle nákresu na str. 44-45, a podle fotek. Nýtování/ plátování spodku trupu podle fotek obr.17 a obr.15, které najdeš zde:
http://s988.photo...35%20Foto/
Plátování / nýtování křídla je děláno kombinací nákresu na str. 61 a těchto nákresů: http://modelistik...hp?t=12716. Uložení chladiče v křídle je děláno podle prostřední fotky na str. 30 (víčko od nádrže světlé barvy, pravděpodobně hliník atd., přechod mezi chladičem a protiskluzem ve tvaru L, který končí zároveň s koncem protiskluzu)
Servisní otvory ovládání křidélek na spodku křídla umístěny na pozice podle schématu na str. 57 (předpokládám že se kontrolovaly místa spojení). Všeobecně vše je děláno přednostně podle fotek, až pak podle nákresů.
Upravil/a Stoupa dne 20-01-2011 16:17
|
|
|
|
S |
Přidané 20-01-2011 16:23
|
Nováček
Příspěvek: 99
Založený: 06.01.11
|
Tak to je parádní serie obrázků... ale jako fotograf říkám, že z těchle obrázků nevyplývá jiná barva hřbetu, vážně... Neříkám, že tak Avie tam nelétaly, ale ten přechod na pár snímcích opravdu dělá světlo, respektive jeho "modelování" |
|
|
|
Stoupa |
Přidané 20-01-2011 16:27
|
Uživatel
Příspěvek: 709
Založený: 18.06.09
|
A co ten obr.7 ten přechod uplne v pravo, to na vliv osvetleni nevypadá.
|
|
|
|
S |
Přidané 20-01-2011 16:56
|
Nováček
Příspěvek: 99
Založený: 06.01.11
|
Já fakt nevim, ono je to vachrlatý to prohlásit nějak kategoricky, ale je normální, že světlo se odráží různě od různejch povrchů... jde o hustotu barvy, hrubost povrchu, nebo třeba i tahy pistole (štětce).. .je na to cizí slovo, ale to sem nechci tahati... ale třeba kalibrační tabulky (to, co fotíš s předmětem o kterej opravdu jde co do přesnosti) maji ten parametr silně ošetřenej a proto jsou náležitě drahý, i když je to kus papíru... Ono v tomhle případě jde i o to, jak tvrdej je fotomateriál... jak papír, tak negativ, jestli třeba vůbec v tom gradientu nekecá... Ono je to pro mě téma, protože dělám i vizualizace interiérů a sem silně na nervy, když mi paní ukazuje na vystínovanou bílou skříňku a rozčiluje se, že tu bílou nechce mít šedou (část která je ve stínu)....
ještě k tomu obrázku č. 7 - původně sem myslel, že mluvíš o tom plechu nad motorem... ale to za kabinou je prostě modelování světla toho tvaru... všimni si, že je tam přechod - prohlubeň - je to pěkně vidět na rámu kabiny - tvar trupu za kabinou tomu naprosto odpovídá...
Upravil/a S dne 20-01-2011 17:00
|
|
|
|
3BAP_Rohlos |
Přidané 20-01-2011 19:26
|
Uživatel
Příspěvek: 816
Založený: 08.01.07
|
|
|
|
|
313_Sheddan |
Přidané 21-01-2011 00:32
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 215
Založený: 08.02.07
|
1stCL_Fucida napsal:
Saldy - a k čemu by mu třílistá vrtule byla? U vrtulí to nefunguje nutně tak, že čím více listů, tím lépe "Teoreticky nejúčinnější by byla jednolistá vrtule." říká ten FI, kterej mě vychoval |
|
|
|
Stoupa |
Přidané 21-01-2011 02:05
|
Uživatel
Příspěvek: 709
Založený: 18.06.09
|
Potřeboval bych udělat vlastní slot, stačilo by na začátek vzít bf 109E-4 1940 a přejmenovat ho na AviaB135. MaPe, LesniHu kdepak jste? Mrvit Befko se mi nechce.
[img]http://i988.photobucket.com/albums/af2/Stoupa/menu.jpg[/img] is not a valid Image.
Upravil/a Stoupa dne 21-01-2011 02:15
|
|
|
|
MaP |
Přidané 21-01-2011 19:37
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 190
Založený: 07.09.09
|
Stoupa napsal:
Potřeboval bych udělat vlastní slot, stačilo by na začátek vzít bf 109E-4 1940 a přejmenovat ho na AviaB135. MaPe, LesniHu kdepak jste? Mrvit Befko se mi nechce.
Použij DifFM mod - viz pro 4.10 - http://www.sas194...dseen.html, pro 4.09 musíš hledat.
PS: Když mi pošleš flightmodel, tak ti to během příštího týdne udělám. |
|
|
|
Stoupa |
Přidané 21-01-2011 19:43
|
Uživatel
Příspěvek: 709
Založený: 18.06.09
|
DifFm funguje jak? Fm použij stejnej jako ma bf 109 E-4.
ed.
Upravil/a Stoupa dne 21-01-2011 19:55
|
|
|