November 21 2024 20:43:02
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 11

· Piloti on-line: 1
Ace14

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » Speciální mise
 Vytisknout diskuzi
Speciálka: Operace Cerberus
3BAP_Rohlos
606_Tempik napsal:
....... Hned bych do toho šel znovu a klidně od začátku coby jen holka na drátě Mrknutí


Tohle jsem chtěl taky zmínit.Myslím Tempíku, že letět, bojovat a ještě koordinovat 30 letadel je docela mazec. Popřemejšlel jsem a moje dvě mozkový buňky došli k tomu, jestli by nebylo lepší kdyby vedócí celýho jednoho letectva nebyl mimo šturma s vytisklou mapou, tužkou a hodinkama v ruce a s vyjetým TS na ploše kvůli přehlednosti radiokomunikace. To by se možná velitelský služby ještě zlepšili.

Otázkou ale je, kdo by dělal tuhle neletovou funkci..Zamračený
 
3BAP_Cassius Chaerea
Třeba já, po včerejšku jsem stejně přišel i o poslední instalaci ila.Úsměv
 
311_Pepno
Hosi nemate nekdo track?
 
606_Temp
já bohužel ne :-(
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
 
http://no606.ic.cz/
Hoper
http://ulozto.cz/4643429/quick0100.zip

je to moje, čiliž za červené, čiliž začátek startu modrých tam nebude a nebude tam ani konec (sednutí) modrých. Ale jako bonus tam budete mít chat červených ;)
a snad to nebude moc hopsavé...
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
1stCL_Wolke
Díky za vesměs pozitivní komentáře, díky za vaši účast. Mrzí mě, že problémy se hrou řadu lidí odstavily a i když poměrově chybělo u obou stran cca stejně pilotů, červení to nesli hůř už jenom proto, že jim chyběla půlka bomberů. I tak ale dokázali ve specce zvítězit. Ať už měli jakékoli ztráty, dokázali potopit bitevní křižník Scharnhorst a poškodit jeho dvojče Gneisenau. Z historických zdrojů si můžete zjistit, kolik tun kruppovy oceli a kolik říšských marek šlo ke dnu. Bombarďáci zkrátka odvedli skvělou práci.
Hodně jsem se podivil nad obrázkem, který sem hodil pbarry. Osobně bych takhle nikdy neletěl, pbarry se s tím pral půlku specky aby si pak mohl zaletět s takovou grafikou... smekám Mrknutí. Tady odpovím i Rohlosovi... Jedná-li se o takto šlechetné porušení pravidel, jako by se nestalo. Úsměv
Tempík a Fučoun tím, že přijali a skvěle provedli roli velitelů, mi velmi usnadnili práci. Nikdo se mě nemusel na nic ptát, nemusel jsem sepisovat rozkazy, nechal jsem se překvapit tím, co Tempík vymyslí... Nechal jsem jim téměř absolutní volnost, protože si myslím, že tak je to správně a výsledek jste pocítili na vlastní kůži. Úsměv
Byl tady nějaký dotaz ve stylu proč né RN a proč né doverské baterie. Samozřejmě, baterie střílely, vystřílely tuším cca 40 granátů, ale nechci kecat. Ani jedna z nich však nezasáhla žádnou loď. To znamená, že kdyby teď děla nějakou loď zasáhla, nebylo by to reálný a celá věc by jen zatěžovala server.
RN je už jiná písnička. Vstříc lodím vyjely nějaké torpédovky tuším z Doveru nebo tam poblíž, nedostaly se ale na účinnej dostřel. Pak tam tuším hrdinsky zařvala nějaká loď když to napálil do Scharnhorsta, ale nejsem si jistej a nechci kecat. Zkrátka a dobře ta role tady nebyla nějak významná a jen by to zbytečně zatížilo server...
Výborně odvedli svou práci i Hoper a Merten. Oba mají tuším dva zachráněné piloty, Merten má nějakej ten sestřel a Hoper útok na loď (torpéda se tady odpalujou tuším Weapon 1,2).
Štěstíčko nám přálo a server vydržel celou specku, což je Pacinova zásluha (Pacin dával u počítače nejmíň 20 otčenášů za minutu). To byla věc, které jsem se bál nejvíc a naštěstí to běželo v pohodě.

