Pomocí myši a klávesnice samozřejmě nemáš šanci zvládnout takovou rozmanitost pohybů co tělo + meč dokáže. Takže šerm ve hře se nikdy nebude blížit realitě.
Prakticky ani nějakým kinektem nebo něčím podobným to nedáš, protože ti bude chybět ta zpětné vazba od protivníka. Budem si muset počkat na ty holografické místnosti co mají ve Star treku. Nebo jít s kamarády do lesa, vzít pár klacků a je to, prostě tak jak jsme to dělali, když jsme byli malí smradi
Za mě akorát můžu doufat, že souboje budou zábavné. Ale slovům jako simulace bych se asi vyhnul, pokud si tedy pod pojmem simulace, někdo nepředstavuje 2 tlačítka Block a Attack
"Když umřeš, tak o tom nevíš, ale pro ostatní je to těžké. To samé platí, když jsi debil." ~ autor neznámý
[url=http://www.panzerkampfwagen.cz/forum/viewthread.php?thread_id=4774&pid=232940#post_232940]Shadowdeath napsal:
Prakticky ani nějakým kinektem nebo něčím podobným to nedáš, protože ti bude chybět ta zpětné vazba od protivníka. Budem si muset počkat na ty holografické místnosti co mají ve Star treku. Nebo jít s kamarády do lesa, vzít pár klacků a je to, prostě tak jak jsme to dělali, když jsme byli malí smradi
[url=http://www.panzerkampfwagen.cz/forum/viewthread.php?thread_id=4774&pid=232940#post_232940]Shadowdeath napsal:
Prakticky ani nějakým kinektem nebo něčím podobným to nedáš, protože ti bude chybět ta zpětné vazba od protivníka. Budem si muset počkat na ty holografické místnosti co mají ve Star treku. Nebo jít s kamarády do lesa, vzít pár klacků a je to, prostě tak jak jsme to dělali, když jsme byli malí smradi
Vypadá to velice zajímavě. Jenomže problém je tady pořád to, že i když by to dokázalo nasnímat perfektně tvoje pohyby, tak tam chybí ta zpětná vazba. Ty promáchneš, ale přitom tě soupeř ránu zblokoval. Případně ty můžeš blokovat jeho ránu, která ale bude pořádná pecka, že by tě v reálu srazila do kolen. Případně nějaké kopy, postrčení tělěm atd. Ve výsledku budeš jenom stát a nějak máchat rukama, aby to mělo ve hře co nějvětši efekt
"Když umřeš, tak o tom nevíš, ale pro ostatní je to těžké. To samé platí, když jsi debil." ~ autor neznámý
[url=http://www.panzerkampfwagen.cz/forum/viewthread.php?thread_id=4774&pid=232940#post_232940]Shadowdeath napsal:
Prakticky ani nějakým kinektem nebo něčím podobným to nedáš, protože ti bude chybět ta zpětné vazba od protivníka. Budem si muset počkat na ty holografické místnosti co mají ve Star treku. Nebo jít s kamarády do lesa, vzít pár klacků a je to, prostě tak jak jsme to dělali, když jsme byli malí smradi
Vypadá to velice zajímavě. Jenomže problém je tady pořád to, že i když by to dokázalo nasnímat perfektně tvoje pohyby, tak tam chybí ta zpětná vazba. Ty promáchneš, ale přitom tě soupeř ránu zblokoval. Případně ty můžeš blokovat jeho ránu, která ale bude pořádná pecka, že by tě v reálu srazila do kolen. Případně nějaké kopy, postrčení tělěm atd. Ve výsledku budeš jenom stát a nějak máchat rukama, aby to mělo ve hře co nějvětši efekt
Hrál jsi oblivion ? Tam když je někdo lepší než ty,dokáže tě úderem srazit na zem,vyrazit ti zbraň z ruky,ti tě odstčit tak,že je to až nepříjemě dlouhých cca 5 vteřin,než jsi schopný znovu bojovat
Rume, vies co bude zabavne na realistickej hre zo stredoveku? To iste co je zabavne na realistickej hre z WWII.
