HSFX 7
|
310_Pip |
Přidané 15-02-2014 20:38
|
Uživatel
Příspěvek: 1613
Založený: 14.09.09
|
Něco děláš špatně... Pokud v JSGME vypneš mody, jakou hru Ti píše Il po spuštění? Zkus se z čistou hrou (4.12.2) připojit na nějaký server (AH, Orli, BP), pokud to půjde máš čistou hru v pořádku a jádro pudla je v HSFX.
Ta hláška o verzi při spuštění bohužel může klamat...
Vous etes des femmes,des esclaves,des chiens.Je crache sur vous!
Hoka hey!
|
|
|
|
magot |
Přidané 15-02-2014 22:07
|
Fusioner
Příspěvek: 17608
Založený: 19.06.08
|
Teoreticky kdyby byla špatně opatchovaná orig DT verze tak to nepoznáš na hlavní obrazovce protože HSFX ji nahradí svou kde je natvrdo v jpg obrázku 4.12.2+7.01. |
|
|
|
veikso |
Přidané 15-02-2014 22:24
|
Uživatel
Příspěvek: 832
Založený: 15.01.08
|
Zkus to takhle. Teď to u nás řeši Rekyn:
[quote="RekYn"]Áno presne tak, má to aj logiku, lebo najprv vznikol HSFX7.0 a až potom patch 4.12.2. Aj v readme pre HSFX7.0 sa píše; "Install over an old installation of HSFX after updating IL-2 1946 to 4.12.1."
Takže:
- 4.12.1
- HSFX7.0
- 4.12.2 (keď potom spustíš módovanú verziu tak Ti stále hra vypíše že máš 4.12.1. Na 4.12.2 sa Ti zmení až po updejte cez autoupdater)
- autoupdater na HSFX7.01[/quote] |
|
|
|
olda Olde maly |
Přidané 16-02-2014 06:54
|
Diskutující
Příspěvek: 2022
Založený: 22.01.07
|
Dík za pomoc. Chyba odhalena. Neúplný balík 4.12.2. Jen mě překvapuje, že autoupdater s tím nic neudělal a přitom je proklamováno, že to sám opatchuje na 4.12.2. Takže staženo znovu a aktualizováno manuálně. Poté HFSX 7, autouptarem na HFSX 7.01 a jede to. Ufff |
|
|
|
magot |
Přidané 16-02-2014 09:57
|
Fusioner
Příspěvek: 17608
Založený: 19.06.08
|
olda maly napsal:
Dík za pomoc. Chyba odhalena. Neúplný balík 4.12.2. Jen mě překvapuje, že autoupdater s tím nic neudělal a přitom je proklamováno, že to sám opatchuje na 4.12.2.
Obsahuje jeden sfs archiv který obsahuje 4.12.2, ale sdílený sfs.files existuje jenom jeden, takže tam se nelze spoléhat nejen na hsfx instalaci
Tak se pak někdy přidej do psího boje na AOE! |
|
|
|
saldy |
Přidané 16-02-2014 10:35
|
Diskutující
Příspěvek: 3650
Založený: 29.01.09
|
Když se instalace povede hned napoprvý a bez nervů tak z toho pak člověk nemá takovou radost. |
|
|
|
Letka 13 Papa |
Přidané 16-02-2014 11:11
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 222
Založený: 16.10.05
|
idem skusit ci mi vyda moj il2 na AoE :=) |
|
|
|
Vladis |
Přidané 17-02-2014 14:09
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 100
Založený: 19.01.13
|
Je nejaky novy patch? v7.0.2?!?
http://www.242sqn...php?t=3961 |
|
|
|
magot |
Přidané 17-02-2014 16:27
|
Fusioner
Příspěvek: 17608
Založený: 19.06.08
|
Ano 7.02 je nový patch, akorát autoupdater je nějakej extra zabržděnej ... zkusím to upnout na uložto
Upravil/a magot dne 17-02-2014 16:51
|
|
|
|
magot |
Přidané 17-02-2014 16:50
|
Fusioner
Příspěvek: 17608
Založený: 19.06.08
|
7.02 alternativní download:
link již neaktuální - smazán
HSFX 7.0.2 Update Information.
