June 18 2024 14:50:39
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 5

· Piloti on-line: 2
Tyler Durden, Letka13TD_Luky

· Registrovaní piloti: 2,745
· Nejnovější pilot: Valenok
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » IL-2: 1946 - diskuse
 Vytisknout diskuzi
Avia B-135
Kurtis
CZS_Scharck napsal:
Palba 1939/40 ? Vyděšený
JJ. Zase jsou tam Avie nalajnované na stojánce Úsměv
 
Stoupa
Je krásně vidět kolik Avií měli a ani jedna nezůstala, škoda.
 
ZVP_Jindra
tak se asi dostáváme k hlavní otázce...kolik za to chceš?VyděšenýŠklebící se
 
Stoupa
PSDčko na skin pro Roba a další lidičky.
Neexistující link smazán 29.11.2023

P.S. No kdybych si měl počítat korunu za polygon tak bych teď měl něco přes 4000 a jsem teprv nazačátku Mrknutí
Upravil/a Stoupa dne 29-11-2023 16:00
 
saldy
ZVP_Jindra napsal:
tak se asi dostáváme k hlavní otázce...kolik za to chceš?VyděšenýŠklebící se


Třeba si ho Stoupa nechá jen pro sebe a bude nám tady pak vyprávět jak to hezky lítá Úsměv
ijncluny.estranky.cz/img/original/405/mig19ccc.jpg
 
http://www.sturmovik1946.estranky.cz/
WT_Peci
Ještě jednou se zeptám - mluvili jste o dvoubarevné kamufláži s někým z Bulharska? S někým, kdo se v jejich letectvu orientuje, zná tehdejší podmínky atp.?
Něco jiného je dělat si ostudu na domácím foru a něco jiného je udělat si ji celosvětově.Úsměv
Upravil/a WT_Peci dne 18-01-2011 12:30
 
Robo
WT_Peci napsal:
Ještě jednou se zeptám - mluvili jste o dvoubarevné kamufláži s někým z Bulharska? S někým, kdo se v jejich letectvu orientuje, zná tehdejší podmínky atp.?
Něco jiného je dělat si ostudu na domácím foru a něco jiného je udělat si ji celosvětově.Úsměv


Opytam sa jedneho Bulhara, toto je detail co sa da pridat a ma to cas.

Stoupa ten model predstavuje Aviu B.135 robenu pre Bulharov (kratke vyfuky, 2 gulomety, bez lapacu vzduchu, hladky olejovy chladic, podovozok ako B.135.2)?

Podla MBI - na ktorej strane je spravny nakres pre tuto seriu (nity, platovanie?)
 
saldy
Někde jsem četl, že se na prototypu testovala i anglická třílistá vrtule, není možné, že by při štastnějším sledu událostí, tedy kdyby měl projekt stále plnou podporu by ji letoun nakonec dostal?
ijncluny.estranky.cz/img/original/405/mig19ccc.jpg
 
http://www.sturmovik1946.estranky.cz/
Hoper
fajn a budeš v ní lítat proti Reppu - dalšímu prototypu ? ;)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
1stCL_Fucida
Saldy - a k čemu by mu třílistá vrtule byla? Úsměv U vrtulí to nefunguje nutně tak, že čím více listů, tím lépe Úsměv
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
czs_scharck
Přeci proti Emilům v Palbě 1940.
CSL/I_Scharck <iíi=< 59
 
Stoupa

Opytam sa jedneho Bulhara, toto je detail co sa da pridat a ma to cas.

Stoupa ten model predstavuje Aviu B.135 robenu pre Bulharov (kratke vyfuky, 2 gulomety, bez lapacu vzduchu, hladky olejovy chladic, podovozok ako B.135.2)?

Podla MBI - na ktorej strane je spravny nakres pre tuto seriu (nity, platovanie?)


Ano jedná se o seriový stroj, tedy pro bulhary.

Plátování/nýtování boků tupu je dělanej podle nákresu na str. 44-45, a podle fotek. Nýtování/ plátování spodku trupu podle fotek obr.17 a obr.15, které najdeš zde:

http://s988.photo...35%20Foto/

Plátování / nýtování křídla je děláno kombinací nákresu na str. 61 a těchto nákresů: http://modelistik...hp?t=12716. Uložení chladiče v křídle je děláno podle prostřední fotky na str. 30 (víčko od nádrže světlé barvy, pravděpodobně hliník atd., přechod mezi chladičem a protiskluzem ve tvaru L, který končí zároveň s koncem protiskluzu)

Servisní otvory ovládání křidélek na spodku křídla umístěny na pozice podle schématu na str. 57 (předpokládám že se kontrolovaly místa spojení). Všeobecně vše je děláno přednostně podle fotek, až pak podle nákresů.
Upravil/a Stoupa dne 20-01-2011 16:17
 
S
Tak to je parádní serie obrázků... ale jako fotograf říkám, že z těchle obrázků nevyplývá jiná barva hřbetu, vážně... Neříkám, že tak Avie tam nelétaly, ale ten přechod na pár snímcích opravdu dělá světlo, respektive jeho "modelování"
 
Stoupa
A co ten obr.7 ten přechod uplne v pravo, to na vliv osvetleni nevypadá.
 
