Rise of Flight - diskuse o simulátoru z období první světové války
|
1stCL_Novotny |
Přidané 19-06-2011 11:08
|
Diskutující
Příspěvek: 3174
Založený: 01.10.05
|
Petrasi zkus Recovery. A pokud to nepomůže tak asi jen přeinstal. |
|
|
|
1stCL_PETRAS |
Přidané 19-06-2011 11:44
|
Uživatel
Příspěvek: 875
Založený: 30.10.07
|
Recovery O.K. ... dík Novotňáku |
|
|
|
Paulus |
Přidané 20-06-2011 09:08
|
Diskutující
Příspěvek: 2291
Založený: 26.03.08
|
j4ck41 napsal:
von Pavel napsal:
Teď jsem si znovu pustil karieru přes online zapnutí (né kampaň) , spad nebo albík tam není. Jsou tam Nieuprot 11.C a Fokker E III.
nahore je lista s datumem ... tak si najed na rok 1917 a nekdy od pulky roku jsou dostupny jednotky s Albikem, Spady jsou ke konci roku
Asi jsem slepej, projel jsem rok 1917 od června do konce roku téměř po dni a Spada či Albatrose jsem nenašel. Je tam ještě Nieuport 17, ale ten je taky placenej.
základna Loc: 49°43'52.703"N, 16°26'5.3"E
|
|
|
|
313_123 |
Přidané 20-06-2011 09:15
|
Uživatel
Příspěvek: 1516
Založený: 23.01.06
|
musíš nastavit měsíc
pak klepneš na den
naskočí ti taková tancující slečna
(změní se fronta letiště, jednotky, letadla)
podle tvého popisu to vypadá že hejbeš jen s měsícema - ty dny jsou důležitý
znovu a jednodušeji
třeba
rok: 1918
měsíc: leden
den: úterý 7
Upravil/a 313_123 dne 20-06-2011 09:19
|
|
|
|
Tajpan |
Přidané 20-06-2011 10:37
|
Diskutující
Příspěvek: 2928
Založený: 11.10.05
|
Začiatky kampane pre základné lietadlá ROF, približne cca
1,DVa. 10.6.1917 Jasta6
2.SpadXIII 11.12.1917 Esc.3
3.Ne28 10.3.1918 95th
4.DVII 15.5.1918 Jasta11 |
|
|
|
Rony |
Přidané 20-06-2011 12:37
|
Nováček
Příspěvek: 22
Založený: 12.07.10
|
Jsem mírně zmatenej. Ale mám pocit, že v novém patchi zmizel jeden albatros? Německá letadla sem zatím moc nelítal, tak si tím nejsem jistej, ale měl jsem za to, že albatrosy D. II byly dva. |
|
|
|
j4ck41 |
Přidané 20-06-2011 13:45
|
Diskutující
Příspěvek: 2006
Založený: 09.02.06
|
tak Albatros D.II je jeden ... akorat se na nem pouzivaji dva typy chladicu, kdy prvni kusy maji typ Windhoff a po zakazu jeho pouzivani na podzim 1916 jsou nove vyrabene stroje vybavovany chladici Teves und Braun
ovsem stroje s obema chladici jsou nadale k dispozici |
|
|
|
Rony |
Přidané 20-06-2011 13:47
|
Nováček
Příspěvek: 22
Založený: 12.07.10
|
takže když koupím D.II dostanu oba dva? |
|
|
|
j4ck41 |
Přidané 20-06-2011 13:52
|
Diskutující
Příspěvek: 2006
Založený: 09.02.06
|
ano |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 20-06-2011 14:08
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10895
Založený: 26.01.13
|
Zákaz používání? Co se tam dělo? To ty chladiče bouchaly?
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
j4ck41 |
Přidané 20-06-2011 14:36
|
Diskutující
Příspěvek: 2006
Založený: 09.02.06
|
prej to bylo kvuli tomu, ze jak byl na boku stroje, tak byl niz nez hridelova skrin a pri zasahu do chladice pak vytekla veskera chladici smes |
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 20-06-2011 15:04
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Každopádně teď při zásahu chladiče dostal pilot vařicí vodou do ksichtu, což až tolik nevadilo
Nemalou roli hrála i účinnost a odpor...