Lietajuce aparaty mozes zostrelovat aj v Star Citizenoch, EVE Onlajnoch a podobnych. Preco potom Cliffs of Dovery? Battle of Stalingrady?
A porovnavat na PC vzdusny suboj so subojom na mece? Myslim, ze obe simulacie su v ramci moznosti dotiahnute tam kam to sucasne technologie umoznuju. Najdes X ludi, co letecku simulaciu na PC ani nezapnu, bo im to pride smiesne v porovnani so skutocnym lietanim. A najdes X ludi, co budu povazovat za smiesne sucasnu simulaciu boja s mecom, radsej budu chodit do klubu historickeho sermu.
Toto nie je realita! Toto je zabava na volny cas.
PS: videl som video z nejedneho leteckeho simulatoru (sucasneho), kde chlapik lietal na klavesnici! najpr som myslel, ze si snad robia prdel, ale potom som pochopil... nejde o to ako to ovladas, ide o to, ze sa toho mozes zucastnit a zabavit sa.
Rume, vies co bude zabavne na realistickej hre zo stredoveku? To iste co je zabavne na realistickej hre z WWII.
Lietajuce aparaty mozes zostrelovat aj v Star Citizenoch, EVE Onlajnoch a podobnych. Preco potom Cliffs of Dovery? Battle of Stalingrady?
A porovnavat na PC vzdusny suboj so subojom na mece? Myslim, ze obe simulacie su v ramci moznosti dotiahnute tam kam to sucasne technologie umoznuju. Najdes X ludi, co letecku simulaciu na PC ani nezapnu, bo im to pride smiesne v porovnani so skutocnym lietanim. A najdes X ludi, co budu povazovat za smiesne sucasnu simulaciu boja s mecom, radsej budu chodit do klubu historickeho sermu.
Toto nie je realita! Toto je zabava na volny cas.
PS: videl som video z nejedneho leteckeho simulatoru (sucasneho), kde chlapik lietal na klavesnici! najpr som myslel, ze si snad robia prdel, ale potom som pochopil... nejde o to ako to ovladas, ide o to, ze sa toho mozes zucastnit a zabavit sa.
Hele ty mi nerozumíš. Protože mi přijde, že je tohle úplně prototypový případ, okomentuju to.
1) Vybízíš mě k představivosti, zatímco já se ptám na jednoduchou odpověď. Já si nechci nic představovat. Jen jsem čekal, že se ozve někdo, kdo ví a umí odpovědět.
2) Proč se pořád motáme kolem porovnání středověku a lítání? Já to použil jen jako demonstraci, že u lítání je jasný, v čem je zábava, zatímco u středověku mi to jasný není. ... Božíčku je tak složité prostě napsat, co je principepm tý hry?
3) Snad nikdo nepochybuje, že hry jsou zábava na volný čas.
Je to fakt legrace, ale vy snad lidi neumíte číst. Já po nikom nechci, aby mi vysvětloval boj na meče a simulace a tak podobně. Proboha, je tu někdo, kdy má představu, co je herní náplň toho středověku?
CO JE HERNÍ NÁPLŇ?
Nic víc, jde mi jen o tu herní náplň. Jestli to nevíte, dobrá, nic se neděje. Nemusíte mě popostrkávat ke kreativitě.
Rume, tvůj problém je, že jsme ti odpověděli, ale ty naší odpovědi buď nerozumíš, nebo nechceš rozumět.
Dostal jsi celkem komplexní sadu odpovědí od různých lidí, co bude náplní hry a co zrovna je bude na hře bavit.
A nemusíš se namáhat s nějakou fantazií (já vím že myšlení bolí - nechci tě mučit jeho nutností).
