Opitz napsal:
Clodisti už tam zatáhli ty svoje lidské hnusy z banana fora, kterým definitivně zničili kdysi příjemnou a přátelskou komunitu,
...
Presne to jsi udelal ty a tobe podobni tady.
Mě nikdo není podobný
Válka a korupce se nedá oddělit.
Dosažení kritické meze korupce téměř vždy vyvolá občanskou válku. A válka vyvolá ještě větší korupci. A tato korupce vyvolá další nestabilitu, která oslabí již tak oslabené demokratické instituce. Oslabí demokratickou kontrolu elit, kontrolu vlády, kontrolu státní autority. Války vedou armády a jejich generálové. A armády z podstaty nejsou demokratické instituce. Pro generály armád je válka požehnání. Kdo podporuje válku vedenou zkorumpovaným státem, podporuje jak samotnou korupci, tak v důsledku i úplné zničení demokracie a svobody v tomto státě.
Opitz napsal:
Clodisti už tam zatáhli ty svoje lidské hnusy z banana fora, kterým definitivně zničili kdysi příjemnou a přátelskou komunitu, tak jen doufám, že je postupně zabanují, ať is okusí vlastní medicínky, případně ať se vrátí k tomu svému diamantu...
Já si ještě pamatuju příjemnou a přátelskou atmosféru na tom WAR foru, když si byl nejlepší kámoš s Vogonem, jo to byly časy. Tam si dělal moderátora? To byla taková přátelská selanka až některejm slezly vlasy hrůzou :-))
Hele nevím o tom, že bych tam někdy někoho zabanoval. Spíš jsem se snažil lidem vysvětlit na čem Vogon a Ujo pracovali. Rozhodne nejhorší éra IL2 začala po vydání CLODu. Ale třeba si jen nepamatuji, ze by se lidi masove banovali, protože si stěžují na kvalitu produktu.
Myslím, že Vogon ani Ujo ani já na czechwaru nevydělal ani halíř. A lidi se bavili dobře a zadarmo, což byl primární cíl. Hrálo to vic lidi nez cely slavný CLOD.
Válka a korupce se nedá oddělit.
Dosažení kritické meze korupce téměř vždy vyvolá občanskou válku. A válka vyvolá ještě větší korupci. A tato korupce vyvolá další nestabilitu, která oslabí již tak oslabené demokratické instituce. Oslabí demokratickou kontrolu elit, kontrolu vlády, kontrolu státní autority. Války vedou armády a jejich generálové. A armády z podstaty nejsou demokratické instituce. Pro generály armád je válka požehnání. Kdo podporuje válku vedenou zkorumpovaným státem, podporuje jak samotnou korupci, tak v důsledku i úplné zničení demokracie a svobody v tomto státě.
No tam se nebanovalo kvuli kvalite, ale kvuli "vyhodam" stran. Co si pamatuju. Ale tebe nakonec Vogon Taky zabanoval,ne? :-)
Prachy nikde neresim, zaujala mne touha po prijemne a pratelske komunite zahajena hlaskou "Clodisti (vsichni) a lidsky hnus"
Pořád to bylo lepší než na banana foru. To si pamatuji zase já. A kdo koho banoval, na to se zeptej Vogona.
Czechwar přes všechna negativa přitáhl do IL2 spoustu nových lidí, kteří tu jsou dodnes. I CSL se do toho nechalo vtáhnout, i když jste to měli nejdřív na háku. Že to skončilo neslavně je jiná věc, ale dál pokračovali jiní a jinde a lépe, třeba Gennadich, že jo...
Upravil/a Opitze dne 18-12-2012 10:30
Válka a korupce se nedá oddělit.
Dosažení kritické meze korupce téměř vždy vyvolá občanskou válku. A válka vyvolá ještě větší korupci. A tato korupce vyvolá další nestabilitu, která oslabí již tak oslabené demokratické instituce. Oslabí demokratickou kontrolu elit, kontrolu vlády, kontrolu státní autority. Války vedou armády a jejich generálové. A armády z podstaty nejsou demokratické instituce. Pro generály armád je válka požehnání. Kdo podporuje válku vedenou zkorumpovaným státem, podporuje jak samotnou korupci, tak v důsledku i úplné zničení demokracie a svobody v tomto státě.
Btw. já si ale už hodně detailů z roku 2005 nepamatuju, Ucho... Každopádně vím, že to byla snad poslední vlna nadšení a nové energie ve světě IL2. Pak to už šlo do kopru. Narazilo se na limity, které nešly překonat a tak se čekalo na "next-gen" sim, který měl být ještě lepší... stovky letadel, nekončící mise 24/7, bla bla bla.... je to furt dokola... dnes tu je zabugovaný airquake, který baví pár desítek lidí po celém světě. Ale to je minulost. Já se nyní teším na BoS a věřím, že lidi z flying barans (a nejen oni) se už postarají, aby to bylo uvěřitelné, pěkné a zábavné...
