November 23 2024 00:51:52
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 12

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2: Battle of Stalingrad (letový bojový simulátor z období bitvy o Stalingrad) » IL-2: BoS diskuse
 Vytisknout diskuzi
Battle of Stalingrad - žvanírna(od v.4.004)
1stCL_Jiricek
CSL_Stuka napsal:

Zdarec, chtěl bych se zeptat, na jaké obtížnosti to hrajete. Já se zatím dostal sem (viz níže), mám odlítané nějaké kampaně (létání s AI formaci je fakt porod), QMB a tréninky přistání a rolování atd...a rád bych se proletěl i s nějakým online, ale nechci být překvapený hlavně co se týče engine managementu.

Tak jestli ti jde o on-line létání, tak tam je obtížnost daná nastavením serveru, tam to nemusíš řešit. Jinak je takovým standardem létat na full-real. Některé servery mají ikonu v mapě, naopak většinou (dnes snad už všude) máš po narození zahřátý motor.

Jestli létáš hlavně osu, máš to vesměs jednoduché. Combat režim 30 minut, emergency 1 minuta (za předpokladu čerstvého a nepřehřátého motoru). U bombrů malinko složitější, ale pořád je to triviální ve rovnání se spojeneckými stroji. Trošku více vědy je ohledně chladičů, tam už je potřeba bavit se o konkrétních letadlech... Nejjednodušší budeš mít odchytit někoho na TS.


P.S. Prošel jsem si rozcestník letek jsem našel hodně neaktuálních informací přišlo mi, že existuje jenom jich jenom pár (CL, 606, 310,311,312,313, IAP/BAP - Jenom jedna osa?). Rozhodne mi chybí AH, BP, ZVP, WT, JG1? a samozřejmě CSL Smutný V době kdy jsem létal, jsem potkával ty lidi s takovou frekvencí, že bych neřekl, že když se k tomu po X-letech vrátím, nikoho tady nenajdu.

Letky jsou všeobecně v úpadku, jediné fungující uskupení je "sdružení" spojeneckých letek CSW. Z modorých letek: z 1stCL se aktuálně potkáváme tři, slovy tři. Tu a tam na serverech zahlédnu JG26, Letku13 a borce okolo Barona. Jinak vesměs vlci samotáři. Omluva, pokud jsem na někoho zapomněl.
 
310_Snakes
1stCL_Jiricek napsal:
... Tu a tam na serverech zahlédnu JG26, Letku13 a borce okolo Barona. Jinak vesměs vlci samotáři. Omluva, pokud jsem na někoho zapomněl.


eRHáčka lítají často v celkem stabilní sestavě Killer, Svagi, Turbo
www.311raf.com/images/signature/sigsmall_Snakes.jpg
 
CSL_Stuka
1stCL_Jiricek napsal:

Tak jestli ti jde o on-line létání, tak tam je obtížnost daná nastavením serveru, tam to nemusíš řešit. Jinak je takovým standardem létat na full-real. Některé servery mají ikonu v mapě, naopak většinou (dnes snad už všude) máš po narození zahřátý motor.

Jestli létáš hlavně osu, máš to vesměs jednoduché. Combat režim 30 minut, emergency 1 minuta (za předpokladu čerstvého a nepřehřátého motoru). U bombrů malinko složitější, ale pořád je to triviální ve rovnání se spojeneckými stroji. Trošku více vědy je ohledně chladičů, tam už je potřeba bavit se o konkrétních letadlech... Nejjednodušší budeš mít odchytit někoho na TS.


P.S. Prošel jsem si rozcestník letek jsem našel hodně neaktuálních informací přišlo mi, že existuje jenom jich jenom pár (CL, 606, 310,311,312,313, IAP/BAP - Jenom jedna osa?). Rozhodne mi chybí AH, BP, ZVP, WT, JG1? a samozřejmě CSL Smutný V době kdy jsem létal, jsem potkával ty lidi s takovou frekvencí, že bych neřekl, že když se k tomu po X-letech vrátím, nikoho tady nenajdu.

Letky jsou všeobecně v úpadku, jediné fungující uskupení je "sdružení" spojeneckých letek CSW. Z modorých letek: z 1stCL se aktuálně potkáváme tři, slovy tři. Tu a tam na serverech zahlédnu JG26, Letku13 a borce okolo Barona. Jinak vesměs vlci samotáři. Omluva, pokud jsem na někoho zapomněl.


