SPECIÁLKA - MOSQUITO RAID
|
Wutz |
Přidané 16-06-2006 23:37
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 229
Založený: 30.09.05
|
krásnej polet, díky organizátorům. :sm34: |
|
|
|
doktorkop |
Přidané 16-06-2006 23:43
|
Uživatel
Příspěvek: 732
Založený: 30.09.05
|
Pěkná akce-díky moc:sm20:
Příště to snad vyjde i mě a nenabourám do plotu po přistání:brrr:
Je snadné být přečíslen,když je někdo nula.
Že?
|
|
|
|
1stCL_Bumik |
Přidané 16-06-2006 23:44
|
Uživatel
Příspěvek: 756
Založený: 14.02.06
|
[img]http://sirmi.ic.cz/smajl/26.gif[/img] is not a valid Image.
Zitra vam tak do smichu nebude.....[img]http://sirmi.ic.cz/smajl/39.gif[/img] is not a valid Image. |
|
|
|
AH_Watson |
Přidané 16-06-2006 23:53
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 467
Založený: 30.09.05
|
Skupina Jericho, 3x Mosquito -W Watson, -N Georgeu a -H Drevokocur. Startujeme po půlhodině rušivých operací, které kryjí naši misi. Po startu nabíráme kurs na jih a v minimální výšce se řítíme nad terénem.Georgeu vede. První flaky potkáváme snad už po minutě letu. Hezky to začíná, Georgeu ji koupil do levého křídla a ztrácí asi palivo. Pokračujeme na jih a ztrácíme Drevokocura, který si dnes vybral svou dávku smůly a technika mu nedovolí pokračovat. Po dalších třech minutách potkáváme vlak, jehož AAA poškodila pro změnu Georgeovo pravé křídlo. Stále ale letí bezvadně. Přeletíme nad lesem a u Aromanches točíme kurs 90. Teď jsme hluboko v týlu nepřítele a nikým neviděni a nerušeni pokračujeme na východ. Georgeu stále vede. S napětím měříme čas a vyhýbáme se křižovatkám i osídlení. V očekávaný čas přilétáme k řece západně od Argentan a točíme podle ní na sever, přelátáme soutok a znovu na východ. Věznice plná na smrt odsouzených je před námi. Ještě nikdo netuší, jakou show uspořádáme! Nalétáme podél zdi, lehký flak mne ignoruje já odhazuji první a s napětím čekám na výsledek. Točím na sever a Georgeu po odhozu hlásí, že zeď je proražena! Protože mám nádrže v pořádku, a je větší šance že palivo vystačí, přistávám. Podrovnám správně, brzdím,brzdím, brzdíííím!!! Zablokovaná ostruha nedovolí vytočit se na konci dráhy, následuje stojka a útěk od zničeného stroje!! Všechny naděje se upírají k Georgeovi. První přiblížení mu nevyšlo, provádí touch a run a znovu jde na přistání. Teď bezchybně. Nakládá cenného vězně i bezceného pilota a startuje. Zbytek cesty se mačkám pod sedadlem a sleduju mapu. Po napínavém ale nerušeném letu Georgeu dotáhl poškozený stroj i zachráněné kamarády domů. Návrh na vyznemenání s citací jeho odvážné a vytrvalé práce jde na velitelství.
Druhá mise vedená jako rescue do Le Havru a na ostrov dopadá podobně. Georgea posílám na beton na ostrově kde naloží poslední uprchlíky před invazí a bravurně je dopraví do bezpečí, já letím na trávu v Le Havru pro Pospu a Georgeu mi potichounku šeptá : Déja vú ! A taky že jo, přetáhl jsem mašinu a bez rychlosti se propadl. Přestože jsem zprasil co se dalo, bezvadná akce. Čekání se vyplatilo. Díky všem. |
|
|
|
LesniHU |
Přidané 17-06-2006 00:08
|
Stařešina
Příspěvek: 5855
Založený: 30.09.05
|
Rychle zhodnoceni akci obou skupin A20 (jak si to pamatuji, pak to nekdo upresni podle logu)
Prvni utok (vsichni s torpedy na lode): konvoj znicen tak ze 3/4, beze ztrat.
Druhy utok (pristav LeHavre - tri s torpedy na ponorky, ctyri s bombami na pozemni cile): torpedova skupina uspech beze ztrat, bombardovaci splneni ukolu s jednim KIA a nekolika nouzaky na ostrovnim letisti.
Treti utok - opet na konvoj, tentokrat s bombami, a opet byl znicen :-).
