Zdarec, chtěl bych se zeptat, na jaké obtížnosti to hrajete. Já se zatím dostal sem (viz níže), mám odlítané nějaké kampaně (létání s AI formaci je fakt porod), QMB a tréninky přistání a rolování atd...a rád bych se proletěl i s nějakým online, ale nechci být překvapený hlavně co se týče engine managementu.
Tak jestli ti jde o on-line létání, tak tam je obtížnost daná nastavením serveru, tam to nemusíš řešit. Jinak je takovým standardem létat na full-real. Některé servery mají ikonu v mapě, naopak většinou (dnes snad už všude) máš po narození zahřátý motor.
Jestli létáš hlavně osu, máš to vesměs jednoduché. Combat režim 30 minut, emergency 1 minuta (za předpokladu čerstvého a nepřehřátého motoru). U bombrů malinko složitější, ale pořád je to triviální ve rovnání se spojeneckými stroji. Trošku více vědy je ohledně chladičů, tam už je potřeba bavit se o konkrétních letadlech... Nejjednodušší budeš mít odchytit někoho na TS.
P.S. Prošel jsem si rozcestník letek jsem našel hodně neaktuálních informací přišlo mi, že existuje jenom jich jenom pár (CL, 606, 310,311,312,313, IAP/BAP - Jenom jedna osa?). Rozhodne mi chybí AH, BP, ZVP, WT, JG1? a samozřejmě CSL V době kdy jsem létal, jsem potkával ty lidi s takovou frekvencí, že bych neřekl, že když se k tomu po X-letech vrátím, nikoho tady nenajdu.
Letky jsou všeobecně v úpadku, jediné fungující uskupení je "sdružení" spojeneckých letek CSW. Z modorých letek: z 1stCL se aktuálně potkáváme tři, slovy tři. Tu a tam na serverech zahlédnu JG26, Letku13 a borce okolo Barona. Jinak vesměs vlci samotáři. Omluva, pokud jsem na někoho zapomněl.
1stCL_Jiricek napsal:
... Tu a tam na serverech zahlédnu JG26, Letku13 a borce okolo Barona. Jinak vesměs vlci samotáři. Omluva, pokud jsem na někoho zapomněl.
eRHáčka lítají často v celkem stabilní sestavě Killer, Svagi, Turbo
Tak jestli ti jde o on-line létání, tak tam je obtížnost daná nastavením serveru, tam to nemusíš řešit. Jinak je takovým standardem létat na full-real. Některé servery mají ikonu v mapě, naopak většinou (dnes snad už všude) máš po narození zahřátý motor.
Jestli létáš hlavně osu, máš to vesměs jednoduché. Combat režim 30 minut, emergency 1 minuta (za předpokladu čerstvého a nepřehřátého motoru). U bombrů malinko složitější, ale pořád je to triviální ve rovnání se spojeneckými stroji. Trošku více vědy je ohledně chladičů, tam už je potřeba bavit se o konkrétních letadlech... Nejjednodušší budeš mít odchytit někoho na TS.
P.S. Prošel jsem si rozcestník letek jsem našel hodně neaktuálních informací přišlo mi, že existuje jenom jich jenom pár (CL, 606, 310,311,312,313, IAP/BAP - Jenom jedna osa?). Rozhodne mi chybí AH, BP, ZVP, WT, JG1? a samozřejmě CSL V době kdy jsem létal, jsem potkával ty lidi s takovou frekvencí, že bych neřekl, že když se k tomu po X-letech vrátím, nikoho tady nenajdu.
Letky jsou všeobecně v úpadku, jediné fungující uskupení je "sdružení" spojeneckých letek CSW. Z modorých letek: z 1stCL se aktuálně potkáváme tři, slovy tři. Tu a tam na serverech zahlédnu JG26, Letku13 a borce okolo Barona. Jinak vesměs vlci samotáři. Omluva, pokud jsem na někoho zapomněl.
