November 22 2024 06:58:36
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 7

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » Speciální mise
 Vytisknout diskuzi
SPECIÁLKA - MOSQUITO RAID
Wutz
krásnej polet, díky organizátorům. :sm34:
 
doktorkop
Pěkná akce-díky moc:sm20:

Příště to snad vyjde i mě a nenabourám do plotu po přistání:brrr:
Je snadné být přečíslen,když je někdo nula.
Že?
 
1stCL_Bumik
[img]http://sirmi.ic.cz/smajl/26.gif[/img] is not a valid Image.

Zitra vam tak do smichu nebude.....[img]http://sirmi.ic.cz/smajl/39.gif[/img] is not a valid Image.
 
AH_Watson
Skupina Jericho, 3x Mosquito -W Watson, -N Georgeu a -H Drevokocur. Startujeme po půlhodině rušivých operací, které kryjí naši misi. Po startu nabíráme kurs na jih a v minimální výšce se řítíme nad terénem.Georgeu vede. První flaky potkáváme snad už po minutě letu. Hezky to začíná, Georgeu ji koupil do levého křídla a ztrácí asi palivo. Pokračujeme na jih a ztrácíme Drevokocura, který si dnes vybral svou dávku smůly a technika mu nedovolí pokračovat. Po dalších třech minutách potkáváme vlak, jehož AAA poškodila pro změnu Georgeovo pravé křídlo. Stále ale letí bezvadně. Přeletíme nad lesem a u Aromanches točíme kurs 90. Teď jsme hluboko v týlu nepřítele a nikým neviděni a nerušeni pokračujeme na východ. Georgeu stále vede. S napětím měříme čas a vyhýbáme se křižovatkám i osídlení. V očekávaný čas přilétáme k řece západně od Argentan a točíme podle ní na sever, přelátáme soutok a znovu na východ. Věznice plná na smrt odsouzených je před námi. Ještě nikdo netuší, jakou show uspořádáme! Nalétáme podél zdi, lehký flak mne ignoruje já odhazuji první a s napětím čekám na výsledek. Točím na sever a Georgeu po odhozu hlásí, že zeď je proražena! Protože mám nádrže v pořádku, a je větší šance že palivo vystačí, přistávám. Podrovnám správně, brzdím,brzdím, brzdíííím!!! Zablokovaná ostruha nedovolí vytočit se na konci dráhy, následuje stojka a útěk od zničeného stroje!! Všechny naděje se upírají k Georgeovi. První přiblížení mu nevyšlo, provádí touch a run a znovu jde na přistání. Teď bezchybně. Nakládá cenného vězně i bezceného pilota a startuje. Zbytek cesty se mačkám pod sedadlem a sleduju mapu. Po napínavém ale nerušeném letu Georgeu dotáhl poškozený stroj i zachráněné kamarády domů. Návrh na vyznemenání s citací jeho odvážné a vytrvalé práce jde na velitelství.
Druhá mise vedená jako rescue do Le Havru a na ostrov dopadá podobně. Georgea posílám na beton na ostrově kde naloží poslední uprchlíky před invazí a bravurně je dopraví do bezpečí, já letím na trávu v Le Havru pro Pospu a Georgeu mi potichounku šeptá : Déja vú ! A taky že jo, přetáhl jsem mašinu a bez rychlosti se propadl. Přestože jsem zprasil co se dalo, bezvadná akce. Čekání se vyplatilo. Díky všem.
 
LesniHU
Rychle zhodnoceni akci obou skupin A20 (jak si to pamatuji, pak to nekdo upresni podle logu)
Prvni utok (vsichni s torpedy na lode): konvoj znicen tak ze 3/4, beze ztrat.
Druhy utok (pristav LeHavre - tri s torpedy na ponorky, ctyri s bombami na pozemni cile): torpedova skupina uspech beze ztrat, bombardovaci splneni ukolu s jednim KIA a nekolika nouzaky na ostrovnim letisti.
Treti utok - opet na konvoj, tentokrat s bombami, a opet byl znicen :-).
K tomu jedna nehoda na zemi, to mame dva mrtve z osmi pri splneni vsech zadanych ukolu, coz povazuji pro bombardery za nesporny uspech.