K tomu jedna nehoda na zemi, to mame dva mrtve z osmi pri splneni vsech zadanych ukolu, coz povazuji pro bombardery za nesporny uspech.
Vyhrady:
-Nedostala se ke me mapa pozice fronty.
-Koordinaci jednotlivych skupin je treba zlepsit. Volali jsme radiem dlouho a marne . Kdyz je dan pevny plan, mozna by bylo nejlepsi domluvit synchronizacni signaly, co se napisou pres chat (treba kdyz jedna skupina preleti pridelany orientacni bod, napise "signal ALFA!" ).
-kdyz na letisti startuje vic skupin, strasne se to tahne. To cekani, nez se zvednou vsechny Thunderbolty, bylo dost nekonecny. Ale zadny prima reseni neznam. |
|
|
|
Kurtis |
Přidané 17-06-2006 00:23
|
Uživatel
Příspěvek: 659
Založený: 27.02.06
|
Což se mě týče, beru to jako pěkný vyhlídkový let nad pobřežím Normandie. První nálet jsem propásl, protože jsem byl úplně někde jinde. Dle rozkazu, takže to chápu.
Druhej útok jsem strávil na zemi, když jsem 10 minut čekal, až mi dotankují těch pár litrů - přezbrojit jsem nepotřeboval. Když jsem vzlétl, byli už všichni pryč. Třetí nálet jsem vůbec nazaregistroval
Ale je pravda, že svoje kouzlo to mělo. Především ten prvek, že nemáte víc životů. To hned vnese úplně jiné klima...
Tak díky, jsem zvědav na oficiální výsledek operace.
Upravil/a Kurtis dne 17-06-2006 00:25
|
|
|
|
312_strycekFido |
Přidané 17-06-2006 00:23
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 181
Založený: 03.02.06
|
kdyz na letisti startuje vic skupin, strasne se to tahne. To cekani, nez se zvednou vsechny Thunderbolty, bylo dost nekonecny. Ale zadny prima reseni neznam.
ja jo, mozna by nebylo od veci na pristi maxi specialky uvazovat o test runway, protoze normalni letiste maji taky maximalni mozny pocet letadel a dneska s tim byly problemy, navic odpadne cekani a nejake ty zmatky.
Jinak akce to byla samozrejme supr!
www.312raf.com
|
|
|
|
1stCL_Jamamoto |
Přidané 17-06-2006 00:40
|
Uživatel
Příspěvek: 943
Založený: 29.09.05
|
Jsem hotov...breef už nejsem schopen dát dohromady... později...
Teď jen chci poděkovat autorovi této velmi povedené akce za parádní zážitek a svým pilotům za dobře odvedenou práci!
S!:jamamoto: |
|
|
|
310_Podrs |
Přidané 17-06-2006 00:47
|
Uživatel
Příspěvek: 1572
Založený: 07.06.06
|
My z 311. také děkujeme..pěkně jsme si zalítali,lodě potopili,zapotili jsme se když se na nás u Le Havru vrhli modrý ale nakonec jsme to dotáhli domů nepoškozený..Super polet..:sm14: |
|
|
|
losik |
Přidané 17-06-2006 01:11
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 261
Založený: 06.02.06
|
Bylo to super, díky za skvělý zážitek. |
|
|
|
Lekk |
Přidané 17-06-2006 01:38
|
Uživatel
Příspěvek: 1785
Založený: 20.10.05
|
VŠEM ZÚČASTNĚNÝM PILOTŮM PATŘÍ OBROVSKÝ DÍK. BYLI JSTE SKVĚLÍ!!! VELITELÉ JSTE MACHŘI! |
|
|
|
Jirka |
Přidané 17-06-2006 07:56
|
Uživatel
Příspěvek: 1553
Založený: 02.11.05
|
bigjirka napsal:
Což se mě týče, beru to jako pěkný vyhlídkový let nad pobřežím Normandie. První nálet jsem propásl, protože jsem byl úplně někde jinde. Dle rozkazu, takže to chápu.
Druhej útok jsem strávil na zemi, když jsem 10 minut čekal, až mi dotankují těch pár litrů - přezbrojit jsem nepotřeboval. Když jsem vzlétl, byli už všichni pryč. Třetí nálet jsem vůbec nazaregistroval
Ale je pravda, že svoje kouzlo to mělo. Především ten prvek, že nemáte víc životů. To hned vnese úplně jiné klima...
Tak díky, jsem zvědav na oficiální výsledek operace.
