Ano, takto jsem to zkoušel. Žere mi to ovšem 15 fps, takže u země se to stane nehratelné, protože to padne na 14-15 fps. Navíc se mi zdá, že je to více zubaté (na SOP je o vidět) a shimmering to sice odstraňuje, ale ne úplně...
Upravil/a WT_Horrido dne 14-06-2011 19:51
AI je v ROFu mnohem lepší než AI v IL2... to že tam některé jen tak sedí a nemůžou vás setřást tak prostě bylo... Ne každý byl akrobat, který tahal 10G a na to -5G, aby někoho setřásl... Ale! V některých letadlech dělají i tak divné věci, které nejdou zopáknout...
A že padaj na zem? Já taky padám a jen a jen vlastní vinou.
Válka a korupce se nedá oddělit.
Dosažení kritické meze korupce téměř vždy vyvolá občanskou válku. A válka vyvolá ještě větší korupci. A tato korupce vyvolá další nestabilitu, která oslabí již tak oslabené demokratické instituce. Oslabí demokratickou kontrolu elit, kontrolu vlády, kontrolu státní autority. Války vedou armády a jejich generálové. A armády z podstaty nejsou demokratické instituce. Pro generály armád je válka požehnání. Kdo podporuje válku vedenou zkorumpovaným státem, podporuje jak samotnou korupci, tak v důsledku i úplné zničení demokracie a svobody v tomto státě.
1stCL_Fucida napsal:
Mně přijde, že RoF AI nemá fantasii..sedím za "AI ACE", zjevně ho dotáčím, střílím všude okolo něj (do něj to zatím ještě neumím) a on si pořád kroutí tu svojí ustálenou zatáčku a čeká, až se po vystřílení 2/3 munice endlich trefím AI v RoF je zajímavá jen při boji větších skupin. Ale to ostatně i každá jiná AI. Osobně si myslím, že vlastností letadla lépe využívá AI současného Šturma, než RoFu.
Ten Dr.I je skvělej Začínám to éro mít fakt rád
Kdo umi fakt krutou levou zatacku "na petniku" je skutecnej mistr sveta amoleta ! Vubec to neni nudne ero a nejradsi mam v Dr. ty vyplasene Velbloudy !
Jestli RoF AI nema fantazii pak Sturm AI ji nekdy ma vic nez Star Trek a Star wars dohromady, aby se AI kolikrat vzapeti vycerpalo a upadlo do invencni agonie. Naopak mi prijde, ze RoF AI je proste takova vice ze zivota. A s tim bouranim AI do zeme jsem se teda zatim jaksi vubec nesetkal..chmm. Taky pokud si vzpominam, od zacatku se v ROF napr. chrochtalo, ze AI Spad nebylo krava, co toci se vsim a vedelo kdy se zdekovat, uletet, otocit se a jit na to znova.
WT_Horrido napsal:
Ano, takto jsem to zkoušel. Žere mi to ovšem 15 fps, takže u země se to stane nehratelné, protože to padne na 14-15 fps. Navíc se mi zdá, že je to více zubaté (na SOP je o vidět) a shimmering to sice odstraňuje, ale ne úplně...
Hmmm, Horri, to je divne, ak si dobre pamatam, mas ovela silnejsi komp ako mam ja, takze u teba by to malo byt eno-nuno. Aku mas konfiguraciu? Aku a ako mas nastavenu kartu? Nemas nieco zapnute v ovladacoch, co ti spomaluje vykon karty?
WT_Flan napsal:
1stCL_Fucida napsal:
Mně přijde, že RoF AI nemá fantasii..sedím za "AI ACE", zjevně ho dotáčím, střílím všude okolo něj (do něj to zatím ještě neumím) a on si pořád kroutí tu svojí ustálenou zatáčku a čeká, až se po vystřílení 2/3 munice endlich trefím AI v RoF je zajímavá jen při boji větších skupin. Ale to ostatně i každá jiná AI. Osobně si myslím, že vlastností letadla lépe využívá AI současného Šturma, než RoFu.
Ten Dr.I je skvělej Začínám to éro mít fakt rád
Kdo umi fakt krutou levou zatacku "na petniku" je skutecnej mistr sveta amoleta ! Vubec to neni nudne ero a nejradsi mam v Dr. ty vyplasene Velbloudy !
Jestli RoF AI nema fantazii pak Sturm AI ji nekdy ma vic nez Star Trek a Star wars dohromady, aby se AI kolikrat vzapeti vycerpalo a upadlo do invencni agonie. Naopak mi prijde, ze RoF AI je proste takova vice ze zivota. A s tim bouranim AI do zeme jsem se teda zatim jaksi vubec nesetkal..chmm. Taky pokud si vzpominam, od zacatku se v ROF napr. chrochtalo, ze AI Spad nebylo krava, co toci se vsim a vedelo kdy se zdekovat, uletet, otocit se a jit na to znova.