-------------------------------------------------
Mod_Trigger
by LAL_Catsy.
english translation by C6_Armand.
(Look in HSFX V7 Tools & Read me's and see Triggers_Eng_v1.0.pdf for full explanation by Catsy.)
Three kinds of triggers have been introduced in the game. When the activation conditions are gathered :
1 –the “Apparition” Trigger allows activation of one to four planes that will follow a flight plan predefined by the mission designer;
2 –the “Takeoff” Trigger allows one to four planes to spawn that will take off from an airfield chosen by the mission designer;
3 –The “Apparition Related to Altitude” Trigger uses the same principle as the “Apparition” Trigger, along with the possibility to insert a variation of altitude (positive or negative) compared to the Trigger-activating plane altitude.
Catsy explains in the manual, when using an apparition trigger, put a similar type AI aircraft in the corner of the map, this will remove lag when aircraft spawning.
--------------------------------------------------
Channel Circus DRK Summer & Winter maps:-
by 1/JG2_Assi & LAL_Catsy
Expanded versions of the Normandy map added because it is used by some of the new Assura Dgen campaigns and is a very nice addition to boot. A few names on the English part of the map updated by Cat.
Incorrect airfield co-ordinates removed from ItalyAfricaGreece map ini to remove Java console log errors.
---------------------------------------------------
SAS_Eperviers K5_Bunker Damage fix included.
Bf109 Late missing wing hooks added for Rocket loadout.
1x SC250 & 1x AB250 loadouts added to the Ju-388.
Tiger Moth & Miles Magister Turn & slip indicators updated.
----------------------------------------------------
Aachen's continued FM work:-
Rev record 7.0.2.
Expert mode in all cases. New 'mod' aircraft changes in the default mode also denoted by *.
Corrected weight of F4F-3
Bf109E1 to E3* prop pitch model changed. Reverted back to the standard 109 prop control. This was necessary because the ai does not perform properly with the manual prop. Players can still switch the prop to manual pitch (ctrl + 0 ) and should for the most re-alistic experience.
Slight Increase in Prop reduction for B17's, B24 & B29 to increase climb rate at altitude to bring them closer to documented climb performance times.
Modified maximum allowed revolutions for B-24J engine & Increased flaps down lift slightly. This solves the issue of AI take-off in overload conditions.
Modified MerlinIII* engines (for Spitfire MkI and Hurricane MkI) to reduce the gap between predicted il2 performances and reference historical performances (mainly RoC)
Modified Merlin XII* engines (for Spitfire MkII) to reduce the gap between predicted il2 performances and reference historical performances (mainly RoC)
Modified Merlin61, Merlin63, Merlin66 (18 and 25 lbs) for Spitfires Mk VIII and Mk IX to reduce the gap between predicted il2 performances and reference historical performances (mainly RoC)
Completely reworked GriffonII, GriffonIII and Griffon65 for Spitfires Mk XII* and XIV*
Corrected some weight issues on several planes such:
Spitfire MkII*
Spitfire MkXII*
Spitfire MkXIV*
Spitfire MkXVI*
(+revised il2 compare data included in the HSFX V7 Tools & Read me's folder. You will need to unzip & replace your current version to look at the revisions.)
----------------------------------------------------
Fairey Fulmar takeoff & landing characteristics with Flaps down updated.
Ju52 3mg4e max and cruise speed revision.
