Supr, díky. Viděl jsem WoP běžet na třech PC (dvoujádra od 2,4 do 3 GHZ a 2GB RAM) v rozlišení 1680x1050, s grafikou naplno, s relativně dostačujícími grafikami (první GF9600, ostatní GF9800 GT 512MB ), na prvním běhá WoP bez chyby s rychlostí cca 30-50 FPS. Na druhém PC se rychlost pohybuje kolem 50-100 FPS, ale když se pozorně zadívám na obraz, kdy se prudce posunuje terén, tak občas vidím, jak se textury zavlní, jako by je grafika nestíhala vykreslovat, ale nijak rušivý element to není. Na třetím PC u kamaráda je rychlost taky kolem 50-100 FPS, ale to vlnění terénu tam je téměř neustále a už to docela kazí dojem a vadí to. Čím je to vlnění způsobeno a jak se dá eliminovat? Je to slabým výkonem gr. karty, i když FPS je přitom dobré ? Podotýkám, že MOTION BLUR je všude vypnutý, nesnáším tenhle efekt.
Upravil/a LEON_CZ dne 01-01-2010 23:05
Podle mého je to tou grafickou kartou.Předpokládám že se tento jev děje na GK která má 512MB.Schválně si zkus dát v "Advanced Settings" Texture Quality s ultrasuperhigh na ultrahigh nebo i na high.Po snížení na High by to už dělat nemělo.
Upravil/a CZ_BOB dne 01-01-2010 23:39
Ohledně zobrazení "HK", tak onen zápis "debug { swastika:b=true;}"
do ini v CONFIG.blk by se měl provést ve složce C:/Dokumenty/My Games/ Wings Of Prey, kde se ukládají všechny záznamy ze hry.
Upravil/a Parisek dne 02-01-2010 01:52
CZ_BOB napsal:
Podle mého je to tou grafickou kartou.Předpokládám že se tento jev děje na GK která má 512MB.Schválně si zkus dát v "Advanced Settings" Texture Quality s ultrasuperhigh na ultrahigh nebo i na high.Po snížení na High by to už dělat nemělo.
Přesně tak, pokud nemá GK 1MB, tak se nedoporučuje nejvyšší nastavení zobrazení ve hře, alespoň to tvrdí soudruzi z "CCCP"
Upravil/a Parisek dne 02-01-2010 01:57
Hoper napsal:
do toho dema nejdou dososat patche ??
Ten Launcher z toho zkráceného dema totiž nemá možnost zaškrtnout ten CHECK UPDATES, který si kontroluje aktuálnost verze hry.
Ale teď jsem zkoušel narvat do DEMA ten největší patch 1.0.2.1 který se mi stahoval do koupené hry :o Launcher si po updatu pak už o další patche říkal sám, dokonce se odemkly ty zablokované volby v menu kampaní, ale ty kampaně a hlavně menu Training nešly, hra mi vždycky spadla. Možná, kdyby si někdo s těma patchema ještě pohrál, tak rozchodí aspoň třeba ten Training, kde už se dá lítat ,,normálně" a ne jak v arkádě.
možná kdyby to někdo zkusil na demu a ne betě... :)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
stále si říkám, jaká bude úspěšnost prodeje WoP vs BoB...
WoP bude mít hned od začátku lítatelných kolik že letadel ? cca (min) 20 ? na kolika bojištích (mapách) ?
bude to mít (i) funy ovládání a simulaci
bude to hezky barevné
a při tom se to spustí na dosti dnešněsoučasných PC
- čili dle mého pro "široké" vrstvy lítačí i bežných lidí
a co nabídne BoB ?
na dlouhou dobu +- 4 letadla (viz Tajpan níže :)) )
na delší dobu jednu mapu (pravda, poměrně rozsáhlou)
bude mít možnost nastavit též snadnější ovládání, ale především bude zaměřen na užší vrstvu bláznů, tedy lítačů
bude pravděpodobně super dokonalý a úžasný (až na textury země)
takže se to na "max" spustí jen na několika hyperuberultra strojích
- čiliž je úzká skupinka lidí -> málo penízek na další vývoj...
a do toho ještě šturm s modama ;))
ed: opravy - thx Leon, Tajpan
Upravil/a Hoper dne 02-01-2010 12:35
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Hoper napsal:
do toho dema nejdou dososat patche ??
