September 18 2025 10:41:05
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 4

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,755
· Nejnovější pilot: Glider
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » IL-2: 1946 - Neoficiální Addony a MODy
 Vytisknout diskuzi
Ultr@Pack v3.0
310_Max
Jak řekl FF, žádný patch mě nemůže zastavitŠklebící se
 
310_Pip
BlueL napsal:
Klasické nářky nad letadly, co já pamatuju tak tu od roku 2003 byly nesčetněkrát...

Pipe -
1) vytrimuj si letadlo. Věř mi, opravdu to jde.
2) co máš za problém se spitem? Dyť to může řídit i cvičená poloopice.
2) co konkrétně chceš aby Bf 109 umělo/neumělo?


dik za rady, ale vytrimovat si samozrejme umim, jenze uz sem psal nekolikrat, pokud to vytrimujes, mas to skoro az nadoraz, koukni dozadu na vyskovku a pochopis... zkusil sis s tim bojovat? Ten spit se chova jak hadrova panenka, o rozkejvanosti a neco trefit by se dalo polemizovat hodiny. Spit byl proti Befku, jak vzpominal Galland, daleko snadnejsi letadlo na pilotaz, o vzletu a pristani ani nemluvim. Pokud nekoho ucim litat Ila, doporucim mu Befko...no proc asi? Pac ve Sturmu je to velice hodne letadlo, narozdil od realu (asi, samozrejme sem v nem neletel Šklebící se) - to je to co zminoval DT, ze by mohlo byt v dalsim patchi? V CODu je to o necem jinym, ale popravde moc sem toho ve 109 jeste nenalital, nechci tedy delat ukvapeny zavery. Úsměv
www.311raf.com/images/signature/sig_Pip.jpg
Vous etes des femmes,des esclaves,des chiens.Je crache sur vous!
Hoka hey!
 
http://www.310raf.com/cs_wing_hangar.php
606_Temp
|Je pravda, že hlavně pětka je úplně nepoužitelná. Ať už proto, že letoun je fak při letu vytrimován na doraz, nebo proto, že je to teď nejnestabilnější letadlem. Já si teď na na online beru raději huriho II Šklebící se
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
 
http://no606.ic.cz/
606_Alllite
Spit je pro malý a pomalý Úsměv
[img]http://sjura.sweb.cz/606_panel_BG-Z-mustang_02_300x60.jpg[/img] is not a valid Image.
 
VCAF_Joe
310_Pip napsal:
...
Pokud nekoho ucim litat Ila, doporucim mu Befko...no proc asi? Pac ve Sturmu je to velice hodne letadlo, narozdil od realu...

Osobně pro začátky doporučuju Hurr Mk. II - má široký podvozek, nechcípá, je stabilní a lehko se s ním manévruje.
... a nejspíš ta přívětivost odpovídá reálu Mrknutí
Czech Spitfire Club - "We don't forget"
 
http://www.czechspitfireclub.cz
1stCL_Fucida
310_Pip napsal:
vsak ja mluvim o te stoupavosti, je to nesmysl, takhle to leta opravdu jak DR.I, to by zkonstruoval jen dement, mit chcipajici letadlo a zaroven ho muset furt potlacovat...opravdu by me zajimalo co si modri o te petce mysli? Mrknutí


Já s tím kupodivu nikdy moc nelétal. Ale když si ho občas vezmu proti nějakému našemu pilotovi, tak v něm nemám žádný problém (až na ten strašně umístěný kompas, ale ten tam byl vždycky). Mně ale přijde jen malý rozdíl mezi Mk.V a Mk.IX. Větší cítím až u Mk.XIV.


EDIT: s Bf 109 sice bylo občas trochu obtížnější přistání, ale jinak se jednalo o hodné a nezáludné letadlo. Jistě bylo v mezních režimech předvídatelnější, než Spitfire s jeho elipsou.
Upravil/a 1stCL_Fucida dne 16-06-2011 07:49
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
BlueL
310_Pip napsal:
BlueL napsal:
Klasické nářky nad letadly, co já pamatuju tak tu od roku 2003 byly nesčetněkrát...