Upravil/a magot dne 18-02-2014 19:21
|
|
|
|
606_Temp |
Přidané 17-02-2014 18:57
|
Stařešina
Příspěvek: 5502
Založený: 19.08.07
|
Proč mě nepřekvapuje, že se zase drbalo do spitfirů? |
|
|
|
TozziFan |
Přidané 17-02-2014 19:01
|
Uživatel
Příspěvek: 1431
Založený: 05.05.08
|
Jsou jak ruský závodníci. Na OH nedostižní, ale po čase vracej medaile za doping |
|
|
|
Shadowdeath |
Přidané 17-02-2014 19:23
|
Uživatel
Příspěvek: 844
Založený: 03.02.13
|
Modified Merlin61, Merlin63, Merlin66 (18 and 25 lbs) for Spitfires Mk VIII and Mk IX to reduce the gap between predicted il2 performances and reference historical performances (mainly RoC)
Myslel jsem, že FM (alespoň u letadélek bez *) jsou stejné jako v čisté verzi. Nebo jsem někde špatně slyšel? Případně se to týká jen toho expert módu?
"Když umřeš, tak o tom nevíš, ale pro ostatní je to těžké. To samé platí, když jsi debil." ~ autor neznámý
|
|
|
|
Hoper |
Přidané 17-02-2014 19:57
|
Fusioner
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
už v HSFX6 jsem upozorňoval na rozostřený budík u Corsairů (všech, viz další můj post #958 v násl linku)
máme HSFX 7 a je to tam stále...
http://www.panzer...ost_208475
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
310_Pip |
Přidané 17-02-2014 20:21
|
Uživatel
Příspěvek: 1613
Založený: 14.09.09
|
který prase to testovalo? wep je u merlinů nepoužitelný...
testoval jsem Hurricane Ib, Spit Vb a IXc
Vous etes des femmes,des esclaves,des chiens.Je crache sur vous!
Hoka hey!
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 17-02-2014 20:26
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10825
Založený: 26.01.13
|
Aaken píše, že se hlavně měnily Griffony, ne?
Spíš někdo, kdo se ve Spitech orientujete, vyzkoušejte ty Mk.XIV, jestli už se ten motor nepřetáčí...apod. Taky by mě zajímal Mk.XVI, jestli má FM sjednocenej s Mk.IX.
Btw: imho není problém tým testerů v HSFX rozšířit o případné zájemce...
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
310_Podrs |
Přidané 17-02-2014 20:40
|
Uživatel
Příspěvek: 1572
Založený: 07.06.06
|
olda maly napsal:
Dík za pomoc. Chyba odhalena. Neúplný balík 4.12.2. Jen mě překvapuje, že autoupdater s tím nic neudělal a přitom je proklamováno, že to sám opatchuje na 4.12.2. Takže staženo znovu a aktualizováno manuálně. Poté HFSX 7, autouptarem na HFSX 7.01 a jede to. Ufff
Tak to je dobře, jinak i z chatovacího řádku (odspodu) se dá vyčíst příběh
[img]http://acesovereurope.org/images/bpoib.png[/img] is not a valid Image. |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 17-02-2014 20:43
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10825
Založený: 26.01.13
|
Oldo, nešetři je!
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
310_Pip |
Přidané 17-02-2014 21:03
|
Uživatel
Příspěvek: 1613
Založený: 14.09.09
|
taky sem se kouknul na AoE o něco později
[img]http://imgup.cz/images/2014/02/17/2f6s1.jpg[/img] is not a valid Image.
Vous etes des femmes,des esclaves,des chiens.Je crache sur vous!
Hoka hey!
|
|
|
|
magot |
Přidané 17-02-2014 21:04
|
Fusioner
Příspěvek: 17608
Založený: 19.06.08
|
Shadowdeath napsal:
Modified Merlin61, Merlin63, Merlin66 (18 and 25 lbs) for Spitfires Mk VIII and Mk IX to reduce the gap between predicted il2 performances and reference historical performances (mainly RoC)
Myslel jsem, že FM (alespoň u letadélek bez *) jsou stejné jako v čisté verzi. Nebo jsem někde špatně slyšel? Případně se to týká jen toho expert módu?
Týká se to jen expert módu kde byli modifikovány některé stock FM/EM. |
|
|