Ten Launcher z toho zkráceného dema totiž nemá možnost zaškrtnout ten CHECK UPDATES, který si kontroluje aktuálnost verze hry.
Ale teď jsem zkoušel narvat do DEMA ten největší patch 1.0.2.1 který se mi stahoval do koupené hry Launcher si po updatu pak už o další patche říkal sám, dokonce se odemkly ty zablokované volby v menu kampaní, ale ty kampaně a hlavně menu Training nešly, hra mi vždycky spadla. Možná, kdyby si někdo s těma patchema ještě pohrál, tak rozchodí aspoň třeba ten Training, kde už se dá lítat ,,normálně" a ne jak v arkádě.
možná kdyby to někdo zkusil na demu a ne betě...
Však jsem si schválně pro tenhle pokus stáhnul a nainstaloval to krátký demo, jehož odkaz tu naposledy proběhnul, nepoužil jsem to demo z kupované bety.
Upravil/a LEON_CZ dne 02-01-2010 10:30
Hoper napsal:
stále si říkám, jaká bude úspěšnost prodeje BoP vs BoB...
BoP bude mít hned od začátku lítatelných kolik že letadel ? cca (min) 20 ? na kolika bojištích (mapách) ?
bude to mít (i) funy ovládání a simulaci
bude to hezky barevné
a při tom se to spustí na dosti dnešněsoučasných PC
- čili dle mého pro "široké" vrstvy lítačí i bežných lidí
a co nabídne BoB ?
na dlouhou dobu nějakých (max) 12 letadel
na delší dobu jednu mapu (pravda, poměrně rozsáhlou)
bude mít možnost nastavit též snadnější ovládání, ale především bude zaměřen na užší vrstvu bláznů, tedy lítačů
bude pravděpodobně super dokonalý a úžasný (až na textury země)
takže se to na "max" spustí jen na několika hyperuberultra strojích
- čiliž je úzká skupinka lidí -> málo penízek na další vývoj...
a do toho ještě šturm s modama )
Srovnávat prodej hry pro XBOX360 s prodejem hry na PC ale zas tak dobře nejde, ne? Na XBOXu zas tolik her, které hráč může koupit, aby se proletěl v letadle zase není, oproti PC, kde je jejich množství nesrovnatelně větší.
počkej, bavíme se o PC verzi (BoP)... (ed: tak to má být správně Wings of Prey :) )
a ještě jeden zásadní problém pro drtivou většinu z případné kupní sily BoB - nebude tam (delší dobu) MUSTANG, nejlepší letadlo války :)
Upravil/a Hoper dne 02-01-2010 12:36
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Hoper napsal:
počkej, bavíme se o PC verzi (BoP)...
a ještě jeden zásadní problém pro drtivou většinu z případné kupní sily BoB - nebude tam (delší dobu) MUSTANG, nejlepší letadlo války
PC verze se ale jmenuje Wings of Prey
Mimochodem kolik odhadem distributor hry vydělá na tom dodatečném prodeji jednotlivých letadel oproti výdělku za prodej samotné hry ? Začíná se to pomalu stávat standartem, nejdřív RoF a teď i WoP. Když si vezmu, že RoF mě stál 500 kč, ale dokoupení skoro všech dalších letadel mě stálo víc, než celá hra Dobrý marketingový tah, jak se uživit i na ne příliš lukrativním poli simulátorů, už nepochybuju, že do BoB se budou letadla dokupovávat také, aby z lidí vyždímali co nejvíc peněz. O ty jde přece vždy až v první řadě
Upravil/a LEON_CZ dne 02-01-2010 11:02
Hoper napsal:
stále si říkám, jaká bude úspěšnost prodeje BoP vs BoB...