Vyhrady:
-Nedostala se ke me mapa pozice fronty.
-Koordinaci jednotlivych skupin je treba zlepsit. Volali jsme radiem dlouho a marne Úsměv. Kdyz je dan pevny plan, mozna by bylo nejlepsi domluvit synchronizacni signaly, co se napisou pres chat (treba kdyz jedna skupina preleti pridelany orientacni bod, napise "signal ALFA!" ).
-kdyz na letisti startuje vic skupin, strasne se to tahne. To cekani, nez se zvednou vsechny Thunderbolty, bylo dost nekonecny. Ale zadny prima reseni neznam.
 
Kurtis
Což se mě týče, beru to jako pěkný vyhlídkový let nad pobřežím Normandie. První nálet jsem propásl, protože jsem byl úplně někde jinde. Dle rozkazu, takže to chápu.
Druhej útok jsem strávil na zemi, když jsem 10 minut čekal, až mi dotankují těch pár litrů - přezbrojit jsem nepotřeboval. Když jsem vzlétl, byli už všichni pryč. Třetí nálet jsem vůbec nazaregistroval Smutný

Ale je pravda, že svoje kouzlo to mělo. Především ten prvek, že nemáte víc životů. To hned vnese úplně jiné klima...

Tak díky, jsem zvědav na oficiální výsledek operace.
Upravil/a Kurtis dne 17-06-2006 00:25
 
312_strycekFido
kdyz na letisti startuje vic skupin, strasne se to tahne. To cekani, nez se zvednou vsechny Thunderbolty, bylo dost nekonecny. Ale zadny prima reseni neznam.


ja jo, mozna by nebylo od veci na pristi maxi specialky uvazovat o test runway, protoze normalni letiste maji taky maximalni mozny pocet letadel a dneska s tim byly problemy, navic odpadne cekani a nejake ty zmatky.

Jinak akce to byla samozrejme supr!
www.312raf.com
 
1stCL_Jamamoto
Jsem hotov...breef už nejsem schopen dát dohromady... později...
Teď jen chci poděkovat autorovi této velmi povedené akce za parádní zážitek a svým pilotům za dobře odvedenou práci!
S!:jamamoto:
 
310_Podrs
My z 311. také děkujeme..pěkně jsme si zalítali,lodě potopili,zapotili jsme se když se na nás u Le Havru vrhli modrý ale nakonec jsme to dotáhli domů nepoškozený..Super polet..:sm14:
 
http://www.310raf.com
losik
Bylo to super, díky za skvělý zážitek.
 
Lekk
VŠEM ZÚČASTNĚNÝM PILOTŮM PATŘÍ OBROVSKÝ DÍK. BYLI JSTE SKVĚLÍ!!! VELITELÉ JSTE MACHŘI!
 
Jirka
bigjirka napsal:
Což se mě týče, beru to jako pěkný vyhlídkový let nad pobřežím Normandie. První nálet jsem propásl, protože jsem byl úplně někde jinde. Dle rozkazu, takže to chápu.
Druhej útok jsem strávil na zemi, když jsem 10 minut čekal, až mi dotankují těch pár litrů - přezbrojit jsem nepotřeboval. Když jsem vzlétl, byli už všichni pryč. Třetí nálet jsem vůbec nazaregistroval Smutný

Ale je pravda, že svoje kouzlo to mělo. Především ten prvek, že nemáte víc životů. To hned vnese úplně jiné klima...

Tak díky, jsem zvědav na oficiální výsledek operace.


