WT_Flan napsal:
...
Mne vcera snad akorat zarazilo, kterak ve trech utocili na to letiste. Se tam dlouze venujou tomu, jak je P-40 rychla proti Japonci, pak to rozfofrujou s P-40 z kopce na letiste a on se za nej odnekud najednou povesi ten pomaly japonec ?
tak ono stálo i za povšimnutí, jak hoch tím prvním náletem a šesti kulometama naprosto ničil vše, co mu stálo v "cestě" ;)
A zaznamenal jsem už i u předchozích dílů, že kus děje daného souboje tam vůbec neřeknou - teď v tom posledním viz poslední souboj, kdy americký hrdina šel na čelňák s Kičkem. Trefil, a - a pak řeknou, že v následném souboji jich sundali ještě pár, ze cenu ztráty jednoho čínského pilota.
Buď je to dáno tím, že by v tom SW nedokázali udělat tak velkou melu nebo k tomu nemají podklady / pamětníky (ono "zdokumentovat" hromadnou melu je nejspíš obecně dost těžké, zvlášť s takovým odstupem...)
Ale pak být autorem, vybral bych raději jiný příklad
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
S Nate proti tomahawkům je to opravdu legrace. Pokud by byl Japonec letecké eso a v P-40 seděl úplná začátečník, který by se a ním chtěl točit, měl by Japomec jakous takous šanci (i když s jedním kulometem...) Jsem zvědav, kde bychom sháněli takovéto dobrovolníky do P-40 (Chennault si naopak vybíral dobré piloty
S Oscarem je to už trochu jiné kafe. Ale pokud P-40 dodržují Chenaultovu taktiku, moc šancí též nemá. Tady už to není až tak o érech, ale o zkušenostech.
Pojďte udělat coopku AVG proti Japoncům, plííííís (někdo, já to neumím, respektive dělal bych to poprvé a Vy byste mne pak lynčovali)
P.S. Kdyby na mne nevyšel tomahawk, beru si Sally. Velmi elegantní zapalovač.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Co mám vyzkoušeno při online střetnutích v kikině, tak to piloti P40 většinou psychicky nevydrží a zatočí. Pokud se na druhou stranu létá s P 40 stylem FW 190, tak je to celkem bezpečný.
ono ani nemusí zatočit a může to brát do stoupáku
a pokud jen ví, že je "rychlejší", tak ho i v té vertikále 43jka sundá...
tedy - pokud něco uvidí přes tu zasr... trubičku místo zaměřovače :))
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
310_cibule napsal:
...
Pojďte udělat coopku AVG proti Japoncům, plííííís (někdo, já to neumím, respektive dělal bych to poprvé a Vy byste mne pak lynčovali)
P.S. Kdyby na mne nevyšel tomahawk, beru si Sally. Velmi elegantní zapalovač.
hele, jak dlouho jsi takhle odkládal první sex ? to přeci taky muselo být jednou prvně... ;)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Vity napsal:
Paráda to postrkovaní docela masakr,jen tam ti rusáci létají jak opice.16vs4.Typický americký film nebo ten prulet asi v 2m u letiště taky fajn :-)
Ke shlédnutí jsem se dostal až dnes, ale k té "parádě":
- co by asi dělal motor tlačícího Saberu po nasátí spalin z tlačeného?
- jak by se asi řídil tento dvojletoun (reakce tlačeného letounu by byly
opačné od výchylek nosu tlačícího letounu, možnosti tlačeného by byly
jenom balančky a klapky), účinnost výškovky a směrovky tlačeného
silně omezena
- dál radši nepřemýšlet, např. jak dlouho by pracoval záložní hydraulický
systám u prvního Saberu po vysazení motoru, (doba tlačení cca 30 min),
atd, atd, .......
- pohádky našich babiček mají jiné kouzlo - od začátku víme, že to jsou
pohádky
310_cibule napsal:
No, včera jsem to zrovna zkoušel off-line.
