Teorie bojového simulátoru.
|
3BAP_Cassius Chaerea |
Přidané 11-04-2011 15:20
|
Diskutující
Příspěvek: 2854
Založený: 30.09.05
|
Hle prorok, možná i mesiáš. |
|
|
|
Opitze |
Přidané 11-04-2011 15:23
|
Stařešina
Příspěvek: 6346
Založený: 30.09.05
|
Já jsem prorok Pravdy, však jsem to říkal...
Válka a korupce se nedá oddělit.
Dosažení kritické meze korupce téměř vždy vyvolá občanskou válku. A válka vyvolá ještě větší korupci. A tato korupce vyvolá další nestabilitu, která oslabí již tak oslabené demokratické instituce. Oslabí demokratickou kontrolu elit, kontrolu vlády, kontrolu státní autority. Války vedou armády a jejich generálové. A armády z podstaty nejsou demokratické instituce. Pro generály armád je válka požehnání. Kdo podporuje válku vedenou zkorumpovaným státem, podporuje jak samotnou korupci, tak v důsledku i úplné zničení demokracie a svobody v tomto státě.
|
|
|
|
3BAP_Cassius Chaerea |
Přidané 11-04-2011 15:47
|
Diskutující
Příspěvek: 2854
Založený: 30.09.05
|
Počkat! Prorok by věděl, že se to bude jmenovat (CoD)Cliffs of Dover a ne BoB. Jsi obyčejný podvodník a lhář, na hranici s tvým bludným učením. |
|
|
|
Opitze |
Přidané 11-04-2011 16:09
|
Stařešina
Příspěvek: 6346
Založený: 30.09.05
|
3BAP_Cassius Chaerea napsal:
Počkat! Prorok by věděl, že se to bude jmenovat (CoD)Cliffs of Dover a ne BoB. Jsi obyčejný podvodník a lhář, na hranici s tvým bludným učením.
I prorok Pravdy (se) někdy utne...
Válka a korupce se nedá oddělit.
Dosažení kritické meze korupce téměř vždy vyvolá občanskou válku. A válka vyvolá ještě větší korupci. A tato korupce vyvolá další nestabilitu, která oslabí již tak oslabené demokratické instituce. Oslabí demokratickou kontrolu elit, kontrolu vlády, kontrolu státní autority. Války vedou armády a jejich generálové. A armády z podstaty nejsou demokratické instituce. Pro generály armád je válka požehnání. Kdo podporuje válku vedenou zkorumpovaným státem, podporuje jak samotnou korupci, tak v důsledku i úplné zničení demokracie a svobody v tomto státě.
|
|
|
|
Joe Hallenbeck |
Přidané 11-04-2011 20:58
|
Uživatel
Příspěvek: 1781
Založený: 22.04.06
|
Opitz napsal:
...jestli bude BOB jenom upgrade z IL2, tak to bude v p**i...
Tak s tímto souhlasím.
313_FlyBoy
RY-C
|
|
|
|
WT_Schmouddle |
Přidané 11-04-2011 21:21
|
Uživatel
Příspěvek: 1984
Založený: 02.10.05
|
Jo,m tohle si pamatuji, psal jsem si tehdy s Viksem kolem pokračování podpory Gennadiche a něco podobného mi psal...Takže nejen Prorok má pravdu..
[img]http://forum.il2sturmovik.com/public/style_extra/team_icons/founder_gold_en.png[/img] is not a valid Image.
|
|
|
|
CSL1_Zmije |
Přidané 12-04-2011 21:13
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 127
Založený: 28.12.06
|
Je vcelku škoda, že naše komunita se dohaduje kvůly paskvilu, kterej Oleg udělal. Byl jsem taky děsně naštvanej když jsem četl příspěvky různě po forech, ale byl jsem taky zvědavej, tak jsem to koupil od rusa za směšných cca 300 kč. Je to bída víc na to nejde asi říct. Oleg měl prostě asi velké oči a uspech starýho ILa jej zaslepil a bohužel pro nás to nezvládl. Chtěl udělat super realistický bojový simulátor, naprogramovat a odladit neco takového je velká frajeřina, ale dle mýho názoru Oleg programuje letový model letadel ze starých filmových záběrů a podle toho jak se novy CloD houpe a tak divně sladené záběry řídících ploch mi nesedí, je pravda že jsem lítal jenom UL ale ani ty se takhle divně nechovali, ale možná se mýlím. Pevně doufám, že to dotáhnou do nějakého zárného konce a neskončíme u letadel 1940 roku |
|
|
|
WT_Schmouddle |
Přidané 13-04-2011 14:38
|
Uživatel
Příspěvek: 1984
Založený: 02.10.05
|
Viper - hele možná že bych trochu přibrzdil s tím sladěním...např. Hurricane rozhodně neměl síly v řízená sladěné. Křidélka hodně těžkám výškovka naopak hodně lehká - viz John Deakin v Pelican Perch sloupcích na AvWebu. Popisuje to tam fakt pěkně a mám tendenci mu věřit, je/byl to pan pilot (nakonec B-29 Fifi nesvěřej nějaké nule, že)
[img]http://forum.il2sturmovik.com/public/style_extra/team_icons/founder_gold_en.png[/img] is not a valid Image.
|
|
|
|
Pragr |
Přidané 13-04-2011 14:52
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 303
Založený: 11.12.09
|
311_Tank napsal:...