Tak když to shrnu. Ještě jednou díky všem, užil jsem si to, jsem rád, že jsem (jsme) mohl(i) pro Vás něco udělat. Snad jsem zde nikoho neopoměl zmínit. Teď už jenom s Valherou vyhodnotíme tracky a zpracujem výsledky, mělo by to být do týdne hotový, tím celou speciálku ukončíme. Tak se těšte. Úsměv
Upravil/a 1stCL_Wolke dne 25-04-2010 19:20
 
Adler
Otazka k RN bola odo mna a netykala sa tak ani realisticnosti specialky (ta sa tazko da dosiahnut), ako jednoducho taktickej podpory ustupujucich spojeneckych lietadiel (bomberov), kedze nikde na hladine ani na ziadnom vybezku britanie nebol vytvoreny ziaden oporny bod, kam by mohli bombre ustupovat. Aj jeden torpedovy cln s dvojickou polpalcov dokaze donutit dotierajuceho LW stihaca od dalsieho prenasledovania bombra, ktory odhodil bombu a prezil flak nad konvojom. Mne ako stihacovi az tak na tom nemusi zalezat, bomber pilot vsak potrebuje oporne body, ak mu chcem zvysit sancu na prezitie. Vdaka Tajpanovi a jeho odporucaniu viem, ze Briti mali vo vzduchu prevahu 2:1, kdezto vo vode to bolo zase v prospech Nemcov. V tejto specialke sa od zaciatku nepocitalo so vzdusnou prevahou Britov, vychadzajuc z pravidiel na prvej strane a preto ma trosku zarazilo, ze na vode ani na pobrezi neboli vytvorene ziadne PVO body, kam sa moze RAF stiahnut.

Wolke, prosim neber to ako nejaku negativnu kritiku, skor ako radu do buducnosti, kedze uz mam tiez nejaku tu kampan za sebou ako tvorca a hlavne viem, ze treba dat sancu na prezitie aj tym chudakom co sa obetuju v tych strojoch tam dole.

Vdaka za prijemne straveny cas, Wolke a vsetci ucastnici. No a Tempikovi sa mozem len dodatocne ospravedlnit za to, ze JG1 mu skazila a ztazila planovanie bojov. Robili sme svoju robotu najlepsie ako sme vedeli, aj ked nam to mozno RAF neuveri, lebo sme Nemci.
 
1stCL_Wolke
V pohodě, já jsem rád za jakoukoli kritiku. Úsměv Převaha RAF ve vzduchu byla, než jste začli mít ztráty. Od nás nebylo v jednom okamžiku schopno zasáhnout víc jak 12 letadel, v průměru to bylo ještě slabší...
Co se týče flaku, skoro mě překvapuje, že nevíš o žádných flakových místech? Na mapě, kterou jsem dal Tempíkovi byly vyznačené pozice flaku. Dost silnýho, aby zatopily třeba i Schwarmu, zpravidla vždy u nějakýho radaru, relativně dost hustě u sebe...
[img]http://i43.tinypic.com/hx826s.jpg[/img] is not a valid Image.

Upravil/a 1stCL_Wolke dne 25-04-2010 20:40
 
Adler
Ano, tuto mapu poznam (osobne som nevyuzil tieto flaky, lebo som bol stihac), ale tie flaky moc nepomozu ani bomberom, ktori su 15 a viac kilometrov od nich, kdezto DD-ecko vo vzdialenosti 5 az 10 km plavajuce paralelne s konvojom by bola vydatna pomoc podla mna. Ako ale vravim, mne to je aj tak principialne jedno, takze kludne ma mozete ignorovat. Vobec nechapem, co tu pisem. Šklebící se
 
1stCL_pbarry
Hoper napsal:
mám tucha, že mi tuto občas dělal šturm, když jsem měl detaily na perfect. Stačilo shodit detaily na excelent a jako nouzovka by to snad jelo...Jen nevím, jestli mi to dělala NV nebo ATI


Ja se to celou dobu snažil rozběhnout špatnou cestou - laděním modů. Perfect jsem myslim neměl, dokonce jsem během temnoty nastavil i nižší kvalitu, když mi tempik poradil, že je problém v nastavení, ale na restart šturma už nebyl čas. Jinak máš pravdu, že by to patrně naskočilo. V zuti 1.12 mi tahle mapa navíc běhala bez potíží. Moje škoda, že jsem o to přišel.