1stCL_Jiricek napsal:
... Tu a tam na serverech zahlédnu JG26, Letku13 a borce okolo Barona. Jinak vesměs vlci samotáři. Omluva, pokud jsem na někoho zapomněl.
eRHáčka lítají často v celkem stabilní sestavě Killer, Svagi, Turbo
Díky za reakce kluci. Vypadá to tak, že když si budu chtít zalétat dvojice -> roj -> (možná letka), budu muset změnit stranu
To si nemyslím, z modrejch letek maj nejvíc aktivních pilotů řek bych Letka 13 a JG26, dále Lioni, JG1 a RH maj taky aspoň ty tři aktivní... Nevím jak jednotlivé letky přijímaj nové členy, rozhodně tady nechci mluvit za ně, ale myslím, že vzhledem k vymírání našeho druhu většinou budou, to ať tu odpoví sami
Jinak tě ale od přechodu ke spojencum odrazovat nebudem, ikdyž v tom případě, ten tvůj nick by to asi chtělo trošičinku pozměnit, co třeba na CSL_Dauntless
Byl jsem asi poslední kdo nastoupil k CSL a zažil její konec. Se Zmijákem jsem to držel už jen ve dvojici a pak šel k RH, když i on přestal lítat. Snakes napsal, že eRHáčka lítají často v celkem stabilní sestavě Killer, Svagi, Turbo. Není to často, je to každej den.
Já bych všechny ty internety a počítače zakázala. Věra Pohlová, 72 let, důchodkyně.
I. /JG1 žije Pravdou ale je, že v poslednej dobe lietame skôr FC na Flugpark. Aktívnych je 8 pilotov. WW2 sme leteli naposledy v utorok (mam dojem, že to bol Combat BoX server, ale vystriedali sme ich viac).
Hi guys!
I've read the last few pages very briefly and I would like to give a few quick answers:
1. We are aware that a significant part of FC players perceive the new DM as a step back to the RoF. We hear your voices and are working on this issue.
2. In the current DM, as in the previous one, the direction of the bullet's impact into the wing is taken into account. For example, if the bullet hits the wing from above or below, the chance of spars damage is significantly reduced. Thus, most likely, the bullet "hits the air" in this case. The probability of hitting the spar when hitting the wing depends on the direction in 3D-space.
3. We do not want to use detailed hit-boxes for each element of the airframe structure (such as spars, stringers, ribs, wires, rods, hinges, etc.) because of two major reasons:
3-a) we try to save CPU time, while increasing the number of hit-boxes leads to an increase in cross-checks in collision detection algorithms, as well as usage of memory for all layers of 3D-models in geometric progression; and
3- an increase in the internal detailing of 3D models increases the cost of producing detailed content (in terms of time and money) and pushes us out of business.
Therefore, we use major hit boxes with combination of methods of probability theory to clarify the fact of getting into a particular major element of the airframe structure.
4. Yes, we are aware that a couple of years ago ED started developing a very detailed model of hit-boxes for some airplanes in DCS. We still think that this significantly affects performance and this decision is premature for the real-time simulation of more or less massive dogfight on typical PC.
5. We do not take into account the angle of hit the fabric. Every bullet makes a 'virtual hole' in the skin of size that depends just on the caliber. As you know we have only three levels of visual damages to the skin for each part of the airplane. This is a convention of the simulator at this stage.
6. When a bullet hits a spar (taking into account the probability of hitting it), wing loses its strength. The load that the wing can withstand depends on the degree of damage of its spars.
7. The extent of damage to the spar depends on its material and on the number and caliber of bullets that hit the spar 'mathematically' at the same place (based on probability theory). That means that size of spar makes sense.
8. During the check of this 'FC problem' we figured out that the data source we used for determine dimensions of spars for all our WW1 airplanes was unexpectedly not very accurate. Last week I checked all blueprints and charts that we have, and I must say there is quite a difference with data we used. Some of our WW1 airplanes have almost right size of spars (Pfalz f.e.), while others have them from 10% to 30% (such as Albatross, Halberstadt, etc.), or even more than 70% thinner (Fokker D.7). That's sad, and we will correct this as soon as we are ready with the new and well checked data.
9. But this is only one side of the problem. The other side is that we need to improve the airframe DM from AP bullets anyway.
Nebo tam vložíš mezeru. Nebo tečku. Takhle: 3- Cool an... nebo 3-.Cool an... -a tím ten smajlík nebude dungovat. Viz též např. místo "b-a-hned-závorka", což udělá toto: dáš: - b ) - b.) , apod.