Dr.1 je mrcha protivna, ktoru treba skrotit. Ale ked ju pilot ovladne, dostane do pazurov nesmierne obratny a stupavy stroj, na ktorom je radost bojovat Ano, lava zatacka je velmi tazka, a treba si ju "odpadat", obzvlast v dogfajtoch. Ale potom, ked sa lava zatacka zvladne... Potom je to cistokrvny zabijak
AI v RoF je fajn, mne sa zatial nastastie nestalo, zeby mi piloti vrazali bezdovodne do zeme.
Upravil/a Baron dne 14-06-2011 22:25
Takový malý dotaz...obsahují i polní úpravy i třeba výměnu motoru? Dle toho co jsem četl se tak dělo na obou stranách, Do Dr.I se dával motor Gnome Rhone..?
nevím lítám rok 1916 a AI mě prohání jak nadmutou kozu
viděl jsem je rozplácávat se po zemi, ale to už měli po motoru atd.
už chápu film stíhači na star kdy velitel nováčkům říka že maj před sebou maximálně týden života - takže to s AI není tak špatné to se mě online podařilo přežít víc letů
jinak dobrá zpráva nevím jak u vás, ale na spadu a albíku (demo letadla)
jsou některé polní mody funkční může te si je tedy skusit zadarao
Ta levá zatáčka v Dr.I není tak hrozná. Jen jsem musel poštelovat pedály (nastavit nelineární křivku) a nic na tom není. Je to vlastně tak trochu podobné zatáčení s Blaníkem, ten bez výraznějšího zásahu pedálem taky zdvihá příď.
Jen je brutální, jak to furt stoupá (ano, vím, že se dá posunout křivka řízení pod osu, ale to považuju za cheat) Jestli je to reálné, tak se docela divím, proč to Fokker neudělal jinak Předpokládám, že v současném RoFu není letadlo, které by se 1 vs 1 mohlo Dr.I vyrovnat Všechno utočí a snad všechno ustoupá, úplně pomalý taky není.. fuj, vždyť on je jak Spitfire
1stCL_Fucida napsal:
Ta levá zatáčka v Dr.I není tak hrozná. Jen jsem musel poštelovat pedály (nastavit nelineární křivku) a nic na tom není. Je to vlastně tak trochu podobné zatáčení s Blaníkem, ten bez výraznějšího zásahu pedálem taky zdvihá příď.
Práve si popísal, v čom je ľavá zatáčka taká zákerná pre nováčikov na Dr.1 Len doplním, že Dr.1 má v ľavej zatáčke tendenciu prejsť do vzopnutia bez varovania, čo je v boji väčšinou osudové.
1stCL_Fucida napsal: Jen je brutální, jak to furt stoupá (ano, vím, že se dá posunout křivka řízení pod osu, ale to považuju za cheat) Jestli je to reálné, tak se docela divím, proč to Fokker neudělal jinak
Táto nepekná vlastnosť Dr.1 je opisovaná vo viacerých knihách, tiež sa spomína, že piloti "priväzovali" knipel k trubke pod prístrojovou doskou gumou, ktorú potom v boji sňali. ten stroj bol prirodzene nestabilný (napadá ma prirovnanie s I-16, ten bol na tom rovnako) čo sa však dalo v dogfighte maximalne využiť - predviedol to Voss vo svojom legendárnom boji proti elite RAF (ale vtedy letel na Fokker F.1).
1stCL_Fucida napsal: Předpokládám, že v současném RoFu není letadlo, které by se 1 vs 1 mohlo Dr.I vyrovnat Všechno utočí a snad všechno ustoupá, úplně pomalý taky není.. fuj, vždyť on je jak Spitfire
Camel F.1. Podľa môjho názoru je lepší ako Dr.1. A najlepší stroj je D.VIIF
Ani S.E.5, ani Spad ho ale neustoupají, ne? Mně přijde, že Camel Dreideckera neutočí, nevím, jestli neustoupá..potřeboval bych si to vyzkoušet 1 vs 1 proti někomu živému
Neustúpajú ho, to je pravda, ale mu s prehľadom uletia. Camel je v horizontále snáď o máličko obratnejší, ale vo vertikálnych manévroch má navrch Dr.1.
No podle mě Spad stoupá docela vyrazně lépe a SE 5a taky byď už ne zas o tolik. A to ještě oba letouny vezou mnohem víc paliva než Dr 1.
A většina lidí s těmito letadli s plnou nádrží nelítá.
Upravil/a Rony dne 15-06-2011 10:00
Kampan:
Velmi sa mi páči. A malý zázrak sa stal, nakoplo ma to znovu "lietať".