310_Snakes napsal:

1stCL_Jiricek napsal:
... Tu a tam na serverech zahlédnu JG26, Letku13 a borce okolo Barona. Jinak vesměs vlci samotáři. Omluva, pokud jsem na někoho zapomněl.


eRHáčka lítají často v celkem stabilní sestavě Killer, Svagi, Turbo


Díky za reakce kluci. Vypadá to tak, že když si budu chtít zalétat dvojice -> roj -> (možná letka), budu muset změnit stranu Zamračený
 
Hot_Dog
To si nemyslím, z modrejch letek maj nejvíc aktivních pilotů řek bych Letka 13 a JG26, dále Lioni, JG1 a RH maj taky aspoň ty tři aktivní... Nevím jak jednotlivé letky přijímaj nové členy, rozhodně tady nechci mluvit za ně, ale myslím, že vzhledem k vymírání našeho druhu většinou budou, to ať tu odpoví samiÚsměv

Jinak tě ale od přechodu ke spojencum odrazovat nebudem, ikdyž v tom případě, ten tvůj nick by to asi chtělo trošičinku pozměnit, co třeba na CSL_DauntlessŠklebící se
 
RH_Killer
Byl jsem asi poslední kdo nastoupil k CSL a zažil její konec. Se Zmijákem jsem to držel už jen ve dvojici a pak šel k RH, když i on přestal lítat. Snakes napsal, že eRHáčka lítají často v celkem stabilní sestavě Killer, Svagi, Turbo. Není to často, je to každej den. Mrknutí
Já bych všechny ty internety a počítače zakázala. Věra Pohlová, 72 let, důchodkyně.
 
Baron
I. /JG1 žije Úsměv Pravdou ale je, že v poslednej dobe lietame skôr FC na Flugpark. Aktívnych je 8 pilotov. WW2 sme leteli naposledy v utorok (mam dojem, že to bol Combat BoX server, ale vystriedali sme ich viac).

P. S. Tiež lietame DCS. To len tak na okraj.
Hals - und Beinbruch!
 
Ajvn
Tak to je velký špatný. Toho jsem se bála! Šklebící se

Hi guys!
I've read the last few pages very briefly and I would like to give a few quick answers:

1. We are aware that a significant part of FC players perceive the new DM as a step back to the RoF. We hear your voices and are working on this issue.

2. In the current DM, as in the previous one, the direction of the bullet's impact into the wing is taken into account. For example, if the bullet hits the wing from above or below, the chance of spars damage is significantly reduced. Thus, most likely, the bullet "hits the air" in this case. The probability of hitting the spar when hitting the wing depends on the direction in 3D-space.

3. We do not want to use detailed hit-boxes for each element of the airframe structure (such as spars, stringers, ribs, wires, rods, hinges, etc.) because of two major reasons:

3-a) we try to save CPU time, while increasing the number of hit-boxes leads to an increase in cross-checks in collision detection algorithms, as well as usage of memory for all layers of 3D-models in geometric progression; and

3-Cool an increase in the internal detailing of 3D models increases the cost of producing detailed content (in terms of time and money) and pushes us out of business.

Therefore, we use major hit boxes with combination of methods of probability theory to clarify the fact of getting into a particular major element of the airframe structure.

4. Yes, we are aware that a couple of years ago ED started developing a very detailed model of hit-boxes for some airplanes in DCS. We still think that this significantly affects performance and this decision is premature for the real-time simulation of more or less massive dogfight on typical PC.

5. We do not take into account the angle of hit the fabric. Every bullet makes a 'virtual hole' in the skin of size that depends just on the caliber. As you know we have only three levels of visual damages to the skin for each part of the airplane. This is a convention of the simulator at this stage.

6. When a bullet hits a spar (taking into account the probability of hitting it), wing loses its strength. The load that the wing can withstand depends on the degree of damage of its spars.

7. The extent of damage to the spar depends on its material and on the number and caliber of bullets that hit the spar 'mathematically' at the same place (based on probability theory). That means that size of spar makes sense.

8. During the check of this 'FC problem' we figured out that the data source we used for determine dimensions of spars for all our WW1 airplanes was unexpectedly not very accurate. Last week I checked all blueprints and charts that we have, and I must say there is quite a difference with data we used. Some of our WW1 airplanes have almost right size of spars (Pfalz f.e.), while others have them from 10% to 30% (such as Albatross, Halberstadt, etc.), or even more than 70% thinner (Fokker D.7). That's sad, and we will correct this as soon as we are ready with the new and well checked data.

9. But this is only one side of the problem. The other side is that we need to improve the airframe DM from AP bullets anyway.

Work in progress...
 
Ajvn
Ten virus co tam poskakuje u bodu tři se mi tak vetřel.Úsměv
 
Baron
Ajvn, dávaj vždy aj link na originálny príspevok. Ďakujem.
Hals - und Beinbruch!
 
Aces_Wild
Ajvn napsal:

Tak to je velký špatný. Toho jsem se bála! Šklebící se

To už tady proběhlo v dubnu - strana 12, příspěvek #231.

Ajvn napsal:

Ten virus co tam poskakuje u bodu tři se mi tak vetřel.Úsměv

Smajlíky se dají vypnout, překvapivě, volbou "vypnout smaijlíky"...
 
alfik
Nebo tam vložíš mezeru. Nebo tečku. Takhle: 3- Cool an... nebo 3-.Cool an... -a tím ten smajlík nebude dungovat. Viz též např. místo "b-a-hned-závorka", což udělá toto: Cool dáš: - b ) - b.) , apod.
Pro kontrolu si můžeš Ctrl-C CtrlV ten smajlík třeba do Notepadu nebo do adresního okýnka v prohlížeči, tam ti jej zobrazí jako text abys viděl z čeho je složen a mohl si jej upravit.
Já dávám mezeru.
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
 
Ajvn
Úsměv Korňa to přece vím. Prostě jsem brnkul nevím na co, takže se tam nasral.Úsměv

Jo promiň, příště dam odkaz.