Připojuji se. Tour de Normandy. Hodina a čtvrt hlídkování mezi Le Havrem a betoňákem v St.Gatientu mě dokázala neprosto odrovnat. Tohle by měli dělat spíše nějací turisti, co se dokážou delší dobu kochat krásnejma vyhlídkama. |
|
|
|
1stCL_Jamamoto |
Přidané 17-06-2006 08:30
|
Uživatel
Příspěvek: 943
Založený: 29.09.05
|
Jirka napsal:
bigjirka napsal:
Což se mě týče, beru to jako pěkný vyhlídkový let nad pobřežím Normandie. První nálet jsem propásl, protože jsem byl úplně někde jinde. Dle rozkazu, takže to chápu.
Druhej útok jsem strávil na zemi, když jsem 10 minut čekal, až mi dotankují těch pár litrů - přezbrojit jsem nepotřeboval. Když jsem vzlétl, byli už všichni pryč. Třetí nálet jsem vůbec nazaregistroval
Ale je pravda, že svoje kouzlo to mělo. Především ten prvek, že nemáte víc životů. To hned vnese úplně jiné klima...
Tak díky, jsem zvědav na oficiální výsledek operace.
Připojuji se. Tour de Normandy. Hodina a čtvrt hlídkování mezi Le Havrem a betoňákem v St.Gatientu mě dokázala neprosto odrovnat. Tohle by měli dělat spíše nějací turisti, co se dokážou delší dobu kochat krásnejma vyhlídkama.
Pánové,pánové...... hlídkování patří k našemu normálnímu dennímu chlebíčku. Je to práce, která se musí udělat jako každá jiná. To víš Jirko, kdyby ses nasrazil s první Spitem, kterého jsi potkal, mohl sis užít nálet A-20 na Le Havre, nebo útok na anglické letiště a jeho dobytí.Příště nebuď tak nedočkavý, pamatuj, že trpělivost růže přináší....:jamamoto: |
|
|
|
VGR_Plavec |
Přidané 17-06-2006 09:08
|
Nováček
Příspěvek: 82
Založený: 02.10.05
|
Pánové kolegové, díky moc za úžasný zážitek, A20ko, díky moc za to, co dokážeš vydržet a s čím mne necháš přistát.
Malá omluva Doktorkopovi a potom Falkonovi. Skutečně jsem měl problém s udržováním formace, nebyla to nekázeň.
Ještě že modráskové nad dokama se spokojili jen s jedním motorem :-)
Naprostá nádhera je systém smrti a možnosti dalších startů při úspěchu. |
|
|
|
CR_PETRAS |
Přidané 17-06-2006 09:22
|
Uživatel
Příspěvek: 960
Založený: 06.10.05
|
Pánové "chtiví boje"..
Doporučuji zkusit letět někdy za PRŮZKUM ....
NEVĚŘILI BYSTE,JAK MOC JSEM CELOU CESTU V TÝLU NEPŘÍTELE TOUŽIL NIKOHO NEPOTKAT.
Pro mě osobně ještě do včera nepoznaná atmosféra :yes:
Já osibně myslím že včerejší akce byla opravdu SPECIALKA..
Všechno pod touto LAŤKOU bych viděl jako COOP :sm8:
Prosím nesoudit....je to jen dojem o nasazení laťky :sm53: |
|
|
|
Drevokocur |
Přidané 17-06-2006 09:23
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 280
Založený: 01.10.05
|
Moje učinkování v této (skvěle připravené) akci by se dalo shrnout do jedné věty:
Po startu z letiště v A10 a nabrání kurzu 180 stupnu mi nejvyšší z nejvyšších (tedy ne Ikar a už vůbec ne Lekk) nahlásil resumé, že :
Program il2fb.exe provedl neplatnou operaci a bude ukončen ! :upsetw:
Párkrát jsem to zkusil sednout do mašiny znovu ale se stejným výsledkem. Ještě se mi to nestalo. Asi to horko :cry:
Upravil/a Drevokocur dne 17-06-2006 09:23
|
|
|
|
VGR_Sup |
Přidané 17-06-2006 09:31
|
Nováček
Příspěvek: 17
Založený: 29.11.05
|
Pánové.
Měl jsem tu čest zúčastnit se akce takového rozsahu poprvé.
Můj VELKÝ DÍK všem,kteří se podíleli na přípravě tohoto velkolepého
podniku,všem kteří dali svůj volný čas,pro naši zábavu.
Dále děkuji všem aktérům za skvělou atmosféru a v neposlední řadě děkuji
letce Cobalt,která trpěla mou přítomnost,i veliteli za skvělé vedení cobaltů.