Stejně tak by se kdokoli mohl ptát, co je náplní hry BOS, když pro něj střílení jiných lidí není hra ale má to asociováno s vražděním a válečným běsněním - i kdybychom vynechali že zrovna toto bude v obou hrách (jsme lidé, šelmy zabíjivé, i ve hrách to děláme s nadšením... ostatně lidi za to nemůžou, jsou produktem přírody a ta je jaká je).
Upřímně řečeno - zrovna s tímto názorem se setkávám celkem běžně (skoro denně) a nejedná se jen o letecké simulátory, jedná se i o střílečky ("co tě může na tom Batlfíldu nebo Céódéčku bavit - dyť je to jen ratatatata to můžeš jít rovnou na Ukrajinu..." ).
Ve hře budeš moci dělat (hra ti bude simulovat) to, co člověk dělal ve středověku, pokud byl člověkem zbrojným - od bojů, vyšetřování zločinů a zabraňování jiným až třeba po hlídkování, ale také třeba rybolov když tě to bude bavit, nebo třeba okrádání nebohých spolubydlících - a to je herní náplň
a pokud to tebe nebude bavit, tak to nehraj spoustu lidí stejně nebaví lítat letsimy -
a pokud si ani nedovedeš představit, že to co jsme ti opakovaně popsali je herní náplň tak je mi tě líto. Já si to představit dovedu - dokonce si dovedu představit že pro někoho JE zábavné okopávat "zahrádku" na fejsbůku, jakkoli já osobně bych tu (pro mě) blbost nehrál ani minutu.
PS: Zrovna jsem si uvědomil že existují i trainsimy - dovedeš si představit, že bys měl popsat náplň hry, kde čučíš na koleje, a snažíš se dojet do nádru na čas??? O Spintire ani nemluvě - prokrista jak může někoho bavit svážení klád v lese - což pro mě který si to ozkoušel v reálu (bydlím na Jesenicku, do lesa na dřevo jsme jezdili každoročně páč to vyšlo levnějc sám si to natěžit a dovézt domů). Nooo, tomu říkám náplň hry Ale je to náplň hry - a jsou lidé které to baví.
Upravil/a alfik dne 27-10-2014 09:34
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
Ale to tak není Alfíku. Vy tady vykládáte o tom, co asi tak je možné dělat ve středověku. Ale to není odpověď na to, na co se ptám. Každá hra spočívá v nějakém cíli. Většinou je cílem hry vítěztví nad něčím. Třeba šachy, střílečka, fotbal. Nebo je cílem hry samotný děj, jako je to třeba u SimCity, většinou je to však vývoj postavy u RPG. Vy tady vykládáte o detailech středověku o boji a tak podobně. Ale je to tedy RPG? Je cílem vývoj postavy? Nebo je to fantazy, kde cílem je přostředky středověku dosáhnout nějakého stavu - porazit nějaké protivenství? Nebo je to "simulátor" středověkého života, kde cílem je pobyt v tom krásném prostředí a zkoumání, co všechno tam lze dělat a herní náplň si vytvoří každý za sebe? Aby to bavilo, musí to mít cíl. Bez cíle to nikam nepovede. I v BOSku máme mise a kampaň a i online máme mise. V BOSku a ostatních simech je cíl jasně definovanej. Jen DF servery moc netáhnou a servery jen na polet asi ani nejsou.
Mě je jasné, že ten svět bude mít výrazové prostředky, že tam půjde spousta věcí. A že to bude krásný a dokonalý a půjde tam bojovat a okrádat a skákat po skalách a jezdit na koni a kopat slepice do zadku a ..... Ale k čemu to bude? Tedy jak píšu od začátku. Co bude principem té zábavy?
A proč se ptám? No protože z toho dema to není jasné. To video ukazuje, co všechno tam jde dělat, ale neukazuje nic z toho, co bude cíl.