S
Já fakt nevim, ono je to vachrlatý to prohlásit nějak kategoricky, ale je normální, že světlo se odráží různě od různejch povrchů... jde o hustotu barvy, hrubost povrchu, nebo třeba i tahy pistole (štětce).. .je na to cizí slovo, ale to sem nechci tahati... ale třeba kalibrační tabulky (to, co fotíš s předmětem o kterej opravdu jde co do přesnosti) maji ten parametr silně ošetřenej a proto jsou náležitě drahý, i když je to kus papíru... Ono v tomhle případě jde i o to, jak tvrdej je fotomateriál... jak papír, tak negativ, jestli třeba vůbec v tom gradientu nekecá... Ono je to pro mě téma, protože dělám i vizualizace interiérů a sem silně na nervy, když mi paní ukazuje na vystínovanou bílou skříňku a rozčiluje se, že tu bílou nechce mít šedou (část která je ve stínu)....

ještě k tomu obrázku č. 7 - původně sem myslel, že mluvíš o tom plechu nad motorem... ale to za kabinou je prostě modelování světla toho tvaru... všimni si, že je tam přechod - prohlubeň - je to pěkně vidět na rámu kabiny - tvar trupu za kabinou tomu naprosto odpovídá...
Upravil/a S dne 20-01-2011 17:00
 
3BAP_Rohlos
www.papirove-modely.cz/img/upload/modely/b-135/20110118190008-102577-v.jpg www.papirove-modely.cz/img/upload/modely/b-135/20110118182959-102573-v.jpg
 
313_Sheddan
1stCL_Fucida napsal:
Saldy - a k čemu by mu třílistá vrtule byla? Úsměv U vrtulí to nefunguje nutně tak, že čím více listů, tím lépe Úsměv
"Teoreticky nejúčinnější by byla jednolistá vrtule." říká ten FI, kterej mě vychoval Šklebící se
 
http://www.letistechrudim.cz
Stoupa
Potřeboval bych udělat vlastní slot, stačilo by na začátek vzít bf 109E-4 1940 a přejmenovat ho na AviaB135. MaPe, LesniHu kdepak jste? Mrvit Befko se mi nechce.

[img]http://i988.photobucket.com/albums/af2/Stoupa/menu.jpg[/img] is not a valid Image.
Upravil/a Stoupa dne 21-01-2011 02:15
 
MaP
Stoupa napsal:
Potřeboval bych udělat vlastní slot, stačilo by na začátek vzít bf 109E-4 1940 a přejmenovat ho na AviaB135. MaPe, LesniHu kdepak jste? Mrvit Befko se mi nechce.


Použij DifFM mod - viz pro 4.10 - http://www.sas194...dseen.html, pro 4.09 musíš hledat.

PS: Když mi pošleš flightmodel, tak ti to během příštího týdne udělám.
 
Stoupa
DifFm funguje jak? Fm použij stejnej jako ma bf 109 E-4.

ed.
Upravil/a Stoupa dne 21-01-2011 19:55
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

17-06-2024 15:06

13-06-2024 22:31
nj, hledání žabiček Šklebící se https://youtu.be/.
..33_oGDEzWd


13-06-2024 16:27

13-06-2024 16:27
A tak to jo, na žábu pozor. V Polsku uz zřizují i kultovni místa kde uctívají žábu a Billa Gatese.

13-06-2024 16:06
Konspirace o známce od Rainforest Alliance

12-06-2024 08:18
Za ty politické zcela určitě Úsměv

11-06-2024 18:46
On to pak, "Ten, jenž není", až přijde čas, předsedovi spočítá, za ty všechny bludný balvany Šklebící se

11-06-2024 12:29
Souhlasím s obojím. Jsemť duše mělká a pochybovačná Úsměv

11-06-2024 10:36
Kdo se snaží poučit, musí umět především pochybovat, neboť pochybnosti ducha vedou k zjevení pravdy.

11-06-2024 10:33
Zvyk nalézati ve všem všudy jen směšnou stránku je nejspolehlivějším příznakem duše mělké - neboť směšné leží vždy na povrchu.

35,058,520 návštěv