Dík.
:lucka: |
|
|
|
310_Taly |
Přidané 17-06-2006 09:46
|
Nováček
Příspěvek: 35
Založený: 26.12.05
|
Skvělá speciálka ,prostě "superovo" :sm20::sm20::sm20:
Díky všem :yes: |
|
|
|
Glad69 |
Přidané 17-06-2006 10:02
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 343
Založený: 07.01.06
|
Kua bylo to maso...az do okamziku sve smrti jsem si to uzasne uzival.Byla to zupr akce, skvele vedeni a proste parada.
Akorat Lekk pry absoulutne nestihal a jediny, co delal bylo, ze zapisoval ztraty(Chvilku jsem s nim mluvil potom, co jsem umrel).Do priste by to chtelo vykutit tak, aby si to uzivali nejen piloti,ale i organizator:-))).Z toho jak to vcera bylo bych rekl, ze Lekkovi nejspis pribylo par sedivych vlasu.
Kazdopadne thanx:
Lekk- kua zupr akce, jsem fakt nadseny, az budes neco poradat priste a nebudu mit odpoledni, tak si me muzes rovnou zapsat:-))).
Ikar-paradni strategie, naplanoval jsi to fakt dobre.Bohuzel moc nevim, jak se to vyvijelo potom, co jsem skoncil, ale urcite se to dozvim.
Petras a ostatni Kralici:-)))Dikec za vedeni, pripravu a hlavne za to, ze jste me v prubehu akce dost podrzeli.Chvilema jsem byl zmatenej jak lesni vcela a uvazoval jsem kde se zrovna vyskytuju:-)))
All:zupr polet
Upravil/a Glad69 dne 17-06-2006 10:12
|
|
|
|
GC3_glum |
Přidané 17-06-2006 10:34
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 111
Založený: 30.09.05
|
Zkusím vypíchnout pár problémů co včera nastali:
1) Příliš mnoho pilotů na red letišti v A10 - pokud jsem si dobře všiml tak si jich tam vešlo 15 a dalšího to už nepustilo, odnesl to 606.Elite Force který se pak po 10 minutách marných pokusů otráveně odpojil. Příšte by to chtělo asi hodit nějakou test runway vedle.
2)Podivné chování serveru - IMHO od určitého počtu připojených lidí mi to začalo házet po 5 varovných bodech s tím že moje síťová rychlost 8000 (ISDN) je příliš málo. Dal jsem tam teda xDSL a po chvilce to přestalo, přesto jsem by za další cca 3 minuty bez udání důvodu kicknut (ping i packetlost naprosto v pohodě). Pak až do konce mise nic ani žádný lag se neobjevil. Chtěl bych se zeptat je nastaveno na serveru že od nějakého počtu lidí na serveru prostě požaduje mít zapnutou vyšší rychlost? Tohle funguje na ADW war ale jenom do ISDN, jak je to u tohoto serveru? Kolik by měli mít nastaveno jednotlivý piloti aby to zbytečně nelagovalo a na druhé straně zbytečně nezatěžovalo server? Předpokládám že ideálně by to měli mít všichni stejně, můžete někdo znalý problému dát nějaké doporučení?
3) Spolupráce s 606- Jsou to asi vcelku dobrý kluci ale IMHO zatím nemají dost zkušeností letět sólo a velet nějaké části leteckých sil, v okamžiku kdy mě tlačili k útoku na vlastní dělostřeletvo moje důvěra k nim dost opadla, na druhou snahu musím uznat že 606.Winter měl problémy s výtuhama kompu a k boji snad ani neodstartoval. Podle mě musí ještě nasbírat hodně zkušeností než se stanou opravdu platnými na speciálkách a budou ji moci být bez obav svěřený sólo úkoly.
4) Možná by na každé straně měl být jeden generál který neletí a jenom organizuje a velí, protože se IMHO nedá zvládat bojovat a organizovat úkoly pro dalších několik skupin. Bylo to krásně vidět u Ikara, kdy ze začátku velel a bojoval a nestíhal oboje najednou. Pak po smrti získal čas a rozjel se k excelentnímu velitelskému výkonu. S! Ikare máš můj obdiv.
Jinak děkuju zbytkům thunderů že se mě po odchodu 606 ujali a skvěle jsem si s nima zalítal. Sice jsem si za celé tři hodiny ani nevystřelil ale přesto to byla asi nejlepší speciálka co jsem kdy letěl.
|
|
|