S Nate proti tomahawkům je to opravdu legrace. Pokud by byl Japonec letecké eso a v P-40 seděl úplná začátečník, který by se a ním chtěl točit, měl by Japomec jakous takous šanci (i když s jedním kulometem...) Jsem zvědav, kde bychom sháněli takovéto dobrovolníky do P-40 (Chennault si naopak vybíral dobré piloty
S Oscarem je to už trochu jiné kafe. Ale pokud P-40 dodržují Chenaultovu taktiku, moc šancí též nemá. Tady už to není až tak o érech, ale o zkušenostech.
Pojďte udělat coopku AVG proti Japoncům, plííííís (někdo, já to neumím, respektive dělal bych to poprvé a Vy byste mne pak lynčovali)
P.S. Kdyby na mne nevyšel tomahawk, beru si Sally. Velmi elegantní zapalovač.
nemyslím si , že robit nejakú coopku z IL2 a porovnávať ju s realitou vzdušných bojov , by malo nejaký hodnotný zmysel. pred časom možno by som bol aj zastáncom , ale v poslednom období, nie.
Jedine ak by sa pristúpilo na lietanie podla Capt. Browna a každý by k tomuto pristupil s ctou a fair-play. O čom nie tom až tak presvečený, ale dúfam že sa mýlim.
O čo ide?
Pred niekolkými rokmi, ludia z komunity Il2 oslovili cap. Browna (toho čo testoval tesne po WW2 bojové lietadlá a napísal aj o tom skvelu knižku) a po testoch chovania lietadiel v Il2 , a podla jeho pokynov urobili Brownovo nastavenie , ktoré by malo prezentovať, akú takú realitu.
Jediný problém je , že to bolo spracované pre patch 4.01m.
Ale najhoršie je: že pilotov čo by chceli lietať real je málo.
Ale je to fakt božské.
Spíš je to tím že lítání v Evropě je v prvním místě byrokracie a teprve až pak lítání...
to je jak ta B-17 z Duxfordu jim museli s novým zákonem uzemnit, protože se na ní vztahovala jevropíčejskym sajuzem stanovená povinnost pojisitit ji za stejných podmínek jako srovnatelně velké dopravní letadlo.
O jednotné evropské kategorii "něco jako LSA" se mluví už kolik? 4 roky? Mezitím se tady vytvořil celej průmyslovej segment kolem ULLa, s rozumným systémem technického schvalování...přitom 600kg MTOW letadlo je spíš bezpečnější než 450kg MTOW...Klasickej případ kdy je státní regulace o několik kroků zpět...
Licencování pilotů?
Já jsem v 2005 proletěl na ÚLZ na ŘLP (medclass3) kvůli očím a za tři roky nato dostal medclass2 na řízení letounů aniž by se mi oči zlepšily.
Alespoň u nás mi to pořád přijde jako za komára, ÚCL se tváří jak dělá milost že někomu dá PPL - třeba fakt, že neexistujou oficiální otázky na testy z teorie považuju za relikt dob minulých...se nedivím, že hafo lidí jezdí do USA dělat PPL a CPL tam, protože je to vyjde i s cestou o čtvrtinu levněji než tady a nikdo se po nich nevozí. Sice je probém v tom že US nejsou státem JAA a musí se děůat přezkoušení dle příslušného předpisu JAR-FCL, ale není to přece jen k zamyšlení proč se tak děje?
Jsem zvědav co bude dělat ÚCL až EASA rozchodí LPL...To bude masakr...už vidím ty konstrukce aby nemuseli dělat "rozdílový zkoušky" mezi kvalifikacema ULLa a LPL, byť navrhované požadavky na teroii a délku výcviku v zásadě kopírují ULLa.
Nevím jak u vás, ale tady ÚCL dělá všechno pro to aby malý lítání nebylo. Stát dodělá zbytek spotřebníma daněma na palivo atp. Je to moc malej trh a namáme zastání, zatímco každej druhej poslanec je myslivec, tak piloti tam nejsou žádný.
Upravil/a WT_Schmouddle dne 25-01-2009 23:12
[img]http://forum.il2sturmovik.com/public/style_extra/team_icons/founder_gold_en.png[/img] is not a valid Image.