Pipe -
1) vytrimuj si letadlo. Věř mi, opravdu to jde.
2) co máš za problém se spitem? Dyť to může řídit i cvičená poloopice.
2) co konkrétně chceš aby Bf 109 umělo/neumělo?


dik za rady, ale vytrimovat si samozrejme umim, jenze uz sem psal nekolikrat, pokud to vytrimujes, mas to skoro az nadoraz, koukni dozadu na vyskovku a pochopis... zkusil sis s tim bojovat? Ten spit se chova jak hadrova panenka, o rozkejvanosti a neco trefit by se dalo polemizovat hodiny. Spit byl proti Befku, jak vzpominal Galland, daleko snadnejsi letadlo na pilotaz, o vzletu a pristani ani nemluvim. Pokud nekoho ucim litat Ila, doporucim mu Befko...no proc asi? Pac ve Sturmu je to velice hodne letadlo, narozdil od realu (asi, samozrejme sem v nem neletel Šklebící se) - to je to co zminoval DT, ze by mohlo byt v dalsim patchi? V CODu je to o necem jinym, ale popravde moc sem toho ve 109 jeste nenalital, nechci tedy delat ukvapeny zavery. Úsměv


Nějaké vyjádření k té stoupavosti?

vzlet a pristání Bf 109G-6 - jistě toto budeš znát
(..)Dopředný výhled při pojíždění nestál za nic, letadlo však bylo dobře řiditelné díky účinným nožním brzdám a rozjezd při 15stupňové výchylce klapek a plnícím přetlaku 1,3ata byl chválihodně krátký, rozhodně kratší než u Spitfiru IX. Silná snaha stáčet se vlevo se dala snadno vyrovnat směrovkou, bylo však záhodno zdvihnout ocas, jakmile to bylo možné, aby se dopředný výhled zlepšil.

(...)a když jsem se chystal na přistání ve Fahrnborough, zjistil jsem, že přiblížení je strmější než u Spitfiru, avšak výškovka reagovala velmi dobře a při rychlosti 190km/h dovolovala příjemně přesné řízení. Přechodový oblouk vyžadoval značný výškový rozdíl a vztlak ani po dosednutí neopadal nijak rychle, takže na nerovném terénu mohlo snadno dojít k odskokům spojeným s plaváním. Jakmile bylo ostruhové kolo bezpečně na zemi, dalo se brzdit docela ostře, takže dojezd byl krátký, Bylo však třeba dávat pozor na vybočení, protože kombinace úzkorozchodného podvozku a minimálního výhledu kupředu mohla snadno vést ke ztrátě kontroly nad směrem.

Pokud se budeme zabývat chováním letadla ve střemhlavém letu. Tak to velmi rychle můžeme uzavřít tím že záleželo na fabrice která stroj vyrobila.

Zásadní problém který má Bf 109 v Ilu (ale to se netýká jen ní), je ten, že není nutnu vyšlapávat směrovku při stoupání nebo klesání...

edit: představa o Bf109G-K jako o špatně ovladatelném a obecně problémovém letadle je dost odtržená od reality.
Upravil/a BlueL dne 16-06-2011 07:52
 
310_Max
Zase ze Spita nedělejte letadlo pro neumětely a paka.

Kámen úrazu je ten, že to předtím lítalo klidně a pilotáž byla příjemná a teď už ne.Úsměv Na horší se vždycky zvyká hůř.
Pravda, trimovat takhle šíleně na čumák je nepříjemný, nicméně dá se na to zvyknout.
Rozhodně už neni na místě vykřikovat, že ho zvládne i cvičená poloopice.
Střelba i jednotlivý režimy letu jsou teď mnohem náročnější.
Tohle škatulkování letadel je stejně k ničemu, rozhoduje kvalita pilota.
 
SVK_Mechan
Vím že Československý pilot sloužící u RAF pan Chabera říkal, že Spit byl velice citlivý na křidélka, což si myslím, teď v UP 3.0 konečně je.
Jinak co dodat k ke spitům? Každý ví kdo lítal dříve za osu a hlavně se jedná o spit IX: čím více poškozený a dýmící, tím má větší rychlost a obratnost.
Jo hold už není ufo co to bývaloŠklebící se
 
BlueL
Maxi tak já teda uberu. Zvládne ho cvičená opiceÚsměv
 
WT_Pedropan
1stCL_Fucida napsal:
Čtyři pruhy jako u Adidasu? To máš nějaký lepší Adidas, ne? Šklebící se




Cim vic prouzku, tim vic Adidas... Šklebící se
Vy nemate v Praglu Tamanskou trznici? Zamračený
 
http://www.wtigers.org/
WT_Horrido
Tak Galland vzpomínal že Spit je daleko snadnější letadlo na pilotáž, o vzletu a přistání nemluvě? Pane jo. Ještě že už je mrtvý. Úsměv
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
310_Max
Ok, jsem cvičená opiceCool

Teď vážně, obě strany ( modrá i červená ) maj v zásadě stejný ambice avšak způsob, jak jich jednotlivá strana dosáhne, je odlišná. Rozhodně nejde vyzdvihávat/srážet jednu před druhou. Chce to značnou dávku času, ochoty a jistý míry nestrannosti, aby člověk mohl hodnotit obě strany objektivně. Je to prakticky nemožný, každej má prostě blíž buď k té první nebo k té druhé. A samozřejmě tu svou brání, obhajuje a je na ní pyšnej.