Válka a korupce se nedá oddělit.
Dosažení kritické meze korupce téměř vždy vyvolá občanskou válku. A válka vyvolá ještě větší korupci. A tato korupce vyvolá další nestabilitu, která oslabí již tak oslabené demokratické instituce. Oslabí demokratickou kontrolu elit, kontrolu vlády, kontrolu státní autority. Války vedou armády a jejich generálové. A armády z podstaty nejsou demokratické instituce. Pro generály armád je válka požehnání. Kdo podporuje válku vedenou zkorumpovaným státem, podporuje jak samotnou korupci, tak v důsledku i úplné zničení demokracie a svobody v tomto státě.
Téma vlákna: IL-2: Battle of Stalingrad (letový bojový simulátor z období bitvy o Stalingrad)
A tak pořád dokola...
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Sázku? A o co? Na ROF foru jsem nedostal zatím žádného bana a ani o něj nesoutěžím... Dostávat ban na banana foru mi fakt nikdy nevadilo...
Válka a korupce se nedá oddělit.
Dosažení kritické meze korupce téměř vždy vyvolá občanskou válku. A válka vyvolá ještě větší korupci. A tato korupce vyvolá další nestabilitu, která oslabí již tak oslabené demokratické instituce. Oslabí demokratickou kontrolu elit, kontrolu vlády, kontrolu státní autority. Války vedou armády a jejich generálové. A armády z podstaty nejsou demokratické instituce. Pro generály armád je válka požehnání. Kdo podporuje válku vedenou zkorumpovaným státem, podporuje jak samotnou korupci, tak v důsledku i úplné zničení demokracie a svobody v tomto státě.
Ano, správně se Nevo ptá. Proto jsem psal v tomhle nebo v druhém vlakne, že pokud to nebude mít pořádnou online válku, kampaň, kariéru, bude to nezajímavé. Vhodné pouze pro fanatiky.
Online kampaň bych si moc přál. To by byla obroda žánru.
Válka a korupce se nedá oddělit.
Dosažení kritické meze korupce téměř vždy vyvolá občanskou válku. A válka vyvolá ještě větší korupci. A tato korupce vyvolá další nestabilitu, která oslabí již tak oslabené demokratické instituce. Oslabí demokratickou kontrolu elit, kontrolu vlády, kontrolu státní autority. Války vedou armády a jejich generálové. A armády z podstaty nejsou demokratické instituce. Pro generály armád je válka požehnání. Kdo podporuje válku vedenou zkorumpovaným státem, podporuje jak samotnou korupci, tak v důsledku i úplné zničení demokracie a svobody v tomto státě.
313_Nevo napsal:...
Kde si myslite, ze su obmedzenia IL21946 (4.11) ktore treba preklenut novym enginom?
A co by mal mat BOS aby toto preklenul a aby to nebol 'len' stary IL2 v novom ROF kabate?...
Tak například letový model u Ila je a vždycky byl hodně "spešl". Když srovnám externí pohledy na video natočený v Ilovi s tím co je možné vidět například na Aviatické pouti, tak ať se na mě nikdo nezlobí a se vší úctou k Ilovi to spolu nemá moc společného. Nemluvím teď o modelování výkonů jednotlivých letadel spíš o dojmu z letu. Pokud se vývojářům BoS podaří přenést hodně reálný dojem z letu letadel v RoF do období WWII bude to zatraceně velký skok výš.
Implementace mezního povoleného zatížení by byla taky fajn. Aby se nestávalo jako v Ilovi, že u Spitfiru se při sebemenším dotyku páky při vyšší rychlostech uvolní v křídle "bedna" s nářadím a letadlo ztratí 200km/h na rychlosti. Nebo aby se nestávalo, že při divu v P-47 za unikající 109kou, Bfko v pohodě potlačí a Thunder přijde vlivem přílišného namáhání o křídlo. Tím nechci znevažovat práci lidí kteří to do Ila implementovali, jen poukazuji na možnosti zlepšení.
Grafická stránka, a to co si budeme nalhávat, je pro Ilovskou komunitu stejně důležitá jako letový model a model poškození. A to včetně lesů, co jsou vidět i z nízkého letu a místo jednolitou texturou kde dotyk rovná se automaticky smrt jsou tvořeny samostatnými stromy a kolize probíhá pouze se stromy, nikoli s mezerou mezi nimi. Nebo jednotlivé stromy, které nejsou jenom textura skrz níž je možné bez obav proletět, protože to zkrátka není objekt.