BoP bude mít hned od začátku lítatelných kolik že letadel ? cca (min) 20 ? na kolika bojištích (mapách) ?
bude to mít (i) funy ovládání a simulaci
bude to hezky barevné
a při tom se to spustí na dosti dnešněsoučasných PC
- čili dle mého pro "široké" vrstvy lítačí i bežných lidí
a co nabídne BoB ?
na dlouhou dobu nějakých (max) 12 letadel
na delší dobu jednu mapu (pravda, poměrně rozsáhlou)
bude mít možnost nastavit též snadnější ovládání, ale především bude zaměřen na užší vrstvu bláznů, tedy lítačů
bude pravděpodobně super dokonalý a úžasný (až na textury země)
takže se to na "max" spustí jen na několika hyperuberultra strojích
- čiliž je úzká skupinka lidí -> málo penízek na další vývoj...
a do toho ještě šturm s modama )
jj, ale u BoB to bude len cca 4 lietadlá na dlhšiu dobu.
Spitfire, hurricane a Bf109 Bf110.
ostatné lietatelné lietadlá, budú ešte pre užšiu skupinu ludí.
plus stále ten istý niekolko krát odohratý scenár.
Parisek napsal:
Ohledně zobrazení "HK", tak onen zápis "debug { swastika:b=true;}"
do ini v CONFIG.blk by se měl provést ve složce C:/Dokumenty/My Games/ Wings Of Prey, kde se ukládají všechny záznamy ze hry.
To je dobrý postřeh, cpal jsem to do configu v "kořenáči".
Ale má jednu drobnou vadu: ani v tomto případě se mi svastika nezobrazuje Tobě ano?
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
311_Tank napsal:
- letadlo nejde pretahnout pokud mate rychlist vyssi nez minimalni
- pilot nikdy neblackoutne uplne, pokud si zvyknete na tunelovou vission muzete litat tezky G nonstop
- mala dohlednost dotu, uz se mi parkrat stalo ze mi neko ulitaval v dive a *ponk* dot nikde, a to proti bily snehovy plani
Vem si P 47 a zkus si to jeste jednou.Pretahnes ji hned i pri 300 mph.Samozrejme kazdy ero to ma jinac.A Mustanga jeste rychleji.
Nebo TA152 H, v IL-2 1946 jedno z mých oblíbených letadel, tady z něj udělali jedovatou potvoru jako sviň
Ta střelba z 3xMK108 v BF109 G6 je zážitek, obzvlášť s pořádnými basovými repráky, konečně ozvučení hodné 30mm kanonů
To mi připomíná situaci když jsem hrál prvně sturmovik a ještě nabyly patche, FW 190 pokud jsem jen trochu rázněji přitáhl knipl, letadlo se velmi krátce rozechvělo a bez varování přešlo po levém křídle do pádu, byl jsem na něj natěšenej ale při všech soubojích jsem se zřítil, dneska už je to sranda, předtím jsem hrál european air wars, škoda,že hra pak neměla pokračování.
Parisek napsal:
Ohledně zobrazení "HK", tak onen zápis "debug { swastika:b=true;}"
do ini v CONFIG.blk by se měl provést ve složce C:/Dokumenty/My Games/ Wings Of Prey, kde se ukládají všechny záznamy ze hry.
To je dobrý postřeh, cpal jsem to do configu v "kořenáči".
Ale má jednu drobnou vadu: ani v tomto případě se mi svastika nezobrazuje Tobě ano?
Mně jo, ale já mám jednu z prvních BETA verzí o patchovanou na 1.0.2.5, tak nevím jestli to není v tom.
Bingo, to je ono, už jsem to našel na youplay fóru (ale stejně díky, navedls mne tam, asi bych to už vzdal).
Tady je zakopanej pes
The solution is not to add a new "debug" item in the file, but to add a line to the debug item still present, like this
debug{
noVignette:b=no
swastika:b=yes
}
[img]http://web.iol.cz/cibule/Bf109.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://web.iol.cz/cibule/109.jpg[/img] is not a valid Image.