Moc nechápu ty vysoký ztráty na síhačích. Nejobávanější 190ky byly v akci jen 4. Mít po prvním letu k dispozici jen osm nebo devet stihačů pro celou stranu je prostě málo Smutný
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
 
barryk.webz.cz
1stCL_Fucida
190tek bylo 5. Zítra sem hodím nějaký debriefing..
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
1stCL_Jamamoto
Díky za akci, bylo to super, velmi povedená specka. Debreefing sem hodím, až budu mít trochu času.
 
311_Pepno
Ono to musíš brat i tak že když sme s Bostnama utočily tak stihaci vlitly nad lode a navázali na sebe flaky a stihacky (jím dík) a my pak po odhozu v klidu odleteli, 2 Bf109 co se za nama hnali sme zamavali a zmizeli v mracich
 
WT_Horrido
Fuči vy jste nechali potopit šťastného Scharnhorsta? Je mi z vás zle! Šklebící se

Co by na to řekl Galland? Šklebící se
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
Lekk
menší upozornění - základní funkcionalitou ZUTI mkodu je že flaky a AI nestřílejí pokud nevidí cíl. Tj při mracích které tam panovaly stačilo jenom být schován a veškerá flak palba skončila.

Podobně se chovají AI střelci třeba v noci - palbu otevírají až když vidí vaši střelbu, nebo pokud vás vidí proti měsíciMrknutí

Přečet sem si pár poznámek z Gallandova deníku - nebo co to bylo: Po celou dobu plavby ve dne probíhaly "rozhořčené boje" v mracích bez možnosti identifikovat kdo je kdo (RAF bombry si dokonce bombardovali vlastní rychlý čluny). Mraky cca 250-500 m a baterie z Doveru střílela 200-300m od levého boku obrněnců.

Z nasazených SF neprošel nikdo díky FW. Matení nepřítele bylo díky radarové rušičce experimentálně zapnuté na jedné z lodí (PEug?).

Mrknutí
 
Tajpan
OT: Britom sa podarilo nasadit 242 bomberov plus náležitý doprovod.
vdaka zmätkom a chaose v RAF, hmle , chybnej navigácie a odporu LW sa nepodaril žiadny zásah. 188 bomberov zakufrovalo , 15 zostrelených a len 39 zaútočilo na lode. No podstatná čast bomberov zaútočila na vlastné DD kapitána Pizeyho, ktorý sa so šiestimi torpedoborcami vracal z neúspešného pokusu zastaviť Ciliaxove lode torpédami.
Takže to vyzerá na velké vítazstvo REDs (potopenie jednej a poškodenie dalšej lode) , ale okorenené príliš velkými stratami RAF.
No konečné závery až po zverejnení výsledkov. Mrknutí
 
311_Pepno
VGR_Lekk napsal:
menší upozornění - základní funkcionalitou ZUTI mkodu je že flaky a AI nestřílejí pokud nevidí cíl. Tj při mracích které tam panovaly stačilo jenom být schován a veškerá flak palba skončila.

Podobně se chovají AI střelci třeba v noci - palbu otevírají až když vidí vaši střelbu, nebo pokud vás vidí proti měsíciMrknutí

Přečet sem si pár poznámek z Gallandova deníku - nebo co to bylo: Po celou dobu plavby ve dne probíhaly "rozhořčené boje" v mracích bez možnosti identifikovat kdo je kdo (RAF bombry si dokonce bombardovali vlastní rychlý čluny). Mraky cca 250-500 m a baterie z Doveru střílela 200-300m od levého boku obrněnců.

Z nasazených SF neprošel nikdo díky FW. Matení nepřítele bylo díky radarové rušičce experimentálně zapnuté na jedné z lodí (PEug?).