Pro offlinisty kariéra. Opět i kdyby byla použita ta co je dnes v RoF bude to stéle neuvěřitelný skok v porovnání s Ilem.
A v neposlední řadě, uzavřený kód nepřístupný modistům. Možná s vyjímkou úprav grafické stránky hry. Aby nedocházelo k zhovadilostem jako je Ilovská G-4, Halifax a podobně.
Myslím, že těch děr má původní Il tolik, že IMO kdyby (což stejně nebude) vzali samotný RoF a na jeho základě postavili vývojáři WWII simulátor přidáním letadel a doděláním (je-li třeba) takových věcí jako jsou klapky, zatahovací podvozek atd. vznikne sim, který starého Ila převálcuje bez nejmenšího mrknutí oka.
Opitz napsal:
Online kampaň bych si moc přál. To by byla obroda žánru.
Mně by se líbila kampaň ve stylu Falcon 4.0. A být online, už by to tuplem nemělo chybu.
Hernajs, když nad tím tak přemýšlím, začínám závidět lidem, co nikdy nehráli Falcon 4.0. Detailně vymodelovaný, klikatelný kokpit téměř fotorealistický, kde každý přepínač má vlastní funkci a zatracený vliv na letoun/zbraňové systémy. Detailní letový model. Kampaň a kariéra která dodnes nemá konkurenci. Mapa o rozměru tisíců čtverečních kilometrů, s tisícemi pohybujících se objektů (letadel, lodí, tanků, děl, AAA, nákladních vozidel dokonce i pěchoty) to vše se pohybující real time podle situace, kterou hráč mohl ovlivňovat. Dynamicky se měnící počasí. A to vše v roce 1998 běžící plynule s tehdejším harwarem. Snad je vizualizace poškození je dávno překonána. Dospívám k závěru, že Oleg s Ilem provedl hráčům simulátorů WWII letadel medvědí službu. V roce 2012 chtějí to co jiný simulátor nabídl již před 15 lety (přitom dnes o tom mluví jako o výdobytku moderního simulátoru) a jsou spokojeni, že mohou už 11 let hrát něco, co bylo technologicky překonáno již v době svého vydání...
Upravil/a Pragr dne 18-12-2012 13:22
Stoprocentně s tebou souhlasím Pragře... jěště bych potvrdil to, co píše Horri - zapracovat na AIčkách, protože v CLODu jsou naprosto dementní...
Schválně já chci nějaký test třeba od Válce, který je starý harcovník, aby si vza Camela/Dreideckera a zkusil s ním dát duel s Ace AI tak v 3km a pak tu napsal, jestli se zapotil, případně na který pokus to AIčko konečně ukroutil...
Tím neříkám, že já ho dám... Já na lítání bohužel nemám stále čas... Ale asi to bude pro mnoho lidí navyklých na CLOD dost frustrující zkušenost... A to si ještě vemte, že to AI používá stejný FM jako ty... Ne jako v IL2 nebo CLODu...
Upravil/a Opitze dne 18-12-2012 13:23
Válka a korupce se nedá oddělit.
Dosažení kritické meze korupce téměř vždy vyvolá občanskou válku. A válka vyvolá ještě větší korupci. A tato korupce vyvolá další nestabilitu, která oslabí již tak oslabené demokratické instituce. Oslabí demokratickou kontrolu elit, kontrolu vlády, kontrolu státní autority. Války vedou armády a jejich generálové. A armády z podstaty nejsou demokratické instituce. Pro generály armád je válka požehnání. Kdo podporuje válku vedenou zkorumpovaným státem, podporuje jak samotnou korupci, tak v důsledku i úplné zničení demokracie a svobody v tomto státě.
Chování AI byla další úžasná věc ve Falconu 4.0. Když člověk lítal nějakou offline válku, každý jím vykonaný let se hodnotil podle dosažených/nedosažený cílů a vlastních ztrát. Pokud měl člověk průměrné hodnocení třeba 2,0 (což bylo podprůměrné hodnotilo se od 1.0 do 5.0 a opačně než ve škole) tak se běžně mohlo stát, že čtyřka MiGů 19 zmasakrovala čtyřku F-16ek. Pokud ale měl hodnocení 4-5, tak zase například F-16ky vítězily mnohem častěji v soubojích s Su-27. A stejný princip fungoval i na ostatní AI jednotky včetně pozemních a námořních. Takže hráčovi vlastní výsledky ovlivňovaly nejen přímo pohyb fronty v místě, jeho mise, ale měly dopad na obecnou efektivitu všech AI jednotek jeho strany. Zkrátka nádhera.
Ale počítám, že když to běželo na tehdejších Pentiích, dnešní moc pomalé vícejádrové procesory by to nezvládaly
Upravil/a Pragr dne 18-12-2012 13:35
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.