V rámci možností jsem provedl mini test v období cca jednoho roku, kdy jsem na DF kde jsou vedené statistiky, létal střídavě ob měsíc striktně za US a za ( "opičí" )RAF.
Výsledkem byly prakticky totožný hodnoty ( K/D, streak, % přežití, sestřel/let, % střelby ).
Světe div se, za modrý opět výsledek obdobnej.

Tak se nezlob, ale pro mě jsou to jenom "kecy".
Upravil/a 310_Max dne 16-06-2011 09:49
 
1stCL_Hien
Pipe,jeden můj kamarád z červené letky nedávno četl knihu:Spitfire-příběh zkušebního pilota.Od Jeffrey Quilla.Knížka to byla zajímavá a autor se tam zmiňuje mimo jiné o tom,že spit opravdu nebyl až tak úplně stabilní a že s tím byly problémy.Samozřejmě nevím,jestli to je ve šturmu namodelováno dobře či ne.
 
606_Alllite
Fuči máš špatný video Úsměv

1:46 - 2:06 jsou vidět pěkně spaliny ...

YouTube Video



Upravil/a 606_Alllite dne 16-06-2011 11:37
[img]http://sjura.sweb.cz/606_panel_BG-Z-mustang_02_300x60.jpg[/img] is not a valid Image.
 
1stCL_Fucida
Video mám dobrý, i na tom, na které jsem linkoval, jsou spaliny vidět. Ale porovnej to s interpretací v UP a pak posuď sám, nakolik to pro 109kaře bylo spravedlivě či nespravedlivě znevýhodňující.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
1stCL_Werner
Osobně bych moc neřešil videa z dnešní doby. Motory už něco pamatují a nelétají na benzín, na jaký létala Luftwaffe.
Proti čoudu nic nemám, ale každý rozumný člověk musí uznat, že to co je teď v UP je prostě moc.
1st Czech Lions - Resistance is futile...
 
606_Alllite
musím ho nejdříve nainstalovat Pff časem

pokud jsou v IL spaliny vidět na stovky ne-li dva tisíce metrů , tak je to určitě špatně (pixel se barví lepé než směs vzduchuÚsměv ) , ale zase na takových 50 - 100 m bych to v IL klído nechal.

šak ja jen tak srandujiMrknutí

[img]http://sjura.sweb.cz/606_panel_BG-Z-mustang_02_300x60.jpg[/img] is not a valid Image.
 
1stCL_Fucida
Allite, kvůli tomu to instalovat nemusíš. Jednoduše Befko pouští stejné kouře, jako když máš na letadle špatně nastavenou směs. Je to identický efekt.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
606_Alllite
Tak v tom případě to není "Velký problém"ne ? ,aspoň mě to tak přijde ....
samo otazka je zbarvení jestli světlejší či tmavý ...nedělal bych z toho vědu , na schopnost vir.pilota to nemá vliv !

pak mi to teda přijde jako "břečení"

holt si zvyknete ne ?



Úsměv


edit : písmenka
Upravil/a 606_Alllite dne 16-06-2011 12:44
[img]http://sjura.sweb.cz/606_panel_BG-Z-mustang_02_300x60.jpg[/img] is not a valid Image.
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

13-09-2025 17:59
Ahoj, jak bych si s vámi mohl zalétat? Kdy, kde a jak? Létal jsem BOS solo a ted si na TAW trosku osvojil i engine mgmt a navigaci jen podle mapy. Sám ale nemám šanci. Létám za spojence.

20-08-2025 11:11
Ahoj dneska někdo na il-2 budem na teamspeaku kolem 5-6 hod klidne i ty Vity muzes dorazit taky se vracime po dlouhé době. Mrknutí

19-08-2025 21:45
Ahoj, Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá Úsměv poraďte mi kde bych objevil staré veterány.

09-08-2025 13:55
Tak na zbytek roku hodně štěstí jako z Kokury!

23-07-2025 10:14
A kde máš ty "svoje" obrázky?

22-07-2025 20:07
já "svoje" nezakazuju

18-07-2025 10:09
Jaké nalinkované obrázky? 95% obrázků na netu nelze linkovat, je to zakázáno.

14-07-2025 18:24
a není tu čistě náhodou někdo, kdo ví proč se nezobrazují nalinkované obrázky?

13-07-2025 23:31
Další zpráva o medvědech! Šklebící se

13-07-2025 19:07
Pro zajímavost: Na území česka se v minulosti v hradních příkopech medvědi nikdy nepoužívali. Bylo to neekonomické.

38,032,094 návštěv