BlueL napsal:
Klasické nářky nad letadly, co já pamatuju tak tu od roku 2003 byly nesčetněkrát...
Pipe -
1) vytrimuj si letadlo. Věř mi, opravdu to jde.
2) co máš za problém se spitem? Dyť to může řídit i cvičená poloopice.
2) co konkrétně chceš aby Bf 109 umělo/neumělo?
dik za rady, ale vytrimovat si samozrejme umim, jenze uz sem psal nekolikrat, pokud to vytrimujes, mas to skoro az nadoraz, koukni dozadu na vyskovku a pochopis... zkusil sis s tim bojovat? Ten spit se chova jak hadrova panenka, o rozkejvanosti a neco trefit by se dalo polemizovat hodiny. Spit byl proti Befku, jak vzpominal Galland, daleko snadnejsi letadlo na pilotaz, o vzletu a pristani ani nemluvim. Pokud nekoho ucim litat Ila, doporucim mu Befko...no proc asi? Pac ve Sturmu je to velice hodne letadlo, narozdil od realu (asi, samozrejme sem v nem neletel ) - to je to co zminoval DT, ze by mohlo byt v dalsim patchi? V CODu je to o necem jinym, ale popravde moc sem toho ve 109 jeste nenalital, nechci tedy delat ukvapeny zavery.
Vous etes des femmes,des esclaves,des chiens.Je crache sur vous!
Hoka hey!
|Je pravda, že hlavně pětka je úplně nepoužitelná. Ať už proto, že letoun je fak při letu vytrimován na doraz, nebo proto, že je to teď nejnestabilnější letadlem. Já si teď na na online beru raději huriho II
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
310_Pip napsal:
...
Pokud nekoho ucim litat Ila, doporucim mu Befko...no proc asi? Pac ve Sturmu je to velice hodne letadlo, narozdil od realu...
Osobně pro začátky doporučuju Hurr Mk. II - má široký podvozek, nechcípá, je stabilní a lehko se s ním manévruje.
... a nejspíš ta přívětivost odpovídá reálu
310_Pip napsal:
vsak ja mluvim o te stoupavosti, je to nesmysl, takhle to leta opravdu jak DR.I, to by zkonstruoval jen dement, mit chcipajici letadlo a zaroven ho muset furt potlacovat...opravdu by me zajimalo co si modri o te petce mysli?
Já s tím kupodivu nikdy moc nelétal. Ale když si ho občas vezmu proti nějakému našemu pilotovi, tak v něm nemám žádný problém (až na ten strašně umístěný kompas, ale ten tam byl vždycky). Mně ale přijde jen malý rozdíl mezi Mk.V a Mk.IX. Větší cítím až u Mk.XIV.
EDIT: s Bf 109 sice bylo občas trochu obtížnější přistání, ale jinak se jednalo o hodné a nezáludné letadlo. Jistě bylo v mezních režimech předvídatelnější, než Spitfire s jeho elipsou.
Upravil/a 1stCL_Fucida dne 16-06-2011 07:49
BlueL napsal:
Klasické nářky nad letadly, co já pamatuju tak tu od roku 2003 byly nesčetněkrát...
Pipe -
1) vytrimuj si letadlo. Věř mi, opravdu to jde.
2) co máš za problém se spitem? Dyť to může řídit i cvičená poloopice.
2) co konkrétně chceš aby Bf 109 umělo/neumělo?
dik za rady, ale vytrimovat si samozrejme umim, jenze uz sem psal nekolikrat, pokud to vytrimujes, mas to skoro az nadoraz, koukni dozadu na vyskovku a pochopis... zkusil sis s tim bojovat? Ten spit se chova jak hadrova panenka, o rozkejvanosti a neco trefit by se dalo polemizovat hodiny. Spit byl proti Befku, jak vzpominal Galland, daleko snadnejsi letadlo na pilotaz, o vzletu a pristani ani nemluvim. Pokud nekoho ucim litat Ila, doporucim mu Befko...no proc asi? Pac ve Sturmu je to velice hodne letadlo, narozdil od realu (asi, samozrejme sem v nem neletel ) - to je to co zminoval DT, ze by mohlo byt v dalsim patchi? V CODu je to o necem jinym, ale popravde moc sem toho ve 109 jeste nenalital, nechci tedy delat ukvapeny zavery.
Nějaké vyjádření k té stoupavosti?
vzlet a pristání Bf 109G-6 - jistě toto budeš znát
(..)Dopředný výhled při pojíždění nestál za nic, letadlo však bylo dobře řiditelné díky účinným nožním brzdám a rozjezd při 15stupňové výchylce klapek a plnícím přetlaku 1,3ata byl chválihodně krátký, rozhodně kratší než u Spitfiru IX. Silná snaha stáčet se vlevo se dala snadno vyrovnat směrovkou, bylo však záhodno zdvihnout ocas, jakmile to bylo možné, aby se dopředný výhled zlepšil.