Já už toho nechám, vidím, že se odpovědi nedočkám. Píšete kde co okolo a asi utíkáme nesmyslně daleko. Tak ještě jednou díky za snahu.
Rumcajs, zakladne info z ich home stranky..
Mladého kováře nízkého stavu oloupí násilná doba o všechno. Chce splnit poslední přání svého otce, avšak osud ho zatáhne doprostřed spiknutí majícího za cíl osvobození uneseného krále a ukončení krveprolití. Můžete se toulat rozlehlým světem, bojovat jako rytíř, plížit se tmou jako lapka, nebo si omotat jiné postavy okolo prstu svým šarmem jako bard. Vkročíte na cestu rozmáchlého epického nelineárního příběhu...
alebo
Naším cílem je zkombinovat mechaniky a svobodu Skyrimu, tématické zasazení Mount & Blade, příběhovost Zaklínače a Red Dead Redemption a tuhý soubojový systém Dark Souls. Dalo by se říci, že se děláme RPG ekvivalent Army (série, na které mnoho z nás pracovalo), který bude přístupný, pohodlně ovladatelný a do detailu odladěný a zároveň si zanechá typickou duši akce i prostředí.
alebo
Náš příběh je založen na historických událostech a odehrává se v 15. století v Evropě. Píše se rok 1403, a to je nejvíce rozhodně není nejlepší časy. Starý král je mrtev a jeho dědic je slabá. Nový král bratr, hlad elektrárny spojence sám s frakcí šlechty, která vidí tento okamžik jako příležitost pro rozvoj, unese krále, napadání zemi s armádou vlastní drancovat této bezbranné zemi.Šlechta se dělí na kterou stranu se podporovat. Občanská válka se blíží ...Náš příběh je založen na skutečných historických událostech a odehrává se v Evropě patnáctého století. Je rok 1403 a rozhodně nejde o časy klidu a míru. Starý král je po smrti a jeho následník je slabý. Bratr nového krále, lačnící po moci, se spojí s rebelující šlechtou, která v tom vidí jedinečnou příležitost po zlepšení situace.
alebo
Nesnažíme se udělat největší hru všech dob. Naším cílem je kvalita, nikoliv kvantita. Namísto 200 generických kobek vám chceme nabídnout jen pár. Zato však poctivých a zpamatovatelných. Náš svět je velký, jistě, ale i zde nám jde o vytvoření organického uvěřitelného světa, nikoliv přelidněného panoptika potřebných (přečtěte si o tom víc na našem blogu). Na stejné filozofii stavíme i tvorbu našich questů. Nechceme hráče uvláčet šílenou horou úkolů, ale naopak se ujistit, že ty, jež máme, jsou do detailu propracované a vždy nabízející několik cest k řešení (včetně nenásilí, kdekoliv to dává smysl), které sednou různým stylům hraní a které mají dopad na svět.
Lanc napsal:
... Dalo by se říci, že se děláme RPG ekvivalent Army ...
Jo díky, přesně tohle jsem čekal za opdověď. Takže bude nějaky vyšší cíl a budou návody na internetu ve smyslu kuchařky, kam má člověk dojít a koho se na co zeptat, případně do čeho kopnout, aby to něco udělalo.
...
Stejně tak by se kdokoli mohl ptát, co je náplní hry BOS, když pro něj střílení jiných lidí není hra ale má to asociováno s vražděním a válečným běsněním - i kdybychom vynechali že zrovna toto bude v obou hrách (jsme lidé, šelmy zabíjivé, i ve hrách to děláme s nadšením... ostatně lidi za to nemůžou, jsou produktem přírody a ta je jaká je).
Upřímně řečeno - zrovna s tímto názorem se setkávám celkem běžně (skoro denně) a nejedná se jen o letecké simulátory, jedná se i o střílečky ("co tě může na tom Batlfíldu nebo Céódéčku bavit - dyť je to jen ratatatata to můžeš jít rovnou na Ukrajinu..." ).