WT_Schmouddle: zaujímavé, ale trochu OT. mal som na mysli simuláciu reality vo virtuálnom svete.
Jofe: sim WB nepoznám, ale asi je to velmi podobné ako v Il2. Tých pár videí čo som videl (aspon z ranného obdobia) mi nepripadali velmi realistické. Ale videl som nejaké videá z posledného obdobia (možno asi tiež modovaná verzia) a to vyzeralo velmi dobre. hlavne nasimulovaný black-out, žiadna strelba vo velmi velkých géčkach atd.
Kedže Il2 tieto veci nenastavíš(aspon nie na čistej verzii) napr zasekávanie zbraní, nemožnosť páliť vo velkých géčkach, poriadny Black-out at, Brown a spol velmi, velmi silno obmedzili výškovku, smerovku, krídielka a trim.
Takže už žiadne UFO-manévre , ale skôr taktika, matematika a dobre vypracovaná pozícia je dôležitejšia.
ALe uznávam, nie je to zábavné. Je to velmi nudné ,ťažké a na dlhý čas.
ale má to svoje nepopísatelné čaro.
Pre predstavu:
Captain Brown's Settings
Want to get the most realistic Il-2:FB experience possible? After testing, Captain Brown managed to help define what he considers the most realistic joystick sensitivity settings. If you have a copy of Il-2:FB and would like to emulate this go into Hardware setup, then 'Input' then 'Controls' - when you will find a range of sliders. Adjust these to:
Tak, tak CAA JAA sú kapitola sama o sebe. Tento rok ma čaká teória CPL, to bude kalvária.
Inak s ÚLZ je to lepšie jak za komančov, vtedy som ledva preliezol na PPL, dnes mám Class 1.
@Tajpan
Kurňa jak rád by som vyskúšal Mustanga, alebo Spita (porovnal s tým, čo nám Oleg ukuchtil ), len keby za to nepýtali také horentné sumy.
to je jen část nastavení nebo "vše" ?
a rozhodně si nemyslím, že lítání s rozumně omezeným nastavením by pak byla nida - už právě z toho důvodu, který jsi psal hned za ním - nutné při tom více přemýšlet...
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Hoper: áno, ale je to pre patch 4.01, pre 4.09 si hodnoty vynásob dvoma.
ale to sa priebežne mení. nemusí to byť vhodné pre každý stroj.
a nebude to vhodné pre každého pilota il2, je to dost o nervy.
Jofe: to by som neodporúčal. ku všetkej úcte, dostali by sme další názor na dané lietadlo, ktorý by sa určite nezhodoval zo žiadnym iným doteraz vysloveným či napísaným. už i tak je vtom dosť bordel.
mne stačilo, asi pred dvoma týždnami som sa dosť tvrdo vymienal názory ohladom Bf109G2 a SpitIX. Nakoniec mi bol predčítaný jeden článok (TS), o jednom dnešnom pilotovi, čo testoval G2 a spitIX.
SpitIX sa na G2 vôbec nechytal.
Kua, ked na tým premýšlam , "zlatý komunizmus".
Prečítal som si nejakú knižku z 70-tych rokov, kde jaky a lavočky zostrelovali fricok po tisíckach a šturmy vyvraždovali essesákov v pantheroch u moskvy. a bolo vybavené.
A teraz? Je to v prdeli.
Tajpan napsal:
Kua, ked na tým premýšlam , "zlatý komunizmus".
Prečítal som si nejakú knižku z 70-tych rokov, kde jaky a lavočky zostrelovali fricok po tisíckach a šturmy vyvraždovali essesákov v pantheroch u moskvy. a bolo vybavené.
A teraz? Je to v prdeli.
Teď si mi připomněl, když jsem cca před dvěma lety študoval na zkoušky PPL, dostala se mi pod ruku x let stará publikace ohledně aerodynamiky a konstrukce letadel, na jejíž první stránce bylo velkým tučným písmem napsáno: "Letadlo je vynález Sovětského svazu"
Ahoj,
Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá poraďte mi kde bych objevil staré veterány.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.