Mrknutí


Za sebe řikam kravina, jelokož při třetim letu jsem byl v takovych srackach ze nebylo videt skoro ani pred sebe a lode jsme nasli jen diky tezke flakove balbe
 
Lekk
?? co se ti nezdá - ZUTI comment nebo historické reálie, které pišou vítězové. Dokonce to byl jeden z mnoha vyjímečných okamžiků. kdy se prý svodky RAF shodovaly téměř dokonale s Goeringovou propagandou.Zamračený

že si byl ty ve sračkách neznamená, že tam byli všichni ostatní - já osobně sem lodě obkroužil spodem a nepráskla po mě žádná jakmile sem zmizel do mraku, bohužel se tam zamotal Allite a začal si to rozdávat se 4 befkama kousek od lodí...no výsledek ste si mohli přečíst již dříve, ale jelikož jsem jako první zahlásil (do radia) nepřátelský svaz, polohu a kurs (na žádost velitele našeho křídla samozřejměŠklebící se), tak bych mohl být opěvován jako hrdina? Šklebící seVyděšenýŠklebící se

 
1stCL_Fucida
Horrido, Scharnhorst bohužel nabral tolik ne úplně užitkové vody, že má jistě zpoždění a do Norska dorazí po jejím odčerpání koncem roku 1947. Tedy asi rok poté, co naše vojska s pomocí japonského spojence dobyjí Vladivostok Úsměv Galland říká, že je to OK Šklebící se


Když jsme plánovali naši strategii, ležely na stole dvě základní možnosti:
1) zkusit soustředit maximální síly do určitého okamžiku a "zničit" nepřítele
2) zkusit s menšími silami zajistit lodím eskortu po celou dobu akce

Zvolili jsme druhou možnost. Každý Schwarm se řídil dle svého vlastního harmonogramu, dle kterého měl zajistit v určitou dobu hlídku nad konvojem. Dle tohoto plánu měly být nad loděmi vždy minimálně dva Schwarmy z pěti možných. Po většinu času 3. Harmonogram počítal s jedním přistáním u Fw 190 a dvěma u Bf 109. Určitou první trhlinu dostal, když část našich pilotů začala pochybovat, že je to takto realizovatelné. Nicméně svou pravdou jsem si byl jistý a vše protlačil. Druhá trhlina byla mnohem závažnější. Krátce před startem jsme zjistili, že jsme přišli o jeden Schwarm Fw 190 (letuschopný byl pouze jeden stíhač ze čtyř a ten se přidal k nám). Přemýšlel jsem ve spěchu nad několika alternativami. Nakonec jsem se rozhodl až na úplnou hranici "vysušit" nádrže v našich zbylých Fw 190 a vydržet ve vzduchu přes první dotankování všech Bf 109 (tedy i těch, co budou startovat až půl hodiny po nás). Tento plán nám nakonec nevyšel, což byla (pro nás) dost škoda, ale to rozepíšu ještě později.

Dále pár slov k TS: Obvykle se s takovými detaily nerozepisuji, ale tady udělám výjimku, protože to může být dobrý návod pro budoucí generace. Měl jsem namapovaných 6 kanálů v této podobě:
1) můj Schwarm (F1)
2) můj + Valherův Schwarm (F2)*
3) můj + Jamiho Schwarm (B1)
4) můj + Kurtisův Schwarm (B2)
5) můj + Hadův Schwarm (B3)
6) všechny Schwarmy

*de facto nepoužívaný

Tím bylo zajištěno, aby v době, kdy šla ode mě jakákoliv komunikace kamkoliv, jsem měl na našem kanálu klid (jednoduše proto, že mě slyšeli). Zároveň jsem mohl mluvit s kýmkoliv zvlášť a k tomu hodit v případě potřeby hlášku úplně všem (například "lodě, flaky!", nebo "Spitfiry nad loděma, 4 ks, 7 km+"Mrknutí. Ono je to nastavení sice jednoduché, ale nikdy jsem to v praxi neměl až takhle vyladěné a pohromadě. Dost velký podíl na tom má samozřejmě množství tlačítek na mém G940 Úsměv