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
Paulus |
Přidané 20-06-2011 16:40
|
Diskutující
Příspěvek: 2291
Založený: 26.03.08
|
313_123 napsal:
musíš nastavit měsíc
pak klepneš na den
naskočí ti taková tancující slečna
(změní se fronta letiště, jednotky, letadla)
podle tvého popisu to vypadá že hejbeš jen s měsícema - ty dny jsou důležitý
znovu a jednodušeji
třeba
rok: 1918
měsíc: leden
den: úterý 7
UŽ JSEM TO POCHOPIL
Na to bych sám nepřišel
DÍKY
základna Loc: 49°43'52.703"N, 16°26'5.3"E
|
|
|
|
BP_Tyrl |
Přidané 21-06-2011 13:16
|
Diskutující
Příspěvek: 2150
Založený: 30.09.05
|
Poslední dobou mi ROF nějak blbne. Vždycky při připojování mi to vyhodí hlášku, že mutterserver lost cocnection. A pak se normálně připojím. Jen mi to nechce zobrazovat metály z nové Kampaně. |
|
|
|
S |
Přidané 21-06-2011 13:17
|
Nováček
Příspěvek: 99
Založený: 06.01.11
|
WT_Horrido napsal:
Každopádně teď při zásahu chladiče dostal pilot vařicí vodou do ksichtu, což až tolik nevadilo
mno... tohle jsme dosti podrobně řešili kvůli padákum. Ač s podivem, létadlo za ww1 bylo daleko cennější než pilot. Proto piloti (kromě celebrit) neměli padáky (padáky se používaly naprosto běžně, např posádky vzducholodí) - byla obava, aby neskákali i když je šance zachránit éro... tento poměr se za ww2 otočil - pilot byl cenější eroplánu... žádný humanitární posun, prostě prachy |
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 21-06-2011 13:47
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
No padáky se používaly hlavně tam kde se vešly a kde nějaké kilo navíc nečinilo zase takový problém. To ve stíhačkách problém činilo až do závěru války. Diskuse o tom zda to způsobí "zbabělé chování" byla technická, o cennosti vycvičeného a zkušeného pilota nebylo pochyb.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
S |
Přidané 21-06-2011 14:25
|
Nováček
Příspěvek: 99
Založený: 06.01.11
|
tak ale třeba Richthofen s padákem lítal, ne? |
|
|
|
Baron |
Přidané 21-06-2011 14:34
|
Diskutující
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
Manfred von Richthofen - nie. Lothar for Richthofen - nikto nevie, vylúčené to nie je, je docela možné že vo Fokkerovi D.VII padák mal.
Upravil/a Baron dne 21-06-2011 14:34
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
Opitze |
Přidané 21-06-2011 14:42
|
Stařešina
Příspěvek: 6346
Založený: 30.09.05
|
jaká zbabělost... zkus si vyskočit z ULL s padákem z 300 metrů...
Válka a korupce se nedá oddělit.
Dosažení kritické meze korupce téměř vždy vyvolá občanskou válku. A válka vyvolá ještě větší korupci. A tato korupce vyvolá další nestabilitu, která oslabí již tak oslabené demokratické instituce. Oslabí demokratickou kontrolu elit, kontrolu vlády, kontrolu státní autority. Války vedou armády a jejich generálové. A armády z podstaty nejsou demokratické instituce. Pro generály armád je válka požehnání. Kdo podporuje válku vedenou zkorumpovaným státem, podporuje jak samotnou korupci, tak v důsledku i úplné zničení demokracie a svobody v tomto státě.
|
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 21-06-2011 14:46
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Richthofen to nestihl. Heinecke Fallschirm se začal dodávat sice nejdříve k JG, koncem března, začátkem dubna, ale znamenalo to i úpravy letounů - padák se vytahoval táhlem spojeným s letounem. Navíc sami piloti padákům nedůvěřovali. Ono skákat z koše balonu nebo z "Cepelína" je něco jiného než z letadla řítícího se k zemi... První maník co se zachránil výskokem ovšem napsal výrobci děkovný a pochvalný dopis a udělal padáku reklamu. Nakonec skákal i Udet či Jacobs.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|