1.Ako sa dá nastavit obtiažnost kampane pre AI.?
prvý let , štyri regulárne zárezy (z toho 2xPK) , a to RoF nelietam.
2. Ako nahrávajú tracky? Rád by som sa kochal krásami RoF.
Lebo zatial skoro každú misiu musím opakovat, skolabuje hra. Musím stahovať brutálne dole nastavenia grafiky , lebo som v nejakej generálnej ofenzíve, cca 20 lietadiel vidím cez externály a crash.
A pri opakovaní misie , už je nudný polet.
A tak už lietam na LOW detaily.
ale inak RoF na Low je stále krásny.
3. ako je to s pohladmi cez strelecký zameriavač. resp zmena pohladu pilota? Raz som utopený v kokpite a druhý krát som nad zameriavačom. (zmenil som len graf nastavenie obrazovky)
k AI. vo výškových súbojoch je dobrá. Už som sa pár krát pekne zapotil. ale u zemi je to bieda. ale ujde. jediné vzláštne čo som si všimol, ak letíte v skupine a priamo kolmo nad vami sa začne odohrávať nejaký väčší súboj, tak AI začnú prudko kolmo stúpať a potom kolmo padať dole. začnú letat v takých vlnách, hore dole.
DrI se dá dát... musí se žehlit a být trpělivý a držet si energii a když se něco posere, tak se odpoutávat mírným klesáním. Ale já za Anglány nelítám... Ani DrI jsem zatím moc nelítal... Já jsem oddaný pilot Albíka...
SE5 je mnohem rychlejší, odpoutá se bez problémů...A Climb Rate má do 1 km naprosto stejný...
Válka a korupce se nedá oddělit.
Dosažení kritické meze korupce téměř vždy vyvolá občanskou válku. A válka vyvolá ještě větší korupci. A tato korupce vyvolá další nestabilitu, která oslabí již tak oslabené demokratické instituce. Oslabí demokratickou kontrolu elit, kontrolu vlády, kontrolu státní autority. Války vedou armády a jejich generálové. A armády z podstaty nejsou demokratické instituce. Pro generály armád je válka požehnání. Kdo podporuje válku vedenou zkorumpovaným státem, podporuje jak samotnou korupci, tak v důsledku i úplné zničení demokracie a svobody v tomto státě.
Tajpane ad.1 - nedá se. Má to být určováno nějak podle úrovně letek soupeřů. Ale řekl bych, že to tam ještě není (spolu s výskytem skutečných historických expertů).
Ad.2 - Ctrl+R tuším...
Ad.3 - jsou dvě možnosti, buď se k zaměřovači nahnout/skrčit, nebo si udělat extra "pohled do zaměřovače."
Tajpan napsal:
Kampan:
Velmi sa mi páči. A malý zázrak sa stal, nakoplo ma to znovu "lietať".
1.Ako sa dá nastavit obtiažnost kampane pre AI.?
prvý let , štyri regulárne zárezy (z toho 2xPK) , a to RoF nelietam.
2. Ako nahrávajú tracky? Rád by som sa kochal krásami RoF.
Lebo zatial skoro každú misiu musím opakovat, skolabuje hra. Musím stahovať brutálne dole nastavenia grafiky , lebo som v nejakej generálnej ofenzíve, cca 20 lietadiel vidím cez externály a crash.
A pri opakovaní misie , už je nudný polet.
A tak už lietam na LOW detaily.
ale inak RoF na Low je stále krásny.
1.Záleží na jaké AI jsi narazil, ale i Ace se dá uklovat celkem v pohodě... Nezapoměn, že virtuálně lítáš mnoho let, a když si zvykneš na ROF, že to je trošku jiné éro a přizpůsobíš tomu svůj styl, tak budeš prostě dobrej...
2. CTRL R
3. Myslím, že vše je na NumPadu... a potom klávesi End, Delete atd...
S tím AI stylem jsem se ještě nesetkal... U mě se normálně odpoutají, chvíli stoupají od místa bojů a pak se tam vrátí... Je to třeba dobře vidět při útocích AI na balony...
ale inak paráda.
Válka a korupce se nedá oddělit.
Dosažení kritické meze korupce téměř vždy vyvolá občanskou válku. A válka vyvolá ještě větší korupci. A tato korupce vyvolá další nestabilitu, která oslabí již tak oslabené demokratické instituce. Oslabí demokratickou kontrolu elit, kontrolu vlády, kontrolu státní autority. Války vedou armády a jejich generálové. A armády z podstaty nejsou demokratické instituce. Pro generály armád je válka požehnání. Kdo podporuje válku vedenou zkorumpovaným státem, podporuje jak samotnou korupci, tak v důsledku i úplné zničení demokracie a svobody v tomto státě.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.