První vzlet:
Startovali jsme přesně na čas. Do vzduchu šlo 5 Fw 190 a 8 Bf 109. Samotný vzlet byl značně vzrušující, neboť jsem mašinu namířil přímo mezi Wolkeho a Wedge. Oba radostí vískali, když viděli mou mašinu, jak se kvapem přibližuji. Krátce před nimi jsem prudce přitáhl a ucítil, jak se odtrhlo a v mžiku znovu chytlo proudění na křídle. Bylo to hodně školácké, hodně divoké, hodně atmosférické...a hodně hloupé. Vedle nás další 4 Bf 109 (skupina B3) zůstávaly na zemi a startovaly o půl hodiny později. Tím měly zajistit vykrytí prostoru, kdy první dvě skupiny budou (zhruba o hodinu později) tankovat. Jeden Schwarm 109tek Jami odesílá hlídkovat k Anglii, v čele druhého letí nad lodě. Jamiho Schwarm je tam zhruba o 5 - 10 minut dříve, než my v Fw 190. Bf 109 necháváme ve 4 - 5 km, my sami hlídkujeme okolo 6500 m připraveni spadnou na cokoliv, kdykoliv a jakkoliv Úsměv. Lodě se nám sice velice často noří do mraků, jejich pozici ale držíme velice pevně. Atmosféra je taková zvláštní, až depresivně hutná. Neskutečně křišťálový klid před bouří, kdy víme, že to přijde, ale nevíme kdy a nevíme odkud. Zhruba po dvaceti minutách přichází hlášení od Jamiho, mají kontakt, lodě střílejí. Rozdávám pokyny, aby 190ky držely výšku a jistili 109kám záda. Jami se v čele svého Schwarmu srdnatě vrhá mezi první nepřátelské stroje. Kanony 109tek prořezávají nebe a během několika vteřin první britské stroje dopadají na mořskou hladinu. Jedna Bf 109 je těžce poškozena a pilot později musí vyskočit na padáku. Celkově je ale britský průzkum bojem rozdrcen. Jami opět se svými muži zaujímá svou pozici a spolehlivě číhá na další várku. Během chvíle přilétají pod vedením Zmije čtyři 109ky z CSL. Prostor nad loděmi je nyní zahuštěný snad nejvíce z celé akce, 7 Bf 109 a 5 Fw 190 - navíc velice blízko se nachází i Kurtisův Schwarm s další čtveřicí stíhaček. Nepřítel propásl ideální okamžik k útoku, hlavní nápor ale jistě teprve přijde. Minuty ubíhají neskutečně pomalu, přichází první hlášení o tenčících se zásobách paliva. A do toho začnou flakmistři na lodích opět rachotit svými prostředky. Ve stejný okamžik, jako bitevníci u země se na nás vrhá skupina čtyř letadel z výšky. Spitfiry, bude veselo.. jenže vše nakonec dopadá úplně jinak. Tomíci se snad snaží o pertii šachu, nebo já nevím, co to má být. Všichni se chytají Wedge v našem "lichém" stroji a on je jako nazdárky tahá po nebi tam a zase zpátky. Tím ale uvolňuje ruce nám, v ostatních Focke-Wulfech. Smrtící symfonie může začít. Rozdávám poslední instrukce, volám Kurtise nad lodě a žádám ho o vrchní eskortu, velím do útoku sedmi Bf 109 a čtyřem Fw 190. Řítíme se k hladině, mašina se otřásá, ale zůstává krásně ovladatelná. Piloti mého Schwarmu se mě pečlivě drží, zaútočíme jako obrovský tvrdý klín.. Proti mraku se objevují dva stroje, jeden si vybírám, rychlost je obrovská.. Hurricane! Předsazuji, střílím..ale dávka míří vysoko, vysoko nad Tomíka. Čekám, že zareaguje na blížící se nebezpečí a hned se uhne. Jeho pohyby jsou ale pomalé a neskutečně líné. Do pěti vteřin na něj míří další dávka z bezprostřední blízkosti, ta již částečně trhá povrch jeho letounu. Stoupám mírně nad něj, využívám energii, opravuji a střelba! Třetí dávka je smrtící, trosky staré britské stíhačky padají do vod Kanálu.