Pro kontrolu si můžeš Ctrl-C CtrlV ten smajlík třeba do Notepadu nebo do adresního okýnka v prohlížeči, tam ti jej zobrazí jako text abys viděl z čeho je složen a mohl si jej upravit.
Já dávám mezeru.
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
Korňa to přece vím. Prostě jsem brnkul nevím na co, takže se tam nasral.
Jo promiň, příště dam odkaz.
Vím, to vyjádření bylo v dubenci, ale přečetl jsem až teď.
Ještě k tomu FC-DM : Čili momentálně jest to tak, že viditelná destrukce letadla vypadá, kromě plamenů, unikajicí "páry", dírek v celé ploše letadla,(včetně koleček) a pak ještě sem tam ustřeleného křídla-toď vše. Ty dírky se mi zdají být větší- takové větší šrábance. Jo a ještě celková exploze.
Takže čekal jsem viditelnou destrukci vspěr, dokaličená křídla - viditelné kusy vlajíciho potahu, ustřelené třebas částečně, ocasní plochy, podvozek, odlétající trosky, ATD ATD ATD ATD!!!
Ne opravdu jsem nečekal, že tohle všechno bude v této poslední aktualizaci.
Ale nečekal jsem, že na tomhle nebudou pracovat vůbec. Viz celý rozbor a odůvodnění v tomto vyjádření-příspěvek #231.
Škoda, jinak je FC pořád promě zábavný (ovšem servery jsou tragické.)
Takže nám asi zůstane jen takový nedomrlý, impotentní DM. Škoda.
Korňa to přece vím. Prostě jsem brnkul nevím na co, takže se tam nasral.
Jo promiň, příště dam odkaz.
Vím, to vyjádření bylo v dubenci, ale přečetl jsem až teď.
Ještě k tomu FC-DM : Čili momentálně jest to tak, že viditelná destrukce letadla vypadá, kromě plamenů, unikajicí "páry", dírek v celé ploše letadla,(včetně koleček) a pak ještě sem tam ustřeleného křídla-toď vše. Ty dírky se mi zdají být větší- takové větší šrábance. Jo a ještě celková exploze.
Takže čekal jsem viditelnou destrukci vspěr, dokaličená křídla - viditelné kusy vlajíciho potahu, ustřelené třebas částečně, ocasní plochy, podvozek, odlétající trosky, ATD ATD ATD ATD!!!
Ne opravdu jsem nečekal, že tohle všechno bude v této poslední aktualizaci.
Ale nečekal jsem, že na tomhle nebudou pracovat vůbec. Viz celý rozbor a odůvodnění v tomto vyjádření-příspěvek #231.
Škoda, jinak je FC pořád promě zábavný (ovšem servery jsou tragické.)
Takže nám asi zůstane jen takový nedomrlý, impotentní DM. Škoda.
Zkoušel jsi ROF? Dodnes si pamatuji jak jsem se vracel s ustřelenou vzpěrou a doufal,že se křídlo neodtrhne.O ustřelení jedné vzpěry,kdy ti podvozek visel šikmo ani nemluvím.
Tak kdyby ste cetli ty informace vsechny a nedelali zavery z jednoho mesic staryho postu vytrzenyho z kontextu, dozvedeli byste se treba, ze ted delali/upravovali DM hlavne z hlediska vypoctu pevnosti konstrukce aj + motory, na vizualni reprezentaci zatim nesahali... Stejne tak chtej v dalsim kroku vylepsi DM z hlediska DM jednotlivych systemu, a v posledni rade mozna sahnou i na tu vizualizaci... Pak byste nepsali, ze ste ocekavali neco, co vyvojari desetkrat rekli, ze tam nebude...
Jinak v ramci WW2 mi ten novy DM zatim prijde jako cesta k lepsimu oproti predchozimu stavu, sem spokojen. FC nemam, takze WWI hodnotit nemuzu...
Upravil/a Hot_Dog dne 09-05-2020 14:01
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Taky nevím, co to je ; ) Ale myslím, že to vylepšuje grafické ztvárnění, třeba odlesky na kamufláži.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Můžete mi někdo říct, kam mi v devítkovém spitu zmizela páka pro nastavení směsi (ne, není schovaná za plynovkou)? Měl ji, ne? U pětky ji vidím. Ale u devítky to ani v technochatu nereaguje na změny.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.