Připojuji se. Tour de Normandy. Hodina a čtvrt hlídkování mezi Le Havrem a betoňákem v St.Gatientu mě dokázala neprosto odrovnat. Úsměv Tohle by měli dělat spíše nějací turisti, co se dokážou delší dobu kochat krásnejma vyhlídkama. Šklebící seŠklebící seŠklebící se
 
1stCL_Jamamoto
Jirka napsal:
bigjirka napsal:
Což se mě týče, beru to jako pěkný vyhlídkový let nad pobřežím Normandie. První nálet jsem propásl, protože jsem byl úplně někde jinde. Dle rozkazu, takže to chápu.
Druhej útok jsem strávil na zemi, když jsem 10 minut čekal, až mi dotankují těch pár litrů - přezbrojit jsem nepotřeboval. Když jsem vzlétl, byli už všichni pryč. Třetí nálet jsem vůbec nazaregistroval Smutný

Ale je pravda, že svoje kouzlo to mělo. Především ten prvek, že nemáte víc životů. To hned vnese úplně jiné klima...

Tak díky, jsem zvědav na oficiální výsledek operace.


Připojuji se. Tour de Normandy. Hodina a čtvrt hlídkování mezi Le Havrem a betoňákem v St.Gatientu mě dokázala neprosto odrovnat. Úsměv Tohle by měli dělat spíše nějací turisti, co se dokážou delší dobu kochat krásnejma vyhlídkama. Šklebící seŠklebící seŠklebící se



Pánové,pánové...... hlídkování patří k našemu normálnímu dennímu chlebíčku. Je to práce, která se musí udělat jako každá jiná. To víš Jirko, kdyby ses nasrazil s první Spitem, kterého jsi potkal, mohl sis užít nálet A-20 na Le Havre, nebo útok na anglické letiště a jeho dobytí.Příště nebuď tak nedočkavý, pamatuj, že trpělivost růže přináší....:jamamoto:
 
VGR_Plavec
Pánové kolegové, díky moc za úžasný zážitek, A20ko, díky moc za to, co dokážeš vydržet a s čím mne necháš přistát.
Malá omluva Doktorkopovi a potom Falkonovi. Skutečně jsem měl problém s udržováním formace, nebyla to nekázeň.
Ještě že modráskové nad dokama se spokojili jen s jedním motorem :-)
Naprostá nádhera je systém smrti a možnosti dalších startů při úspěchu.
 
CR_PETRAS
Pánové "chtiví boje"..

Doporučuji zkusit letět někdy za PRŮZKUM .... Mrknutí

NEVĚŘILI BYSTE,JAK MOC JSEM CELOU CESTU V TÝLU NEPŘÍTELE TOUŽIL NIKOHO NEPOTKAT.

Pro mě osobně ještě do včera nepoznaná atmosféra :yes:


Já osibně myslím že včerejší akce byla opravdu SPECIALKA..

Všechno pod touto LAŤKOU bych viděl jako COOP :sm8:

Prosím nesoudit....je to jen dojem o nasazení laťky :sm53:
 
http://avionika.webpark.cz
Drevokocur
Moje učinkování v této (skvěle připravené) akci by se dalo shrnout do jedné věty:

Po startu z letiště v A10 a nabrání kurzu 180 stupnu mi nejvyšší z nejvyšších (tedy ne Ikar a už vůbec ne Lekk) nahlásil resumé, že :
Program il2fb.exe provedl neplatnou operaci a bude ukončen ! Naštvaný :upsetw:

Párkrát jsem to zkusil sednout do mašiny znovu ale se stejným výsledkem. Ještě se mi to nestalo. Asi to horko :cry:
Upravil/a Drevokocur dne 17-06-2006 09:23
 
http://traumazero.euweb.cz/fotogalerie/
VGR_Sup
Pánové.
Měl jsem tu čest zúčastnit se akce takového rozsahu poprvé.
Můj VELKÝ DÍK všem,kteří se podíleli na přípravě tohoto velkolepého
podniku,všem kteří dali svůj volný čas,pro naši zábavu.
Dále děkuji všem aktérům za skvělou atmosféru a v neposlední řadě děkuji
letce Cobalt,která trpěla mou přítomnost,i veliteli za skvělé vedení cobaltů.
Dík.
:lucka:
 
310_Taly
Skvělá speciálka ,prostě "superovo" :sm20::sm20::sm20:
Díky všem :yes:
 