Vím, to vyjádření bylo v dubenci, ale přečetl jsem až teď.

Ještě k tomu FC-DM : Čili momentálně jest to tak, že viditelná destrukce letadla vypadá, kromě plamenů, unikajicí "páry", dírek v celé ploše letadla,(včetně kolečekÚsměv) a pak ještě sem tam ustřeleného křídla-toď vše. Ty dírky se mi zdají být větší- takové větší šrábance. Jo a ještě celková exploze.

Takže čekal jsem viditelnou destrukci vspěr, dokaličená křídla - viditelné kusy vlajíciho potahu, ustřelené třebas částečně, ocasní plochy, podvozek, odlétající trosky, ATD ATD ATD ATD!!!

Ne opravdu jsem nečekal, že tohle všechno bude v této poslední aktualizaci.
Ale nečekal jsem, že na tomhle nebudou pracovat vůbec. Viz celý rozbor a odůvodnění v tomto vyjádření-příspěvek #231.

Škoda, jinak je FC pořád promě zábavný (ovšem servery jsou tragické.)

Takže nám asi zůstane jen takový nedomrlý, impotentní DM. Škoda.
 
rudidlo
Ajvn napsal:

:) Korňa to přece vím. Prostě jsem brnkul nevím na co, takže se tam nasral.:)

Ty nevis na co, ale Alfik ti to vysvetlil. Proste jsi napsal "b)".
Nehledej v tom zadnou vedu.
 
http://silicon-remarks.blogspot.com
Ajvn
Jo sory asi jsem toho Alfíka pořádně nepřečet.
 
Bierglass
Ajvn napsal:

Úsměv Korňa to přece vím. Prostě jsem brnkul nevím na co, takže se tam nasral.Úsměv

Jo promiň, příště dam odkaz.

Vím, to vyjádření bylo v dubenci, ale přečetl jsem až teď.

Ještě k tomu FC-DM : Čili momentálně jest to tak, že viditelná destrukce letadla vypadá, kromě plamenů, unikajicí "páry", dírek v celé ploše letadla,(včetně kolečekÚsměv) a pak ještě sem tam ustřeleného křídla-toď vše. Ty dírky se mi zdají být větší- takové větší šrábance. Jo a ještě celková exploze.

Takže čekal jsem viditelnou destrukci vspěr, dokaličená křídla - viditelné kusy vlajíciho potahu, ustřelené třebas částečně, ocasní plochy, podvozek, odlétající trosky, ATD ATD ATD ATD!!!

Ne opravdu jsem nečekal, že tohle všechno bude v této poslední aktualizaci.
Ale nečekal jsem, že na tomhle nebudou pracovat vůbec. Viz celý rozbor a odůvodnění v tomto vyjádření-příspěvek #231.

Škoda, jinak je FC pořád promě zábavný (ovšem servery jsou tragické.)

Takže nám asi zůstane jen takový nedomrlý, impotentní DM. Škoda.


Zkoušel jsi ROF? Dodnes si pamatuji jak jsem se vracel s ustřelenou vzpěrou a doufal,že se křídlo neodtrhne.O ustřelení jedné vzpěry,kdy ti podvozek visel šikmo ani nemluvím.
 
Hot_Dog
Tak kdyby ste cetli ty informace vsechny a nedelali zavery z jednoho mesic staryho postu vytrzenyho z kontextu, dozvedeli byste se treba, ze ted delali/upravovali DM hlavne z hlediska vypoctu pevnosti konstrukce aj + motory, na vizualni reprezentaci zatim nesahali... Stejne tak chtej v dalsim kroku vylepsi DM z hlediska DM jednotlivych systemu, a v posledni rade mozna sahnou i na tu vizualizaci... Pak byste nepsali, ze ste ocekavali neco, co vyvojari desetkrat rekli, ze tam nebude...

Jinak v ramci WW2 mi ten novy DM zatim prijde jako cesta k lepsimu oproti predchozimu stavu, sem spokojen. FC nemam, takze WWI hodnotit nemuzu...
Upravil/a Hot_Dog dne 09-05-2020 14:01
 
310_cibule
Nový DD https://forum.il2...ent=934719 s Jak-9T a efekty Deferred Shading.

i.ibb.co/w4dJPk7/Y-4-jpg-760897c4bf968004f644694853879131.jpg
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
1stCL_Punkey
Deferred shading - nevím co to je, ale mohlo by to zlepšit viditelnost dotů?
 
310_cibule
Taky nevím, co to je ; ) Ale myslím, že to vylepšuje grafické ztvárnění, třeba odlesky na kamufláži.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
310_cibule
Můžete mi někdo říct, kam mi v devítkovém spitu zmizela páka pro nastavení směsi (ne, není schovaná za plynovkou)? Měl ji, ne? U pětky ji vidím. Ale u devítky to ani v technochatu nereaguje na změny.

i.ibb.co/bLVFdhS/lever-sm-s.jpg
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

36,019,989 návštěv