Upravil/a 310_cibule dne 02-01-2010 12:52
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Joooo, díky, už mi to taky jede, hákenkrojc jak vyšitej
[img]http://www.letajicicihly.ic.cz/files/WoP/Me262.JPG[/img] is not a valid Image.
Nepíše se něco na ofic fóru, jak tady upravovat vlastní kamufláže ? Je tam nějakej podezřelej adresář \RES\AIRCRAFTS, ale ty přípony GRP a BIN mi nic neříkají
Upravil/a LEON_CZ dne 02-01-2010 13:12
Tvůrci hry mají do budoucna v plánu i editaci letadel, což je podle mého tvorba vlastních "skinů" (už aby to bylo, některá letadla to potřebují jako sůl).
Zde výtažek z ofiko fóra:
Features requested and planned:
* dedicated server
* votes
* co-op
* mission editor
* quick mission editor
* plane customizationsUpravil/a Parisek dne 02-01-2010 17:07
LC_LEON_CZ napsal: Pro DOKTORKOPa: Tak replay jsem tam našel, po každém odchodu ze singleplayer mise, nebo ze serveru v on-line, je tam možnost kliknout na SAVE REPLAY. Uloží se tím celá proběhlá hra jako video od začátku do konce mise/hry na serveru. Video se pak dá přehrát v sekci PROFILE. Není tam ale žádná volba kamer nebo pohledů, pouze je tam letadlo zabíráno šikmo ze spodu nahoru, trochu ze zadu. Předpokládám, že v ostré verzi tam nějaké možnosti kamer budou, tohle je zatím prakticky nepoužitelný.
díky
Hodil jsem přes FRAPS replay, který jsem pořídil ve hře na nějakém on-line serveru a uploadnul to video, jen abys měl představu, jak to ta replay kamera ve hře snímá. Tady jsou ta dvě videa z on-line zápasu na WoP (asi 200MB ):
Ta ,,inteligentní" automatická kamera přepíná pohled sama, bohužel si skoro vždy vybere směr pohledu na toho vzdálenějšího soupeře, na kterého nestřílíš, jak je vidět ze záznamů Snad to bude ve finální verzi vychytané. Plus tam je snad jen ta realisticky ,,roztřesená" kamera, to se mi celkem líbí.
Upravil/a LEON_CZ dne 03-01-2010 00:50
Parisek napsal:
Tvůrci hry mají do budoucna v plánu i editaci letadel, což je podle mého tvorba vlastních "skinů" (už aby to bylo, některá letadla to potřebují jako sůl).
Zde výtažek z ofiko fóra:
Features requested and planned:
* dedicated server
* votes
* co-op
* mission editor
* quick mission editor
* plane customizations
tak jestli bude mission editor a coop tak me ta koupe treba prestane mrzet
campagne je udelana stylem Call of Duty..."let sem a a az tam budes, tak se objevi strasna kupa bombarderu a vsechny vystrilis...a pak poletis sem a zase se tam objevej..a kdyz to nestihnes, tak ses strasna lama a das si to jeste jednou"
potencial to ma docela velkej bych rek....jen mam trosku obavu, aby to unesli autori a snazili se z toho ten simulator udelat
ale co se mi fakt libi, je skutecnost, ze letadlo ktery leti u zeme opravdu nejde hnedka videt...todle me na sturmoviku sralo strasne
stejne tak schovani v mraku funguje.
grafika je nadherna, ale prijde mi to ve fazi, jako kdyz vysel poprvy Sturmovik....nedodelanej sim s velkym potencialem.
Edit: tak sem si to dal trosku vic online a teda to vam musim rict..no mouchy to ma...ale co me dostalo nejvic..... Letim si v Bfku a jak uz jsem tak naucenej, tak sestrelim spitfire. Spojenec vyskocil, visi na padaku a ten padak nejde sestrelit...no to at se na me nikdo nezlobi, ale todle ja hrat nebudu.
Upravil/a 1stCL_SaBot dne 03-01-2010 02:28
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.