...
PŘESNĚ!!! Do mých starých rodičů jedna má kamarádka už roky vandruje, aby mě právě z těchto důvodů poslali na léčení. Když jsem ji nadšeně demonstroval možnosti simulace ROF a vysvětloval důvody, proč ho hraju, tak se úplně zděsila: "Proboha, jak můžeš relaxovat u zabíjení lidí??????????"
Ale to tak není Alfíku. Vy tady vykládáte o tom, co asi tak je možné dělat ve středověku. Ale to není odpověď na to, na co se ptám. Každá hra spočívá v nějakém cíli.
Já ti to vysvětlím, ale neber to prosím jako cokoli čím bych tě chtěl ponížit - naopak to já (my) jsme ti minoni...
To cos napsal je přesně TO O CO JDE.
Takže: (aneb ) Statistka nuda je, má však...
Je dokázáno vědecky a prokázáno svědecky, že cca 90% lidí nenajde v sobě žádnou schopnost hrát a užívat si sandboxové hry. Není to chyba, je to prostě tak zařízeno v přírodě, že aby lidstvo nevyhynulo, musí být 10% mimoňů co vymýšlejí blbosti a 90% těch co je užívají a používají. Aby kmen přežil, může a nemusí mít nějakého toho náčelníka, a musí mít bojovníky. Ale hlavně, nesmí mít nikdy víc jak jednoho šamana!!! No, max s nějakým tím učedníkem ale ten nastoupí až starého šamana sežere šavlozubák...
Podívej se na jakékoli forum třeba s Kerbal programem - lidi tam dělají mise jako Kerbalpollo, KerISS, apod. Prostě se snaží v tom programu opakovat to, co už někdo udělal. Jen každý desátý dělá voloviny - nesmyslné akce, ale on si to užívá stejně jako ti ostatní! Jen si to tam vymýšlí. Jen každý desátý si vymýšlí vlastní obsah.
Ty (a s tebou i celá ta spousta 90% lidí) potřebuješ cíl - jasný úkol. Např. sestřel ho dříve ne on sestřelí tebe. Pokud takový cíl nemáš daný, ať už questem ve hře, nebo kulturou, historicky apod., nepochopíš co na tom lidi (těch 10%) vidí.
Mohl jsme to vídat opakovaně třeba na Il2 serverech - třeba na Holubech. Jakmile poklesne počet lidí na serveru pod nějakou limitní mez, odhlásí se skoro všichni. Zůstanou totální mimoni, kterým je putna jestli tam "někdo je", protože si "vymyslí" něco k čemu je třeba nepotřebují. Např. blbnou s letadlem - třeba akrobatí, nebo se učí přistát na pětníku, nebo cokoli jiného.
Opakuji, není to chyba. Je to komplementární vlastnost člověčenství.
Takže, i kdybychom ti tisíckrát napsali, že je tam možno dělat to či to, nakonec ti stejně napíšeme něco ve smyslu můžeš si tam dělat co chceš, a ty to nepochopíš protože pro tebe nic takového jako "co chceš" neexistuje - pro tebe to je synonymum pro ta hra nemá obsah, protože nemá "cíl"
Ne každá hra "spočívá v nějakém cíli", někdy platí, že cesta je cíl
Ale jen pro desetinu lidí.
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
A jéje. Hele Alfíku, já už odpověď dostal. Já chtěl jen slyšet, je to bojová hra střihnutá RPG. Děkuji ti za snahu, ale odpovídáš na něco, na co jsem se vůbec neptal. Já nehledám, v čem kdo vidí svojí zábavu. Já nesháním, k čemu by to mohlo být. Já chtěl jen odpověď na to, kam to autoři míří. Stačila ta jedna věta. No i tak díky.
Velmi dobře napsáno, alfíku. Tedy aspoň z mého pohledu.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.