- nemusis se starat o FM na vysokych rychlostech a velkych vyskach
- nemusis simulovat spouty systemu ktere proste tenkrat nebyly (klapky, kompresory, stavitelne vrtule, samosvorne nadrze)
- musis simulovat minimalni mnozstvi zbrani a tak 3 druhy munice ?
- nemusis simulovat zadne zbrane typu rakety cluster bomby torpeda..
- nemusis simulovat neskutecne mnoztvi pozemni a namorni techniky (jsou v ROF vubec lode ?, letadlove lode, ponorky)
takze asi tak ...
RoF proste simuluje relativne jednoduche obdobi, takze bych to zaradil nekam k MSFSX.
Zase budu kverulovat, ale zřejmě pod pojmem "simulovat" chápeme oba něco jiného.
Simulovat clustery/rakety??? Nic takového Il očividně nemá. Viz. legrace kdy BRS82 s reálným průrazem cca25mm pancíře vesele zničí Tigera, zatímco 23mm Vja API s průrazem 30mm neprostřelí 20mm zadní pancíř motorového prostoru PzIV. Bk37 se schopností prostřelit na 100m buď 140mm kolmého pancíře nebo 70mm skloněného pod úhlem 60° má problém rozebrat T-34. Cluster bomby v Ilovi? Dost pochybuji, že se řeší jinak než jenom poloměrem exploze. I submunice cluster bomb ve Falconu 4.0 byla lépe simulovaná než v Ilovi a to je Falcon o nějaké 3roky starší. Atd. atd. Tohle bych zrovna jako příklad simulace nebral. Natož kvalitní. S tím souvisí i to modelování pozemní techniky. Ta je ve skutečnosti nejspíš udělána tak, že se vytvoří objekt, na něj se naplácne textura, a je vymalováno. Přitom nejvíc času zabere vytvoření textury. Pod pojmem simulování pozemní techniky rozumím to, že se každý takový objekt vytvoří podle reálné předlohy s různou silou pancéřování na různých místech, namodeluje se vnitřní prostor s motorem, palivovými nádržemi, municí, posádkou atd. DM pak při dopadu konkrétní munice na konkrétní bod vypočítá jestli došlo k průrazu a jaké škody (pokud vůbec nějaké) příslušný zásah napáchal. Nic z toho ale v Ilovi není. Řádku v kódu "if munice x hit objekt y then objekt y = destroyed" bych říkal různě, ale rozhodně ne simulace.
Mimochodem RoF pozemní techniku obsahuje taky, a IMO i v tomhle ohledu je její DM lepší než co předvádí Il. |
|
|
|
Hanss |
Přidané 13-04-2011 15:33
|
Uživatel
Příspěvek: 624
Založený: 29.09.05
|
Pragr napsal:
...Bk37 se schopností prostřelit na 100m buď 140mm kolmého pancíře nebo 70mm skloněného pod úhlem 60° má problém rozebrat T-34...
sry za OT - nedá mi to, 140mm? to mělo jádro z OU? nějaký zdroj? kdyžtak PM, díky |
|
|
|
CSL1_Zmije |
Přidané 13-04-2011 17:01
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 127
Založený: 28.12.06
|
2 Schmoudle, jenom jsem se špatně vyjádřil, jedná se spíše o dobu záběru řídící páky a odezvy řídících ploch. Reakce hodně divná, nicméně ve starým Ilovi mi přijde realnější. Je však možné, že Oleg kvuly navození realistické atmosféry ma na to jiný názor |
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 13-04-2011 17:05
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
WT_Schmouddle napsal:
Viper - hele možná že bych trochu přibrzdil s tím sladěním...např. Hurricane rozhodně neměl síly v řízená sladěné. Křidélka hodně těžkám výškovka naopak hodně lehká - viz John Deakin v Pelican Perch sloupcích na AvWebu. Popisuje to tam fakt pěkně a mám tendenci mu věřit, je/byl to pan pilot (nakonec B-29 Fifi nesvěřej nějaké nule, že)
Na stíhací letoun byly řídící síly sladěny prachbídně, neboť směrovka šla zlehka, křídélka středně lehce a výškovka navýsost ztuha. Velká síla na výškovce však možná byla vhledem k vysokému plošnému zatížení nutná, protože prudká změna podélného sklonu při manévrování snadno přiměla sloty k vysunutí, což vedlo k rázům na křidélkách, jež naprosto znemožňovaly zaměření cíle.
Tohle je Bf-109...
Samozřejmě to dělá FF naprosto zbytečným pro jakýkoliv báječný letový model
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
WT_Schmouddle |
Přidané 13-04-2011 18:36
|
Uživatel
Příspěvek: 1984
Založený: 02.10.05
|
viper: Možná že tim "simuluje" delší chod knyplu.