Srovnávám stroj, hledám lodě. Jsme prakticky nad jejich nástavbami. Ujišťuji se, že naše vrchní krytí plní své úkoly a že jsme v bezpečí. Neuběhne ani 10 vteřin a objevujeme dvouplošné Swordfishe, těžce jednoho z nich zasahuji, ale zdá se, že ještě letí. O dvě vteřiny později na něm dokonává dílo zkázy Hanz, můj Rottenflieger. Prolétáme svazem, za ním se obracíme a míříme na další dvouplošný letoun. Ve chvíli, kdy tisknu spouště, vidím, jak do něj míří plameny i z nějakých dalších strojů. 6 kulometů a 12 kanonů se najednou opřelo do stařičkého dvouplošníku a ten se ve smrtelné křeči noří do vln. Vydávám rozkaz k vyklizení pozice. Jsme tu už moc dlouho, nemáme dost rychlosti a vůbec jsme po tom masakru, který trval sotva tři minuty, rozhození. Stoupáme směrem k pobřeží, brzy proplouváme mraky..
Přichází další fáze. Od Wedge získáváme informace, jak vysoko jsou letadla, která ho stále pronásledují. Mají sotva 6000 m, je vidět, že starej mazák Wedge přesně ví, kde má jeho mašina navrch a kde si s nimi může dělat, co chce. Čtyři Focke-Wulfy se blíží a Spitfiry mají poslední příležitost něco vymyslet. Neděje se tak. Řítíme se za ně, můj cíl si mě všímá na poslední chvíli a uhýbá. Nechávám se vynést zpátky nahoru a po chvíli nacházím další cíl. Padám na Spita, rovnám si ho v zaměřovači a rychle zkracuji vzdálenost. Střílím, moc brzy.. Spitfire začíná nasazovat k obrannému manévru, moje oprava je ale rychlejší a dokonale vystihne Tomíkovy záměry. Spitfire se v mžiku doslova rozlomil ve vzduchu a jeho zbytky mizí kdesi v hlubinách pode mnou. V tu chvíli přichází jednohlasné varování, Wolke i Wedge hlásí Spitfira za mnou. Chce asi svého kamaráda pomstít. Obracím mašinu půlvýkrutem k zemi, během první fáze provedu několik prudkých manévrů. Získávám rychlost a Wedge zatím zkracuje vzdálenost ke Spitfiru. Ten vycítí nebezpečí a noří se do mraků..jak rychle boj začal, tak rychle skončil. Kolem najednou není ani noha. V ledové vodě se koupe minimálně desítka anglických pilotů, naše lodě utrpěly jen minimální poškození. Teď přichází takové trochu hluché období. Jamiho a Kurtisův Schwarm již odlétly přezbrojit. Wolke trochu nabroušeně posílá domů Řepu, který se stihl během hodiny v kokpitu natolik posilnit alkoholem, že jeho další účast je zbytečná. Zůstáváme 4. Více než své okolí sledujeme rafičky našich palivoměrů...
Jsme již téměř hodinu a půl ve vzduchu, když klidem v éteru jako blesk z čistého nebe prolétne Wedgovo varování směrem k Hanzovi. Jeho reakce je ale příliš pomalá a po úderu Spitfiru se musí zachránit na padáku. Tomík kamsi mizí a vrací se klid. Očima doslova tlačíme naše palivoměry doprava, ale ty neúprosně odčítají litr za litrem. Teď už je nám jasné, že ve vzduchu nevydržíme dostatečně dlouho, aby Zmije se svými stíhači stihl přezbrojit. Budeme muset sedat najednou, nad loděmi tak bude maximálně 8 našich lidí.
Konečně se Jami s Kurtisem vrací a přivádějí své stroje zpátky do akce. Posílám instrukce Zmiji a sám vedu naše již jen tři Focke-Wulfy domů. Letiště nacházím lehce, škoda, že není moje Úsměv. Další letiště opět nacházím velice lehce, ale jako naschvál také není moje. O další letiště jsem již téměř zavadil..a bylo to konečně to naše Úsměv. Nedobrovolně 2x opakuji okruh, protože se mi pořád cílový prostor nezdá..nakonec hladce dosedám a volám mechaniky. Dozbrojit, vyleštit, dotankovat..Vielen Dank!


Druhý let a celkové resumé později večer Úsměv
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Lekk
Jedna Bf 109 je těžce poškozena a pilot později musí vyskočit na padáku

ten byl muj..kdo to byl?Šklebící seCoolCool sem to řikal, že nemuže doletětCool
Upravil/a Lekk dne 26-04-2010 18:01
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

36,008,753 návštěv