(...)a když jsem se chystal na přistání ve Fahrnborough, zjistil jsem, že přiblížení je strmější než u Spitfiru, avšak výškovka reagovala velmi dobře a při rychlosti 190km/h dovolovala příjemně přesné řízení. Přechodový oblouk vyžadoval značný výškový rozdíl a vztlak ani po dosednutí neopadal nijak rychle, takže na nerovném terénu mohlo snadno dojít k odskokům spojeným s plaváním. Jakmile bylo ostruhové kolo bezpečně na zemi, dalo se brzdit docela ostře, takže dojezd byl krátký, Bylo však třeba dávat pozor na vybočení, protože kombinace úzkorozchodného podvozku a minimálního výhledu kupředu mohla snadno vést ke ztrátě kontroly nad směrem.
Pokud se budeme zabývat chováním letadla ve střemhlavém letu. Tak to velmi rychle můžeme uzavřít tím že záleželo na fabrice která stroj vyrobila.
Zásadní problém který má Bf 109 v Ilu (ale to se netýká jen ní), je ten, že není nutnu vyšlapávat směrovku při stoupání nebo klesání...
edit: představa o Bf109G-K jako o špatně ovladatelném a obecně problémovém letadle je dost odtržená od reality.
Upravil/a BlueL dne 16-06-2011 07:52
Zase ze Spita nedělejte letadlo pro neumětely a paka.
Kámen úrazu je ten, že to předtím lítalo klidně a pilotáž byla příjemná a teď už ne. Na horší se vždycky zvyká hůř.
Pravda, trimovat takhle šíleně na čumák je nepříjemný, nicméně dá se na to zvyknout.
Rozhodně už neni na místě vykřikovat, že ho zvládne i cvičená poloopice.
Střelba i jednotlivý režimy letu jsou teď mnohem náročnější.
Tohle škatulkování letadel je stejně k ničemu, rozhoduje kvalita pilota.
Vím že Československý pilot sloužící u RAF pan Chabera říkal, že Spit byl velice citlivý na křidélka, což si myslím, teď v UP 3.0 konečně je.
Jinak co dodat k ke spitům? Každý ví kdo lítal dříve za osu a hlavně se jedná o spit IX: čím více poškozený a dýmící, tím má větší rychlost a obratnost.
Jo hold už není ufo co to bývalo
Teď vážně, obě strany ( modrá i červená ) maj v zásadě stejný ambice avšak způsob, jak jich jednotlivá strana dosáhne, je odlišná. Rozhodně nejde vyzdvihávat/srážet jednu před druhou. Chce to značnou dávku času, ochoty a jistý míry nestrannosti, aby člověk mohl hodnotit obě strany objektivně. Je to prakticky nemožný, každej má prostě blíž buď k té první nebo k té druhé. A samozřejmě tu svou brání, obhajuje a je na ní pyšnej.
V rámci možností jsem provedl mini test v období cca jednoho roku, kdy jsem na DF kde jsou vedené statistiky, létal střídavě ob měsíc striktně za US a za ( "opičí" )RAF.
Výsledkem byly prakticky totožný hodnoty ( K/D, streak, % přežití, sestřel/let, % střelby ).
Světe div se, za modrý opět výsledek obdobnej.
Tak se nezlob, ale pro mě jsou to jenom "kecy".
Upravil/a 310_Max dne 16-06-2011 09:49
Pipe,jeden můj kamarád z červené letky nedávno četl knihu:Spitfire-příběh zkušebního pilota.Od Jeffrey Quilla.Knížka to byla zajímavá a autor se tam zmiňuje mimo jiné o tom,že spit opravdu nebyl až tak úplně stabilní a že s tím byly problémy.Samozřejmě nevím,jestli to je ve šturmu namodelováno dobře či ne.
Video mám dobrý, i na tom, na které jsem linkoval, jsou spaliny vidět. Ale porovnej to s interpretací v UP a pak posuď sám, nakolik to pro 109kaře bylo spravedlivě či nespravedlivě znevýhodňující.
Osobně bych moc neřešil videa z dnešní doby. Motory už něco pamatují a nelétají na benzín, na jaký létala Luftwaffe.
Proti čoudu nic nemám, ale každý rozumný člověk musí uznat, že to co je teď v UP je prostě moc.
pokud jsou v IL spaliny vidět na stovky ne-li dva tisíce metrů , tak je to určitě špatně (pixel se barví lepé než směs vzduchu ) , ale zase na takových 50 - 100 m bych to v IL klído nechal.
šak ja jen tak sranduji
[img]http://sjura.sweb.cz/606_panel_BG-Z-mustang_02_300x60.jpg[/img] is not a valid Image.
Tak v tom případě to není "Velký problém"ne ? ,aspoň mě to tak přijde ....
samo otazka je zbarvení jestli světlejší či tmavý ...nedělal bych z toho vědu , na schopnost vir.pilota to nemá vliv !
pak mi to teda přijde jako "břečení"
holt si zvyknete ne ?
edit : písmenka
Upravil/a 606_Alllite dne 16-06-2011 12:44
[img]http://sjura.sweb.cz/606_panel_BG-Z-mustang_02_300x60.jpg[/img] is not a valid Image.
Ahoj, jak bych si s vámi mohl zalétat? Kdy, kde a jak?
Létal jsem BOS solo a ted si na TAW trosku osvojil i engine mgmt a navigaci jen podle mapy. Sám ale nemám šanci. Létám za spojence.
Ahoj,
Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá poraďte mi kde bych objevil staré veterány.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.