[img]http://forum.il2sturmovik.com/public/style_extra/team_icons/founder_gold_en.png[/img] is not a valid Image.
|
|
|
|
Hoper |
Přidané 14-04-2011 07:27
|
Moderátor
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
Pragr napsal:
311_Tank napsal:...
- nemusis se starat o FM na vysokych rychlostech a velkych vyskach
- nemusis simulovat spouty systemu ktere proste tenkrat nebyly (klapky, kompresory, stavitelne vrtule, samosvorne nadrze)
- musis simulovat minimalni mnozstvi zbrani a tak 3 druhy munice ?
- nemusis simulovat zadne zbrane typu rakety cluster bomby torpeda..
- nemusis simulovat neskutecne mnoztvi pozemni a namorni techniky (jsou v ROF vubec lode ?, letadlove lode, ponorky)
takze asi tak ...
RoF proste simuluje relativne jednoduche obdobi, takze bych to zaradil nekam k MSFSX.
Zase budu kverulovat, ale zřejmě pod pojmem "simulovat" chápeme oba něco jiného.
Simulovat clustery/rakety??? Nic takového Il očividně nemá. Viz. legrace kdy BRS82 s reálným průrazem cca25mm pancíře vesele zničí Tigera, zatímco 23mm Vja API s průrazem 30mm neprostřelí 20mm zadní pancíř motorového prostoru PzIV. Bk37 se schopností prostřelit na 100m buď 140mm kolmého pancíře nebo 70mm skloněného pod úhlem 60° má problém rozebrat T-34. Cluster bomby v Ilovi? Dost pochybuji, že se řeší jinak než jenom poloměrem exploze. I submunice cluster bomb ve Falconu 4.0 byla lépe simulovaná než v Ilovi a to je Falcon o nějaké 3roky starší. Atd. atd. Tohle bych zrovna jako příklad simulace nebral. Natož kvalitní. S tím souvisí i to modelování pozemní techniky. Ta je ve skutečnosti nejspíš udělána tak, že se vytvoří objekt, na něj se naplácne textura, a je vymalováno. Přitom nejvíc času zabere vytvoření textury. Pod pojmem simulování pozemní techniky rozumím to, že se každý takový objekt vytvoří podle reálné předlohy s různou silou pancéřování na různých místech, namodeluje se vnitřní prostor s motorem, palivovými nádržemi, municí, posádkou atd. DM pak při dopadu konkrétní munice na konkrétní bod vypočítá jestli došlo k průrazu a jaké škody (pokud vůbec nějaké) příslušný zásah napáchal. Nic z toho ale v Ilovi není. Řádku v kódu "if munice x hit objekt y then objekt y = destroyed" bych říkal různě, ale rozhodně ne simulace.
Mimochodem RoF pozemní techniku obsahuje taky, a IMO i v tomhle ohledu je její DM lepší než co předvádí Il.
ale šturm rozlišuje, kam tank (loď) trefíš. Tedy alespoň do té míry, jestli předek, zadek, bok a snad i vršek :)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
Tajpan |
Přidané 14-04-2011 13:52
|
Diskutující
Příspěvek: 2928
Založený: 11.10.05
|
2 Numero: Vlastný hráčsky simulátor lietadiel na PC z WW2
http://www.target...
|
|
|
|
Paulus |
Přidané 14-04-2011 15:27
|
Diskutující
Příspěvek: 2291
Založený: 26.03.08
|
Můžeš to trochu rozvést? To je vlastní simulátor, nebo mod do ILa?
.
Nenašel jsem, kde se to dá stáhnout.
základna Loc: 49°43'52.703"N, 16°26'5.3"E
|
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 14-04-2011 15:39
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
To není nic, to je jen věčná fatamorgána, Targetware...
Upravil/a WT_Horrido dne 14-04-2011 16:26
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
j4ck41 |
Přidané 14-04-2011 15:48
|
Diskutující
Příspěvek: 2006
Založený: 09.02.06
|
ale v dobe predmodovskyho Ila to byla moc pekna fatamorgana ... a bylo by mozna zajimavy vedet co by z toho za ty leta udelali, kdyby za tim stali ty samy prachy co za CoD |
|
|
|
311_Tjurma |
Přidané 14-04-2011 21:42
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 347
Založený: 16.03.06
|
von Pavel napsal:
Můžeš to trochu rozvést? To je vlastní simulátor, nebo mod do ILa?
.
Nenašel jsem, kde se to dá stáhnout.
No třeba B17G s funkčními hejblátky a přepínači není zas taková fatamorgána
mrkni sem http://forum.virt....php?t=312 |
|
|
|
1stCL_pbarry |
Přidané 15-04-2011 09:07
|
Uživatel
Příspěvek: 1688
Založený: 30.09.05
|
http://www.target...
Taky bych to nenazýval jako "nic". IMHO dost nedoceněný projekt, přišel s řadou nových a zajámavých věcí daleko před RoF ať jde o FM, nebo Manegement letadla. Nejvíc se mi tam nelíbí prostředí, země, ale letadla maj vypiplaný.
Upravil/a 1stCL_pbarry dne 15-04-2011 09:09
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
|
|
|