Glad69
Kua bylo to maso...az do okamziku sve smrti jsem si to uzasne uzival.Byla to zupr akce, skvele vedeni a proste parada.
Akorat Lekk pry absoulutne nestihal a jediny, co delal bylo, ze zapisoval ztraty(Chvilku jsem s nim mluvil potom, co jsem umrel).Do priste by to chtelo vykutit tak, aby si to uzivali nejen piloti,ale i organizator:-))).Z toho jak to vcera bylo bych rekl, ze Lekkovi nejspis pribylo par sedivych vlasu.
Kazdopadne thanx:
Lekk- kua zupr akce, jsem fakt nadseny, az budes neco poradat priste a nebudu mit odpoledni, tak si me muzes rovnou zapsat:-))).
Ikar-paradni strategie, naplanoval jsi to fakt dobre.Bohuzel moc nevim, jak se to vyvijelo potom, co jsem skoncil, ale urcite se to dozvim.
Petras a ostatni Kralici:-)))Dikec za vedeni, pripravu a hlavne za to, ze jste me v prubehu akce dost podrzeli.Chvilema jsem byl zmatenej jak lesni vcela a uvazoval jsem kde se zrovna vyskytuju:-)))
All:zupr polet
Upravil/a Glad69 dne 17-06-2006 10:12
 
http://www.cockneyrejects.net
GC3_glum
Zkusím vypíchnout pár problémů co včera nastali:
1) Příliš mnoho pilotů na red letišti v A10 - pokud jsem si dobře všiml tak si jich tam vešlo 15 a dalšího to už nepustilo, odnesl to 606.Elite Force který se pak po 10 minutách marných pokusů otráveně odpojil. Příšte by to chtělo asi hodit nějakou test runway vedle.
2)Podivné chování serveru - IMHO od určitého počtu připojených lidí mi to začalo házet po 5 varovných bodech s tím že moje síťová rychlost 8000 (ISDN) je příliš málo. Dal jsem tam teda xDSL a po chvilce to přestalo, přesto jsem by za další cca 3 minuty bez udání důvodu kicknut (ping i packetlost naprosto v pohodě). Pak až do konce mise nic ani žádný lag se neobjevil. Chtěl bych se zeptat je nastaveno na serveru že od nějakého počtu lidí na serveru prostě požaduje mít zapnutou vyšší rychlost? Tohle funguje na ADW war ale jenom do ISDN, jak je to u tohoto serveru? Kolik by měli mít nastaveno jednotlivý piloti aby to zbytečně nelagovalo a na druhé straně zbytečně nezatěžovalo server? Předpokládám že ideálně by to měli mít všichni stejně, můžete někdo znalý problému dát nějaké doporučení?
3) Spolupráce s 606- Jsou to asi vcelku dobrý kluci ale IMHO zatím nemají dost zkušeností letět sólo a velet nějaké části leteckých sil, v okamžiku kdy mě tlačili k útoku na vlastní dělostřeletvo moje důvěra k nim dost opadla, na druhou snahu musím uznat že 606.Winter měl problémy s výtuhama kompu a k boji snad ani neodstartoval. Podle mě musí ještě nasbírat hodně zkušeností než se stanou opravdu platnými na speciálkách a budou ji moci být bez obav svěřený sólo úkoly.
4) Možná by na každé straně měl být jeden generál který neletí a jenom organizuje a velí, protože se IMHO nedá zvládat bojovat a organizovat úkoly pro dalších několik skupin. Bylo to krásně vidět u Ikara, kdy ze začátku velel a bojoval a nestíhal oboje najednou. Pak po smrti získal čas a rozjel se k excelentnímu velitelskému výkonu. S! Ikare máš můj obdiv.

Jinak děkuju zbytkům thunderů že se mě po odchodu 606 ujali a skvěle jsem si s nima zalítal. Sice jsem si za celé tři hodiny ani nevystřelil ale přesto to byla asi nejlepší speciálka co jsem kdy letěl.
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

36,013,438 návštěv